Autor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 11:36 pm

Autor: laiac » dg. maig 31, 2009 1:53 am
monxi_bp ha escrit:Nomes vosaltres sabieu q seria tieta i algun familiar xo q tenien prohibit diro i avui e anat a la platja am una tieta segona xo q es mes tieta q les de veritat i li diu a magermana q ja li val q la meva tieta la dona del germa gran de mamare q sen va enterar x internet i magermana i jo ens mirem i diem al facebook no o tenim cap de les 2 i com o poden saber nose q cap aqi cap alla aixo la iaia q es una boqes q ja o a xarrat bueno i la cosa a qedat aixi tornem de la platja anem a casa ma iaia ma germana li fot la bronca x avero xarrat i munavia diu q yo no lo e dixo i magermana q si i munavia q no q lo a leido en la web de las novias i aqui la e descobert....
estic super decepcionada xq aqesta persona es sang de la meva sang i si jo no li explico res es xq potser no limxta jo enten q a aqest foro pot entrar totom no o puc prohibir xo una persona q no es casa i q nomes entra x saber el q escric esq auria de ser denunciable de veritat
i em sap greu x vosaltres xq sou magnifiques i mu e pasat molt be amb vosaltres xo jo ja no escriure res mes us llegire i com a molt algun privat xo a lo q es el post no escriure mai mes res sobre el meu casament,ni la meva vida ni res de res xq aqesta persona si jo no li explico res es xq potser no limporta i segon xq potser no be ni al casament i ara encara es mes clar q potser no estaran convidats
Molts petons a totes i tinc ganes de tornar-vos a veure i ja trobo a falta el post
Adeu

Autor: Papallona* » dg. maig 31, 2009 8:33 am

Autor: nur_jor » dg. maig 31, 2009 1:53 pm

Autor: blackmamba » dg. maig 31, 2009 3:35 pm
nur_jor ha escrit:De pedra! M'he quedat de pedra, monxi!!
Com hi pot haver gent tant xafardera?? No ho entenc, ni ho entendré mai!
Que és? Que s'avorreixen?? Em fa molta rabia!!
Ara quan entri pel foro ta cosina i llegeixi tots els nostres comentaris, crec que és farà una idea de la classe de persona que és... si es que no ho sabia...
Ànims nena! No desapareguis del foro!!!
Jo tambe tinc espies... per això em vaig canviar el nick... no sé si encara segueixen per aquí o no... pero jo continuo pel foro. Moltes foreres ja ho saben, però per exemple en tema de vestits solament ho parlo per privats... i els comentaris més generals per aquí...
Per això us vaig portar la foto vestida de nuvia a la quedada, perque no vull que hi hagi fotos d'aquestes per aquí al foro... (espies meus, us ho posaré dificil...)
No et desanimis monxi! Un petonas nineta!!!

Autor: jennytgn » dl. juny 01, 2009 8:15 am
torsaeann ha escrit:BONIQUES¡¡¡¡¡¡¡
AVUI HA SIGUT UN DIA MOLT ESPECIAL PER MI......
HE ANAT A PRONOVIAS I RESULTA QUE JA TINC VESTIT¡¡¡¡¡¡¡
PASSEU PER AL MEU POST I EXPLICO TOT MILLOR¡¡¡¡¡¡
MOLTS PETONETS A TOTES¡¡¡¡¡
US ESTIMO¡¡¡¡¡¡

Autor: jennytgn » dl. juny 01, 2009 8:17 am

Autor: jennytgn » dl. juny 01, 2009 8:19 am
Giss ha escrit:Hola guapas!
Yo he pasado por el etoile a las 10.20 i no estabais!!!
no entiendo nada...
He puesto mi crónica del dia en mi post, por si os quereis pasar... con fotos incluidas! jejeje
Eli, has vist lo de les samarretes? no m'has dit res...

Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 10:08 am
tara ha escrit:Hola noies com he tingut temps he anat a passejar per tarragona, he trobat uns botiga de nuvies on tenen tota la colleccio d'aire, i els tenen alli per emprovar, a mes de les seves colleccions, m'ha ensenyat tota la botiga i tenen mes de 500 vestits alla mateix, es diu nuvies universal, esta a prat de la riba, la dona super amable, amb molta predisposicio m'ha donat moltissimes targetes per a repartir-os, i a mes fan un petit descompte, i si les acompanyats s'el compren alli tambe! Ja us passare el telf per si alguna esta interessada!

Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 10:10 am
monxi_bp ha escrit:Ninetes tinc un problema i molt greu semble de culebron xo xto mesos pensant lligant caps i ara le resolt fixat q em pensava q la meva avia era una boques i ja e descobert que tinc una espia al foro q llegeix tot el q escric i despres es tan poc inteligent q o xerra i avui sa descobert....desde aqui li vull dir q ja pot entrar cada dia q gracies a ella ja no escriure res mes i em sap greu x vosaltres xo a ella ni a la seva mare ni a sun apre els importa res del q jo faci suposo q quan o llegeixi sabra q le descobert i a veure si es digna adirme alguna cosa si nenes xlo de ma cosina q fort de veritat semble un culebron de telenovela sudamericana....stic flipan...!!!
Vai arribar a pensar q estava boja desconfiava de totom i ar le descobert.
ara us o explico q tic super nerviosa

Autor: Giss » dl. juny 01, 2009 12:03 pm
aliaga79 ha escrit:NENES, QUE NO PENJEU FOTOS DELS VESTITS?

Autor: monxi_bp » dl. juny 01, 2009 12:08 pm

Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 1:21 pm
monxi_bp ha escrit:Ei nenes la meva espia ja sa descobert!!!
iEm sap greu aver fet servir a macosina desque(no li tingueu mania q es molt bona noia) xo sabia q si xlava malament della la dona aqesta q es amiga de ma tieta li diria!!!!
Dns si desde el primer dia q la seva filla va sapiguer qi era jo li debia dir a samare i com q es una mica radio patio va començar a llegir el que jo escribia i li explicava a ma tieta i ma tieta o comentava am macosina i alguna cosa a macosina se li escapava x aixo al principi vai dubtar della xo enseguida vai pensar q am les coses q sabem luna de laltre ella no diria res en contra meva.
Xo nomes dir-li a la MARI q gracies a ella ja no podre confiar en ningu, q gracies a ella la meva germana no em parla i q gracies a ella e arribat a desconfiar de macosina q se q ella aixo no mo ages fet mai xq a vegades am el morro q li fot mo ages preguntat a mi directament
i dir-li tambe q jo a totes vosaltres desde el dia q us vai coneixer vaig confiar en poder explicar els problemes q tenia i q no li podia explicar a ningu igual q vosaltres tambe o eu fet i am la tranquilitat de que cap de nosaltres i am algunes ens coneixem digesiu res a ningu xo esclar estava aqesta dona q no saguanta un pet i o agut dexplicar tot i de la manera q es segur q no nomes li a dit a matieta sino q o sap el poble sencer
nenes nomes dir-vos q ja veieu q aixo del foro no es gens segur xq tu confies en q les persones q llegeixen aixo son nuvies reals del 2010 i de tarragona i q les as conegut en les qedades q san fet i NO xafarderes de 50 q no es mereixen ni q les tronis a mirar a la cara.
aixi q espero q igual q jo e escarmentat escarmentis tu i si llegeixes coses q no van am tu siguis una persona decent i al menus no o xarris.de veritat ia gent q podrien pensar els coses dues vegades xq no saben el mal q poden ocasionar (jo a partir dara tmb les pensare no escriure mai mes res xq despres nomes em porta problemes)
1 xq q xlesis del dia q em casava i aixo a mi me era igual bueno no mo era xq no o sabia ningu de la familia i tu ja o vas xerrar
2 en el tema embaras jo o vai posar aqi xq clar confiava en q qi em coneixia no digues res mentre magermana li deia a la familia xo tmp et vas poder aguantar un pet i o vas xerrar i aixo es el q ma fet mal...
3 q xles de dines de regals i de mes a mi mesigual xq a casa meva ja o saben cm soc i el q e pensat sempre
xo am aixo de lembaras tas pasat
i ara aqestes paraules q te dedicat tmb li pots dir a matieta xq a mi mesigual ara espero q si ens crusem x lacera ni em miris xq....pot ser q tot el poble senasabenti q ets una xafardera i ara xarrao de q e escrit aixo q tinc lesqena ben ample i mes mal de q mas fet xarrant les coses de la meva vida privada ja no mel pots fer
i demanar-li xdo a macosina x averla utilitzat i xq se q esta molesta x la falta de confiança i xq la vau criticar una mica i a magermana xq ian coses q e escrit q no li an sentat be xo clar confiava en q aixo era privat i vosaltres em donaveu consells
bueno vaia istoria xara no dormir q us e explicat ara se q si us ai de dir algo o fare per privat aixi ja no podra saber res mes de mi ni ella ni nigu xq de veritat em foto am uns fregaos q nose com mu monto gracies a totes x el vostre recolzament, els vostres consells i les vostres paraules q durant aqest temps man sigut de molta ajuda espero q aqestes paraules no em portin tmb mes problemes dels q ja tinc

Autor: NIKITA8 » dl. juny 01, 2009 2:33 pm
monxi_bp ha escrit:Ei nenes la meva espia ja sa descobert!!!
iEm sap greu aver fet servir a macosina desque(no li tingueu mania q es molt bona noia) xo sabia q si xlava malament della la dona aqesta q es amiga de ma tieta li diria!!!!
Dns si desde el primer dia q la seva filla va sapiguer qi era jo li debia dir a samare i com q es una mica radio patio va començar a llegir el que jo escribia i li explicava a ma tieta i ma tieta o comentava am macosina i alguna cosa a macosina se li escapava x aixo al principi vai dubtar della xo enseguida vai pensar q am les coses q sabem luna de laltre ella no diria res en contra meva.
Xo nomes dir-li a la MARI q gracies a ella ja no podre confiar en ningu, q gracies a ella la meva germana no em parla i q gracies a ella e arribat a desconfiar de macosina q se q ella aixo no mo ages fet mai xq a vegades am el morro q li fot mo ages preguntat a mi directament
i dir-li tambe q jo a totes vosaltres desde el dia q us vai coneixer vaig confiar en poder explicar els problemes q tenia i q no li podia explicar a ningu igual q vosaltres tambe o eu fet i am la tranquilitat de que cap de nosaltres i am algunes ens coneixem digesiu res a ningu xo esclar estava aqesta dona q no saguanta un pet i o agut dexplicar tot i de la manera q es segur q no nomes li a dit a matieta sino q o sap el poble sencer
nenes nomes dir-vos q ja veieu q aixo del foro no es gens segur xq tu confies en q les persones q llegeixen aixo son nuvies reals del 2010 i de tarragona i q les as conegut en les qedades q san fet i NO xafarderes de 50 q no es mereixen ni q les tronis a mirar a la cara.
aixi q espero q igual q jo e escarmentat escarmentis tu i si llegeixes coses q no van am tu siguis una persona decent i al menus no o xarris.de veritat ia gent q podrien pensar els coses dues vegades xq no saben el mal q poden ocasionar (jo a partir dara tmb les pensare no escriure mai mes res xq despres nomes em porta problemes)
1 xq q xlesis del dia q em casava i aixo a mi me era igual bueno no mo era xq no o sabia ningu de la familia i tu ja o vas xerrar
2 en el tema embaras jo o vai posar aqi xq clar confiava en q qi em coneixia no digues res mentre magermana li deia a la familia xo tmp et vas poder aguantar un pet i o vas xerrar i aixo es el q ma fet mal...
3 q xles de dines de regals i de mes a mi mesigual xq a casa meva ja o saben cm soc i el q e pensat sempre
xo am aixo de lembaras tas pasat
i ara aqestes paraules q te dedicat tmb li pots dir a matieta xq a mi mesigual ara espero q si ens crusem x lacera ni em miris xq....pot ser q tot el poble senasabenti q ets una xafardera i ara xarrao de q e escrit aixo q tinc lesqena ben ample i mes mal de q mas fet xarrant les coses de la meva vida privada ja no mel pots fer
i demanar-li xdo a macosina x averla utilitzat i xq se q esta molesta x la falta de confiança i xq la vau criticar una mica i a magermana xq ian coses q e escrit q no li an sentat be xo clar confiava en q aixo era privat i vosaltres em donaveu consells
bueno vaia istoria xara no dormir q us e explicat ara se q si us ai de dir algo o fare per privat aixi ja no podra saber res mes de mi ni ella ni nigu xq de veritat em foto am uns fregaos q nose com mu monto gracies a totes x el vostre recolzament, els vostres consells i les vostres paraules q durant aqest temps man sigut de molta ajuda espero q aqestes paraules no em portin tmb mes problemes dels q ja tinc
Autor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 4:12 pm

Autor: Giss » dl. juny 01, 2009 4:32 pm

Autor: Papallona* » dl. juny 01, 2009 4:33 pm

Autor: tara » dl. juny 01, 2009 5:47 pm

Autor: Papallona* » dl. juny 01, 2009 6:25 pm
tara ha escrit:Em sembla fort que hi hagi gent que utilitzi els comentaris del foro per fer mal.
Al cap i a la fi estem aqui per compartir aquets moment amb gent que passa per el mateix!
Monxi fas be en passar!
Bueno parlant d'una altra cosa cuan quedem?
Aliaga a tarragona hi ha una botiga on tenen vestits d'aire, es diu nuvies universal, cuan hi hagi quedada us portare targetes, que em va donar la dona per que repartis!