¿¿¿QUIEN SE CASA CON CAL BLAY??? AQUI HAY UNA QUE SI!!

bodes 10!

¿¿¿QUIEN SE CASA CON CAL BLAY??? AQUI HAY UNA QUE SI!!

EntradaAutor: MIRIAMMI » dl. març 09, 2009 2:28 pm

Hola!!!!

He estado mirando y no he visto a nadie del 2010 aún que se case con el catering Cal Blay. Estaría muy bien que las que los hemos contratado pudieramos compartir opiniones, no??? O es que no hay nadie de este año???? Aiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxxxxxx

Bueno, ya adelanto que yo he escogido la Masia Torreblanca. Lo que nos gustó es que combina modernidad con una masia antigua y las vistas que tiene... Y sobretodo que era un sitio sencillo!!

Bueno, espero nuevas Cal Blayeras!!
Un besazo a todas!!!
Míriam

Imatge
MIRIAMMI
:: núvia experta

Entrades: 938
Membre des de: dl. jul. 07, 2008 2:53 pm

EntradaAutor: oshia » dl. març 09, 2009 3:18 pm

Muchas felicidades neni por tu restaurante!!!
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: marta_117 » dl. març 30, 2009 9:06 pm

Hola MIRIAMMI!

Pues yo no soy del 2010, pero si que me caso con Cal Blay: en Torreblanca también. Nosotros nos casamos este octubre y haremos la ceremonia civil también allí. Este sábado hemos quedado para enseñarles el sitio a nuestros padres que aun no lo han visto.. Tenego unas ganas de volver! Si es que es tan bonita!! :-)
marta_117

Entrades: 7
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:41 pm

EntradaAutor: ruthi » ds. maig 02, 2009 12:07 pm

uuuuueeeeee!!!!!! nosaltres dilluns tenim una visita a la masia torreblanca... em sembla un lloc ideal... és preciós!!! i casi segur que serà allà...

tema boda civil allà: és real o és de les ficticies??? és que si és real a mi també m'agradaria fer-ho allà... ja que els jardins són genials!!! si ho sabeu digeu-m'ho siusplau!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: marta_117 » dg. maig 03, 2009 12:22 pm

Hola ruthi!

Nosaltres anem un parell de dies abans a l'ajuntament i dissabte fem la celeració "ficticia", però se que a l'ajuntament Sant Sadurní (que queda a prop) celebren bodes els dissabtes amb muntatge maco i tot i no cal que estigueu empadronants allà. Això si em sembla que s'ha de pagar.

Que vagi bé la visita!

Marta.
marta_117

Entrades: 7
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:41 pm

EntradaAutor: ruthi » dg. maig 03, 2009 12:55 pm

marta_117 ha escrit:Hola ruthi!

Nosaltres anem un parell de dies abans a l'ajuntament i dissabte fem la celeració "ficticia", però se que a l'ajuntament Sant Sadurní (que queda a prop) celebren bodes els dissabtes amb muntatge maco i tot i no cal que estigueu empadronants allà. Això si em sembla que s'ha de pagar.

Que vagi bé la visita!

Marta.

nosaltres som de sant sadurní, i per fer-ho aquí no hi ha cap problema... a més, cneixem a un parell de regidors que s'han oferit a fer-ho... el que passa que fa gràcia fer la cerimonia al mateix lloc... a part amb lo maco que és!!!!

gràcies de totes maneres!!!
ruthi

EntradaAutor: ruthi » dl. maig 04, 2009 11:42 pm

JA ESTÀ CONFIRMAT!!!!!!! masia torreblanca segur el 10 d'abril de 2010!!!! uuuueeeeuuuuueeee!!!!!!! qina iluuuu!!!!! jejejej ::love::

ara a decidir detallets... de moment hem decidit que no erà una boda "tradicional", farem tipo cocktail... tot aperitiu... així la ent es mou més i parla més amb tothom...

una abraçada noies!!!!!
ruthi

EntradaAutor: ruthi » ds. maig 30, 2009 11:16 am

CALBLAYERES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on us amagueu?????????????????????
ruthi

EntradaAutor: MIRIAMMI » dl. juny 01, 2009 1:55 pm

Eyyyyyyyy que alegria que por fin alguien me contestara!!! Ya pensaba que nadie se iba a casar con Cal Blay!! jeje

Torreblanca es una masia que me encanta!! Hace un par de años vi las fotos de una amiga mia que habia ido a una boda celebrada alli y ya me gustó y cuando nosotros nos decidimos fui a verla y... me enamoré!! Y eso que era invierno y estaba un poquito hecha polvo y no habia ni una viña!! Pero el sitios nos gusto mucho! Además que el aperitivo y la presentación de los platos me parece super original, verdad??

Yo tengo muchas ganas de volver, creo que este verano iré para ver como estará el 4 de septiembre del año que viene, que es cuando me caso yo...

En mi caso no hay boda civil, ya que me caso en la Ermita del barrio en el que he vivido siempre. De todas maneras la masias es muy bonita y seguro que una boda alli quedará preciosa!!

Pues me alegro de tener por fin unas aliadas para comentarlo todo!!!

Espero que vayamos hablando!! un beso muy grande!!!
Míriam

Imatge
MIRIAMMI

EntradaAutor: ruthi » dg. juny 07, 2009 10:03 am

vaig demà a parlar amb l'eva i el jordi.... us ho explico tot, valeeeeeee???????????????
ruthi

EntradaAutor: MIRIAMMI » dt. juny 09, 2009 1:58 pm

Ruthi??? Que tal ha anat tot??? Vas parlar amb ells??? Explica, explica!!
Míriam

Imatge
MIRIAMMI

EntradaAutor: ruthi » dc. juny 10, 2009 11:32 am

hola guapii!!!

vam anar dilluns a aprlar amb el jordi, i MOOOOLT BÉ!!!! cada vegada que sortim d'allà és com una injecció de encara més ganes de casar-nos!!! jejejej

ens va comentar que haviem de marxar d'allà a les 3.30, que ho trobo una mica d'hora, però com que el meu xicot té una discoteca anirem allà després..

també vam parlar del tema música... ell ens va dir que treballa amb dos DJ, però que podie portar a qui volguéssim... com que un d'ells és de sant sadurní i el meu xicot el coneix hem decidit que ho faci ell... anirem a parlar amb ell més endavant... ens va dir el jordi que fins el setembre-octubre no calia que hi anéssim...

vam acceptar la primera proposta que ens va fer ell (el preu, diguéssim, ja que va dir que si d'aquí a principis d'any volem fer algun canvi o ell ens vol suggerir algo que ho parlaríem).. i en principi ja està...

posarem un autocar, que hem de mirar quines hores volem i preus...

po enu, molt bé, la veritat és que ho posen molt fàcil, i això és d'agrair!!

tu ja tens pre-confirmat el menú??? (a l'esprea de la prova, clar...)
ruthi

EntradaAutor: MIRIAMMI » dc. juny 10, 2009 2:08 pm

Hola guapa!!

Que guay!! Veig que ya va tot ben encaminat, eh??? La veritat es que jo encara no he parlat d'aquest temes... i es que encara queda més d'un any per la meva, ja que és al setembre...

Si que vaig parlar amb el Jordi sobre el menú i més o menys sabrem com serà... pero bueno sempre poden haver-hi canvis...

La veritat es que ja tinc ganes de tornar.... Una dia d'aquests els hi comentaré de tornar a anar i veure de nou la Masia... En tinc moltes ganes!! I es que desde que vaig donar una paga senyal ja fa uns 3 mesos no ens hem possat en contacte... Hauria de trucar jo??? es que vaig una mica perduda en aquest tema.. jeje

Nosaltres també posarem autocar, perque no son de la zona. Però no sabía que a les 3.30 et fan fora... jo també ho veig una mica d'hora... No hi ha cap possibilitat d'allargar-ho una mica???

Bueno guapa, doncs anem parlant eh???

Un petonet ben fort!!!
Míriam

Imatge
MIRIAMMI

EntradaAutor: ruthi » dj. juny 11, 2009 11:32 am

si que es pot allargar, però s'han de pagar les hores de més de barra lliure... i la veritat nosaltres tenint el pub no val la pena... anem allà i continuem la festa...

la veritat que són molt tranquils... t'ho posen molt fàcil, però per parlar amb ells els has de trucar tu... Pots enviar-li un mail a l'eva, que et contestarà ràpid...

nosaltres encara no hem fet la paga i senyal.. ens va dir que ens esperéssim a veure si ens agradava la primera proposta.. ara ja he vist que ens ha enviat un correu que hem de posar les dades bancàries i tot... així que la paga està al caure.. :o-o: jejej

continuem parlant!!!

petonets!!!!!!!!!!
ruthi

EntradaAutor: MIRIAMMI » dt. juny 16, 2009 1:52 pm

Nena, és una sort lo de la discoteca, eh?!?! Jo es que soc de Sant Joan despi i la meva gent d'Hospitalet així que segurament allargarem una miqueta per acabar allà la festa, ja que a les 3.30 ens talla molt la nit...

Si que és veritat que són tranquilons... Però es que realment encara hem queda 1 any i 3 messos. Però els hi diré que hem diguin alguna cosa quan hi hagi un casament que vull anar a veure la masia. A veure si puc...

Ruthi m'encanten les fotos que has posat a la teva compte enrere. Tu tens aquest dossier o l'has tret d'internet? És que les que jo tinc no són tan maques i m'agradaria tenir-les.

Bueno maca estem en contacte!

Un petonàs!
Míriam

Imatge
MIRIAMMI

EntradaAutor: ruthi » ds. ago. 08, 2009 12:03 pm

buneo, bueno... sembla que el 2010 només ens casem amb CAL BLAY la MIARMMI i jo.... i a la MATEIXA MASIA!!!!!!!!!

bueno, a veure si algú dels nous també es casa amb el nostre catering!!!!!!!!
ruthi

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants