Autor: Dido26 » ds. maig 30, 2009 12:33 pm
Autor: tara » ds. maig 30, 2009 1:19 pm

Autor: nur_jor » ds. maig 30, 2009 1:19 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Holeee noies....
Jo cada cop alucino més amb el ritme de missatges que porteu...he estat una setmaneta fora....i no pillu res!!!!![]()
Jo com la Eli....he estat veient 21 dias en forma...i ara a momir que dema tenim casament i el diumenge comunió....vosaltres penseu que això és normal????? doncs a veure si us agafo el ritme...i a partir d'ara estarre aqui més sovint que ja tinc l'internet a caseta....
Bona nit a totes...i que us ho paseu bé demà!!!!!

Autor: nur_jor » ds. maig 30, 2009 1:33 pm
tara ha escrit:Hola noies com he tingut temps he anat a passejar per tarragona, he trobat uns botiga de nuvies on tenen tota la colleccio d'aire, i els tenen alli per emprovar, a mes de les seves colleccions, m'ha ensenyat tota la botiga i tenen mes de 500 vestits alla mateix, es diu nuvies universal, esta a prat de la riba, la dona super amable, amb molta predisposicio m'ha donat moltissimes targetes per a repartir-os, i a mes fan un petit descompte, i si les acompanyats s'el compren alli tambe! Ja us passare el telf per si alguna esta interessada!

Autor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 2:14 pm

Autor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 2:14 pm

Autor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 2:28 pm

Autor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 2:35 pm

Autor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 2:39 pm
monxi_bp ha escrit:Us explico com e arribat aqesta conclusio
La meva mare te 2 germans i nomes si fa am el petit am el gran no si xla i jo lo just i ma germana un mica mes.
fa uns mesos mun tiet petit va vindre a casa am ma tieta i muns cosins i am una de canvi ma tieta em diu- no me tienes q explicar nada?? i jo li vaig dir q no- en aqell tems encara ningu sabia la data del casament ni el restaurant nomes vosaltres i els nostres pares i germans i confio en ells q no van dir res xq o se i am aixo q ma tieta em diu- bueno bueno si no me lo dices tu te dire lo q yo se i jo li vai dir q q era i em diu q ya tienes fexa de boda i restaurante imagineuvos aqell moment la meva cara de sorpresa xq ningu o sabia xo esq mu va dir tot el q jo us avia explicat i li vai dir q qi li avia dit i em va dir tu prima q lo tienes en el facebook i jo li vai dir q era mentira q al facebook no avia posat res xq els meus amics no o sabien i em va dir q si q ma cosina li avia dit en aqell moment vai pensar ostres potser o e posat i no men recordo...
Total pasen els dies jo avia anat a rosa clara tornen muns tiets a casa am els nens i ma tieta al cap duna estona em diu q no te as provado vestidos??i jo li dic q no i em diu pues tu prima lo a visto en internet q te avias ido a probar vestidos jo em volia morir xq nomes o sabieu vosaltres i muns pares ningu mes...
i avui ja a sigut el cumul de tot aqi la e descobert i de veritat quan li e explicat a muns pares i ma germana ens em qedat de pedra

Autor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 2:49 pm

Autor: torsaeann » ds. maig 30, 2009 3:17 pm
monxi_bp ha escrit:Nomes vosaltres sabieu q seria tieta i algun familiar xo q tenien prohibit diro i avui e anat a la platja am una tieta segona xo q es mes tieta q les de veritat i li diu a magermana q ja li val q la meva tieta la dona del germa gran de mamare q sen va enterar x internet i magermana i jo ens mirem i diem al facebook no o tenim cap de les 2 i com o poden saber nose q cap aqi cap alla aixo la iaia q es una boqes q ja o a xarrat bueno i la cosa a qedat aixi tornem de la platja anem a casa ma iaia ma germana li fot la bronca x avero xarrat i munavia diu q yo no lo e dixo i magermana q si i munavia q no q lo a leido en la web de las novias i aqui la e descobert....
estic super decepcionada xq aqesta persona es sang de la meva sang i si jo no li explico res es xq potser no limxta jo enten q a aqest foro pot entrar totom no o puc prohibir xo una persona q no es casa i q nomes entra x saber el q escric esq auria de ser denunciable de veritat
i em sap greu x vosaltres xq sou magnifiques i mu e pasat molt be amb vosaltres xo jo ja no escriure res mes us llegire i com a molt algun privat xo a lo q es el post no escriure mai mes res sobre el meu casament,ni la meva vida ni res de res xq aqesta persona si jo no li explico res es xq potser no limporta i segon xq potser no be ni al casament i ara encara es mes clar q potser no estaran convidats
Molts petons a totes i tinc ganes de tornar-vos a veure i ja trobo a falta el post
Adeu

Autor: torsaeann » ds. maig 30, 2009 3:19 pm

Autor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 3:26 pm
torsaeann ha escrit:BONIQUES¡¡¡¡¡¡¡
AVUI HA SIGUT UN DIA MOLT ESPECIAL PER MI......
HE ANAT A PRONOVIAS I RESULTA QUE JA TINC VESTIT¡¡¡¡¡¡¡
PASSEU PER AL MEU POST I EXPLICO TOT MILLOR¡¡¡¡¡¡
MOLTS PETONETS A TOTES¡¡¡¡¡
US ESTIMO¡¡¡¡¡¡

Autor: jennytgn » ds. maig 30, 2009 7:58 pm

Autor: Giss » ds. maig 30, 2009 8:36 pm

Autor: tara » ds. maig 30, 2009 8:48 pm

Autor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 10:12 pm

Autor: torsaeann » ds. maig 30, 2009 10:57 pm

Autor: blackmamba » ds. maig 30, 2009 11:31 pm
torsaeann ha escrit:blackmamba ha escrit:nenes!!! les que heu anat a pronovias.. alguna s'ha emprovat el model respiro??? jejeje, és que em faria ilu saber-ho i que diguessiu que us ha semblat!!!! muaaaaaaaaaaaa[/quote
Jo no guapi¡¡¡¡¡¡¡
Podriem quedar per anar a rubí a veure roba interior tinc mono¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡