POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: S@N20 » ds. juny 06, 2009 4:31 pm

ARARE ha escrit:
S@N20 ha escrit:Arare, avui es el teu aniversari???????????

Per si SI, FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Gràcies cuqueta però el meu cumple és el 17 de juny!!!!! Queda ben poc però fins d'aqui una setmana i pico res!!! T'espero el 17 per dir-m'ho un altre cop!!!

Un peto!

uyyyyyyyyyyy, q malament!!! No sé com ho vaig llegir al foro q sortia q era ahir... :-/
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » dg. juny 07, 2009 4:55 pm

Nenes jo molt malament eh!! Ahir el sopar era a peu dret, d'aquest tipu pica-pica, entrepanets, croissanets salats, patates i de postres galetetes de mantega i de xocolata...

Així que ja us podeu imaginar no?? Em vaig posar les botes!!! I després vam anar a pendre algo i em vaig pispar dos wisky peach!

Avui porto tot el dia a fruita intentant compensar el sopar d'ahir. Però tampoc estic molt xof, penso que des del 2 de març que vaig començar a fer bondat he tingut molt pocs dies de passar-me, així que també em va venir bé fer una mica l'indi!!!!

Demà tinc Doctora però no se si aniré, m'he llevat amb mal d'angines i si demà em trobo malament trucaré per canviar el dia, prefereixo sortir de la feina i venir cap a casa.. a descansar!!!

Apa silfides.. demà dilluns again, tornem a la normalitat dietil!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. juny 07, 2009 5:06 pm

Veus com havies de menjar chjocolate canelonet!!!

1 dia es un dia!! i ara millorat aquesta gola!!!!!

muassssssssssss :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ARARE » dg. juny 07, 2009 5:10 pm

miriameta ha escrit:Veus com havies de menjar chjocolate canelonet!!!

Gràcies fetuchini!!!

La veritat és que em va sentar el sopar de meravella!!! ara vaig a fer un amica de bici per cremar calories!!!! Apa Siau!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: miriameta » dg. juny 07, 2009 9:53 pm

NyiNyi ha escrit:Entro, fiitxo i marxoooooooooooooooooooo

:--(

com es això? i aquest iconet? :--( ?
tot be wapetona??? :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. juny 07, 2009 9:54 pm

ARARE ha escrit:
miriameta ha escrit:Veus com havies de menjar chjocolate canelonet!!!

Gràcies fetuchini!!!

La veritat és que em va sentar el sopar de meravella!!! ara vaig a fer un amica de bici per cremar calories!!!! Apa Siau!

muacssssssssssssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: metalhet » dl. juny 08, 2009 6:46 am

Arare!!!

No et preocupis gens ni mica!!! Desde que estic a aquest post, no has fallat ni una sola vegada!!!

Ja et tocava una mica de juerga,no???

Jo avui també torno a la normalitat. Ahir vaig tenir dinar a casa la meva cunyada i no em vaig estar de res!!! :-)ok:

PD: Compto els dies per tornar a còrrer!!!!! >.-<:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: LABANDA » dl. juny 08, 2009 7:43 am

felicitats encara que sigui tard!!

jo entro a fitxar i dir que FATAL FATAL...

DISSABTE comiat de soltera i ahir comunió...

aixi que imagineu-vos!!

i demà vaig a pesar-me....
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: *Alba* » dl. juny 08, 2009 8:00 am

Com ha anat el finde?? JUJUJU??.... Uf... jo he pujat un pèl... però res greu!! NO US DESANIMEU GENSSSSSSSSSSSS!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: IreneM » dl. juny 08, 2009 8:36 am

Hola nines!!!!

El meu cap de setmana deu ni do también!!!!!!

Dissabte dinar familiar...hi havia delicatessens de formatge, pernil de jabugo, llom iberic, etc....i només vaig tastar el formatge pk la resta no em cridava l'atenció. Però després fideuà i carn a la brasa...la fideuà...poqueta en vaig menjar ja que estava molt forta de sabor...i l'estomac se'm va tancar DESPRÉS DE SABER QUE SERÉ TIETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

LA MEVA GERMANA ESTÀ EMBARASSAAAAAAAAAAADAAAAAAA!!!!!!ESTIC TANT FELIÇ!!!!

Bueno i ara continuo amb el tema menjars jejejeje!!!doncs la carn tampoc la vaig tastar!!!no m'entrava res de resssss!!!!

Per la nit cumple d'una amiga i vam menjar Tailandes...i només vaig menjar tallarines pk el pollo picava i em senta fatal el picant a l'estomaaac!!aaarghhhh!!!!

I ahir com vam anar al water world em vaig emportar entrepanets de pa integral amb pavo i formatge light!!

Aixxxx nines no sabeu lo contenta que esticccc amb el noticiónnnnn!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: sandra5 » dl. juny 08, 2009 11:13 am

IreneM ha escrit:Hola nines!!!!

Dissabte dinar familiar...hi havia delicatessens de formatge, pernil de jabugo, llom iberic, etc....i només vaig tastar el formatge pk la resta no em cridava l'atenció. Però després fideuà i carn a la brasa...la fideuà...poqueta en vaig menjar ja que estava molt forta de sabor...i l'estomac se'm va tancar DESPRÉS DE SABER QUE SERÉ TIETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Bueno i ara continuo amb el tema menjars jejejeje!!!doncs la carn tampoc la vaig tastar!!!no m'entrava res de resssss!!!!

Per la nit cumple d'una amiga i vam menjar Tailandes...i només vaig menjar tallarines pk el pollo picava i em senta fatal el picant a l'estomaaac!!aaarghhhh!!!!

I ahir com vam anar al water world em vaig emportar entrepanets de pa integral amb pavo i formatge light!!

Moltissimes felicitats¡¡¡¡ Aixo si que son bones noticies¡¡¡¡
sandra5

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 08, 2009 1:22 pm

Moltes felicitats IreneM!!!! Que guay això de ser tieta!!!

Nenes, cap de setmana oblidat!!! Jo avui he canviat l'hora amb la doctora, com em trobo una mica malament amb les angines prefereixo sortir de la feina i anar cap a caseta.. A més, també s'ha de dir que m'està de conya pq suposo que el dijous tornaré a estar al meu pes!!!!!

Nyinyi triple pastis de xocolata!!! Quina enveja.. segur que estava boníssim! Ara amb el sopar d'aquesta setmana ho compenses segur! Anims! Aquesta setmana prova de vestit!! yujjjuuuuuuuuuu (a veure si fas una foto i ens la passes per privi!!!).

Metalhet, tens raó, m'he portat sempre molt bé i ja era hora de ser "normal" i saltar-me algo no??? És que això del manteniment és tan difícil....

Avui he dinat ensaladilla russa.. ja se que no és de dieta però la tenia feta i sinó se'm posaria dolenta! Aquesta nit pinya.. m'encanta la fruita.. soc adicta! Demà tonarem a l'amanida i la carn a la planxa!!! PEr dijous he de tornar a pesar 50 i pico (avui pesava 51'400 no pot ser!!!). M'he posat una barrera psicològica, sempre he d'estar als 50 i algo, en quant pesi 51 faré un choque.. A veure si ho compleixo!

Alba reina, has pujat una miqueta?? Doncs tu com jo, a compensar durant la setmana!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 08, 2009 1:26 pm

IreneM ha escrit:Hola nines!!!!

ç

enhorabonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: metalhet » dl. juny 08, 2009 1:27 pm

Aixií m'agrada Arare!!!

Amb els ànims pels núvoooooooooools!!!! >.-<:

Jo avui m'he deixat preparada una amanida de pasta i després una mica de síndria!!! I a la nit més síndria!!!! :-)ok:

La meva cunyada m'ha donat una peazo de síndria que va sobrar d'una sortida que vam fer i tinc síndria per rato!!!jejejejejee
Imatge
metalhet

EntradaAutor: IreneM » dl. juny 08, 2009 2:13 pm

Nenes moltissimes gràciesssssssssssssssssssssss a totessssssss!!!!

El Jordi cada cop que em mira em pilla amb un somriure de cantó a cantó de la cara!!!!ESTIC TANT CONTENTAAAAAAAAAA AMB LA NOTICIA!!!!

I després va el tio i em diu: "a veure si tindrà raó la meva cosina amb el fet de que segur que no passa ni un any i ja som papissss"!!

M'he quedat flipant amb el comentari!!!ajajajajaajajaja!!!!

Nenes dinar light...pasta amb una micona d'oli i res més...el Jordi tenia antojo de spaghetti alla carbonara i per a ell li he fet amb salsa i per a mi sense...de postre iogurt!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

EntradaAutor: ARARE » dl. juny 08, 2009 7:40 pm

metalhet ha escrit:Aixií m'agrada Arare!!!

Amb els ànims pels núvoooooooooools!!!! >.-<:

Jo avui m'he deixat preparada una amanida de pasta i després una mica de síndria!!! I a la nit més síndria!!!! :-)ok:

La meva cunyada m'ha donat una peazo de síndria que va sobrar d'una sortida que vam fer i tinc síndria per rato!!!jejejejejee

Acabo de fer una hora de bici però a tope!! He fet 5'7 km i he cremat 370 kcal. Sempre que estic a la màquina penso en tu!!! Tenim dietes paraleles jejeje: manteniment + còrrer (jo d'una manera més estàtica però corro...)

Tu quan pots anar a còrrer quant temps estàs per fer 6 km???

Demà començaré a fer els exercicis de braços amb les peses aquestes de 1'5kg a veure si enforteixo això que em penja!!! jajajjaj.. soc una iaia...
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dl. juny 08, 2009 9:23 pm

ARARE ha escrit:
Acabo de fer una hora de bici però a tope!! He fet 5'7 km i he cremat 370 kcal. Sempre que estic a la màquina penso en tu!!! Tenim dietes paraleles jejeje: manteniment + còrrer (jo d'una manera més estàtica però corro...)

Tu quan pots anar a còrrer quant temps estàs per fer 6 km???

Demà començaré a fer els exercicis de braços amb les peses aquestes de 1'5kg a veure si enforteixo això que em penja!!! jajajjaj.. soc una iaia...

jejejejeje Quina gràcia!!!!

Doncs jo els 6 els faig en 44 min i algo. Els 8 els faig en 1h. Perque m'ho preguntes?? El divendres o dissabte suposo que ja tornaré a còrrer...la doctora em va dir que m'esperés 15 dies per lo de l'esquena, però ja no aguanto més!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
metalhet

EntradaAutor: XIKAAA » dt. juny 09, 2009 9:44 am

nenis yo hoy voy a empezar en serio, voy a ir de nuevo a naturhouse que es lo único que me funciona, porque haciendo dieta por mi cuenta no sale... Necesito que me controlen!
Imatge
XIKAAA

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: IreneM » dt. juny 09, 2009 10:49 am

Bon dia floreteeeeeess!!!

Si si Nyinyi es comença la setmana amb molts proposits però s'acaba espatllant creeec jo!!ajajajajaajjajajja!!!!!

Jo aquesta tarda faré dos sessions al gim...body pump y acquagym!!!!

Per cert...m'has fet recordar que a casa tampoc ens queda sindria i n'hauré de comprar avui!!!!!encara em queden cireretes però per la resta de fruita la tinc tota acabada!!!!A veure si m'ascoto després de dinar!!!

Avui que us toca per dinar nines????

Nosaltres dinarem pesols i sipia a la planxa!!!!

Ahir el sopar 4 tallets de llom a la planxa i dos torradetes de pa de cereals amb formatge light!

I ara esmorzo tots els matins corn flakes d'aquests i la veritat és que em quedo plenissima amb un plis!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

EntradaAutor: ARARE » dt. juny 09, 2009 12:58 pm

Jo avui he dinat amanida de tomàquet, cogombre i ceba tendra + pechuga de pollo (li tiro una mica de curry per donar-li un toc i està boníssima!).

Per sopar faré sindria! Ahir vaig sopar pinya però tot i així avui pesava una miqueta més que ahir (deu ser la ensaladilla russa...). Jo no em desanimo! Sigui com sigui he de tornar a estar en els 50 i pico!!!!

Per altra banda dir-vos que porto un refredat d'un parell de nassos! Em trobo molt xof... Espero que se'm passi aviat perque no disfruto gens el menjar quan no tinc gust!!!!

Apa tetis! Us deixo! Feu bondat!
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants