11 de setembre...casar-se un festiu!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: Papita » dc. juny 03, 2009 9:40 am

Hola wapas!!

fa dies que no empasso per aqui.. es que vaig de cul.. entre el cole.. la avaluacions finals.. el pis, mirar les hipoteques i problemes 1000 que pora això.. en fi.. tot de cop...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Miruchi » dc. juny 03, 2009 9:44 am

Nenes!!!!
Jo vui veure aquestes invis!!!!!!!
Miruchi
:: núvia experimentada

Entrades: 312
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 4:51 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimi » dc. juny 03, 2009 8:39 pm

Ok!! demà les envio que les tinc a l'altra ordinador...encara que potser les envio per pm perquè venen els nostres números i noms i...ns, em dona cosa!

No m'he pogut aguantar. Sí, sóc una ansiosa i una impacient!! Sé que havia dit que aniria divendres a Navarro però...he anat avui. M'han ensenyat els rams, els que més gràcia em feien m'han dit que per setembre es bastant probable que no hi hagin i havia un altre que no estava malament i que canviant el color a més roseta podia estar bé. M'ha ensenyat posiblitats per decorar l'aperitiu però no m'ha acabat de convencer...així que de moment continuaré amb la meva Bloomie :-))
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: Miruchi » dc. juny 03, 2009 10:41 pm

Nimi, has de ser fidel al que més t'agrada!!!

Jo he entrat en dubte amb el que he encarregat, perquè m'he adonat que el tall és molt llarg i jo no el volia llarg.........I crec que si el faig curt no es veurà del tot bé. :star::
Ho sé, estic sonada, soc una indecisa pesada.
Què faig?????
Miruchi

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 9:27 am

Primer de tot: tranquilitat.

Ahir em van dir en Navarro que fins uns dies abans podia canviar d'opinió. Es a dir, si al final decideixes posar el tall més curt, cap problema, ho pots modificar. Si no t'agrada llarg però penses que en molt curt no quedarà bé...doncs comenta que et facin el mínim llarg perquè esteticament quedi bé però que no sigui molt llarg... Es veritat que es un tipus de ram allargat que potser ha de tindre una mica de tall però no m'ho imagino molt llarg perquè sino es veurà només ram....

Nosaltres ahir vam anar a mirar autocars. Ens hem trobat que demoment ens han confirmat que aniran 51 persones...però segur que al final vindràn menys com passa sempre. Llavors,és una llastima agafar el autocar de 55 persones en comptes del de 43...bàsicament perquè el de 43 a més es nou i molt més barat...aish

Imatge
nimi

EntradaAutor: Miruchi » dj. juny 04, 2009 10:47 am

Nosaltres es que encara no em començat a donar les invis, més que res perquè encara no les hem imprimit. A la imprenta on vaig anar al principi, ahir em van dir que no m'ho podien fer.......
Hauré d'anar entre demà i dissabte a veure un conegut per veure si em fa el favor.
El tema del autocars és molt complicat o què? Uns amics nostres que es van casar l'any passat s'ho van montar molt bé. Van preguntar a la gent. Si volien anar havien de pagar al senyor de l'autocar 7€ un cop hi pujessin, anada i tornada. És una altre manera de fer-ho.
Perquè quins preus has vist, nimi??
Miruchi

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 11:18 am

En tema autocars ni han preus moooolt variats i no enténc per què...m'han donat presupostos de 1000 euros i el que nosaltres agafarem ronda pels 500...molta diferència, oi??

Doncs nosaltres fem una parada a Ripollet, altra a Barcelona, anar a l'esglèsia de Santa Coloma de CErvellò, restaurant a Palau de Plegamans i altre cop Ripollet i Barna. En un autocar de 43 persones ens surt per 460 euros i el de 55 persones, 520. Ahir vam anar a veure el autocar perquè pensavem que si havia tanta diferència de preu seria perquè l'autocar potser estava malament...i tot el contrari, es super maco. Jo crec que es perquè són una empresa petita...

Lo dels teus amics està bé encara que ns, em dona cosa que després d'haver-me donat el regal fer-lis cobrar el trajecte del autocar....es bona idea però em donaria cosa fer-ho, així que...a paagaarrr otra cosa! :star::

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 3:48 pm

neness!! però que callades que esteu ultimament!!!

Envio per privat a la Miruchi les invitacions que hem fet, no les publico perque com vaig dir venen les nostres dades i em fa pal possar-me a ocultar-les...si alguna més vol veure-les us les envio.

Petonetss ;.:love_:

Imatge
nimi

EntradaAutor: Papita » dj. juny 04, 2009 3:49 pm

nimi ha escrit:neness!! però que callades que esteu ultimament!!!

Envio per privat a la Miruchi les invitacions que hem fet, no les publico perque com vaig dir venen les nostres dades i em fa pal possar-me a ocultar-les...si alguna més vol veure-les us les envio.

Petonetss ;.:love_:

jo les vull veureee!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

Papita

EntradaAutor: nimi » dj. juny 04, 2009 4:01 pm

Nenis! enviat els mails!! em consta per això en bandeja de salida...si dintre de una estona encara no les heu rebut ho torno a enviar... :-.:·::

Imatge
nimi

EntradaAutor: Miruchi » dv. juny 05, 2009 9:42 am

Que maques Nimi......!!!!!!!!!
Super currades i molt romántiques.
Que ja començo a estar sensible!!!!Que ens queda poquet!!!
Ara ja tinc a les amigues histèriques per començar a mirar-se els vestits!!
Miruchi

EntradaAutor: *Alba* » dv. juny 05, 2009 9:58 am

nimi ha escrit:Nenis! enviat els mails!! em consta per això en bandeja de salida...si dintre de una estona encara no les heu rebut ho torno a enviar... :-.:·::

A mi no m'han arribat!!! :-)
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: Papita » dv. juny 05, 2009 11:09 am

ja t'he contestat wapiii!! molt romàntiques..

ai.... que bonito es el amor.... :-)) :-)) :-)) :-))

cada vegada ens queda menys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: nimi » dv. juny 05, 2009 12:19 pm

ja t¡ho he enviat, alba.

siii! vaig veure el teu mail Papita ::love:: :-))

buuuf! es veritat que queda poc i m'entra una mica d'estrés...bueno, va a dies, es que avui estic estresada!! i tot em sembla estrés, estrés i estrés!

:star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dg. juny 07, 2009 3:55 pm

Papita, he vist que el teu ram serà de gerberes amb plomes fuxies...ho has vist en alguna foto? Esk m'encanten les gerberes però no vull portar un ram molt silvestre...i ho veig poc elegant...no sé com dir-ho. Pot ser amb les plomes li dona un to original i xulo! però no ho havia vist mai...

Imatge
nimi

EntradaAutor: Papita » dg. juny 07, 2009 4:22 pm

nimi ha escrit:Papita, he vist que el teu ram serà de gerberes amb plomes fuxies...ho has vist en alguna foto? Esk m'encanten les gerberes però no vull portar un ram molt silvestre...i ho veig poc elegant...no sé com dir-ho. Pot ser amb les plomes li dona un to original i xulo! però no ho havia vist mai...

si!!!!! mira, és aquest.. o molt semblant...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Papita

EntradaAutor: Miruchi » dg. juny 07, 2009 5:20 pm

M'encanta papita!!!!!!!!!!És super maco!!!!
Jolín!!!Si segueixo veient rams tant macos acabaré canviant el meu......Quin horror!!!!
En serio papita, és molt maco.

Nenes, porto un escostip de nasos!!!!!I sabeu qué?Vaig a veure la "La boda de mi mejor amigo", que com que estic una mica fluixeta, m'animaré veient pelis de nuvis, jijiji!!!!
Miruchi

EntradaAutor: nimi » dg. juny 07, 2009 5:36 pm

Que original el ram, Papita!! es super colorit i divertit!! A mi es que m'agradaria donar-li un to fi, elegant...jajajaj m'agraden molt els rams tan originals però no m'hi veig...que carca, no? jajaj, NOO!! es que el meu vestit ja el trobo bastant "cargat" com per possar-li un ram molt cridaner...ns, nsss!!! no ho tinc gens clar!!! M'agradaria potser algo en tons roses...però estic una mica farta de les roses i m'agradaria altra tipo de flor.

Miruchi, ben fet, al sofa amb la manteta i veient una peli de bodes!! així es com es pasen els constipats! cuida't molt nenii!!

i que, penseu alquilar un cotxe o aprofitar el cotxe d'algun amic o familiar per anar a l'esglesia?

Miruchi ha escrit:M'encanta papita!!!!!!!!!!És super maco!!!!
Jolín!!!Si segueixo veient rams tant macos acabaré canviant el meu......Quin horror!!!!
En serio papita, és molt maco.

Nenes, porto un escostip de nasos!!!!!I sabeu qué?Vaig a veure la "La boda de mi mejor amigo", que com que estic una mica fluixeta, m'animaré veient pelis de nuvis, jijiji!!!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dg. juny 07, 2009 5:53 pm

Buscando ramos con gerberas he visto estos, a que son una monada? ai que al final llevaré gerberas....jajaja =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Me gustan todos aunque les pondria en tonos blancos y rosas

Que os parecen? cual os gusta más? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
nimi

EntradaAutor: Miruchi » dg. juny 07, 2009 7:46 pm

S'ha acabat la peli.

Nimi, m'agraden el primer i el tercer, sobretot el tercer perquè és blanc!!!!

Mon pare vol llogar un cotxe, pero a mi m'és igual.....
Miruchi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant