NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. maig 29, 2009 7:03 am

miriameta ha escrit:Me n´alegro molt Ise per la teva avia i per tu!!! ::love::

cucaaaa llunetaaaa us quede 1 diaaaaaaaaaa!!!!!

cuca les panses son horribles... cuidatela!!

Aix que bonic es ser romántic!!

No sem cure el refredat aquest... ja porto molts dies... aix aix...

com va tot? on sou les demes??? aparegueu nenes!!

Preciosa meva, et dono tota l'energia possible per que et milloris del refredat, acabis el curs (donant una puntada moooooooooooooooooooooolt gran a les pelandrusques de la teva classe), i organitzis la millor boda i siguis la dona més feliç del món!!! T'ho mereixes guapíssima! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dv. maig 29, 2009 7:06 am

lluneta29 ha escrit:

Nenessssssssssssss estik estudiant... porto tota la tarda i ara m'he connectat un momentet!!!!! Què tal? Jo fa uns dies q porto una rialla molt gran pq demà quedarà un any just!!!!!! I un any, cuquet, passa volant!!! Ara li deia a la ise que aquella nit, és a dir, aquesta pro d'aquí un any, conto que no podré dormir dels nervis!!! Què fort em smbla tot!!!!!! Estik suuuuper emocionada, però molt!!!!! I molt sensible també jejeje a mesura que s'apropa el dia... m'entra un no sé què a la panxa que no sé com explicar-ho!!!!
Miriameta anima't amb aquest refredat q portes no és gaire normal!!! Ara a cuidar-se i prendre el sol pq sabeu quin temps dóna per aq finde?????? Soletttttttttttt i soletttttttttt i calor!!!!!!!!!!!!!
Iseee wuapaaaaaaaaaaaaa m'enrotllo com una persiana, perdó!!!!!!!! Dsps me'n he donat compte!!!
Cuquet vull els catàlegs!!!!!!!!!!!!! I mirarem lo de les invis que al Jordi li han agradat moooolt!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Carinyet, per això que cada vegada que parlem estem 30 minuts com a mínim al telèfon! jejeje ::love:: ::love:: ::love:: Que ja saps que t'estimo tal com ets i no has de demanar perdó per res!!! :-) :-)

Ara miraré aquesta pàgina de les invitacions :-)ok:
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 29, 2009 7:09 am

bon dia princesesssssssssssssssssssssssssssssssss

llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa avuiiiiiiiiiiiii un anyet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

d'aqui un anyt conto que estarem fetes uns flams....... :-)) la mar de felices i amb moltes ganes de que siguin les 18 de la tarde

wapes us envio un petonas enorme moltes gracies a totes i trankiles que el nino me cuide mooooooooolt
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dv. maig 29, 2009 7:10 am

Ai nenes, sabeu que us vaig dir d'aquell vestit de Manuel Motta... doncs a san patrick n'he vist un que el pot substituir i probablement no em costi un ull de la cara :[]:-): :[]:-): :[]:-): Ja tinc ganes de probar-me'l :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 29, 2009 9:32 am

ise ha escrit:CUCA, LLUNETA AVUI 1 ANY!!!!

D'aquí 1 any just estarem totes nervioses per veure les novies més espectaculars de Catalunya >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: GUAPES, GUAPES I GUAPES!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Eiiiiiiiiiiiii wuapessssssss!! No he pogut evitar entrar per saludar-vos abans de marxar a l'insti!!!!!!!!!!! Nenes UN ANY!!!!!!!! UN ANY QUE PASSA VOLANT!!!! NO M'IMAGINO COM ESTARÉ D'AQUÍ UN ANY EN SERIO... ESPERO ESTAR RADIANT DE FELICITAT I MOOOLT MOLT NERVIOSA... COM DIU LA ISE, M'HAURÀ DE DONAR UN PARELL DE TILES O NO SÉ SI AGUANTARÉ....!!!!!!!!!!!
Estik suuuuper contenta d'haver-vos conegut i de que siguem taan amigues, us estimo moooolt!!!! tinc ganes que acabi tot això de l'examen per ser una mica més persona!!!! Us estimo no us oblideu i us vull tenir a totes aquell dia tan especial!!!!!!!!!! Us portaré al cor!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 29, 2009 9:34 am

cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssssssssssssssssssssssss

llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa avuiiiiiiiiiiiii un anyet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

d'aqui un anyt conto que estarem fetes uns flams....... :-)) la mar de felices i amb moltes ganes de que siguin les 18 de la tarde

wapes us envio un petonas enorme moltes gracies a totes i trankiles que el nino me cuide mooooooooolt

Wuapaaaaaaaaaaaa com estarem d'aquí un any!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo estaré fatal!!!!!!!!!!! Nerviosa perduda!!!!!!!!!!!! Què fort!!!!!!!!!!! Què fort!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ànims wuapa que jo también estic sensiblona!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 29, 2009 9:36 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Nenessssssssssssss estik estudiant... porto tota la tarda i ara m'he connectat un momentet!!!!! Què tal? Jo fa uns dies q porto una rialla molt gran pq demà quedarà un any just!!!!!! I un any, cuquet, passa volant!!! Ara li deia a la ise que aquella nit, és a dir, aquesta pro d'aquí un any, conto que no podré dormir dels nervis!!! Què fort em smbla tot!!!!!! Estik suuuuper emocionada, però molt!!!!! I molt sensible també jejeje a mesura que s'apropa el dia... m'entra un no sé què a la panxa que no sé com explicar-ho!!!!
Miriameta anima't amb aquest refredat q portes no és gaire normal!!! Ara a cuidar-se i prendre el sol pq sabeu quin temps dóna per aq finde?????? Soletttttttttttt i soletttttttttt i calor!!!!!!!!!!!!!
Iseee wuapaaaaaaaaaaaaa m'enrotllo com una persiana, perdó!!!!!!!! Dsps me'n he donat compte!!!
Cuquet vull els catàlegs!!!!!!!!!!!!! I mirarem lo de les invis que al Jordi li han agradat moooolt!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Carinyet, per això que cada vegada que parlem estem 30 minuts com a mínim al telèfon! jejeje ::love:: ::love:: ::love:: Que ja saps que t'estimo tal com ets i no has de demanar perdó per res!!! :-) :-)

Ara miraré aquesta pàgina de les invitacions :-)ok:

Jo també t'estimmmoooo moooolt encara que aquests dies estigui una mica desapareguda et prometo que a partir del juliol no serà així!!!!!!!!!!!! Quan acabi aquest suplici, seré més persona!!!!!!!!!! T'astimuuuuu moooolt!!! Avui estic super sensible.
Per cert, m'ha enviat un missatge el Jordi pel faceboook ke encara ploro ara... us ho juro!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: No m'ho esperava pas...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dv. maig 29, 2009 9:49 am

Primer de tot... Lluneta i Cuca FELICITATS !!!!

Que ja no quede res, ja sabeu lo que diu la gent un any passa volant!!! Ui nenes d'aquí no res començem!!!

Bueno Ise m'alegro que la teva àvia es trobi millor, ara feia dies que no hem conectava i quan ho he fet he vist que havie estat paxuxa, m'alegro de veritat que es trobi millor. Suposo que ahir no et vas perdre la celebració del Barça, je je!!

Miriameta cuidat, i que et cuidin molt, que ja estas a la recta final i no si val això d'estar malalteta. Una Abraçae!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 29, 2009 4:07 pm

ise ha escrit:

Preciosa meva, et dono tota l'energia possible per que et milloris del refredat, acabis el curs (donant una puntada moooooooooooooooooooooolt gran a les pelandrusques de la teva classe), i organitzis la millor boda i siguis la dona més feliç del món!!! T'ho mereixes guapíssima! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ai si us feu estimar!!!!! gràcies carinyet!!

aquesta tarde son les orles a l´insti, jo ni menrecordava.. en serio... hi aniré per recollir les meves fotos. No se ni que me posaré, us diria que vinguessiu.. pero estareu ocupades i a mes a mes us hu hauria d´haver dit amb antelació. Pero tranquiles que no us perdeu gaire cosa, el pica pica l´únic.

Com va tot wapetones meves?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 29, 2009 4:08 pm

ise ha escrit:Ai nenes, sabeu que us vaig dir d'aquell vestit de Manuel Motta... doncs a san patrick n'he vist un que el pot substituir i probablement no em costi un ull de la cara :[]:-): :[]:-): :[]:-): Ja tinc ganes de probar-me'l :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Tel volem veure posat!!!!!!!!!!!!!!

per cert me vaig mirar la foto que vas dir :) :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: que guay!!! com passe el temps de ràpid!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 29, 2009 4:11 pm

lluneta29 ha escrit:

Jo també t'estimmmoooo moooolt encara que aquests dies estigui una mica desapareguda et prometo que a partir del juliol no serà així!!!!!!!!!!!! Quan acabi aquest suplici, seré més persona!!!!!!!!!! T'astimuuuuu moooolt!!! Avui estic super sensible.
Per cert, m'ha enviat un missatge el Jordi pel faceboook ke encara ploro ara... us ho juro!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: No m'ho esperava pas...

Clar que t´estimem dona!!! tu estas desapareguda per una bona causa!!! i ja veuras com d´aqui 20 dies!!! haura passat tot i ja no estaras nerviosa i podras dedicarte a nosaltres jejej.

Jo vui saber que es aquet misatget :p jejeje (cotilla eh..)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 29, 2009 4:16 pm

Amelie ha escrit:Primer de tot... Lluneta i Cuca FELICITATS !!!!

Que ja no quede res, ja sabeu lo que diu la gent un any passa volant!!! Ui nenes d'aquí no res començem!!!

Bueno Ise m'alegro que la teva àvia es trobi millor, ara feia dies que no hem conectava i quan ho he fet he vist que havie estat paxuxa, m'alegro de veritat que es trobi millor. Suposo que ahir no et vas perdre la celebració del Barça, je je!!

Miriameta cuidat, i que et cuidin molt, que ja estas a la recta final i no si val això d'estar malalteta. Una Abraçae!!!

Es que hu agafo tot wapetona, quan no es una cosa es una altra... acabareu de mi fartes jejeje direu que sempre estic malalta... migranyes, costipat, migranyes, esgotament, que si ara ferro, que si mal de panxa, estres, punyetes...

Com vas tu wapa??? ja pensavem que no et conectaries!! Aviat podras començar els preparatius ja veuras!! i estaras ilusionadisima!! mes que ara.

muacs :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 29, 2009 4:18 pm

FELICITATSSSSSSSSSS LLUNETAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

FELICITATS CUCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

1 ANY!!!!! 1 ANY!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: I DEMA 11 MESOS !!! 4 SETMANES!!!!!! I 2 DIES!!!!!!!!! UOOOOOOOOOOO ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 29, 2009 7:53 pm

ise ha escrit:Ai nenes, sabeu que us vaig dir d'aquell vestit de Manuel Motta... doncs a san patrick n'he vist un que el pot substituir i probablement no em costi un ull de la cara :[]:-): :[]:-): :[]:-): Ja tinc ganes de probar-me'l :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Per cert me'n oblidava ise... quin vestit era? Digues el model que ho miraré per internet tant el del Motta com el del San Patrick que me fa curiositat saber-ho!!!!!!!!!!!!
Quin dia més maco que ha fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estik mooolt contenta noies!!! A vere l'any que ve quin dia fa!!!!
Miriameta si m'ho haguessis dit hagués vingut ara vinc de lleida de comprar quatre coses no m'hagués fet res!!!! Tontorrona!!!! ::love:: ::love:: ::love:: bno noies, marxooooooooooooooooooo bon findeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Jo em toca estudiar així que tornada a la rutina... :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » ds. maig 30, 2009 11:56 am

hola princesessssssssssssssssssssssss
que tal?? quin dia mes xulo va fer ahir, esperem que l'any que ve faci el mateix solet. Ahir el nino me va portar a sopar per celebrar que ens quede un anyet....es tot un sol!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: aix me l'estimo taaaaant!!

ISEEEEEEEEEEEEEEEE jo tambe vull que recordis els models, tinc mala memoria :o-o: , i tambe els vull veure. Encara que millor seria veuretels a tu! :-)ok:

MIRI que tal la orla?? i el constipat?? recuperat i si trobes menjadoret fas foto i ens l'ensenyes, eh??? :-)ok: wapa!! :-)

LLUNETA estudia que ja veuras com t'anira be!! quin dia tant bonic va fer ahir eh??jo nomes que fes una mika de soleret ja estare contenta!!! nena as vist el marcador ja hem començat am messos!!!!!!!! QUE FUERTEEEEEEEEEE :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

NUVIA fa motl que no passes per aki, com va tot????

AMELIEEE te trobem a faltar per aki pero trankila....que tal tot??

GEMMA on etssssssssssssssssss???????????????

BNO PRINCESES VAIG A FER EL DINAR I A DISFRUTAR DEL FINDE!!!!
QUE PASSEU MOLT MOLT BON FINDE WAPES :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 5:46 am

Nenetes meves!!! Bon diaaaaaaa a totes!!! Em sobra una mica de temps abans d'anar-me'n cap a la Seu... que res... avui ja queda un dia menys pel gran dia!!!! I és dia 1 de juny ja... nou mes!!!! Ja he vist en un post l'avanç de Rosa Clarà i és senzillament espectacular... m'encanta! Dissabte también vaig mirar uns quants vestits de Casajuana i també me van agradar uns quants... així que mira... ara tinc mono!!!! En fi... haurem d'esperar una miketa més. Al setembre tot vindrà de cop ja vureu i anirem atabalades amb tantes coses a fer!!! Com ha anat el finde? Jo a part d'estudiar, res de res... per una vegada m'he portat bé... stik contenta!!! Un petó a totes!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 01, 2009 6:54 am

Bon dia guapissimes!

Lluneta que és això que vas anar a Casajuana??? quins et vas emprovar????

Cuca, que mono no el nino???? Quina il·lu anar a celebrar un soparet romantic ::love:: ::love:: ::love::

Miri, que tal ha anat el cap de setmana??? que has treballat??? i les orles???

Amelie, que has pensat alguna coseta per la boda???

Gemma, estas bé???

Nuvia, com tens els preparatius???

Nosaltres aquest cap de setmana hem anat a la platjeta i avui semblo un cangrejo andante!!!!! :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: ise » dl. juny 01, 2009 6:56 am

El vestit que hem vaig emprovar era el Chester de manuel motta i el que te un estil semblant és el enfasis de san patrick :-)ok:
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 01, 2009 7:01 am

Bon dia precioses!!!!

Nou mes!!! Ja queda menys per tot!!! Sembla que comencem la setmana amb bon rotllo i energia possitiva, no??? A veure si l'acabem igual TOTES!!!!

Vaig a fer el llit abans de marxar cap al cole!!!

Besitos a totes boniquetes!!!

P.D: Vaig a veure l'avanç de RC que encara no lhe vist!!!! De novia d'art encara no ha sortit res, a veure si arriba el dia 12 i els puc veureeeeeeeee!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 2:17 pm

nuvia2010 ha escrit:Bon dia precioses!!!!

Nou mes!!! Ja queda menys per tot!!! Sembla que comencem la setmana amb bon rotllo i energia possitiva, no??? A veure si l'acabem igual TOTES!!!!

Vaig a fer el llit abans de marxar cap al cole!!!

Besitos a totes boniquetes!!!

P.D: Vaig a veure l'avanç de RC que encara no lhe vist!!!! De novia d'art encara no ha sortit res, a veure si arriba el dia 12 i els puc veureeeeeeeee!!!!

Nenaaaaaaaaaa que ja tens un 9 al marcador... ara m'hi fixava......... què teniu alguna cosa més lligada??? Ja va quedant menys i pensa que l'estiu passa moooolt ràpid... haurem d'anar a la piscina!!!! A ficar-nos morenetes o a la meva terrassa a prendre el solet!!!!!!! Tan estiu per davant!!! ::love:: ::love:: El bon rotllo deu ser pq ja es respira aire d'estiu... i porta bon rotllo... vacances, solet, piscina, platja... mmmmm què bé!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants