Autor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 7:22 pm

Autor: ise » dt. juny 02, 2009 7:46 pm
nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...

Autor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:19 pm
nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...

Autor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:20 pm
ise ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...
Que dius![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de veritat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Que es traslladaven m-ho van dir elles pq vaig anar a preguntar si ja tenien algo de l-avanç pero les bruixotes no van dir res de liquidació![]()

Autor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:21 pm
miriameta ha escrit:S´ha acabat!!!
No mes exposicions, no mes examens, no mes classe, no mes imbecilss!!!!!!
S´han acabat les classes nenes!!! Ja no hi hem d´anar mes!!!!
Tenia tantes ganes de que arribes aquest dia!! Ara nomes hi anirá qui tingui que recuperar qualsevol cosa i fer extraordinària.
Aix....quina sensació d´alliberament....![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:24 pm
ise ha escrit:Miri m'agrada molt aquest menjador!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Què amagat que ho tenies!!!!!
Moooooolt bé!!! tot son bones notícies nena!!! Veus com tot és pot millorar???????? La vida t'està millorant per moments!!!!

Autor: lluneta29 » dt. juny 02, 2009 8:26 pm

Autor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 8:51 pm

Autor: nuvia2010 » dt. juny 02, 2009 9:02 pm

Autor: miriameta » dt. juny 02, 2009 9:19 pm

Autor: ise » dc. juny 03, 2009 6:58 am
nuvia2010 ha escrit:A veure nenis... us explico que em passa relacionat amb el tema BODORRIO de Març:
A la meva mare li fa gracia que els peques de la familia (els meus cosins) vagin darrere meu i del meu pare a lesglesia, son 3 nens i 1 nena. No son peques, peques. La mes petita tindra 5 anys i el mes gran 8 o 9, no se. Al començament no em feia gracia, la veritat. Tanta canalla... pero despres he pensat que als meus tiets els hi caura la baba, a la meva mare tambe, a la meva avia no te cuento i als pares dels nens doncs encara mes. Jo recordo que també vaig ser en sus tiempos "una damita de honor" amb el meu cosi i hi ha algunes fotos comiques de lo aburrits que estavem a lesglesia, jo surto jugant amb la sabata i el meu cosi pegantme.
Que en penseu vosaltres daixo dels nens????
Vaya toston us he fotut!!!

Autor: ise » dc. juny 03, 2009 7:02 am
lluneta29 ha escrit:X cert ise te penjo els dos vestits de l'avanç de pronovias que t'he dit abans que m'agradaven i s'assemblen al del motta. I el fet és que cada cop m'agraden més, no sé... cada cop que els miro m'agraden més... Aixs que serà difícil triar-ne un de tants!!!! Ja em direu què us smblen... són molt senzills com a mi m'agraden!!! Apa aquí estàn...

Autor: cuca lleida » dc. juny 03, 2009 7:08 am

Autor: ise » dc. juny 03, 2009 7:12 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...
Que dius![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de veritat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Que es traslladaven m-ho van dir elles pq vaig anar a preguntar si ja tenien algo de l-avanç pero les bruixotes no van dir res de liquidació![]()
Jajajajaja ja veus tú no devien tenir ganes de vendre... No me peguis bronca eh... que faig un descans i ara marxo... no puc estar sense valtres!! Em doneu energia positiva...

Autor: ise » dc. juny 03, 2009 7:13 am
cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssss
aixo si que m'agradeeee, amunt el foro...un dia que no vinc i avanceu un munt de feinaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dc. juny 03, 2009 7:14 am
quan acabem totes la recta final podem quedar un dia a xafardejar! no?
asies wapesssssssss i a veure si quedem per anar a mirar mes vestidets, me va agradar molt anar al de la miri!!!

Autor: cuca lleida » dc. juny 03, 2009 7:18 am
ise ha escrit:cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssss
aixo si que m'agradeeee, amunt el foro...un dia que no vinc i avanceu un munt de feinaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bon dia preciosa!!!!
Com va per les altures???? hehe![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 7:31 am
ise ha escrit:nuvia2010 ha escrit:A veure nenis... us explico que em passa relacionat amb el tema BODORRIO de Març:
A la meva mare li fa gracia que els peques de la familia (els meus cosins) vagin darrere meu i del meu pare a lesglesia, son 3 nens i 1 nena. No son peques, peques. La mes petita tindra 5 anys i el mes gran 8 o 9, no se. Al començament no em feia gracia, la veritat. Tanta canalla... pero despres he pensat que als meus tiets els hi caura la baba, a la meva mare tambe, a la meva avia no te cuento i als pares dels nens doncs encara mes. Jo recordo que també vaig ser en sus tiempos "una damita de honor" amb el meu cosi i hi ha algunes fotos comiques de lo aburrits que estavem a lesglesia, jo surto jugant amb la sabata i el meu cosi pegantme.
Que en penseu vosaltres daixo dels nens????
Vaya toston us he fotut!!!
Bon dia guapa!
Doncs si a tots us fa gràcia que hi hagi els nens al darrera vostre a l'entrada de l'esglesia, jo no hi veig cap problema![]()
Potser si que és molta canalla però és a vosaltres que us ha d'agradar... Sinó pots mirar de donar-los-hi diferents papers dins la cerimònia... la nena petita que tiri petals al terra davant teu, dos nens que vagin al darrera i l'altre que us porti els anells
![]()
o alguna cosa així, nose.

Autor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 7:33 am
nuvia2010 ha escrit:Jo estic enamorada del segon!!!!!!!!!!!! Tambe magrada moooooooooolt i el Manuel Mota en te de molt semblants pero magrada mes el de Pronovias.

Autor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 7:35 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:X cert ise te penjo els dos vestits de l'avanç de pronovias que t'he dit abans que m'agradaven i s'assemblen al del motta. I el fet és que cada cop m'agraden més, no sé... cada cop que els miro m'agraden més... Aixs que serà difícil triar-ne un de tants!!!! Ja em direu què us smblen... són molt senzills com a mi m'agraden!!! Apa aquí estàn...
JEJEJE ja sabia quins ficaries!!!! hehehe![]()
![]()
![]()
Els dos són molt xulos
![]()
![]()
Els haurem d'anar a mirar en vivo i en directo!
![]()
![]()
![]()
Saps que quan va sortir l'avanç no t'he n'agradava cap....hehehe