NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

hla

EntradaAutor: carlina » dt. maig 26, 2009 10:11 pm

mireia en serio et vas marejar l'altre dia?
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 26, 2009 10:11 pm

miriameta ha escrit:Hola a totes!!

Com us va?? espero que tot be!! jo estic agotada.. les nits me deixen k.o, i a sobre el treball, que vaig trigar des que vaig venir a les 8 del mati fins les 6 de la tarde...

Iseta!! aixi que tu vas pasar molt be dissabte jeje debie ser un show jeje quines coses mes rares es veuen... mentre la gent sigui feliç...

Lluneta!! com van anar els caragolets?? be no? :)

Cucaa!!! no me donis les gràcies dona!!! pero per res eh!!! jo contenta.. ja me coneixeu ::love::

com esteu les demes???

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ui si... perdó!!! Mooooooltes gràcies wuapaaaaaaaaaaa!! Ets la millor!!! Quina emoció nena!!! Només faig que dir-ho a tothom i ensenyar-ho a tothom!!! jajajaja quina il.lu!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: T'astimem moooolt!!! Hem de fer el dinar aquell eh el finde de després de st joan que així ja estaré lliure de càrregues!! jajajaja un petonet wuapa!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dc. maig 27, 2009 7:04 am

Bon dia boniques! :-))

Com esteu???

Miri preciosa, que és això que et vas marejar??? :-( :-(

Lluneta carinyet meu, tu ara a saco a estudiar, eh! :-)ok: :-)ok:

Cuca amor, com va anar la reunió de veins??? No hi ha cosa que em foti més mandra que aquestes reunions :--(

Gemma guapa, no desapareixis tant :--(

Amelie guapíssima, com va tot??? :-))

Nuvia, si ja he començat amb les bodes! jejeje el dia 6 de juny en tinc una altra.

Primer la mala notícia, ahir hem va trucar ma mare que tinc a l'avia a l'hospital :-( :-( no se com va caure i es va trencar el femur. Però el problema és que te alhzeimer i clar quan l'operin demà o divendres no saben com estarà despres de l'anestesia :star:: :star::

Ara la bona, lluneta i cuca que us queda 1 any i 2 dies!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i per la primera super boda de les fantàstiques queden 3 mesos, 1 setmana i 3 dies!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 27, 2009 11:19 am

ise ha escrit:Bon dia boniques! :-))

Com esteu???

Cuca amor, com va anar la reunió de veins??? No hi ha cosa que em foti més mandra que aquestes reunions :--(

Nuvia, si ja he començat amb les bodes! jejeje el dia 6 de juny en tinc una altra.

Primer la mala notícia, ahir hem va trucar ma mare que tinc a l'avia a l'hospital :-( :-( no se com va caure i es va trencar el femur. Però el problema és que te alhzeimer i clar quan l'operin demà o divendres no saben com estarà despres de l'anestesia :star:: :star::

Ara la bona, lluneta i cuca que us queda 1 any i 2 dies!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i per la primera super boda de les fantàstiques queden 3 mesos, 1 setmana i 3 dies!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Iseeeeeeeeeee!! Ara no em va internet al pis, va molt lent i no sé pq!!! Quina ràbia bno però millor pq així estudio i no em connecto! Ahir em vaig ventilar un tema senser jajaja tinc ganes que això acabi!!!
Avui queda 1 any i 2 dies!!!!!!!!!!!!! Què fort em sembla!!! X cert cuca, saps aquella pàgina que em vas dir de les invitacions de boda??? Aquella que al teu nino li agradava una... pos al jordi li ha agradat una altra, la del trivial i ara diu que vol aquella!!! Així que el dia del dinar ho podríem mirar a vere com es pot encarregar i tot això... no??? :-)ok:
X cert ise... espero que això de ta padrina no sigui res... ja te trucaré si puc aquesta tarda... a vere l'hora que baixo a lleida pq avui baixo a vere la Champions a Lleida!!! Prefereixo disfrutar d'aquest moment a Lleida que no pas a La Seu... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 27, 2009 11:20 am

Com us va?? espero que tot be!! jo estic agotada.. les nits me deixen k.o, i a sobre el treball, que vaig trigar des que vaig venir a les 8 del mati fins les 6 de la tarde...

Iseta!! aixi que tu vas pasar molt be dissabte jeje debie ser un show jeje quines coses mes rares es veuen... mentre la gent sigui feliç...

Cucaa!!! no me donis les gràcies dona!!! pero per res eh!!! jo contenta.. ja me coneixeu ::love::

com esteu les demes???

Els caragols molt bé però no veu venir cap a veure'm :--( :--( :--( m'ho vaig passar molt i molt bé la veritat, com cada any!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. maig 27, 2009 1:33 pm

lluneta29 ha escrit:

Com esteu???

Iseeeeeeeeeee!! Ara no em va internet al pis, va molt lent i no sé pq!!! Quina ràbia bno però millor pq així estudio i no em connecto! Ahir em vaig ventilar un tema senser jajaja tinc ganes que això acabi!!!
Avui queda 1 any i 2 dies!!!!!!!!!!!!! Què fort em sembla!!! X cert cuca, saps aquella pàgina que em vas dir de les invitacions de boda??? Aquella que al teu nino li agradava una... pos al jordi li ha agradat una altra, la del trivial i ara diu que vol aquella!!! Així que el dia del dinar ho podríem mirar a vere com es pot encarregar i tot això... no??? :-)ok:
X cert ise... espero que això de ta padrina no sigui res... ja te trucaré si puc aquesta tarda... a vere l'hora que baixo a lleida pq avui baixo a vere la Champions a Lleida!!! Prefereixo disfrutar d'aquest moment a Lleida que no pas a La Seu... :-)ok:

Hola preciosa! :-))

Doncs ara acabo de parlar amb mon pare i m'ha dit que l'hi han avançat l'operació i ara mateix està a quirofan. Només hem faltava això... amb els nervis que porto avui, patir per la meva avia :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: He dinat amb 5 minuts i la resta d'hora que tinc per dinar me l'he passat fregant el pis .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* .-*.:-).*.*

Així que avui vens a Lleida?? molt bé, no? disfrutaràs molt més veient-lo amb el Jordi que soleta a la Seu :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 27, 2009 4:28 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Com esteu???

Hola preciosa! :-))

Doncs ara acabo de parlar amb mon pare i m'ha dit que l'hi han avançat l'operació i ara mateix està a quirofan. Només hem faltava això... amb els nervis que porto avui, patir per la meva avia :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: He dinat amb 5 minuts i la resta d'hora que tinc per dinar me l'he passat fregant el pis .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* .-*.:-).*.*

Així que avui vens a Lleida?? molt bé, no? disfrutaràs molt més veient-lo amb el Jordi que soleta a la Seu :-)ok: :-)ok:

Wuapaaaaa espero que tot estigui bé!!! En serio... no cal que freguis taaant!!! Bno jo sóc com tú així que no dic res... sempre fregaria... mmmm el jordi treballa així que tmpoc el veuré amb ell però amb algunes amigues si, la Meri la Núria, Carles, i no sé qui més si... algo és algo... així si guanya podem celebrar-ho més!!! jejeje...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 27, 2009 7:46 pm

lluneta29 ha escrit:
Ui si... perdó!!! Mooooooltes gràcies wuapaaaaaaaaaaa!! Ets la millor!!! Quina emoció nena!!! Només faig que dir-ho a tothom i ensenyar-ho a tothom!!! jajajaja quina il.lu!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: T'astimem moooolt!!! Hem de fer el dinar aquell eh el finde de després de st joan que així ja estaré lliure de càrregues!! jajajaja un petonet wuapa!!! :-)ok:

No es per tant dona...

dinar!!!!!!!!! i sopar!!!!!!!! i festa del pijama!!!!!!!!!! i festaaaaaaaaa!!! ejejje que guay. Ja en tinc ganetes nenes!!

muacsssssssssss!!!! Jo si que us estimo!!! ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 27, 2009 7:52 pm

Com esteu???

No et preocupis... no va ser res... dilluns anava massaestressada i es el que te...

Lo de la teva àvia... espero que estigui be a hores d´ara perque ja l´hauran operat no? molts anims i besitos per tu i la teva àvia!!
Tot anirá be!! :-()-) :-()-) :-()-)

D´aqui 2 dies festaaaaaaaaa!!!!!! 1 anyet!!!!!! aix com passe el temps de rapid.. ja no haureu de dir, d´aqui un any..... sino d´aqui a tants mesos!!! semble mes aprop ejjeje.

i la meva...buff.. quan acabi els dichosos examens i treballs i exposicions i no vegui mes les palurdes del insti (que per cert me nalegro que avui hagin suspes, que se fotin!!!!).... llavors pensare nomes en boda... i me posare super nerviosa... crec que es per aixo que no hu estic tant jejeje perque no tinc temps de posarm´hi :p

Aix nenetes!!! tinc molta son...abans tenia mes dies entre setmana lliures de feina ara... cada dia truquen..

Com va tot wapes????
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 27, 2009 7:56 pm

lluneta29 ha escrit:

Els caragols molt bé però no veu venir cap a veure'm :--( :--( :--( m'ho vaig passar molt i molt bé la veritat, com cada any!!!

Jo vaig treballar.. pero ja m hagues agradat venir ja.. un any que conec a algu... i mira..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. maig 28, 2009 6:53 am

VISCA EL BARÇA!!!!!

Bon dia precioses! :-))

Primer de tot, moltes gràcies a totes per preocupar-vos, sou uns sols i us estimo moltíssim!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: La meva àvia està bé :-) A les tres ja va sortir de quirofan i per allà a les 6 ja vaig parlar amb ella. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nenes estic per l'arrastre :star:: :star:: :star::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 28, 2009 10:27 am

ise ha escrit:VISCA EL BARÇA!!!!!

Bon dia precioses! :-))

Primer de tot, moltes gràcies a totes per preocupar-vos, sou uns sols i us estimo moltíssim!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: La meva àvia està bé :-) A les tres ja va sortir de quirofan i per allà a les 6 ja vaig parlar amb ella. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nenes estic per l'arrastre :star:: :star:: :star::

Wuapaaaaaaaaa m'alegro molt que tot stigui ok!!! Espero que vagi millorant... ahir no et vaig poder trucar pq vaig baixar tard a lleida i me'n vaig anar directament a un bar amb la colla a ver el partit!!! Quin partidás!!! Dsps vam anar a pitar amb el cotxe i a saltar i ballar a la Pça Ricard Vinyes... Va ser espectacular!!!!! ::love::
Jo también stik per l'arrastre ise... avui m'he alçat a les 6.15 i només he dormit 4 hores!!! :-) i ja sóc a la Seu...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. maig 28, 2009 6:23 pm

hola princeses!
quin partidas el d'ahir!! visca el BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! avui tots els nens venien am la samarreta del barça ha sigut molt xulo.

ISE m'alegro moltissim que la iaia estigui be!!!!!!!!!! :-)) :-)) per qualsevol coseta ja saps que pots comptar am nosaltres!

nenes avui estic una mica romanticonaaaaaaaaaa no se.....deu ser tot el que tinc ( que estic en la setmana tonta del mes, me surt el queixal del seny i ho tinc tot inflat...m'ha sortit una pansa....no se que estic romanticona) LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dema oficialment començarem el compte enrereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

aki us deixo una cançoneta que m'agrade i en aquests moments...pues....me agrade sentirla i ballarla am el nino..... ::love::

http://youtube.com/watch?v=2wSxo1ztlEI

Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 28, 2009 7:19 pm

Me n´alegro molt Ise per la teva avia i per tu!!! ::love::

cucaaaa llunetaaaa us quede 1 diaaaaaaaaaa!!!!!

cuca les panses son horribles... cuidatela!!

Aix que bonic es ser romántic!!

No sem cure el refredat aquest... ja porto molts dies... aix aix...

com va tot? on sou les demes??? aparegueu nenes!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dj. maig 28, 2009 9:01 pm

miri wapaaaaa cuidat tu tambe! (+:-) (+:-) aixo de tant treballar estudiar i boda .......normal que te trigui a curar el refredat!!! descansa i ja veuras que be! i les migranyes, com te van???

avui a momir aviadet, sabeu....ahir la sogra va venir a casa i me va portar el catalleg dels vestits de rosa clara! ::love:: pobre....esta ilusionada....i a mi me encanta!!jejej :-)) :-)) :-))
feume memoria i a la proxima kedada portare les invis, el cataleg....pero feume memoria!! :o-o:

bona nit a totes princesesssssssssssssssssssssss
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 28, 2009 9:26 pm

miriameta ha escrit:Me n´alegro molt Ise per la teva avia i per tu!!! ::love::

cucaaaa llunetaaaa us quede 1 diaaaaaaaaaa!!!!!

cuca les panses son horribles... cuidatela!!

Aix que bonic es ser romántic!!

No sem cure el refredat aquest... ja porto molts dies... aix aix...

com va tot? on sou les demes??? aparegueu nenes!!

Nenessssssssssssss estik estudiant... porto tota la tarda i ara m'he connectat un momentet!!!!! Què tal? Jo fa uns dies q porto una rialla molt gran pq demà quedarà un any just!!!!!! I un any, cuquet, passa volant!!! Ara li deia a la ise que aquella nit, és a dir, aquesta pro d'aquí un any, conto que no podré dormir dels nervis!!! Què fort em smbla tot!!!!!! Estik suuuuper emocionada, però molt!!!!! I molt sensible també jejeje a mesura que s'apropa el dia... m'entra un no sé què a la panxa que no sé com explicar-ho!!!!
Miriameta anima't amb aquest refredat q portes no és gaire normal!!! Ara a cuidar-se i prendre el sol pq sabeu quin temps dóna per aq finde?????? Soletttttttttttt i soletttttttttt i calor!!!!!!!!!!!!!
Iseee wuapaaaaaaaaaaaaa m'enrotllo com una persiana, perdó!!!!!!!! Dsps me'n he donat compte!!!
Cuquet vull els catàlegs!!!!!!!!!!!!! I mirarem lo de les invis que al Jordi li han agradat moooolt!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 28, 2009 9:45 pm

cuca lleida ha escrit:miri wapaaaaa cuidat tu tambe! (+:-) (+:-) aixo de tant treballar estudiar i boda .......normal que te trigui a curar el refredat!!! descansa i ja veuras que be! i les migranyes, com te van???

avui a momir aviadet, sabeu....ahir la sogra va venir a casa i me va portar el catalleg dels vestits de rosa clara! ::love:: pobre....esta ilusionada....i a mi me encanta!!jejej :-)) :-)) :-))
feume memoria i a la proxima kedada portare les invis, el cataleg....pero feume memoria!! :o-o:

bona nit a totes princesesssssssssssssssssssssss

Hola wapa, gràcies!! la veritat que porto una setmana chunga.. me marejo, no me curo... ja tinc la meva veu normal almenos.. pero tinc molta mocositat i tos.. i el dia que vaig anar de nit, dilluns vaig passar una mica de mala nit per la migranya pero les noves pastilles van una mica be, i me la calme, algo bo per fi.

Que guay!!! jo tambe estimo molt la meva sogreta!! encara que ara esta enfadada amb nosaltres 2.. perque no invitem la filla del seu novio.... i com no la coneixem ens neguem en rotund.. jo no la vui.. ja se desenfadará..

Te farem memoria wapetona!!! No et preocupis :)

Bona nit wapetona!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 28, 2009 9:53 pm

lluneta29 ha escrit:
Nenessssssssssssss estik estudiant... porto tota la tarda i ara m'he connectat un momentet!!!!! Què tal? Jo fa uns dies q porto una rialla molt gran pq demà quedarà un any just!!!!!! I un any, cuquet, passa volant!!! Ara li deia a la ise que aquella nit, és a dir, aquesta pro d'aquí un any, conto que no podré dormir dels nervis!!! Què fort em smbla tot!!!!!! Estik suuuuper emocionada, però molt!!!!! I molt sensible també jejeje a mesura que s'apropa el dia... m'entra un no sé què a la panxa que no sé com explicar-ho!!!!
Miriameta anima't amb aquest refredat q portes no és gaire normal!!! Ara a cuidar-se i prendre el sol pq sabeu quin temps dóna per aq finde?????? Soletttttttttttt i soletttttttttt i calor!!!!!!!!!!!!!
Iseee wuapaaaaaaaaaaaaa m'enrotllo com una persiana, perdó!!!!!!!! Dsps me'n he donat compte!!!
Cuquet vull els catàlegs!!!!!!!!!!!!! I mirarem lo de les invis que al Jordi li han agradat moooolt!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Moolt be aixi m´agrade que estudiis molt i molt!!!
I sobretot aixi m´agrade una rialla d´aqui a roma. :) :-)ok:

no es gaire normal? perque? contant que sempre he tingut moltes bronquitis.. estic fent el possible perque sem curi...
aquest finde toque treballar aixi que de solet res... i disabte a la tarde anirem a mobles salvany i hipopotam a veure menjadorets, que l´Euge esta molt ilusionat!!! jejeje

Nenes tinc ganes de tornar a quedar amb vosaltres!!!! :)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dv. maig 29, 2009 6:56 am

CUCA, LLUNETA AVUI 1 ANY!!!!

D'aquí 1 any just estarem totes nervioses per veure les novies més espectaculars de Catalunya >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: GUAPES, GUAPES I GUAPES!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dv. maig 29, 2009 6:59 am

cuca lleida ha escrit:hola princeses!
quin partidas el d'ahir!! visca el BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! avui tots els nens venien am la samarreta del barça ha sigut molt xulo.

ISE m'alegro moltissim que la iaia estigui be!!!!!!!!!! :-)) :-)) per qualsevol coseta ja saps que pots comptar am nosaltres!

nenes avui estic una mica romanticonaaaaaaaaaa no se.....deu ser tot el que tinc ( que estic en la setmana tonta del mes, me surt el queixal del seny i ho tinc tot inflat...m'ha sortit una pansa....no se que estic romanticona) LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dema oficialment començarem el compte enrereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

aki us deixo una cançoneta que m'agrade i en aquests moments...pues....me agrade sentirla i ballarla am el nino..... ::love::

http://youtube.com/watch?v=2wSxo1ztlEI

Que monos tots els nens amb samarreta :-) :-) :-)

Cuida't molt que el mal de queixals és horrible :star:: :star:: i de panses a mi no me n'ha sortit mai cap però a mon pare i ma germà molt sovint i pobres ho passen malament, així que preciosa l'hi has de dir al teu nino que et cuidi com una reina :-)) :-))
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants