CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ARARE » dv. maig 29, 2009 4:44 pm

Jejeej jo també havia triat la manteleria plata.. Haurem de pujar again.. suposo que farem com vosaltres i el dia que puji aniré al Archela, Floristeria i amb l'Ariana!

Genial això de l'acompanyament dels cafès... És un detall que queda molt bé!

Li vas dir que ens havien arribat crítiques dels cambrers, falta de menjar i tal?? A mi em preocupa!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S&X » dv. maig 29, 2009 7:31 pm

mferrer molt be!! cada cop hi ha mes coses enllestides :-)ok: :-)ok:
esperem la foto dels anells!

jo vaig dimarts a flor dalba a veure que tal els girasols :)

LABANDA a mi el de la floristeria em va dir que anavem be de temps, que no triguem molt més, però que no hi ha problema ::-)
Pur lu tant, tu vas be de temps, però no trigaria molt més.

A mi l.Ariana m'ha dit que han de vindre mes estovalles, que m'esperi 15 dies a anar a triar-les.

Acompanyament pels cafes? perfecte :-///:
a les últimes bodes que he anat les han posat a totes.

Nenes molt bon cap de setmana llarg!!!!!! (les que tingueu)
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 30, 2009 7:29 pm

Avui he anat per feina! Ja tinc roba interior i sabates!! (ja us les posaré pq les tinc a casa me mare i no he fet cap foto).. mica en mica vaig fent coses... ja em tocava!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » ds. maig 30, 2009 9:45 pm

ARARE ha escrit:Avui he anat per feina! Ja tinc roba interior i sabates!! (ja us les posaré pq les tinc a casa me mare i no he fet cap foto).. mica en mica vaig fent coses... ja em tocava!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ja ho vas tenint tot poquet a poquet..
que et falta?
aliances??????????????
i escollir mantel com jo :P
S&X

EntradaAutor: MOT » dg. maig 31, 2009 10:29 am

Majestic ha escrit:Buenos dias por la mañanitaaa!!!!

Por fin un dia de fiesta!!! (llevo de guardia todo el finde)

Acabo de ver el post de "ojo can alzina"...., da mal rollo, la verdad, escuchar cosas malas.

Lo de la falta de comida es algo que me fastidiaría una barbaridad,y se lo he recalcado mil veces a Ariana, lo de los camareros es una faena, espero que no vuelva a suceder.

Lo que no entiendo es lo de la barra libre: si han pagado 3h de inicio y luego durante la boda añaden 2h mas, lo lógico es que te cobren 5h, no?? 3+2=5
Y lo del tast, a nosotros ya nos avisaron, que si lo repites se paga de nuevo.

Tengo un problemón!!! Dónde se compran vuestras madres los trajes??? no se dónde mirar y que me gusten, en el CorteIngés no me han gustado mucho.

Mot, me han hablado de una tienda "Marysol" en Sant Feliú, te suena??

Ainsss, qué estrésssss!!! jejejeje.

Un besazoooooooo

Bufa,... he estat uns dies desapareguda pq no he rebut ni un mail d'avís del post i he estat liada amb altres coses,...

Botiga Marysol, sí que tenen vestits fets a mida i de tot tipus... hi ha de tot. Pots passar-t'hi. Ma mare va anar al mateix dissenyador que jo, al Jordi Dalmau, i va estar encantada amb el seu vestit!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dg. maig 31, 2009 11:11 am

Hola xatones, ja estic aquí!!! com les copes del barça... jejeje

He vist els missatges de la Thona i, què dir?! que, com diu la Numa, sempre veus cosetes que en altres llocs potser cantarien més... però bé, que som tan perfeccionistes que el més mínim ho veiem com si fos una muntanya... per part meva... he de dir que tot va surtir de "pedir de boca" i, com diem, després les petites coses queden com a anècdotes (hora i mitja de retard per part de l'autocar) però per la resta... com van dir-me els convidats, la nostra boda no tenia res a envejar a cap de les altres que haviem estat (i mira que n'hi havia hagut d'alto standing) i molta gent encara ara ens diu que va ser tan i tan xul.la i s'ho van passar tan i tan bé... així que... com diu la Numa, deixeu-ho tot el més tancat possible i el més clar possible, així no tindreu CAP problema.

Dido, m'alegro que estiguis bé!!! i que tinguis una infermera particular!!!

Mferrer, nosaltres vam estar a Bali uns dies, i la veritat és que és un lloc meravellós!!! poso alguna foto...

Ah, ja tenim els hofmann del viatge de noces!!!! (gairebé un any després) però ja els tenim!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: dido » dg. maig 31, 2009 11:12 am

LABANDA ha escrit:BUCLE???????

WHAT'S THAT???

jejejejeje

es veritat, queda allà al mig com un postit!

Bucle vol dir que anava passant tota l'estona, quan s'acabava tornava a començar el power point des del principi
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dg. maig 31, 2009 11:17 am

Ja veig que ho aneu lligant tot de mica en mica.

Ostres, això dels girasols enlloc de les pomes deu ser molt maco!!

I l'acompanyament del cafè, està molt bé! Sempre li dóna un toc més complet, no?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 31, 2009 11:25 am

Lo dels girasols ha de ser molt maco! Però jo crec que posaré pomes, és que em van enamorar la primera vegada que les vaig veure, ho trobo tot tan xic!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: MOT » dl. juny 01, 2009 11:06 am

eiii, això dels girasols ho trobo genial, potser tema pomes ho posaria més de cara a la tardor, cap al setembre, octubre... que és època de pomes del país. Ara bé, jo también penso que els girasols poden quedar molt xulos, però clar, potser també t'obliga a fer-te un ram amb el mateix motiu, no? vull dir, per lligar-ho tot i que tot vagi de "conjunt", trobo que lligar-ho tot seria un passada...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: S&X » dl. juny 01, 2009 12:13 pm

Hello!!!

Jo volia posar les pomes, ara que se que hi ha girasols.. mmmm demà anirem i a veure amb les fotos que ens agrada mes. Pq no sabem que posar a la mitica pared aquella, a veure quines solucions ens donen!

Ma mare encara no te vestit, no se si dir.li que vagi a la Marisol!

Avui anem a casa d.una amiga a veure el video i album de la boda (q va ser a l.octubre) tela amb el que triguen no?

Que vagi be el dia de festuki per qui el tingui ::-)
S&X

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 01, 2009 12:41 pm

Ei jo avui estic de festa!!! Que bé! He tingut un matí mogudet: a les 10:00 Doctora (de la dieta!!), a les 11 esteticien (depilació) i a les 12 he anat a veure el vestit (per comprovar que el color de les sabates m'està bé) i si,si, tot correctíssim!!!

Tothom em diu que l'estiu se'm passarà volant.. amb això del casament al setembre!! però abans que jo n'hi han unes quantes eh!! Nenes com ho porteu?

Labanda, al final el tema cerimònia? Teniu ja una idea dels passos a seguir???

Sabina a tu no et queda res no? tens anells, bus, detallets i aquesta setmana deixes enllestit el tema flors, judge i ariana.. Així que tot practicament perfecte no??

Per cert, Sabina tu que vas a NY, has fet ja això del visat? S'ha de demanar per una web una autorització per anar al pais... Ho tens??
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ANEROLA » dl. juny 01, 2009 4:19 pm

Hola noies,
com va tot? afortunades les que teniu avui festa...jo no he tingut :--( i a més moltaaa feinaaaa!!
Això dels girasols que dieu pinta molt bé, és original.
Que encara no hi ha cap prova de vestit, vinga va que volem veure vestits del 2009!! :-)
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. juny 01, 2009 8:45 pm

Bon vespre noies!!! nosaltres hem tingut FESTA!!! hem anat a la platgeta i estic com un tomaquet!!! i m'he posat protecció!!!

Ostres Sabina, és veritat!!! et queda un meset i poc!!! wuau!!! això ja ho teniu aquí!!

A mi lo de les pomes también m'agrada, de fet, abans de veure els girasols triavem pomes, però com que el nostre casament és molt de flors (invitacions, detall pels convidats, lectures,..) doncs la idea dels girasols en va agradar!!! el cert és que no ho hem vist en fotos, i costa una mica imaginar-s'ho, però ens van dir que ho han fet en altres llocs i queda molt xulo!!!

Ara estem fent els sobres per les invis; no són ben bé sobres, no sé com explicar-vos-ho, si puc us poso foto.

Sabina, tu has penjat alguna foto del teu vestit!!! jo no l'he vist!!!

AH!!! aquest DIMECRES PROVA DE VESTIT!!![/img]
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 01, 2009 9:00 pm

Mferrer em poses el llistó molt alt! Et cases un dia després que jo i tens moltes més coses enllestides!! Jo la prova del vestit fins el 3 de juliol res!

Avui he anat amb les sabates per veure si el color hi quedava bé! I si, tot correcte! Quan l'he tornat a veure.. és que m'agrada tant el meu vestit.. suposo que a totes ens passa el mateix oi??

Quines ganes que arribi el gran dia... Ja no ens queda res!!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dl. juny 01, 2009 10:45 pm

Hola noies!!!!!!!!!

Avui el Xavi em deia que ens queden 54 dias.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Encara em queden moltes coses!!!!!!!

Vero jo no he fet això del visat de EEUU pq el tio de l'agència ens diu que ens ho farà ell, mira una cosa menys per fer..
Demà ja us diré que tal amb les flors, i a veure quin centres escollim.. aix tenia ganes d.anar i començar a tancar coses ja!

Em falta el meu pentinat!, les cançons, les entregues q farem, decidir i definir.. cosetes cosetes, com presentar les pashmines, q no son les coses groses però son punyetetes!
Que m.arribi el detall pels homes, q fins juliol no arribarà..

Aix el vestit... he fet la 1era prova, però no em trovaba gairebé aquell dia i no va ser molt gratificant, el dia 13 torno a veure com va. M'havien d.agafar de tots llocs..

mferrer la foto del model no l.has vist? si vols te l.envio per privi!
A veure si et fas fotos a la teva prova :-)ok: :-)ok:
Ja ens diràs com es el "no sobre" ::-)

ARARE :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) clar que t.encanta el teu vestit, es total per tu!!!!

No es per donar envega però jo he tingut festa avui i tota la setmana vacances!!!!!!!!!!!! OLEEEEEEEEEEEEEE :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dt. juny 02, 2009 10:27 am

hola wapes!!

jo que avui tenia la primera prova... me l'han aplaçat-... no hi ha tela per la faldilla i ha d'arribar de nova.... buff, si es que sempre he d tenir problemes amb tot... com pot ser????

bé no vull pensar-hi!

ningu te fotos dels girasols??

alla però, ns els ensenyen no??

CERIMONIA : estem en ello... alguna proposta original??

la intencio es fer:

BENVINGUDA
LECTURA
ANELLS
LECTURA
VOTS DELS NUVIS ESCRITS PER NOSALTRES
LECTURA FINAL
"ALGUN RITUAL DE L'ESPELMA.... O SIMILAR"
EMPREMTA DIGITAL DELS TESTIMONIS+ discurs final
CLOENDA

ALGUNA cosa diferent a afegir??

SABINA que has agafat de detall pels homes??
vull demanar les pashmines aquesta setmana pero es que com que no ens decidim per lo dels homes... ens encallem...

ahir vam comprar un cotxe de joguina per portar els anells... més xuloooo!

un NEW BEATLE!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. juny 02, 2009 12:08 pm

Hola, hola!!!

Arare, jo tinc prova vestit pq me'l fan a mida, és a dir que encara no he vist com serà; fins ara hem anat confeccionat i triant escot, color, ornaments, tallatge,.. però no l'he vist acabat!!! per tant, demà veuré el resultat final amb tot el què havíem triat!! potser m'enduc un desengany!!!

LAbanda: a mi en van ensenyar el girasol en viu, real, tal qual, però fotos amb l'efecte final no n'he vist!!! potser si la Sabina ho tria tindrem fotos per veure l'efecte!! el que si que crec, és que tenen fotos amb girasols d'altres ornamentacions. Pel tema vestit, no pateixis, segur que és a temps!!

S&X, jo vull privi del vestit!! si vols, eh????

Per cert!!! hem tornat a perdre a la majestic del món foril!!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ANEROLA » dt. juny 02, 2009 3:11 pm

Hola wapes,
mferrer ja ens ensenyaràs fotos de la prova del vestit.
Labanda que t'ha aplaçat la prova perque no hi ha roba per la faldilla?? mare meva està fatal la gent...tu tranki que arribarà, per quin dia t'han donat la prova? ja ens diràs. Per cert això del cotxe per portar els anells, com va? és un teledirigit? jeje, serà molt original. Ja et queda molt poquet ehh, primer va la S&X i després tu oi?
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Majestic » dt. juny 02, 2009 3:24 pm

Ei guapísimassss!!!
No me habeis perdido!!!
Llevo 2h leyendo las últimas páginas, jajjaja, escribís como posesasssss!!! :-D
Ando un pelín estresada de trabajo, tenemos varias bajas por enfermedad y hacemos turnos a saco.
Y encima no me funcionaba el portatil y Pere no me deja "usurpar" su orfdenador porque dice que me engancho al foro y no le dejo jugar. Así que por eso ando un poco desaparecida.

Ya me he puesto al dia...., allá voy!!!
Por cierto, mferrer..., el dia que hicisteis la segunda prueba del menú, había una pareja solos en una mesa al lado???
Es que Ariana me comentó el otro dia cosillas y deduje que eras tú y tu pareja los que estabais allí. Y nosotros los otros. Ibamos sólo a probar los prepostres.

Sabina, yo fui con mi mami a Marysol y no me gustó mucho, además me dijo que todo es por catálogo prácticamente y tarda bastante porque a mi me dijoq ue iba justita para septiembre. Además los precios altitos.El más barato 1000€.

Hay una tienda en Sant Boi que tienen un montón, se llama Azabache, tiene página web, si quieres mirarla.

Al final el sábado encontramos uno precioso para mi mami, en Berta Novias de Hospitalet.

Yo tengo la primera prueba el 19, qué ganasssss, aunque me van a matar pq he adelgazado 6kg desde que lo compré.

Ahhh, ya tengo los zapatos!!! son unos bajitos de Doriani, el modelo 2864 de la colección 2009.Es que no puedo poner la foto y aún no los tengo en casa.

El tema de las mantelerías, yo también tenía elegida la plateada, pero si hay nuevas, a ver la próxima vez que vayamos.
Las flores aún no la shemos mirado, aprovecharemos un dia para ir a Igualada cuándo vayamos a ver al DJ.

El tema de los detallitos aún los tenemos pez, pez, pensábamos en las pashminas, pero nada seguro.

Las invis estamos en ello, cuándo las tenga os pongo una fotillo.

Lo del iaje, por fin nos han enviado el presupuesto, así que ahora haremos lo del visado a EEUU.
Al final vamos 10 noches Ny y 6noches Riviera Maya.

Y creo que después de éste testamento, nada más...., en cuánto se me ocurra algo, allá vengoooooooo.

Muakssss
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants