Papallona* ha escrit:juas no me había fijado!!! mi marcador es todo 1!!!!!!!!!!!!

Autor: aliaga79 » dc. juny 03, 2009 9:35 am
Papallona* ha escrit:juas no me había fijado!!! mi marcador es todo 1!!!!!!!!!!!!

Autor: aliaga79 » dc. juny 03, 2009 12:11 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi els dissabtes también em van bé!!! jo también voto per les gavarres, així el tema aparcament ja està solucionat!!!
per cert, feia dies q ho volia comentar... algú sap alguna cosa de l'Arian1682???? és que m'he fixat q des del març q no escriu al forum!!!!!! i com que va ser ella la que va obrir el forum de les tarragonines 2010....
![]()
jo tambe m'ho preguntava aixo de l'Arian... fa temps que no es conecta... molt temps!!
algu en sap alguna cosa?
Arian guapa, tot be?

Autor: aliaga79 » dc. juny 03, 2009 12:13 pm
Papallona* ha escrit:Uola!!!!!
Ninetes!!
Avui m'han trucat per fer el pre-boda... bueno a Raul i ell els ha dit que ja els trucaria jo....
... deien que si preferia si aquest estiu o el que bé... jo prefereixo al juny de l'any que bé.. demà la trucaré que només està pels matins!

Autor: aliaga79 » dc. juny 03, 2009 12:14 pm
_eLi_ ha escrit:Buenos días!!
Ya veo que la kedada del sábado está en marcha, yo de momento y si no hay cambios si que puedo así que una más para la lista!!!
Ahora os explico en mi post la visita que tuvimos ayer con la DJ del restauranteee!! Que bien! de nuevo cositas para hacer de la boda.

Autor: Mrs. Happiness » dc. juny 03, 2009 2:28 pm
_eLi_ ha escrit:Buenos días!!
Ya veo que la kedada del sábado está en marcha, yo de momento y si no hay cambios si que puedo así que una más para la lista!!!
Ahora os explico en mi post la visita que tuvimos ayer con la DJ del restauranteee!! Que bien! de nuevo cositas para hacer de la boda.

Autor: Papallona* » dc. juny 03, 2009 4:03 pm
aliaga79 ha escrit:Papallona* ha escrit:Uola!!!!!
Ninetes!!
Avui m'han trucat per fer el pre-boda... bueno a Raul i ell els ha dit que ja els trucaria jo....
... deien que si preferia si aquest estiu o el que bé... jo prefereixo al juny de l'any que bé.. demà la trucaré que només està pels matins!
ostres, papallona, què aviat, no?
nuse, jo crec que preferiria fer-ho any vinent, que és l'any de la boda... a més, que passi tant de temps entre que et fan les fotos i te les donen... nuse, no em mola...
amb qui et fas les fotos?

Autor: Papallona* » dc. juny 03, 2009 4:05 pm
aliaga79 ha escrit:_eLi_ ha escrit:Buenos días!!
voy pa'alla, eli

Autor: laiac » dj. juny 04, 2009 9:09 am

Autor: laiac » dj. juny 04, 2009 9:11 am

Autor: aliaga79 » dj. juny 04, 2009 9:31 am

Autor: laiac » dj. juny 04, 2009 10:28 am

Autor: aliaga79 » dj. juny 04, 2009 12:38 pm

Autor: laiac » dj. juny 04, 2009 12:51 pm
aliaga79 ha escrit:JEJEJEJE... QUÈ BO...
LAIA, JO PERSONALMENT CREC QUE QUE T'HO DEMANIN AMB ANELL O NO ÉS LO DE MENYS...

Autor: blackmamba » dj. juny 04, 2009 2:30 pm
laiac ha escrit:aliaga79 ha escrit:JEJEJEJE... QUÈ BO...
LAIA, JO PERSONALMENT CREC QUE QUE T'HO DEMANIN AMB ANELL O NO ÉS LO DE MENYS...
És ho de menys, però QUE M'HO DEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
jijijijij

Autor: nur_jor » dj. juny 04, 2009 9:34 pm
tara ha escrit:Vam dir sobre les 10.30, que tal et va?

Autor: Papallona* » dv. juny 05, 2009 5:16 am
laiac ha escrit:Per cert!!!!!!!!!
Ahir a la tarda ens van trucar que JA TENIM LES ALIANCES!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! quan les tingui faig una foto i us la poso al meu compte enrera val??? tot i que suposo que s'hauran de quedar algun dia més allí perque les vull grabar!!!!!
PEr cert, teniu alguna idea del que gravar a dinar...o hi poso laia i la data al seu, i josep i la data al meu???!!!!
Aixxxx...hi anirem aquesta tarda!!!!!que bé!!!
PAtunetS!!!

Autor: Papallona* » dv. juny 05, 2009 5:17 am
nur_jor ha escrit:tara ha escrit:Vam dir sobre les 10.30, que tal et va?
10.30, ok!!! alli estare ninetes!!
avui he rebut la famosa i polèmica comanda de vistaprint! dissabte us ho ensenyaré!! ha quedat tot molt xulo!!![]()
laia, enhorabona pels anells!!
muas!!