NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 10:55 am

aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:
tara ha escrit:Hola noies ja es dimecres, que he de veure el futbol?
A mi em toca tragar-me'l!
Com va tot?
Li he preparat una sorpreseta al ramon, aquest mati he anat a comprar una sammareta del barça, espero que li fagi ilu!!!!!!!!!

aix neni,, jo soc de barça pero no se si el miraré.. m'estimo més fer coses que tinc.. i el meu novio que es perico..( si qué fort ...) doncs l'està mirant ara mateix.. jajaj

i tant que li agradarà fliparà jajajaj

jo avui bé he tingut una reunió per enterarme com va l'oposició i la residència de llevadora.. puff i és superdifícil.. pero bueno.. ja tinc informació.. no crec que ho faci.. pero em feia gràcia anar-hi!!!

i res més!!!
què tal tot???

ets infermera, papallona?

a puntet de graduarme!!!.. pero ja hi treballo o sigui.. que ....
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 10:58 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!

COPA!! LLIGA!! I CHAMPIONS!!!!!

Som els millors!! Nenes quina nit ahir deu méu!! Després de veure el partit, Vam estar a la Plaza Prim de Reus i estaba a tope!!! quina gentada!! tothom cridaba lo mateix, la gent super contenta....aixx...quina emoció!!! va ser genial!

Canviant de tema, que tal tot per akí??

Blackmamba he vist la nova data del casament, ara ho modificaré al Bodatour, ets de les nostres del 2010! molts ánims wapa i a disfrutar de tot.

Nur_jor que bé lo del vistaprint per fi nena!!! per fi!!

jennytgn jo no he visitat Mas Boronat però m'han parlat molt bé d'ell; m'ho van comentar pq està molt a prop de Montferri.

I les demés wapes,que tal tot?
ens veiem dissabte oi? si kedem per fer un cafetó podríem parlar ja de les samarretes i el disseny; a veure si us inspireu i feu algún disseny per dissabte.
Avui estaré per akí per foro, es el meu dia lliure.

Ptons

oléeeeeeeeee

sisi.. hem dit de quedar a l'etoile a les 9'10 +- us va bé!!!
doncs si. .que podriem parlar de les samarretes pq ja s'apropa el bodatour!!!
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 28, 2009 11:05 am

nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

com va tot??? espero que molt bé!!!!

jo aquí fent veure que estudio una miquetaaaaaaaaa, jejeje (a veure si m'hi poso en serio d'una vegada, q divendres de la setmana q vé tinc examen!!!!)

veig q moltes aneu a pronovias!!!! a mi em van trucar però entre q ja tinc vestit i q al final em caso l'any q vé.... doncs al final no hi vaig!!!

el dimarts vaig rebre les etiquetes de remite de vistaprint (gratis!!) i la veritat q estan molt be, jejeje.

papallona!!! he llegit al post de la giss que el hamlet te'l poden fer paraula d'honor... NO FOTIS!!! a mi m'encantava, però el volia paraula d'honor i em vaig agafat el meu!!!!! snif snif

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dj. maig 28, 2009 11:10 am

bueno jo nose on es suposo q x alli davant no se q fer mamare diu q i vagi xo jo e fet claculs i x molt barato q em surti el vestit...si mengreixo o si maprimo qi mu arregla??xq ells et cobren els arreglos sueltos i carisim...si sa dentrar del costat si sa descurça, si del pit fa arruga i li fas suman € i tinc el vestit nou i sense paga arreglos i q no estigui sobat x un munt de gent!!!!
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 11:15 am

blackmamba ha escrit:nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jo aquí fent veure que estudio una miquetaaaaaaaaa, jejeje (a veure si m'hi poso en serio d'una vegada, q divendres de la setmana q vé tinc examen!!!!)

veig q moltes aneu a pronovias!!!! a mi em van trucar però entre q ja tinc vestit i q al final em caso l'any q vé.... doncs al final no hi vaig!!!

el dimarts vaig rebre les etiquetes de remite de vistaprint (gratis!!) i la veritat q estan molt be, jejeje.

papallona!!! he llegit al post de la giss que el hamlet te'l poden fer paraula d'honor... NO FOTIS!!! a mi m'encantava, però el volia paraula d'honor i em vaig agafat el meu!!!!! snif snif

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-///: :-///: :-///:

i tant!!
de casi tots el vestits la part de dalt te la poden canviar!!! bueno aixo em va dir la depenenta!!!!

nenaaaa que estaras wpaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisima!
=0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 11:18 am

monxi_bp ha escrit:bueno jo nose on es suposo q x alli davant no se q fer mamare diu q i vagi xo jo e fet claculs i x molt barato q em surti el vestit...si mengreixo o si maprimo qi mu arregla??xq ells et cobren els arreglos sueltos i carisim...si sa dentrar del costat si sa descurça, si del pit fa arruga i li fas suman € i tinc el vestit nou i sense paga arreglos i q no estigui sobat x un munt de gent!!!!

aixo.. si els arreglos pujen molt!!!
bueno doncs fas una ullada!!!
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 28, 2009 11:47 am

monxi_bp ha escrit:bueno jo nose on es suposo q x alli davant no se q fer mamare diu q i vagi xo jo e fet claculs i x molt barato q em surti el vestit...si mengreixo o si maprimo qi mu arregla??xq ells et cobren els arreglos sueltos i carisim...si sa dentrar del costat si sa descurça, si del pit fa arruga i li fas suman € i tinc el vestit nou i sense paga arreglos i q no estigui sobat x un munt de gent!!!!

per fer els arreglos suposo q pots anar a qualsevol altra modista, no?? un cop tens el vestit, pots anar a que te l'arreglin on vulguis tu!!! potser té surt més barato, jejeje, però vaja, que per mirar no perds res!!!

:-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dj. maig 28, 2009 12:05 pm

Papallona* ha escrit:

aixo.. si els arreglos pujen molt!!!
bueno doncs fas una ullada!!!

Noies!!!!!

Jo com que amb això de pronovias vaig una mica perduda!!!jo no estava apuntada a cap lloc i no m'han trucat ni m'han enviat res, no obstant, pel que heu comentat és que us venen vestits més barats?????
Jo opinio que això de què te l'hagis d'emportar, o et facin pagar els arreglos!!!! a veure....jo es podria dir que m'he agafat un vestit d'aquestos a les núvies puigrodon, i la veritat és que la dona em fa tres proves més la de la última setmana....m'ha agafat la part de dalt, m'ha fet els baixos, i allí tindré el vestit fins uns dies abans de la boda.....com una venta qualsevol....trobo una mica lleig de que perquè ells vulguin treures de sobre vestits, no et puguin fer el mateix tracte......que pronovias té calers eeeeeee!!!!!!

Aixxx nu sé.....crec que per molt que busquis algo barato, el tracte, els arreglos, i tot ha de ser el mateix!!!! i tu ho dius montxi..i si t'engreixes o t'aprimes????

ara........si puc, allí estaré el dissabte eeeeee, però no ho asseguro!!!!ara, quan entrem totes...quina avalantxa no????jijijijij

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. maig 28, 2009 12:08 pm

Papallona* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:
Com va tot?
Li he preparat una sorpreseta al ramon, aquest mati he anat a comprar una sammareta del barça, espero que li fagi ilu!!!!!!!!!

aix neni,, jo soc de barça pero no se si el miraré.. m'estimo més fer coses que tinc.. i el meu novio que es perico..( si qué fort ...) doncs l'està mirant ara mateix.. jajaj

jo avui bé he tingut una reunió per enterarme com va l'oposició i la residència de llevadora.. puff i és superdifícil.. pero bueno.. ja tinc informació.. no crec que ho faci.. pero em feia gràcia anar-hi!!!

i res més!!!
què tal tot???

Hole papallonaaaaaaaa!!!!

Colta, que jo no t'he dit res, i ànims amb els examens eeeee!!!!! m'hauria de llegir els comptes enrera de totes però....bufffff a vegades m'hi estic hores eeeeee!!!!!!!! estàs treballant d'infermera i ara et gradues???

estudies infermeria a la URV????? ma cosina també acaba aquest any, però ella és més joveneta crec!!!! es que vaig perduda!!!!

pos ànim per les que estudieu!!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 1:07 pm

laiac ha escrit:
Papallona* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:
Com va tot?

i res més!!!
què tal tot???

Hole papallonaaaaaaaa!!!!

Colta, que jo no t'he dit res, i ànims amb els examens eeeee!!!!! m'hauria de llegir els comptes enrera de totes però....bufffff a vegades m'hi estic hores eeeeee!!!!!!!! estàs treballant d'infermera i ara et gradues???

estudies infermeria a la URV????? ma cosina també acaba aquest any, però ella és més joveneta crec!!!! es que vaig perduda!!!!

pos ànim per les que estudieu!!!!!

Petonets!!!

com se diu ta cosina???
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dj. maig 28, 2009 6:16 pm

ei! noies! que s'ens cau el post!!!
vinga que demà és divendres!!!
ueueueueue
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 6:25 pm

eiii jo tmb el pujoooooooo
ufff.. que ganes que arribi el cap de 7mana!!!
es l'ultim abans de que hem donin la casa!!!!
>.-<:
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 28, 2009 6:34 pm

Papallona* ha escrit:eiii jo tmb el pujoooooooo
>.-<:

Nineta¡¡¡
La casa explica explica¡¡¡¡¡¡ a on?

Sobre la quedada jo aniré directa a pronovias a les 11.45 ja que a les 11 tenim que deixar a tarragona a mun germà i entre que aparquem i anem a la botiga ja serà aquesta hora....

Un petonet¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 28, 2009 7:49 pm

Dons a quina hora quedem?
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 28, 2009 9:07 pm

torsaeann ha escrit:Que guay el tema de Vistaprint¡¡¡¡ja era hora¡¡¡¡¡¡¡ un petonet¡¡¡

Si!!!!!!! Ja era hora!!!!!!!!!!!
Avui he rebut un altre mail dient que la meva comanda ja està en camí... i si tot va bé arribarà en 7 dies!!!!!!
Que bé!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 28, 2009 9:13 pm

jennytgn ha escrit:Mas Boronat esta en Salomo. No he estat mai però m'agradaria anar a veure com es.

No se que havia passat amb Vistprint però si ja esta solucionat és lo important!

Nena, he visitat la web de Mas Boronat i la veritat és que és molt xulo! No ho coneixia jo.

Sobre vistaprint... a començaments d'abril vaig fer una transferencia per una comanda i no els hi arribava o no la trobaven... i em van dir que anés al meu banc a veure que passava, i després de molt anar amunt i avall i de fer-me ballar el cap, pos els del banc van moure el cul i per fi van solucionar el problema. I aquesta setmana mateix he rebut noticies de vistaprint dient-me que tot estava solucionat, i avui he vist que ja m'han enviat la comanda... Ais que bé!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 28, 2009 9:15 pm

aliaga79 ha escrit:nur, que havies demanat a vistaprint?

Vaig demanar imans, calendaris del 2010, targetes per posar als detallets, targetes d'agraiment, etiquetes adhesives... cosetes que tinc pensat utilitzar per la boda :-))
Bàsicament he demant moltes coses repetides que ja havia demanat en la primera comanda. Agafo les quantitats que surten gratuites, i en algunes coses em quedava curta... per això he repetit!! jejeje
Al meu post a la pag 16 hi ha foto de la meva primera comanda :-)ok:
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 28, 2009 9:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 28, 2009 9:16 pm

Papallona* ha escrit:eiii jo tmb el pujoooooooo
>.-<:

Ui!! ho tens molt apropet!!!
Quines ganes que deus tenir, jejejej!!!
Ja ens aniràs explicant!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: monxi_bp » dj. maig 28, 2009 9:27 pm

blackmamba ha escrit:nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

blackmamba a mi m'agrada mes el q tas agradat q el hamlet...
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 28, 2009 9:55 pm

monxi_bp ha escrit:

blackmamba a mi m'agrada mes el q tas agradat q el hamlet...

merciiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: si, la veritat és q a mi también m'agrada més el meu, jejeje, és q hi ha molts que m'agraden. pero només em veig amb el meu, no se si m'epxlico, jejejejeje :P
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants