ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...
Que dius![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de veritat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Que es traslladaven m-ho van dir elles pq vaig anar a preguntar si ja tenien algo de l-avanç pero les bruixotes no van dir res de liquidació![]()
Jajajajaja ja veus tú no devien tenir ganes de vendre... No me peguis bronca eh... que faig un descans i ara marxo... no puc estar sense valtres!! Em doneu energia positiva...
Pq les dependentes de les botigues de nuvia no tenen ganes de treballar????????????????????????????????????
És una cosa que no entenc...
Lluneta, ets prou grandeta per saber el que fas!
Jo tmpoc entenc pq les dependentes no volen treballar... serà que ja saben que tenen una o altra venda assegurada, no sé, pq amb la crisi que hi ha no entenc res!!!! Però bé, elles s'ho perden pq jo no hi aniré pas al pronovias de lleida, ho snto per elles, però tal i com va marxar ma germana d'allí que no s'altera mai, ja en vaig tenir prou!!! jijijiji

La salut trigara en tornar...