NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 2:21 pm

ise ha escrit:Bon dia guapissimes!

Lluneta que és això que vas anar a Casajuana??? quins et vas emprovar????

Cuca, que mono no el nino???? Quina il·lu anar a celebrar un soparet romantic ::love:: ::love:: ::love::

Miri, que tal ha anat el cap de setmana??? que has treballat??? i les orles???

Amelie, que has pensat alguna coseta per la boda???

Gemma, estas bé???

Nuvia, com tens els preparatius???

Nosaltres aquest cap de setmana hem anat a la platjeta i avui semblo un cangrejo andante!!!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Noooooooooooo ise no hi vaig anar, me baixat el catàleg per internet i el vem estar comentant amb la cuca pel facebook jijiji el dissabte per la nit... i n'hi ha uns quants que m'agraden força... baixat'el està molt i molt bé, és amb pdf i hi ha com a 100 models... :-)ok: no sé quan hi aniré com que no has de demanar hora... potser un dia hi anem no sé...
Al final am ma mare i ma sogra hem decidit anar a comprar el vestit a Saragossa o a Barcelona no està massa clar, però segur que a Lleida no!!!! Passooo... i diu ma mare que així també ens passejem així que a finals d'Agost aniré demanant hora per botigues de BCN i apa a triar!!!! :-)ok: X cert l'avença de Rosa Clarà xapóooooooooooooo m'encanten els vestits, cada cop ho tinc més clar... n'hi ha un que porta un llacet a la tira que m'encantaaaaaaaaaaaa i es tot llis... aixs no sé... vaig a dinar wuapes que he baixat a Lleida per apuntar-me a un curset i tot just acabar de dinar me'n hi he d'anar!!! :-)ok: Un petóoooooooooo
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 2:23 pm

ise ha escrit:El vestit que hem vaig emprovar era el Chester de manuel motta i el que te un estil semblant és el enfasis de san patrick :-)ok:

Per cert, genials els models, els he vist i el del motta m'encanta però n'hi ha un altre semblant que té la faldilla més suelta i també m'agrada molt però no cal mirar-los pq són massa cars per un dia... al menys per a mi... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 7:39 pm

http://blog.webboda.es/category/vestido ... -de-novia/
us deixo una pàgina pq aneu saborejant... hi ha tots els vestits de tots els dissenyadors havidos y por haver!! Jo he parat de mirar que sinó no estudio!!!
Espero que estigueu totes bé!!! Un petonet!!!

Pd. per cert ise, ja tinc la valeriana i també m'he comprat unes vitamines pq em noto decaiguda... ja te contaré!!!! Un altre petonet per a tú!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 01, 2009 7:55 pm

Vinga amoretes!!!!! Que ja es dilluns gairebe divendres!!!!! Ja mhan avançat un dels meus regals del cumpleeeeeeeeeee!!!! Es un periquito i es diu Julitooo!!!! Julito Guapo, Guapo, Guapo!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 01, 2009 8:02 pm

Hola wapetones!!

Com va això?

Lluneta!! aixi m´agrade, que estudiis molt!!

Iseta!! el vestit es preciós!! pero m´agradarie veuretel posat!!

cuca!! com va la cosa?

Nuvia!! es molt maco el periquito!!

Besitos :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 8:14 pm

nuvia2010 ha escrit:Vinga amoretes!!!!! Que ja es dilluns gairebe divendres!!!!! Ja mhan avançat un dels meus regals del cumpleeeeeeeeeee!!!! Es un periquito i es diu Julitooo!!!! Julito Guapo, Guapo, Guapo!!!!

Quan és el teu aniversari????? Que no se'm oblidi felicitar-te!!!!! XDDD
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 01, 2009 8:20 pm

El dimarts dia 9 :) Pero com soc moooooooooooooooooolt bona (i no mhe fet gens pesada... ... ...) doncs Sant Julito mha portat el Julito abans :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 01, 2009 8:21 pm

miriameta... si ja has fet els orles i tot, ja no tens examens ni res, no???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 01, 2009 8:24 pm

nuvia2010 ha escrit:miriameta... si ja has fet els orles i tot, ja no tens examens ni res, no???

demá tinc l´exposició del treball de sintesi...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 8:25 pm

nuvia2010 ha escrit:El dimarts dia 9 :) Pero com soc moooooooooooooooooolt bona (i no mhe fet gens pesada... ... ...) doncs Sant Julito mha portat el Julito abans :)

Ja me l'he apuntat!!! Ja te felicitaré!!!! Wuapiiii marxo a estudiar!!!
Miriameta molts petons t'he dit algo pel facebook però no crec que ho hagis rebut!!!! Stik a la recta final noies, quines ganes que tinc q acabi tot això ja... em treuré un graaaan pes de sobre!!! Aiosss!!! Naniiit!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Us estimo molt!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 01, 2009 8:26 pm

miriameta ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:miriameta... si ja has fet els orles i tot, ja no tens examens ni res, no???

demá tinc l´exposició del treball de sintesi...

molta sort!!! Jo m'he comprat valerianes i vitamines a vere si m'estavilo!!!! Segur que et va molt bé!!! JA vuràs!!!! Un petonàs!!! :-) Ànims i molts ànims!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. juny 01, 2009 8:30 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:El dimarts dia 9 :) Pero com soc moooooooooooooooooolt bona (i no mhe fet gens pesada... ... ...) doncs Sant Julito mha portat el Julito abans :)

Ja me l'he apuntat!!! Ja te felicitaré!!!! Wuapiiii marxo a estudiar!!!
Miriameta molts petons t'he dit algo pel facebook però no crec que ho hagis rebut!!!! Stik a la recta final noies, quines ganes que tinc q acabi tot això ja... em treuré un graaaan pes de sobre!!! Aiosss!!! Naniiit!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Us estimo molt!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Te enviat un misatge al facebook amb la contesta wapa!!

Nuvia, jo menrecordare del teu cumple perque el 9 es tambe el deu meu Euge ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. juny 02, 2009 7:09 am

bon dia princesesssssssssssssssssssssssssssss
u sento per no donar mes senyals de vida,,....... :o-o: pero es que des de divendres que estic com en un nuvol..... ::love:: :-)) realment tinc un nino que no me'l mereixo...avui anem d'excursio am el cole i ell tambe ve, a ajudarme :-)ok: es un solet!!!!

he vist que totes esteu molt be pero que com jo a la recta final de juny! ::-)

ISE els vestits son molt xulos pero jo vull veuretels posats, jeje :-)ok: segur que a tu te queden super beeeeeeeeeeeeee (-O-:-) deus estar wapiximaaaaaa

LLUNETA Aixi m'agrade que estudiis pero saps que sempre te dic que has de fer descansillos i fer kit kats sino....acabaras saturada i no servira de res la feina! ANIMS QUE TU POTS WAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MIRIAMETA moltissima sort amb l'exposicio del cole!!!! estic segura que tambe va fenomenal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: el ultim esprint!!! i per fi les podras a enviar a totes a fregir esparregs!!! jejejejejeje :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

NUVIA! ja m'e apuntat el teu cumple, aixi que te felicitare!!!! aixi que tens un nou animalet a casa.....pos molt be! >.-<: >.-<: com mes serem mes riurem!! jejejejeje

AMELIE que tal tot??

GEMMA on ets per on pares...??? :-/ :-/

bno nenes us deixo que estic al cole i.....jeje ja m'enteneu...aquesta tarde no se si podre conectarme tinc reunio .... :o-o: :o-o: pero us envio molt mnolts petonetsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wapesssssssssssssssssssssss
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 02, 2009 4:24 pm

S´ha acabat!!!

No mes exposicions, no mes examens, no mes classe, no mes imbecilss!!!!!!

S´han acabat les classes nenes!!! Ja no hi hem d´anar mes!!!!

Tenia tantes ganes de que arribes aquest dia!! Ara nomes hi anirá qui tingui que recuperar qualsevol cosa i fer extraordinària.

Aix....quina sensació d´alliberament.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 02, 2009 4:53 pm

M´he deixat de dirvos que JA TENIM MOBLE DEL MENJADOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeje quina passada!! i tambe taula i cadires incloses!!!

aqui el teniu!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. juny 02, 2009 6:19 pm

Miri m'agrada molt aquest menjador!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. juny 02, 2009 6:24 pm

miriameta ha escrit:S´ha acabat!!!

Tenia tantes ganes de que arribes aquest dia!! Ara nomes hi anirá qui tingui que recuperar qualsevol cosa i fer extraordinària.

MOLTES FELICITATS PRECIOSA!!!!!!
Quin descans deixar de veure a aquelles bruixes!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::

Ara a disfrutar molt dels dies que tinguis lliures i sobretot a preparar la millor boda mai somiada!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dt. juny 02, 2009 6:32 pm

cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssssssssssssssssssss
u sento per no donar mes senyals de vida,,....... :o-o: pero es que des de divendres que estic com en un nuvol..... ::love:: :-)) realment tinc un nino que no me'l mereixo...avui anem d'excursio am el cole i ell tambe ve, a ajudarme :-)ok: es un solet!!!!

he vist que totes esteu molt be pero que com jo a la recta final de juny! ::-)

ISE els vestits son molt xulos pero jo vull veuretels posats, jeje :-)ok: segur que a tu te queden super beeeeeeeeeeeeee (-O-:-) deus estar wapiximaaaaaa

LLUNETA Aixi m'agrade que estudiis pero saps que sempre te dic que has de fer descansillos i fer kit kats sino....acabaras saturada i no servira de res la feina! ANIMS QUE TU POTS WAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MIRIAMETA moltissima sort amb l'exposicio del cole!!!! estic segura que tambe va fenomenal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: el ultim esprint!!! i per fi les podras a enviar a totes a fregir esparregs!!! jejejejejeje :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

NUVIA! ja m'e apuntat el teu cumple, aixi que te felicitare!!!! aixi que tens un nou animalet a casa.....pos molt be! >.-<: >.-<: com mes serem mes riurem!! jejejejeje

AMELIE que tal tot??

GEMMA on ets per on pares...??? :-/ :-/

bno nenes us deixo que estic al cole i.....jeje ja m'enteneu...aquesta tarde no se si podre conectarme tinc reunio .... :o-o: :o-o: pero us envio molt mnolts petonetsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wapesssssssssssssssssssssss

Hola preciosa :*:-)

Primer de tot, tens el nino que et mereires!!!! Si tu ets genial ell no pot ser menys!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Doncs els vestits hem sembla que costarà :-( El de Motta m'encanta però és massa pasta i l'altre a Lleida no el tindran :--( :--( :--( fins al setembre no tornaré a mirar vestits.
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 7:16 pm

miriameta ha escrit:M´he deixat de dirvos que JA TENIM MOBLE DEL MENJADOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeje quina passada!! i tambe taula i cadires incloses!!!

aqui el teniu!!!!

TOMA DEL FRASCO CARRASCOOOOOOOOOOOO!!!!! Ara encara semblara mes casa vostra, que way!!!!!!!!!!!! FELICITATS PRINCESS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 7:17 pm

miriameta ha escrit:S´ha acabat!!!

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Ja estas de vacancetes destudi, tot sacrifici te la seva recompensa :) Tho mereixes bonica per tot lo que than fet patir les males warres!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants