Nata|ia ha escrit:Eis wapes!! ja he acabat la uni ueueueue i vinga triplet!!!! q waiiiiiiiiiiiiii
Jenni wapa mas boronat jo el conec, es veu q es menja super b... al mes despatx hem fet els planols de la reforma, està completament nou i es molt molt bonic... weno segons l'estil q busquis, es una masia...tot més rural, més intim... ara de preu ni idea pero crec q algu mes q ca n'ayxela.
Nuriaaa q bbb lo de vistaprinttt per fiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! ja vuras com t'arribara la comanda perfecte, amb lo q has lluitat jeje
Torsaeannn siii totes estem desitjant q arribi aquest dissabte jaja... jo no amb l'esperança de comprarme cap.. pq tmpoc tinc un duro ara mateix com per pagar-ho de cop po mira qui sap!!
Papallona wapisima he vist q has escrit al meu post, la nit d'ahir molt dura.. vaig dormir una hora i mitja pero ja estaaaaaaaaaa, tu q tal? les opos son massa dures neni
Un petonasssss
Per cert tara he entrat al teu post i he vist el vestit q t'agrada...jiiji m'encanta!! senzill i elegant molt bona eleccio!
Gracies Natalia!!
A mi el estil que m'agrada es aquest. La meva idea des de sempre havia sigut fer la boda a una masia o una casa rural!
Acabo de parlar amb el catering que ho porta i m'enviaran preus. A veure que tal..ya us dire!
Sobre lo del dissabte a pronovias jo estic igual vaig per mirar i provar-me però ni puc pagar-ho ara tot de cop ni em fa res de gracia tenir que emportar-me el vestits ja cap a casa. Ahir vaig trucar a pronovias i em van dir que encara no han concretat si faran ells les ultimes proves i s'hi s'ha d'arreglar o sino et tens que buscar una modista