mferrer, ara t'envio el model per privi, es el de la model, mes o menys la percha es la mateixa jijijijijij
Majestic, mira justament avui li he dit a ma mare si li sonava la Marisol de St Feliu, i em diu si, q es mooolt cara i que passa d.anar allà, ara miraré la web aquesta que em dius. Ella vol pantaló i a dalt una xaqueteta aquesta com de gasa, que l'hem vist a altres llocs però amb faldilles i no el traje diguem completo.
Lidia, pels homes agafem un set de vi, q es un tap i un sacacorchos amb forma de cor, ho estic comprant per una tenda d'internet i fins juliol no arriba!!!!! pq l'he trobat a altres lloc però amb lletra impresa i jo el vull sense cap lletra ni res, a veure si trobo una foto i la penjo.
Majestic oleeeeeeee el viaje, igual que el mio!!! pero no sabemos si cambiar RM por el tema de la gripe, la semana que viene iremos a la agencia.
Lidia jo anava a fer lo dels anells teledirigit! amb un ferrari, pq el xavi es ferrari forever, però l.amic que ens el regala li fa il.lusió treure.l del traje com fan a les pelis americanes i ho farem així.
Avui he anat a parlar amb l'Archela!
Molt simpàtic, i Rubió molt bonic, unes vistes precioses
también ja tenim flors!!
Les que teniu novetats ja anireu ensenyant

...ostres Lídia quin finde més complet. Jo també tinc boda aquest finde, bueno de fet, és divendres...quines ganes.