NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: monxi_bp » ds. maig 30, 2009 11:36 pm

Bueno torsaeann vai a veure el teu vestit q en tinc ganes
monxi_bp l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 01, 2009 12:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: laiac » dg. maig 31, 2009 1:53 am

monxi_bp ha escrit:Nomes vosaltres sabieu q seria tieta i algun familiar xo q tenien prohibit diro i avui e anat a la platja am una tieta segona xo q es mes tieta q les de veritat i li diu a magermana q ja li val q la meva tieta la dona del germa gran de mamare q sen va enterar x internet i magermana i jo ens mirem i diem al facebook no o tenim cap de les 2 i com o poden saber nose q cap aqi cap alla aixo la iaia q es una boqes q ja o a xarrat bueno i la cosa a qedat aixi tornem de la platja anem a casa ma iaia ma germana li fot la bronca x avero xarrat i munavia diu q yo no lo e dixo i magermana q si i munavia q no q lo a leido en la web de las novias i aqui la e descobert....

estic super decepcionada xq aqesta persona es sang de la meva sang i si jo no li explico res es xq potser no limxta jo enten q a aqest foro pot entrar totom no o puc prohibir xo una persona q no es casa i q nomes entra x saber el q escric esq auria de ser denunciable de veritat

i em sap greu x vosaltres xq sou magnifiques i mu e pasat molt be amb vosaltres xo jo ja no escriure res mes us llegire i com a molt algun privat xo a lo q es el post no escriure mai mes res sobre el meu casament,ni la meva vida ni res de res xq aqesta persona si jo no li explico res es xq potser no limporta i segon xq potser no be ni al casament i ara encara es mes clar q potser no estaran convidats

Molts petons a totes i tinc ganes de tornar-vos a veure i ja trobo a falta el post

Adeu :-(

Eiiiiiiiiiiiiii pitufa!!!!!

que fort!!! acabo d'arribar a casa i tot i ser tard volia veure què deieu totes!!!!! i ya ves.....moltes vegades, per això no us he volgut posar fotos per aquí, he pensat que algú a qui comentés que estic en aquest foro i entrés, se'n enterés de moltes coses!!!!!

Primer que tot, vull dir-te que tot i que jo visqui al Morell i la meva germana també coneix a la teva i sap qui sou, he estat una tomba!!!!!sé que el que ens comentem aquí, és una cosa que està entre nosaltres i fa molta, molta ràbia que algú utilitzés el que ens expliquem!!!!! per això fins i tot un dia que el meu novi em va dir "el buscaré aquest foro" em va fer por que sapigues detalls que només sabeu vosaltres!!!!

Només et dic montxi que no siguis ruc, que si cas, ens expliquis més cosetes per privat, i que tranquil·la, que tu disfrutis dels preparatius i del que us ve a casa, i que la gent xafardera (es un problema això de ser de poble) que es podria quedar les coses per ell mateix!!!!

JA saps on visc i on estic, així que qualsevol dia que tu vulguis aquí estic...no et despedeixis de totes com si no ens tornessim a veure o parlar, a més....et vull veure allí al primer bodatour, el meu, vale?????

Molts petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 31, 2009 8:33 am

Bon dia noies!!!!

uff.. Monxi estic flipant!!!! i no li diras 4 coses????... jo no es q sigui molt violenta ... pero puff l'agafo dels pels!!!! jeje.. bueno jo crec que aquesta tia es una envejosa.. que la seva vida es tan avorrida i te tan poc caracter que ha de veure el que estas preparant,,
i lo pitjor es que en tots els aspectes de la seva vida sera així ...es dolenta i dèbil... potser té algun trastorn.. hi ha malalts mentals que no fan aquestes coses...

ens has de pasar el teu mail i telefon!!! i ens escrius per privat!!!! no deixis d'escriure'ns.. amb lo catxondi que ets.. aix... perdria salsa tot això!!!!!

estic flipant encara...

:-/
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 31, 2009 1:53 pm

De pedra! M'he quedat de pedra, monxi!!
Com hi pot haver gent tant xafardera?? No ho entenc, ni ho entendré mai!
Que és? Que s'avorreixen?? Em fa molta rabia!!
Ara quan entri pel foro ta cosina i llegeixi tots els nostres comentaris, crec que és farà una idea de la classe de persona que és... si es que no ho sabia...
Ànims nena! No desapareguis del foro!!!
Jo tambe tinc espies... per això em vaig canviar el nick... no sé si encara segueixen per aquí o no... pero jo continuo pel foro. Moltes foreres ja ho saben, però per exemple en tema de vestits solament ho parlo per privats... i els comentaris més generals per aquí...
Per això us vaig portar la foto vestida de nuvia a la quedada, perque no vull que hi hagi fotos d'aquestes per aquí al foro... (espies meus, us ho posaré dificil...)
No et desanimis monxi! Un petonas nineta!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. maig 31, 2009 3:35 pm

nur_jor ha escrit:De pedra! M'he quedat de pedra, monxi!!
Com hi pot haver gent tant xafardera?? No ho entenc, ni ho entendré mai!
Que és? Que s'avorreixen?? Em fa molta rabia!!
Ara quan entri pel foro ta cosina i llegeixi tots els nostres comentaris, crec que és farà una idea de la classe de persona que és... si es que no ho sabia...
Ànims nena! No desapareguis del foro!!!
Jo tambe tinc espies... per això em vaig canviar el nick... no sé si encara segueixen per aquí o no... pero jo continuo pel foro. Moltes foreres ja ho saben, però per exemple en tema de vestits solament ho parlo per privats... i els comentaris més generals per aquí...
Per això us vaig portar la foto vestida de nuvia a la quedada, perque no vull que hi hagi fotos d'aquestes per aquí al foro... (espies meus, us ho posaré dificil...)
No et desanimis monxi! Un petonas nineta!!!

jajajaja, que bo!!!!! us ho posaré difícil diu xDDDDD

doncs si, jo ja ho vaig dir però em sembla increible q la gent tingui tan poca feina.... però bé, hi ha d'haver de tota al món también.....

jo no deixaria d'escriure, faria el q tu dius de les coses més privades no posarles al general, sino per privat i ja està!!! xq si deixes d'escriure li donaràs el gust a la teva cosina... i a mi em faria molta ràbia!!!!!

ànims!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: jennytgn » dl. juny 01, 2009 8:15 am

torsaeann ha escrit:BONIQUES¡¡¡¡¡¡¡
AVUI HA SIGUT UN DIA MOLT ESPECIAL PER MI......
HE ANAT A PRONOVIAS I RESULTA QUE JA TINC VESTIT¡¡¡¡¡¡¡
PASSEU PER AL MEU POST I EXPLICO TOT MILLOR¡¡¡¡¡¡

MOLTS PETONETS A TOTES¡¡¡¡¡

US ESTIMO¡¡¡¡¡¡

Que guai!! yo tambien he estube y hubo uno que me gusto mucho pero ya iva con la idea de no quedrame ninguno.
Ahora me paso por tu post haber!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dl. juny 01, 2009 8:17 am

Guauu monxi!! que fuerteeeeeeeee!! bueno en este mundo tiene que haber de todo!!
jennytgn

EntradaAutor: jennytgn » dl. juny 01, 2009 8:19 am

Giss ha escrit:Hola guapas!
Yo he pasado por el etoile a las 10.20 i no estabais!!!
no entiendo nada...
He puesto mi crónica del dia en mi post, por si os quereis pasar... con fotos incluidas! jejeje

Eli, has vist lo de les samarretes? no m'has dit res... :-(

Giss pues nosotras más o menos creo que estubimos hasta esa hora! quizas nos fuimos un poco antes.

La proxima vez nos pasamos los mobiles!! Ahora pasare por tu cuenta atras haber que tal te fue!!
jennytgn

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 10:08 am

tara ha escrit:Hola noies com he tingut temps he anat a passejar per tarragona, he trobat uns botiga de nuvies on tenen tota la colleccio d'aire, i els tenen alli per emprovar, a mes de les seves colleccions, m'ha ensenyat tota la botiga i tenen mes de 500 vestits alla mateix, es diu nuvies universal, esta a prat de la riba, la dona super amable, amb molta predisposicio m'ha donat moltissimes targetes per a repartir-os, i a mes fan un petit descompte, i si les acompanyats s'el compren alli tambe! Ja us passare el telf per si alguna esta interessada!

A ON TENEN VESTITS D'AIRE A TARRAGONA, TARA?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 10:10 am

monxi_bp ha escrit:Ninetes tinc un problema i molt greu semble de culebron xo xto mesos pensant lligant caps i ara le resolt fixat q em pensava q la meva avia era una boques i ja e descobert que tinc una espia al foro q llegeix tot el q escric i despres es tan poc inteligent q o xerra i avui sa descobert....desde aqui li vull dir q ja pot entrar cada dia q gracies a ella ja no escriure res mes i em sap greu x vosaltres xo a ella ni a la seva mare ni a sun apre els importa res del q jo faci suposo q quan o llegeixi sabra q le descobert i a veure si es digna adirme alguna cosa si nenes xlo de ma cosina q fort de veritat semble un culebron de telenovela sudamericana....stic flipan...!!!

Vai arribar a pensar q estava boja desconfiava de totom i ar le descobert.
ara us o explico q tic super nerviosa

OSTI, MONXI! PER FLIPAR... QUINA BARRA QUE TÉ LA GENT, TIA...
BÉ, SEMPRE POTS ENTRAR AMB UN ALTRE NICK, O ENVIAR-NOS PRIVIS...
NO SIGUIS TONTA, I NO RENUNCIIS AL FORO PER UNA IMBÈCIL XAFAROT (T'HO DIC DE TOT COR)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 10:14 am

NENES, QUE NO PENJEU FOTOS DELS VESTITS?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Giss » dl. juny 01, 2009 12:03 pm

aliaga79 ha escrit:NENES, QUE NO PENJEU FOTOS DELS VESTITS?

Hola guapa!
Jo les he penjat al meu post...
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. juny 01, 2009 12:08 pm

Ei nenes la meva espia ja sa descobert!!!

iEm sap greu aver fet servir a macosina desque(no li tingueu mania q es molt bona noia) xo sabia q si xlava malament della la dona aqesta q es amiga de ma tieta li diria!!!!

Dns si desde el primer dia q la seva filla va sapiguer qi era jo li debia dir a samare i com q es una mica radio patio va començar a llegir el que jo escribia i li explicava a ma tieta i ma tieta o comentava am macosina i alguna cosa a macosina se li escapava x aixo al principi vai dubtar della xo enseguida vai pensar q am les coses q sabem luna de laltre ella no diria res en contra meva.

Xo nomes dir-li a la MARI q gracies a ella ja no podre confiar en ningu, q gracies a ella la meva germana no em parla i q gracies a ella e arribat a desconfiar de macosina q se q ella aixo no mo ages fet mai xq a vegades am el morro q li fot mo ages preguntat a mi directament

i dir-li tambe q jo a totes vosaltres desde el dia q us vai coneixer vaig confiar en poder explicar els problemes q tenia i q no li podia explicar a ningu igual q vosaltres tambe o eu fet i am la tranquilitat de que cap de nosaltres i am algunes ens coneixem digesiu res a ningu xo esclar estava aqesta dona q no saguanta un pet i o agut dexplicar tot i de la manera q es segur q no nomes li a dit a matieta sino q o sap el poble sencer

nenes nomes dir-vos q ja veieu q aixo del foro no es gens segur xq tu confies en q les persones q llegeixen aixo son nuvies reals del 2010 i de tarragona i q les as conegut en les qedades q san fet i NO xafarderes de 50 q no es mereixen ni q les tronis a mirar a la cara.

aixi q espero q igual q jo e escarmentat escarmentis tu i si llegeixes coses q no van am tu siguis una persona decent i al menus no o xarris.de veritat ia gent q podrien pensar els coses dues vegades xq no saben el mal q poden ocasionar (jo a partir dara tmb les pensare no escriure mai mes res xq despres nomes em porta problemes)
1 xq q xlesis del dia q em casava i aixo a mi me era igual bueno no mo era xq no o sabia ningu de la familia i tu ja o vas xerrar
2 en el tema embaras jo o vai posar aqi xq clar confiava en q qi em coneixia no digues res mentre magermana li deia a la familia xo tmp et vas poder aguantar un pet i o vas xerrar i aixo es el q ma fet mal...
3 q xles de dines de regals i de mes a mi mesigual xq a casa meva ja o saben cm soc i el q e pensat sempre
xo am aixo de lembaras tas pasat

i ara aqestes paraules q te dedicat tmb li pots dir a matieta xq a mi mesigual ara espero q si ens crusem x lacera ni em miris xq....pot ser q tot el poble senasabenti q ets una xafardera i ara xarrao de q e escrit aixo q tinc lesqena ben ample i mes mal de q mas fet xarrant les coses de la meva vida privada ja no mel pots fer

i demanar-li xdo a macosina x averla utilitzat i xq se q esta molesta x la falta de confiança i xq la vau criticar una mica i a magermana xq ian coses q e escrit q no li an sentat be xo clar confiava en q aixo era privat i vosaltres em donaveu consells

bueno vaia istoria xara no dormir q us e explicat ara se q si us ai de dir algo o fare per privat aixi ja no podra saber res mes de mi ni ella ni nigu xq de veritat em foto am uns fregaos q nose com mu monto gracies a totes x el vostre recolzament, els vostres consells i les vostres paraules q durant aqest temps man sigut de molta ajuda espero q aqestes paraules no em portin tmb mes problemes dels q ja tinc
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 1:21 pm

monxi_bp ha escrit:Ei nenes la meva espia ja sa descobert!!!

iEm sap greu aver fet servir a macosina desque(no li tingueu mania q es molt bona noia) xo sabia q si xlava malament della la dona aqesta q es amiga de ma tieta li diria!!!!

Dns si desde el primer dia q la seva filla va sapiguer qi era jo li debia dir a samare i com q es una mica radio patio va començar a llegir el que jo escribia i li explicava a ma tieta i ma tieta o comentava am macosina i alguna cosa a macosina se li escapava x aixo al principi vai dubtar della xo enseguida vai pensar q am les coses q sabem luna de laltre ella no diria res en contra meva.

Xo nomes dir-li a la MARI q gracies a ella ja no podre confiar en ningu, q gracies a ella la meva germana no em parla i q gracies a ella e arribat a desconfiar de macosina q se q ella aixo no mo ages fet mai xq a vegades am el morro q li fot mo ages preguntat a mi directament

i dir-li tambe q jo a totes vosaltres desde el dia q us vai coneixer vaig confiar en poder explicar els problemes q tenia i q no li podia explicar a ningu igual q vosaltres tambe o eu fet i am la tranquilitat de que cap de nosaltres i am algunes ens coneixem digesiu res a ningu xo esclar estava aqesta dona q no saguanta un pet i o agut dexplicar tot i de la manera q es segur q no nomes li a dit a matieta sino q o sap el poble sencer

nenes nomes dir-vos q ja veieu q aixo del foro no es gens segur xq tu confies en q les persones q llegeixen aixo son nuvies reals del 2010 i de tarragona i q les as conegut en les qedades q san fet i NO xafarderes de 50 q no es mereixen ni q les tronis a mirar a la cara.

aixi q espero q igual q jo e escarmentat escarmentis tu i si llegeixes coses q no van am tu siguis una persona decent i al menus no o xarris.de veritat ia gent q podrien pensar els coses dues vegades xq no saben el mal q poden ocasionar (jo a partir dara tmb les pensare no escriure mai mes res xq despres nomes em porta problemes)
1 xq q xlesis del dia q em casava i aixo a mi me era igual bueno no mo era xq no o sabia ningu de la familia i tu ja o vas xerrar
2 en el tema embaras jo o vai posar aqi xq clar confiava en q qi em coneixia no digues res mentre magermana li deia a la familia xo tmp et vas poder aguantar un pet i o vas xerrar i aixo es el q ma fet mal...
3 q xles de dines de regals i de mes a mi mesigual xq a casa meva ja o saben cm soc i el q e pensat sempre

i ara aqestes paraules q te dedicat tmb li pots dir a matieta xq a mi mesigual ara espero q si ens crusem x lacera ni em miris xq....pot ser q tot el poble senasabenti q ets una xafardera i ara xarrao de q e escrit aixo q tinc lesqena ben ample i mes mal de q mas fet xarrant les coses de la meva vida privada ja no mel pots fer

i demanar-li xdo a macosina x averla utilitzat i xq se q esta molesta x la falta de confiança i xq la vau criticar una mica i a magermana xq ian coses q e escrit q no li an sentat be xo clar confiava en q aixo era privat i vosaltres em donaveu consells

bueno vaia istoria xara no dormir q us e explicat ara se q si us ai de dir algo o fare per privat aixi ja no podra saber res mes de mi ni ella ni nigu xq de veritat em foto am uns fregaos q nose com mu monto gracies a totes x el vostre recolzament, els vostres consells i les vostres paraules q durant aqest temps man sigut de molta ajuda espero q aqestes paraules no em portin tmb mes problemes dels q ja tinc

ufff... vaja història, monxi...
aquesta tia, vaja tela de fastigosa que és... s'ha de tenir una vida molt trista o molt poca feina per dedicar-se a xafardejar en la vida privada d'una persona... cal ser molt mala persona... déu ser una niñata...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NIKITA8 » dl. juny 01, 2009 2:33 pm

monxi_bp ha escrit:Ei nenes la meva espia ja sa descobert!!!

Lo 1er que de ma mare parlis amb una mica més de respecte perquè ella no va explican't la teva vida por ahi. Ara no volguis queda bé amb ta cossina dient que las agafat de cebo p.q no tu creus ni tu. Si ella o qui sigui es fot al foro podent fer-ho p.q és un foro públic. Lo que tindrias que tindre es una mica més de cura de no anar explican`t les intimitats de la teva familia a internet.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 01, 2009 4:12 pm

UFFFF... QUIN MAL ROTLLITO NINETES...
AU, VA NO US ENFADEU...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Giss » dl. juny 01, 2009 4:32 pm

Hola guapes!
Em sembla que això se us està anant una mica de les mans... això és un foro de bon rotllo per parlar sobre els nostres preparatius de la boda. Crec que els mal rotllos personals els haurieu de parlar en persona.
És la meva opinió!
Petonets... i no us enfadeu!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 01, 2009 4:33 pm

a ver...

Os pediría que porfavor no siguierais....
a mí no me apetece leer ninguna discusión.. así que creo que deberíais hablarlo en persona... ,nosotras no tenemos la culpa ..., porsupuesto para mí monxi tiene la razón... pero no creo que este sea el lugar....

espero no "molestaros" con este comentario pq no es mi intención.. pero pienso en mí.. y en las foreras... y aquí venimos con toda la ilusión a contar nuestros preparativos a otras NOVIAS e intercambiar ideas.

espero que se solucione...
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. juny 01, 2009 5:47 pm

Em sembla fort que hi hagi gent que utilitzi els comentaris del foro per fer mal.
Al cap i a la fi estem aqui per compartir aquets moment amb gent que passa per el mateix!
Monxi fas be en passar!

Bueno parlant d'una altra cosa cuan quedem?

Aliaga a tarragona hi ha una botiga on tenen vestits d'aire, es diu nuvies universal, cuan hi hagi quedada us portare targetes, que em va donar la dona per que repartis!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 01, 2009 6:25 pm

tara ha escrit:Em sembla fort que hi hagi gent que utilitzi els comentaris del foro per fer mal.
Al cap i a la fi estem aqui per compartir aquets moment amb gent que passa per el mateix!
Monxi fas be en passar!

Bueno parlant d'una altra cosa cuan quedem?

Aliaga a tarragona hi ha una botiga on tenen vestits d'aire, es diu nuvies universal, cuan hi hagi quedada us portare targetes, que em va donar la dona per que repartis!

que voleu fer aquesta setmana o l'altre..josi vol kedar alguna aquesta setmana per la tarde puc kedar!!!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants