NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 2:38 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Nenes, Rosa Clara de lleida liquida els vestits que tenen, no se quin descompte deuen fer, pero els dos vestits que tenen a laparador mencanten. La nova tenda que obren es porta amb porta amb el Cymbeline...

Que dius :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) de veritat????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Que es traslladaven m-ho van dir elles pq vaig anar a preguntar si ja tenien algo de l-avanç pero les bruixotes no van dir res de liquidació : muaahhhh : : muaahhhh :

Jajajajaja ja veus tú no devien tenir ganes de vendre... No me peguis bronca eh... que faig un descans i ara marxo... no puc estar sense valtres!! Em doneu energia positiva... :o-o:

Pq les dependentes de les botigues de nuvia no tenen ganes de treballar????????????????????????????????????
És una cosa que no entenc...

Lluneta, ets prou grandeta per saber el que fas!

Jo tmpoc entenc pq les dependentes no volen treballar... serà que ja saben que tenen una o altra venda assegurada, no sé, pq amb la crisi que hi ha no entenc res!!!! Però bé, elles s'ho perden pq jo no hi aniré pas al pronovias de lleida, ho snto per elles, però tal i com va marxar ma germana d'allí que no s'altera mai, ja en vaig tenir prou!!! jijijiji :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 2:44 pm

cuca lleida ha escrit:a veure:

LLUNETAAAAAAAAAA son molt xulos los vestidets!! >.-<: >.-<: quan acabem totes la recta final podem quedar un dia a xafardejar! no? :-/ siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quin menjador mes xulooooooooooooooooooooooooooooooooo m'encanta :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
i enorabona pel final de curssssssssssss ja no hauras d'aguantar mes a les inmbecils

NUVIA a mi m'encanta la idea dels nens pero millor com diu la ise...repartir una mica la feina :-)ok: :-)ok:
ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE que tal tot?? asies per dirme que soc genial, pero no us arribo ni a la sola de les sabates ! VOSALTRES sou fantastiques i fenomenalssssssssssssssssssssss :-)) :-)) :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) asies wapesssssssss i a veure si quedem per anar a mirar mes vestidets, me va agradar molt anar al de la miri!!!

bno wapes marxo a fer algo de feina que sino no acabare informes!

Eiiiiiii wuapi!!!!!!!!!!!!! Siiiiiiiiiiiii a l'estiu podem kdar tantes vegades com vulguis tinc tot l'estiu per endavant i ves a saber fins quan de festa!!!! jejejeje així que en pic acabi l'examen d'opos, tinc tot el temps dl món per anar a mirar vestidets, anar a la piscina, a casa la miri, on sigui... fins el dia 15 d'agost no marxo de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Algo que m'anima, pensar en les vacances!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: bno i dsps de totes aquestes intervencions vaig a estudiar... aixs... quin avorriment de vida que porto últimament... :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 03, 2009 9:52 pm

Nenetes!!! Acabo de fer un desastre al mòvil i he esborrat tots els aniversaris que tenia apuntats... no puc estar quieta no... així que us agrairia que me'ls anessiu dient que me'ls torno a apuntar o sino no us felicitaré pq amb el cap que tinc... així que res... si me'ls dieu els apunto i llestos. Sóc un desastre!! Perdoneu eh... un petonet!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dj. juny 04, 2009 6:43 am

bon dia princesessssssssssssssss
per fi avui ja es dijous!!!!!!!!!

i dema divendressssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. juny 04, 2009 6:49 am

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
al estiu ja kedarem!!!!
bno recordo que despres de sant joan farem kedada, no???????????? :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
bno bonikes me'n vaig que tinc un nen nou bebito....un petonas per les meves princesesssssssss

LLUNETA el meu aniversari és 20 d'abril, de totes maneres al facebook crec que esta.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
que tingueu molt bon dijous!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dj. juny 04, 2009 3:10 pm

lluneta29 ha escrit:
Eiiiiiii wuapi!!!!!!!!!!!!! Siiiiiiiiiiiii a l'estiu podem kdar tantes vegades com vulguis tinc tot l'estiu per endavant i ves a saber fins quan de festa!!!! jejejeje així que en pic acabi l'examen d'opos, tinc tot el temps dl món per anar a mirar vestidets, anar a la piscina, a casa la miri, on sigui... fins el dia 15 d'agost no marxo de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Algo que m'anima, pensar en les vacances!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: bno i dsps de totes aquestes intervencions vaig a estudiar... aixs... quin avorriment de vida que porto últimament... :-( :-( :-( :-( :-(

Això m´agrade!!!!!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: [/u]
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. juny 04, 2009 3:13 pm

lluneta29 ha escrit:

Pq les dependentes de les botigues de nuvia no tenen ganes de treballar????????????????????????????????????

Perque la majoria d´elles son senyores grans i ja estan casades, no els fa tanta ilusio perque viuen en el matrimoni... no senrecorden del que van sentir ja...

jejeje Si jo hagues d´obrir una botiga despendria alegria!! Veurieu si vendria i vindrie gent :)

N´hauriem de montar una entre totes!!! jejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. juny 04, 2009 3:13 pm

lluneta29 ha escrit:Nenetes!!! Acabo de fer un desastre al mòvil i he esborrat tots els aniversaris que tenia apuntats... no puc estar quieta no... així que us agrairia que me'ls anessiu dient que me'ls torno a apuntar o sino no us felicitaré pq amb el cap que tinc... així que res... si me'ls dieu els apunto i llestos. Sóc un desastre!! Perdoneu eh... un petonet!!!

el meu preciós 5 del 5 jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. juny 04, 2009 3:14 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:S´ha acabat!!!

No mes exposicions, no mes examens, no mes classe, no mes imbecilss!!!!!!

S´han acabat les classes nenes!!! Ja no hi hem d´anar mes!!!!

Tenia tantes ganes de que arribes aquest dia!! Ara nomes hi anirá qui tingui que recuperar qualsevol cosa i fer extraordinària.

Aix....quina sensació d´alliberament.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

QUINA SORT MIRIAMETA!!!!!!!! ESTIC MOOLT CONTENTA PER TU... A VERE SI EM PASSA A MI TAMBÉ... BUFFF STIK AGOTADA I ENCARA EM KDA... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Si jo he arribat tu tambe arribaras!! anims!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. juny 04, 2009 3:21 pm

Ja tenim viatge reservat i amb paga i senyal donada nenes!!!
Ja ere hora que hi puguessim anar amb l´Euge aix que be!!!! Teniem el pressupost de la reserva que ens van fer, pero ja havie passat un mes des de llavors... i ara pues mans a l´obra.

Una cosa menys!!!!

D´aqui un mes tindrem el menjadoret!!!! que m´encante nenes!!!

Ara m´han augmentat les hores del contracte perque les tardes les tinc lliures al no estudiar.... pero bueno.. la feina es la feina... Algun cap de setmana haure de tenir lliure ara...

I aqui me teniu... me posat a pensar i tnc moltes coses a fer atrassades i amb l´agobiament no hu veia... i començo a veure les coses mes clares, nenes!!!! que ja començo a ser jo un altre cop!!!! :p I això que estic cansada com un burro ejeje ::love:: La salut trigara en tornar...

Bueno despres d´aquesta parrafadeta us dire que del 15 al 19 marxo de minivacancetes amb l´Euge, m´agermana i monspares a desconectar de tot!!! El 20 tindre al boda i despres quedarem totes!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. juny 04, 2009 3:23 pm

Me n´oblidava de dirvos que es el primer dijous en molts que estic lliure!!!

Bon dijous a totes!!!

http://youtube.com/watch?v=44xirQ55IgA

06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

Holeee!!!

EntradaAutor: Amelie » dj. juny 04, 2009 3:53 pm

Bones a totes que tal us va tot???

Miriameta Felicitats per un munt de coses, primer dijous lliure, ja tens encomanat el menjador, i el viatge, que guay ara ja estas a la recta final i toque disfrutar a tope!!

Nuvia molt boniquet el Julito, està molt bé això de tenir els regalets per avançat!! Això si que és previsió. El tema dels nens, pot estar molt bé tal i com et va proposar la Ise, cadascun una coseta, així no serà tant follon a l'entrada.

Ise Que tal?! Ja has recuperat el color natural o continues cangrejito :-) espero que estiguis recuperada! Pel que hem deies si he mirat algo més, tenim una agenda que fa por, estic acabant d'enllestir lo de la despedida i boda de qui ja sabeu i uf!! se m'esta endarrerint tot lo meu!!! Ai que hauré de correr!!

Cuca Holeee!!! Estic amb lo que diu la Ise tens el nino que et mereixes, perquè amb lo poc que us vaig poder tractar el dia de la trobada per provar el vestit de la Miriameta ja vaig adonar-me que esteu fetes de molt bona pasta :-)ok: Vamos que sou ... com no es pot dir segons que doncs diré que sou una CANYA GENIALS FANTASTIQUES... Ah per cert que tal va anar l'excursioneta amb el teu super ajudant?? Segur que genial!!

LLuneta Hi! lo de les dependentes com tu bé dius elles s'ho perden, és un expediente X els interessa vendre, perquè se supose que els interese vendre, però acostumen a ser unes Bordes, que tot i que no et treuen l'il.lusió et fan sentir malament, semble que els molesti que vulguis comprar... ai! ni elles mateixes es deuen entendre... Per cert que vagi molt bé l'estudi.

No se si hem deixò algú, en definitiva una Abraçada a totes!!!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 04, 2009 9:55 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Perque la majoria d´elles son senyores grans i ja estan casades, no els fa tanta ilusio perque viuen en el matrimoni... no senrecorden del que van sentir ja...

jejeje Si jo hagues d´obrir una botiga despendria alegria!! Veurieu si vendria i vindrie gent :)

N´hauriem de montar una entre totes!!! jejeje

Jo stik amb tú!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 04, 2009 9:57 pm

miriameta ha escrit:Ja tenim viatge reservat i amb paga i senyal donada nenes!!!
Ja ere hora que hi puguessim anar amb l´Euge aix que be!!!! Teniem el pressupost de la reserva que ens van fer, pero ja havie passat un mes des de llavors... i ara pues mans a l´obra.

Una cosa menys!!!!

Ara m´han augmentat les hores del contracte perque les tardes les tinc lliures al no estudiar.... pero bueno.. la feina es la feina... Algun cap de setmana haure de tenir lliure ara...

I aqui me teniu... me posat a pensar i tnc moltes coses a fer atrassades i amb l´agobiament no hu veia... i començo a veure les coses mes clares, nenes!!!! que ja començo a ser jo un altre cop!!!! :p I això que estic cansada com un burro ejeje ::love:: La salut trigara en tornar...

Bueno despres d´aquesta parrafadeta us dire que del 15 al 19 marxo de minivacancetes amb l´Euge, m´agermana i monspares a desconectar de tot!!! El 20 tindre al boda i despres quedarem totes!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Neneta què bé que tornis a ser tú!!!! Ja t'aniràs recuperant poc a poc!!!! A més aquestes mini vacances t'aniràn suuuper bé!!! Ja vuràs!!! Ara falto jo, a vere si em recupero!!!! M'alegro moooolt que tot et comenci a anar bé.
Hurra pel viatge >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Una cosa menys eh... ja la cosa va cap a baix... boda boda i boda!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 04, 2009 9:59 pm

miriameta ha escrit:Me n´oblidava de dirvos que es el primer dijous en molts que estic lliure!!!

Bon dijous a totes!!!

http://youtube.com/watch?v=44xirQ55IgA

Eiiiiiiiiii aquesta cançó els hi he ficat aquesta tarda als nens i els hi ha encantat... m'anima força!!!! Igual que al Barça!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jejeje hem estat cantant-la tots tipo karaoke... aquestes alçades de curs ja no sé què més fer la veritat... enginy al poder!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
lluneta29

Re: Holeee!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 04, 2009 10:01 pm

Amelie ha escrit:Bones a totes que tal us va tot???

Miriameta Felicitats per un munt de coses, primer dijous lliure, ja tens encomanat el menjador, i el viatge, que guay ara ja estas a la recta final i toque disfrutar a tope!!

Nuvia molt boniquet el Julito, està molt bé això de tenir els regalets per avançat!! Això si que és previsió. El tema dels nens, pot estar molt bé tal i com et va proposar la Ise, cadascun una coseta, així no serà tant follon a l'entrada.

Ise Que tal?! Ja has recuperat el color natural o continues cangrejito :-) espero que estiguis recuperada! Pel que hem deies si he mirat algo més, tenim una agenda que fa por, estic acabant d'enllestir lo de la despedida i boda de qui ja sabeu i uf!! se m'esta endarrerint tot lo meu!!! Ai que hauré de correr!!

Cuca Holeee!!! Estic amb lo que diu la Ise tens el nino que et mereixes, perquè amb lo poc que us vaig poder tractar el dia de la trobada per provar el vestit de la Miriameta ja vaig adonar-me que esteu fetes de molt bona pasta :-)ok: Vamos que sou ... com no es pot dir segons que doncs diré que sou una CANYA GENIALS FANTASTIQUES... Ah per cert que tal va anar l'excursioneta amb el teu super ajudant?? Segur que genial!!

LLuneta Hi! lo de les dependentes com tu bé dius elles s'ho perden, és un expediente X els interessa vendre, perquè se supose que els interese vendre, però acostumen a ser unes Bordes, que tot i que no et treuen l'il.lusió et fan sentir malament, semble que els molesti que vulguis comprar... ai! ni elles mateixes es deuen entendre... Per cert que vagi molt bé l'estudi.

Amelieeeeeeeeeee tinc tantes ganes de coneixe't!!!! A vere si coincidim d'una vegada... Jo amb això de les dependentes estik una mika cremada però bno ja vurem on acabo comprant-me'l!!!! Gràcies pels ànims, els necessito ara sobretot que estic a la recta final... stik agotada!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 04, 2009 10:02 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenetes!!! Acabo de fer un desastre al mòvil i he esborrat tots els aniversaris que tenia apuntats... no puc estar quieta no... així que us agrairia que me'ls anessiu dient que me'ls torno a apuntar o sino no us felicitaré pq amb el cap que tinc... així que res... si me'ls dieu els apunto i llestos. Sóc un desastre!! Perdoneu eh... un petonet!!!

el meu preciós 5 del 5 jejejej

Ja està apuntat!!! ::love:: Merci... sóc un desastre!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 05, 2009 8:10 am

Bon dia noies! Espero que tingueu un bon cap de setmana... jo he començat el dia amb mal peu... espero que s'arregli en lo que queda de cap de setmana sinó malament... :--( :--( Un petonet!!!

Ise... estàs viva o algo? Fa dies que no et conectes... :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dv. juny 05, 2009 5:37 pm

miriameta ha escrit:Ja tenim viatge reservat i amb paga i senyal donada nenes!!!

Una cosa menys!!!!

Bueno despres d´aquesta parrafadeta us dire que del 15 al 19 marxo de minivacancetes amb l´Euge, m´agermana i monspares a desconectar de tot!!!
El 20 tindre al boda i despres quedarem totes!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :-)ok: :-)ok: :-)ok:

eiiii nena que waiiiiiiiiiiiiiii tot !!!! m'alegro que tornis a ser tu i que tot te estigui anant fenomenal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

Re: Holeee!!!

EntradaAutor: cuca lleida » dv. juny 05, 2009 5:41 pm

Amelie ha escrit:Bones a totes que tal us va tot???

asies wapa, pero la veritat ees que es un soletttttttttttttttttttttttt. L'excursio va anaar suuuuper beee i els nens volen que torni a venir!!! >.-<: se l'estimen moooolt.

hem de tornar a quedar!!!!!!
i trankila, fes les cosetes pas a pas i veuras comm te sortira tot super be!!! i sino demana ajuda quee aki estem pel que poguem ajudar
:-///: :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants