NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 7:22 pm

Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. juny 02, 2009 7:46 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...

Que dius :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) de veritat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Que es traslladaven m-ho van dir elles pq vaig anar a preguntar si ja tenien algo de l-avanç pero les bruixotes no van dir res de liquidació : muaahhhh : : muaahhhh :
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:19 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...

Què dius?? Amb lo que m'agraden els de l'aparador... però no no i no q dsps m'en empenediré!!!! A més tinc massa coses al cap ara mateix com per pensar en un vestit!!! Però els vestits de rosa clarà m'encanten!!! Aixs aixs... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:20 pm

ise ha escrit:

Que dius :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) de veritat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Que es traslladaven m-ho van dir elles pq vaig anar a preguntar si ja tenien algo de l-avanç pero les bruixotes no van dir res de liquidació : muaahhhh : : muaahhhh :

Jajajajaja ja veus tú no devien tenir ganes de vendre... No me peguis bronca eh... que faig un descans i ara marxo... no puc estar sense valtres!! Em doneu energia positiva... :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:21 pm

miriameta ha escrit:S´ha acabat!!!

No mes exposicions, no mes examens, no mes classe, no mes imbecilss!!!!!!

S´han acabat les classes nenes!!! Ja no hi hem d´anar mes!!!!

Tenia tantes ganes de que arribes aquest dia!! Ara nomes hi anirá qui tingui que recuperar qualsevol cosa i fer extraordinària.

Aix....quina sensació d´alliberament.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

QUINA SORT MIRIAMETA!!!!!!!! ESTIC MOOLT CONTENTA PER TU... A VERE SI EM PASSA A MI TAMBÉ... BUFFF STIK AGOTADA I ENCARA EM KDA... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:24 pm

ise ha escrit:Miri m'agrada molt aquest menjador!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A mi també m'agrada mooooolt aquest menjador. Es molt modern si senyora!!! Ja sembla més casa vostra eh... ara ja podem anar-hi a sopar un dia!!!! Jo m'autoconvido sola... jajajaja :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Què amagat que ho tenies!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Moooooolt bé!!! tot son bones notícies nena!!! Veus com tot és pot millorar???????? La vida t'està millorant per moments!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:26 pm

X cert ise te penjo els dos vestits de l'avanç de pronovias que t'he dit abans que m'agradaven i s'assemblen al del motta. I el fet és que cada cop m'agraden més, no sé... cada cop que els miro m'agraden més... Aixs que serà difícil triar-ne un de tants!!!! Ja em direu què us smblen... són molt senzills com a mi m'agraden!!! Apa aquí estàn...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 8:51 pm

Jo estic enamorada del segon!!!!!!!!!!!! Tambe magrada moooooooooolt i el Manuel Mota en te de molt semblants pero magrada mes el de Pronovias.
Imatge
Imatge
nuvia2010

ue

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 9:02 pm

A veure nenis... us explico que em passa relacionat amb el tema BODORRIO de Març:

A la meva mare li fa gracia que els peques de la familia (els meus cosins) vagin darrere meu i del meu pare a lesglesia, son 3 nens i 1 nena. No son peques, peques. La mes petita tindra 5 anys i el mes gran 8 o 9, no se. Al començament no em feia gracia, la veritat. Tanta canalla... pero despres he pensat que als meus tiets els hi caura la baba, a la meva mare tambe, a la meva avia no te cuento i als pares dels nens doncs encara mes. Jo recordo que també vaig ser en sus tiempos "una damita de honor" amb el meu cosi i hi ha algunes fotos comiques de lo aburrits que estavem a lesglesia, jo surto jugant amb la sabata i el meu cosi pegantme.

Que en penseu vosaltres daixo dels nens????

Vaya toston us he fotut!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 02, 2009 9:19 pm

nenes... si que ha avançat això en una estoneta!!!!

Ja no se ni a que contestar... ejjeje

M´enalegro molt que us agradi el menjador!!! jeje no pensavem que el comprariem.. pero es que ja portavem una idea fixa de com el voliem perque fa molt temps que mirem mobles jeje i va ser veurel i ale...

Es de color cendra, a joc amb les cadires i la taula.

Lluneta wapa!! esteu super invitades ja hu sabeu, ara en un mes mel portaran a casa ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dc. juny 03, 2009 6:58 am

nuvia2010 ha escrit:A veure nenis... us explico que em passa relacionat amb el tema BODORRIO de Març:

A la meva mare li fa gracia que els peques de la familia (els meus cosins) vagin darrere meu i del meu pare a lesglesia, son 3 nens i 1 nena. No son peques, peques. La mes petita tindra 5 anys i el mes gran 8 o 9, no se. Al començament no em feia gracia, la veritat. Tanta canalla... pero despres he pensat que als meus tiets els hi caura la baba, a la meva mare tambe, a la meva avia no te cuento i als pares dels nens doncs encara mes. Jo recordo que també vaig ser en sus tiempos "una damita de honor" amb el meu cosi i hi ha algunes fotos comiques de lo aburrits que estavem a lesglesia, jo surto jugant amb la sabata i el meu cosi pegantme.

Bon dia guapa!

Doncs si a tots us fa gràcia que hi hagi els nens al darrera vostre a l'entrada de l'esglesia, jo no hi veig cap problema :-)ok: :-)ok: Potser si que és molta canalla però és a vosaltres que us ha d'agradar... Sinó pots mirar de donar-los-hi diferents papers dins la cerimònia... la nena petita que tiri petals al terra davant teu, dos nens que vagin al darrera i l'altre que us porti els anells :-/ :-/ o alguna cosa així, nose.
ise

EntradaAutor: ise » dc. juny 03, 2009 7:02 am

lluneta29 ha escrit:X cert ise te penjo els dos vestits de l'avanç de pronovias que t'he dit abans que m'agradaven i s'assemblen al del motta. I el fet és que cada cop m'agraden més, no sé... cada cop que els miro m'agraden més... Aixs que serà difícil triar-ne un de tants!!!! Ja em direu què us smblen... són molt senzills com a mi m'agraden!!! Apa aquí estàn...

JEJEJE ja sabia quins ficaries!!!! hehehe :-) :-) :-) :-) Els dos són molt xulos :-)ok: :-)ok: :-)ok: Els haurem d'anar a mirar en vivo i en directo! ::love:: ::love:: ::love::

Saps que quan va sortir l'avanç no t'he n'agradava cap....hehehe
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. juny 03, 2009 7:08 am

bon dia princesesssssssssssss

aixo si que m'agradeeee, amunt el foro...un dia que no vinc i avanceu un munt de feinaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dc. juny 03, 2009 7:12 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:

Jajajajaja ja veus tú no devien tenir ganes de vendre... No me peguis bronca eh... que faig un descans i ara marxo... no puc estar sense valtres!! Em doneu energia positiva... :o-o:

Pq les dependentes de les botigues de nuvia no tenen ganes de treballar????????????????????????????????????
És una cosa que no entenc...

Lluneta, ets prou grandeta per saber el que fas!
ise

EntradaAutor: ise » dc. juny 03, 2009 7:13 am

cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssss

aixo si que m'agradeeee, amunt el foro...un dia que no vinc i avanceu un munt de feinaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Bon dia preciosa!!!!

Com va per les altures???? hehe ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. juny 03, 2009 7:14 am

a veure:

LLUNETAAAAAAAAAA son molt xulos los vestidets!! >.-<: >.-<: quan acabem totes la recta final podem quedar un dia a xafardejar! no? :-/ siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quin menjador mes xulooooooooooooooooooooooooooooooooo m'encanta :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
i enorabona pel final de curssssssssssss ja no hauras d'aguantar mes a les inmbecils

NUVIA a mi m'encanta la idea dels nens pero millor com diu la ise...repartir una mica la feina :-)ok: :-)ok:
ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE que tal tot?? asies per dirme que soc genial, pero no us arribo ni a la sola de les sabates ! VOSALTRES sou fantastiques i fenomenalssssssssssssssssssssss :-)) :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) asies wapesssssssss i a veure si quedem per anar a mirar mes vestidets, me va agradar molt anar al de la miri!!!

bno wapes marxo a fer algo de feina que sino no acabare informes!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. juny 03, 2009 7:18 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssss

Bon dia preciosa!!!!

Com va per les altures???? hehe ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

moooooolt beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
estic als nuvols jejejejejeje ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

un besito wapisimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 7:31 am

ise ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:A veure nenis... us explico que em passa relacionat amb el tema BODORRIO de Març:

Bon dia guapa!

Doncs si a tots us fa gràcia que hi hagi els nens al darrera vostre a l'entrada de l'esglesia, jo no hi veig cap problema :-)ok: :-)ok: Potser si que és molta canalla però és a vosaltres que us ha d'agradar... Sinó pots mirar de donar-los-hi diferents papers dins la cerimònia... la nena petita que tiri petals al terra davant teu, dos nens que vagin al darrera i l'altre que us porti els anells :-/ :-/ o alguna cosa així, nose.

Tens super bones idees ise jo estic amb tú... repartint la feina no quedarà tan multitudinària la entrada a l'esglèsia!!!! Ueeeee sort que jo no tinc nens, nomes dos i em porten els anells, seràn peques peques... no tindràn ni 3 anyets!!! jajajajaja quina gràcia a vere si arriben fins als nuvis o es perden pel camí... Nuvia, jo faria això, repartir la feina i lo dels pètals, genial!!! Quina bona idea!!! M'agrada mooolt!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 7:33 am

nuvia2010 ha escrit:Jo estic enamorada del segon!!!!!!!!!!!! Tambe magrada moooooooooolt i el Manuel Mota en te de molt semblants pero magrada mes el de Pronovias.

A mi també m'agraden moooolt!!! I com diu la ise, al principi no m'agradava cap de l'avanç i mira ara, stik enamorada d'aquests dos... a vere si algún dia me'ls puc emprovar i veure com queden ara que queden ni que pintats, no sé com ho fan però queden estretets buffff... t'aguanten un munt, no sé,... :-) esperarem una mica més...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 7:35 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert ise te penjo els dos vestits de l'avanç de pronovias que t'he dit abans que m'agradaven i s'assemblen al del motta. I el fet és que cada cop m'agraden més, no sé... cada cop que els miro m'agraden més... Aixs que serà difícil triar-ne un de tants!!!! Ja em direu què us smblen... són molt senzills com a mi m'agraden!!! Apa aquí estàn...

JEJEJE ja sabia quins ficaries!!!! hehehe :-) :-) :-) :-) Els dos són molt xulos :-)ok: :-)ok: :-)ok: Els haurem d'anar a mirar en vivo i en directo! ::love:: ::love:: ::love::

Saps que quan va sortir l'avanç no t'he n'agradava cap....hehehe

Estic amb tú!!!!!!!!!! Hem d'anar-hi en vivo i en directo... si pots ser a Lleida no... jajajajajja cada cop que els miro m'agraden molt. A què s'assemblen al del Motta? Al que dic jo que té la faldilla més ampla eh.... no el que et vas emprovar tu que és més estret... que també m'agrada molt. S'hauria de veure posats.
Nenes després segueixo contestant que he d'anar a l'insti... petonets wuapes!!!! :-) ::love::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants