NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Dido26 » ds. maig 30, 2009 12:33 pm

Noies que vagi molt bé a pronovias!!! Jo m'espero que em truquin a veure si ja reben els que m'agraden del 2010!!!
Imatge
Dido26

Entrades: 40
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:52 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: tara » ds. maig 30, 2009 1:19 pm

Hola noies com he tingut temps he anat a passejar per tarragona, he trobat uns botiga de nuvies on tenen tota la colleccio d'aire, i els tenen alli per emprovar, a mes de les seves colleccions, m'ha ensenyat tota la botiga i tenen mes de 500 vestits alla mateix, es diu nuvies universal, esta a prat de la riba, la dona super amable, amb molta predisposicio m'ha donat moltissimes targetes per a repartir-os, i a mes fan un petit descompte, i si les acompanyats s'el compren alli tambe! Ja us passare el telf per si alguna esta interessada!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » ds. maig 30, 2009 1:19 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Holeee noies....
Jo cada cop alucino més amb el ritme de missatges que porteu...he estat una setmaneta fora....i no pillu res!!!! :-/
Jo com la Eli....he estat veient 21 dias en forma...i ara a momir que dema tenim casament i el diumenge comunió....vosaltres penseu que això és normal????? doncs a veure si us agafo el ritme...i a partir d'ara estarre aqui més sovint que ja tinc l'internet a caseta....
Bona nit a totes...i que us ho paseu bé demà!!!!! ::love::

Hola!! Com ha anat el viatge??
Nena, et passo el link del teu compte enrere:
viewtopic.php?p=2393299#2393299
Ara ja ens podras començar a explicar cosetes!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. maig 30, 2009 1:33 pm

tara ha escrit:Hola noies com he tingut temps he anat a passejar per tarragona, he trobat uns botiga de nuvies on tenen tota la colleccio d'aire, i els tenen alli per emprovar, a mes de les seves colleccions, m'ha ensenyat tota la botiga i tenen mes de 500 vestits alla mateix, es diu nuvies universal, esta a prat de la riba, la dona super amable, amb molta predisposicio m'ha donat moltissimes targetes per a repartir-os, i a mes fan un petit descompte, i si les acompanyats s'el compren alli tambe! Ja us passare el telf per si alguna esta interessada!

Nenes! Hem de fer quedada ja!!
Jo estic molt interessada en els vestits d'Aire, ens ho has d'explicar bé això! Jejej
També hem d'acabar d'aclarir lo del bodatour, com fem les camisetes... etc! Tenim feina, eh!
Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » ds. maig 30, 2009 1:43 pm

Jo per mi cuan us vagi be, pero ja en tinc ganes!
Imatge
tara

EntradaAutor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 2:14 pm

Ninetes tinc un problema i molt greu semble de culebron xo xto mesos pensant lligant caps i ara le resolt fixat q em pensava q la meva avia era una boques i ja e descobert que tinc una espia al foro q llegeix tot el q escric i despres es tan poc inteligent q o xerra i avui sa descobert....desde aqui li vull dir q ja pot entrar cada dia q gracies a ella ja no escriure res mes i em sap greu x vosaltres xo a ella no limporta res del q jo faci suposo q quan o llegeixi sabra q le descobert i a veure si es digna adirme alguna cosa si nenes q fort de veritat semble un culebron de telenovela sudamericana....stic flipan...!!!

Vai arribar a pensar q estava boja desconfiava de totom i ar le descobert.
ara us o explico q tic super nerviosa
monxi_bp l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 12:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 2:14 pm

el mateix us dic!!! quan vulgueu!!! que a la última no vaig poder anar q estava mon pare encara a l'hospital.. espero q la pròxima sigui aviat!!!!

muaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 2:28 pm

nenes ara elimino misatges xq no cal q ningu mes pugui dir res sobre mi a ningu
monxi_bp l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
monxi_bp

EntradaAutor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 2:35 pm

nenes ara elimino misatges xq no cal q ningu mes pugui dir res sobre mi a ningu

Adeu :-(
monxi_bp l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
monxi_bp

EntradaAutor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 2:39 pm

monxi_bp ha escrit:Us explico com e arribat aqesta conclusio

La meva mare te 2 germans i nomes si fa am el petit am el gran no si xla i jo lo just i ma germana un mica mes.

fa uns mesos mun tiet petit va vindre a casa am ma tieta i muns cosins i am una de canvi ma tieta em diu- no me tienes q explicar nada?? i jo li vaig dir q no- en aqell tems encara ningu sabia la data del casament ni el restaurant nomes vosaltres i els nostres pares i germans i confio en ells q no van dir res xq o se i am aixo q ma tieta em diu- bueno bueno si no me lo dices tu te dire lo q yo se i jo li vai dir q q era i em diu q ya tienes fexa de boda i restaurante imagineuvos aqell moment la meva cara de sorpresa xq ningu o sabia xo esq mu va dir tot el q jo us avia explicat i li vai dir q qi li avia dit i em va dir tu prima q lo tienes en el facebook i jo li vai dir q era mentira q al facebook no avia posat res xq els meus amics no o sabien i em va dir q si q ma cosina li avia dit en aqell moment vai pensar ostres potser o e posat i no men recordo...
Total pasen els dies jo avia anat a rosa clara tornen muns tiets a casa am els nens i ma tieta al cap duna estona em diu q no te as provado vestidos??i jo li dic q no i em diu pues tu prima lo a visto en internet q te avias ido a probar vestidos jo em volia morir xq nomes o sabieu vosaltres i muns pares ningu mes...

i avui ja a sigut el cumul de tot aqi la e descobert i de veritat quan li e explicat a muns pares i ma germana ens em qedat de pedra

ostres nena!!!! q fort... ta cosina és una XAFARDERA!!!!! que va de llesta i més tonta i no neix... jejejeje, com podia pensar q no te n'adonaries de seguida del q passava?? per favor.... bueno, l'únic q se m'acudeix és que li diguis 4 coses ben dites, xq clar, això q comentes de no exlipcar-nos ja res més.... no ho trobo just per tu!!!! hauries de poder escriure'ns el q volguessis , pero clar, si ella ho ha de llegir tot i dient-ho a tothom... quina mala peça, ja li val. quina edat té??? xq si està a l'edat del pavo encara ho puc entendre xq sinó... no se, potser és enveja...

i una altra cosa, com ha sabut ella que eres tu??? pel q explicaves??? o pel nick?? aix, no se, a la gent tan DOLENTA, xq això jo crec q és malícia, algú els hauria de posar al seu lloc!!!!

i si em permets dir-li des d'aquí algo a ta cosina.... XAFARDERA!!!!!!! xDDD

un petó guapa!!! i si necessites res ja saps q som aquí!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 2:49 pm

Ah!!! i ara q tu ho has dit... jo també crec que tinc una espia per aquí.... ella ja es donarà per aludida quan llegeixi això, jejejejejeje. Pero mira, jo passo, si la gent no té més feina que la de xafardejar... doncs q hi farem!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 30, 2009 3:17 pm

monxi_bp ha escrit:Nomes vosaltres sabieu q seria tieta i algun familiar xo q tenien prohibit diro i avui e anat a la platja am una tieta segona xo q es mes tieta q les de veritat i li diu a magermana q ja li val q la meva tieta la dona del germa gran de mamare q sen va enterar x internet i magermana i jo ens mirem i diem al facebook no o tenim cap de les 2 i com o poden saber nose q cap aqi cap alla aixo la iaia q es una boqes q ja o a xarrat bueno i la cosa a qedat aixi tornem de la platja anem a casa ma iaia ma germana li fot la bronca x avero xarrat i munavia diu q yo no lo e dixo i magermana q si i munavia q no q lo a leido en la web de las novias i aqui la e descobert....

estic super decepcionada xq aqesta persona es sang de la meva sang i si jo no li explico res es xq potser no limxta jo enten q a aqest foro pot entrar totom no o puc prohibir xo una persona q no es casa i q nomes entra x saber el q escric esq auria de ser denunciable de veritat

i em sap greu x vosaltres xq sou magnifiques i mu e pasat molt be amb vosaltres xo jo ja no escriure res mes us llegire i com a molt algun privat xo a lo q es el post no escriure mai mes res sobre el meu casament,ni la meva vida ni res de res xq aqesta persona si jo no li explico res es xq potser no limporta i segon xq potser no be ni al casament i ara encara es mes clar q potser no estaran convidats

Molts petons a totes i tinc ganes de tornar-vos a veure i ja trobo a falta el post

Adeu :-(

Nineta.....
Que fort el tema de la teva cosina.....
Aquesta tia és imbècil¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Pots parlar amb nosaltres amb privats nena...no deixis de parlar....
Ànims i molts petonets preciosa¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 30, 2009 3:19 pm

BONIQUES¡¡¡¡¡¡¡
AVUI HA SIGUT UN DIA MOLT ESPECIAL PER MI......
HE ANAT A PRONOVIAS I RESULTA QUE JA TINC VESTIT¡¡¡¡¡¡¡
PASSEU PER AL MEU POST I EXPLICO TOT MILLOR¡¡¡¡¡¡

MOLTS PETONETS A TOTES¡¡¡¡¡

US ESTIMO¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 3:26 pm

torsaeann ha escrit:BONIQUES¡¡¡¡¡¡¡
AVUI HA SIGUT UN DIA MOLT ESPECIAL PER MI......
HE ANAT A PRONOVIAS I RESULTA QUE JA TINC VESTIT¡¡¡¡¡¡¡
PASSEU PER AL MEU POST I EXPLICO TOT MILLOR¡¡¡¡¡¡

MOLTS PETONETS A TOTES¡¡¡¡¡

US ESTIMO¡¡¡¡¡¡

jo jastic al teu post esperant llegir-ho tot!!!!! jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: jennytgn » ds. maig 30, 2009 7:58 pm

eli yo he llegado a las 10 y tara ya estaba alli.

Bueno espero que la proxima vez nos conozcamos todas!!

Pues me he probado 4 vestidos en pronovias. Uno de ellos me gustaba bastante pero tampoco era una ganga y prefiero probarme más.
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Giss » ds. maig 30, 2009 8:36 pm

Hola guapas!
Yo he pasado por el etoile a las 10.20 i no estabais!!!
no entiendo nada...
He puesto mi crónica del dia en mi post, por si os quereis pasar... con fotos incluidas! jejeje

Eli, has vist lo de les samarretes? no m'has dit res... :-(
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » ds. maig 30, 2009 8:48 pm

Hola noies,
monxi la teva cosina es uns cria, passan's el teu mobil i cuan fem la quedada et truquem, es una pena que hi hagi gent aixi per el mon i mes de la teva familia, li hauria de caure la cara de vergonya.
Nena no se que dir m'he quedat aturada!
Eli yo he llegado sobre menos diez y no havia nadie, me he esperado en en la puerta de pronovias y tampoco he visto a nadie, mas tarde he vuelto y he visto a jenny y hemos tomado algo, para la proxima nos organizaremos mejor, ya tengo ganas y algunas tenemos que desahogarnos!
Torsean m'en algero per lo del vestit, jo estic entant en depre, no em decideixo i avui ha sigut un rotllo, no he vist res que m'agrades!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 10:12 pm

nenes!!! les que heu anat a pronovias.. alguna s'ha emprovat el model respiro??? jejeje, és que em faria ilu saber-ho i que diguessiu que us ha semblat!!!! muaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 30, 2009 10:57 pm

[quote="blackmamba"]nenes!!! les que heu anat a pronovias.. alguna s'ha emprovat el model respiro??? jejeje, és que em faria ilu saber-ho i que diguessiu que us ha semblat!!!! muaaaaaaaaaaaa[/quote

Jo no guapi¡¡¡¡¡¡¡

Podriem quedar per anar a rubí a veure roba interior tinc mono¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 11:31 pm

torsaeann ha escrit:
blackmamba ha escrit:nenes!!! les que heu anat a pronovias.. alguna s'ha emprovat el model respiro??? jejeje, és que em faria ilu saber-ho i que diguessiu que us ha semblat!!!! muaaaaaaaaaaaa[/quote

Jo no guapi¡¡¡¡¡¡¡

Podriem quedar per anar a rubí a veure roba interior tinc mono¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Nena!!! doncs quan vulguis!!! lo que l'outlet d'emperatriz està a Molins de Rei!!! jejejeje. jo a partir de la setmana del 8 de juny tindré més temps, jeje.

muaaaaa
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant