POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 12:16 pm

NENES, COM LI DONEU A LA TECLA.. UFF...
METALHET, VAS ANAR A L'HOSPITAL DE REUS? ALLÀ TREBALLA MA CUNYADA... ESPERO QUE EL TEU XIC ES TROBI MILLOR...
UFFF... JO ESTIC CON LA REGLA... BAJON TOTAL... :--(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 27, 2009 12:28 pm

IreneM espero que tot estigui bé! Que la teva sogra es recuperi el més aviat possible! En quant a l'ensurt del teu xicot, jo ho he viscut moltes vegades i una va ser molt bèstia pq pensava que s'havia mort. Ell és molt aprensiu i si li expliques coses d'operacions o veu ferides cau rodó, el problema va ser un dia que va caure rodó sense haver parlat de res d'això ni haver vist res, em vaig espantar moltíssim. Anavem a un autobús cap a Mónaco a veure un partit del Barça i vam tenir que tornar a casa en ambulància..

Metalhet el peroné deu ni dó!!! Quan temps haurà d'estar de baixa??? Pel casament tot correcte no?

Nyinyi i Metalhet, la meva doctora em va dir que és molt recomanable fer 3 nits a la setmana de fruita o bé un dia sencer de fruita després d'un cap de setmana amb excès!. La meva companya de feina ho fa a vegades, quan es passa el cap de setmana el dilluns només menja fruita, tot el dia i sempre perd entre un 1'00 - 1'500 Kg. Jo crec que ho podrieu provar només per un dia, baixar el kilet maleït i seguir amb el manteniment!

Izascun et dic igual que la Nyinyi, a mi m'encanta llegir coses sobre dietes així que son benvinguts tots el rotllos que ens vulguis fer, així cada dia aprenem més!. Això del metabolisme, tens tota la raó, m'ho va dir també la meva doctora, el que no sé és com mantenir-ho elevat pq cremi calories a part de l'esport. A mi em fa caminar una hora al dia per mantenir el metabolisme alt i crec que el tema de les proteïnes també te a veure.. Tu saps que més es pot fer pq el metabolisme puji i cremi més???

Xurdit reina moltes felicitats!!!!! Ja ens diràs que tal va el manteniment, a mi em fa molta por tornar-me a engreixar!!! És que no em puc imaginar el menjar i no engreixar-me!!!

Labanda el volum és la canya! Molt millor que el pes! D'aqui res tothom t'ho començarà a notar, i et diran: estàs més prima eh??? A mi em diuen: No t'aprimis més que et quedaràs lletja! I jo penso: enveja que teniu!!!

Bueno i jo, avui he perdut 300 gr. Estic a 50'300 Kg és el pes que he de mantenir, a veure si puc quedar-me a 50 i no pujar-ne!!!!!

Aliaga, jo també li he donat a la tecla eh??? jajajajja...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 27, 2009 12:32 pm

Per cert noies, a qui li agradin els iogurts de xoco, proveu aquests. Es venen a Mercadona i son perfectes com a berenar (recomanats per la doctora). Estàn boníssims!!!!!!!!!!!!!!!1
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: izascun79 » dc. maig 27, 2009 12:43 pm

jijij... Arare... mare meva! quanta informació!!!!
doncs jo compro al mercadona sempre!!!! quan perdi el que he de perdre ja miraré de tastar-los...
què fuerte! quan llegeixo els vostres pesos em quedo mortaaaaaaa!!! sé que és de constitució i que jo gorda no estic (sempre estic així 5 quilets amunt 5 quilets avall com a molt) però quan llegeixo això dels 50's... me mueroooo!!!!
jo ara peso 73 quilets... la meva fita són els 69... la última vegada que vaig aconseguir-ho, fa dos anys, vaig voler baixar i era impossible!!!!! a més, faig mala cara i tot pq sempre he fet moltes ulleres i se'm marquen massa... així que... 4 quilets!!!!
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 27, 2009 12:59 pm

izascun79 ha escrit:jijij... Arare... mare meva! quanta informació!!!!
doncs jo compro al mercadona sempre!!!! quan perdi el que he de perdre ja miraré de tastar-los...
què fuerte! quan llegeixo els vostres pesos em quedo mortaaaaaaa!!! sé que és de constitució i que jo gorda no estic (sempre estic així 5 quilets amunt 5 quilets avall com a molt) però quan llegeixo això dels 50's... me mueroooo!!!!
jo ara peso 73 quilets... la meva fita són els 69... la última vegada que vaig aconseguir-ho, fa dos anys, vaig voler baixar i era impossible!!!!! a més, faig mala cara i tot pq sempre he fet moltes ulleres i se'm marquen massa... així que... 4 quilets!!!!

4 Quilets no son res! Segur que en unes setmanes els tens fora i després a mantenir-se que això si que és dificil i més amb l'estiu per davant!

Ja entenc el que dius amb els pesos, jo he perdut gairebé 9 kgs i i sembla raro que una persona que pesi 50 kgs parli de dieta no?? En la meva defensa he de dir que medeixo 1'59 així que ara estic al meu pes!!!! Jo sempre ho dic, si ens llegeixen persones amb problemes reals de pes i de salut, deuran pensar que som unes tontes i superficials que només vivim pel físic, però no és així!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: izascun79 » dc. maig 27, 2009 3:54 pm

no dona... simplement q ens agrada ciudar-nos... vaja, jo no puc dir que estigui gorda, ni molt menys... una mica de celulitis i panxolina sí em sobra però vaja, q em va a anys però aquest any, que em caso, doncs prefereixo estar primeta pq les fotos les veuré tota la vida, no¿?
és molt esclau estar tota la vida de dieta, la veritat... jo, amb 15 anys, quan vaig fer dieta per primer cop (i no he sigut mai obesa, que consti) pesava 70 quilos... que per molt que vulgui, amb el meu 1,72m mai a la vida, ni anorèxica perduda, podria baixar de 50 kilos...
ains... estic super nerviosa... falten menys de 4 horeeeeees!
FORÇA BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 27, 2009 4:12 pm

com continueu fotent aquestes parrafaddes dimiteixo del post!!!!!!!!!!

que només tenia 3 minuts per llegir-os i m'he enganxat a totes!!!!!!

ara en serio, mola!!

iRENE, quin caxo susto, per tot, per l¡opreació i el teu xicot, pero al fi tot be!

arare, 50!!!!!!! buaaa com hi sommiu!!!!!! gràcies per la recomanació dels iogurts!

JUDIT QUE DIR-TE,! QUE MÉS CUMPLIDORA QUE TU NINGÚ!!! A 3 DIES DEL TEU CASAMENT I AMB TOTA L'ALEGRIA DEL MÓN !!! AIXÍ DONA GUST!!

Nyinyi, totalment d'acord!!!!! VOLEM SENTIR-NOS BÉ! i punt! cadascuna té els seus complexes i com no, els volem dissimular!

avui BARÇAAAAAAAAAA TEAM!! nosaltres anem a un bar a l'aire lliure i crec qe m'emportaré el meu tupper amb fruita! si si!

avui he menjat AMANIDA DE PINYA + CRANC I SPAGETITS AL PESTO, estic preocupada perque a la meva dieta no hi ha res de pasta..... esta molt malament la combinació??? 1 cop a la setmana pasta.... tampoc passarà res no??

a ver, las entendidas...

IZASCUN TOMA PARRAFADA!!!!! también totalment d'acord amb el que tu dius, i si només et vols treure aquests 5 kilets... això aki esta xupao!!

MOLTS PETONS NENES!!! SOU LO MILLOR!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 4:24 pm

madre mia, cómo le dais a la tecla... jajajaja
debemos tener los dedos más delgados de todo el guianupcial!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 27, 2009 4:45 pm

up up las sílfides d los dedods delgados!!!
LABANDA

EntradaAutor: izascun79 » dj. maig 28, 2009 8:35 am

FORÇA BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 28, 2009 9:24 am

Holes wapes!!!!

Quina nit ahir!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo ahir em vaig portar fatal. Per dinar, vaig dinar bé (mongeta tendra i pollastre a la planxa), i com volia anar a correr a les 16 o així em vaig unes quantes (moltes...) torradetes amb xoriço, toma ya! (és que no tenia res més, i el xoriço me'l van endinyar amb el menjar que va sobrar de la casa rural). Al final no vaig poder anar a còrrer pq no tenia temps, però vaig estar fent aeròbic amb el "Mi experto en fitness" de la wii. Sé que no és el mateix, però la veritat és que aquest joc està mu bien. I suposo que algo farà...jo, com a mínim, vaig acabar feta caldo de la panxa!!! (li vaig posar específicament fer una sessió per perdre pes de la zona central :-)ok: ).

A les 20 havia kdat amb els meus cunyats per anar al bar a veure el partit.M'havia portat un troç de síndria per menjar-ho al bar per sopar, però allà es va quedar al bolso. Només arribar al bar, la meva cunyada em va preguntar de menjar unes braves, i després...bocata de pollastre a la planxa amb pebrots i mahonesa. Aleeeee...con un par....

A més, encara no m'ha baixat la regla (m'havia de venir ahir) i no hi ha manera de treure'm l'ansietat. Vaig estar parlant amb la meva cunyada, i em va dir que és normal lo que em passa, que quan t'està baixant la regla, solem tenir més ansietat. Em va dir que ella ho nota a l'hospital (treballa a l'Hospital del Mar); que es nota quan les noies que estan ingresades tenen la regla.

Així que he decidit no resistir-me i esperar a que em baixi....jijijiji (quin morro que tinc!!!). No, en serio, menjaré més o menys normal (ara que ja no queden més partits!!!) i augmentaré l'esport, per compensar.

Com a mínim, no tinc problemes amb els sopars, i sempre menjo fruita. A excepció d'ahir, clar...

NyiNyi, no t'estressis, tu vas fent poc a poc i ja veuràs com ho notes!!!!

Labanda, estic amb la NyiNyi en quan a que si no ho posa a la dieta, en teoria no es podrà menjar. Tot i que també penso que pasta 1 cop per setmana no és gens exagerat!!! A mi la doctora em va dir que podia anar incorporant aliments diferents i anar veient si m'afecten o no al pes. I que en funció d'això, anés variant la dieta...

Ara mateix no recordo qui ho ha dic, però estic d'acord amb això de que lo important és com ens veiem i lo del volum. Jo estic super contenta amb lo de les infiltracions pq vaig baixar un munt de volum, i no tant de pes!!!!
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 28, 2009 9:30 am

bon dia a las foreras más delgadas del guianupcial!!!!
... y a las más sacrificadas!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: izascun79 » dj. maig 28, 2009 10:50 am

bé... ahir una miqueta sí em vaig passar... un litre sencer de nestea pal cuerpo... bé, suposo que serà millor beure nestea sense sucre que cervesa, no¿? la qüestió és que vaig estar menjant embotit, però vaig menjar una mica massa! jejejej... también vaig menjar amanideta i al final de la nit va caure una birra (un quinto, no va arribar a mitjana...)
la qüestió és que no sé si serà que estic imflada per culpa del barça o què, serà l'orgull, però aquest matí pesava un quilo més que ahir... i això que vaig anar a la piscina... hauré acumulat líquid del nestea, nuse... trobo que em vaig portar bé... de totes maneres, suposo que els dos quilos perduts en dos dies tampoc eren reals, ves a saber...
bé... espero que no em sigui gaire difícil
ànims a totes!!!!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 28, 2009 11:45 am

ahirrrrrrrrrr

quin gran partit!!!!! va ser genial!!!

mentres totohm menjava frankfurts, hamburgueses i braves i clares... jo vaig treure la meva super poma del bolso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mare meva... que angustia!! ara, quan van pintar el final del partit em vaig menjar una patata brava...

SABIA A GLORIA!!!jejejejjejeeje

petons wapes!
LABANDA

EntradaAutor: izascun79 » dj. maig 28, 2009 12:07 pm

NyiNyi ha escrit:Ànims guapíssimes!!!!!

Ja veig que no sóc la única que la va liar ahir..

Bé, mireu, AHIR ENS HO MAREIXIEM, EL BARÇA S'HO MAREIXIA I S'HO MAREIX!!!! o sigui que oblidem el que vam menjar ahir, i pensem amb l'avui, avui toca seguir amb la dieta, i celebrar el triplet!!!!! :-)ok:

Metalhet, veig que l'ansietat pot amb tú! amb la regla és molt normal que tinguis més gana, jo la vaig tenir la setmana passada i em va costar molt seguir la dieta... és una setmana xunga que tenim al mes... intenta controlar-te el màxim, i ja veuràs com aniràs bé!

Izascún!! segur que el neastea t'ha fet retindre més líquid, i t'ha inflat.
Aquets dies llegeixo un llibre em va regalar l'any passat en Francesc (el metode de la dra. Folch, és de règim) i diu que les begudes amb sucre, i l'alchol és molt dolent per la dieta!! a part, que et fa venir molta més gana!!!!

sí, sí... les begudes que no són aigua són dolentíssimes!!!! jo sóc super cervesera i per això vaig comprar nestea sense sucre... segur que va ser millor que la birra, això no ho dubto!!!! la llàstima és que avui no podré anar al gym i demà quasi segur que tampoc... vaja, que quina setmaneta per començar la dieta!!!! buaaaaaaaaaah!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 28, 2009 12:16 pm

EN AIXÒ TINC SORT....

només bec aigua!!!!

la coca cola l'he avorrit i només m'agrada la cervesa i... si l'he d'evitar ho suporto!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 28, 2009 12:41 pm

Neness!!!!
aixxxper déu QUIN PARTIDÀS AHIR!
Jo me'l vaig mirar menjant.me un plat d'enciam amb tonyina sense oli!!

Bé, dir-vos que ja ho tinc quasi tot a Sant Benet, que l'ansietat va en crescendo (ahir VAIG FER 21 PIRULETES DE XOCOLATA... aixxxxxxxxxxxxxxx i sense tastar ni una punteta!) i que això ja està aquí mateix!
I jo, també estic amb la regla... aixxxxxxxxxx
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: izascun79 » dj. maig 28, 2009 12:43 pm

xurdit ha escrit:Neness!!!!
aixxxper déu QUIN PARTIDÀS AHIR!
Jo me'l vaig mirar menjant.me un plat d'enciam amb tonyina sense oli!!

Bé, dir-vos que ja ho tinc quasi tot a Sant Benet, que l'ansietat va en crescendo (ahir VAIG FER 21 PIRULETES DE XOCOLATA... aixxxxxxxxxxxxxxx i sense tastar ni una punteta!) i que això ja està aquí mateix!
I jo, també estic amb la regla... aixxxxxxxxxx

ei!!! piruletes de xocolata blanca amb forma de cor¿?¿ vaig comprar tot el pack a una octubrera i em toca fer-les también!!! les vull posar com a detallet a la taula amb la tarja d'agraiment... es triga molt?¿ n'he de fer unes 150 i tampoc puc començar ara pq amb tot l'estiu pel mig... se'm desfaran totes, no¿? ho faré a partir del setembre... reservaré un calaix de la verdura de la nevera i les aniré posant allà...
Imatge
izascun79

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 28, 2009 12:50 pm

nena!! ets una campiona!!! sense tastar ni una punta!!!

a mi això de les piruletes m'encanta, pero a ple agost, casi que no te bona pinta oi??
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 28, 2009 12:54 pm

Les piruletes SUPER FÀCILS! S'ha de desfer la xocolata al bany maria, omplir els motllos I A LA NEVERA unes quantes hores... VOILÁ, PIRULETES FETES!!
Ara clar, requereix estona, el bany maria anar-ho removent pq no es facin grumolls i després les hores que s'ha de deixar reposar. Jo ara les tinc a la nevera en una capseta, només les posaré a la taula dels nens, com a "marcasitios", pq fer-ne 120 em va semblar massa! però si penseu que és xocolata 100% i que a la mínima calor es desfà!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant