CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: S&X » dt. juny 02, 2009 5:08 pm

Hello!!!!!!!!!!!!!!!!!

mferrer, ara t'envio el model per privi, es el de la model, mes o menys la percha es la mateixa jijijijijij

Majestic, mira justament avui li he dit a ma mare si li sonava la Marisol de St Feliu, i em diu si, q es mooolt cara i que passa d.anar allà, ara miraré la web aquesta que em dius. Ella vol pantaló i a dalt una xaqueteta aquesta com de gasa, que l'hem vist a altres llocs però amb faldilles i no el traje diguem completo.

Lidia, pels homes agafem un set de vi, q es un tap i un sacacorchos amb forma de cor, ho estic comprant per una tenda d'internet i fins juliol no arriba!!!!! pq l'he trobat a altres lloc però amb lletra impresa i jo el vull sense cap lletra ni res, a veure si trobo una foto i la penjo.

Majestic oleeeeeeee el viaje, igual que el mio!!! pero no sabemos si cambiar RM por el tema de la gripe, la semana que viene iremos a la agencia.

Lidia jo anava a fer lo dels anells teledirigit! amb un ferrari, pq el xavi es ferrari forever, però l.amic que ens el regala li fa il.lusió treure.l del traje com fan a les pelis americanes i ho farem així.

Avui he anat a parlar amb l'Archela!
Molt simpàtic, i Rubió molt bonic, unes vistes precioses :-))

también ja tenim flors!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Les que teniu novetats ja anireu ensenyant :-)ok:
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: S&X » dt. juny 02, 2009 6:03 pm

Us poso l'enllaç del detall pels homes:

http://www.regalos-boda.com/vino-union- ... 56648ee60a

El que jo vull no te cap lletra tipo: cheers...

Hi ha también només el tap o només el sacacorchos, però al Xavi li agradava més la parelleta, a mi el tap ja m'estava bé tot sol!
S&X

EntradaAutor: Majestic » dt. juny 02, 2009 6:13 pm

Sabina, yo también pensé en cambiar la Riviera Maya, pero si hay más casos en España que en México!!!!
Laverdad es que es una gripe cómo cualquier otra de las nuestras de invierno, así que si no hay más novedades nosotros no cambiamos el viaje.

Yo no he visto los conjuntos con pantalón, pero seguro que se pueden coger unos pantalones bonitos con la parte de arriba de cualquier traje.
La web del Azabache es justita, en la tienda hay muchiiisimo más.
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mferrer » dt. juny 02, 2009 9:11 pm

SABINA!! un 10!!! m'encanta pq és senzill i elegant. segur que estaràs wapissima.

MAJESTIC, sí que erem nosaltres!!!! je, je, je,... de fet, jo li vaig comentar a en Jordi que creia que eres tu, però no n'estava segura; vaig estar a punt de dir-te alguna cosa però tenia vergonya de cagar-la!!! je, je,... per cert, al final, quin postre vau triar???

LABANDA: noia, deus estar feta una experta en casaments, pq surts en tots!! (es broma, en alguns); he vist la cronica de la XURDIT i pel que transmet, segur que va ser especial!!! Per cert, com està el teu sogre?

A la resta, bona nit wapwes
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. juny 02, 2009 9:12 pm

Eis, Sabina está genial, els trobo molt monos!!!!

tant també que al Sergi li encanten, per quant surten??? nosaltres com no demanem els detalls aquesta setmana no en donem... quin estrés... es la cosa q més ens está costant de decidir... somla pena!

divendres baixem a Igualada a la Trias, si tenim temps arribarem a flor d'alba..., anem a recollir els anells, mirar unes arrecades i el rellotge ... masses coses...

jo crec que per la grip no us preocupeu, pero clar... sembla que prevenir es millor no?? us ho diu la q s'en va a l'africa profunda... amb la de malalties rares que hi ha allà... anem arreglats...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Majestic » dt. juny 02, 2009 9:51 pm

Sabina, si que son chulos los botelleros.
Nosotros creo que vamos a dar la típica botella de vino, porque no nos acaba de convencer nada más.
En las dos últimas bodas que he ido no han dado detallitos.
Y no he oído a nadie echarlos de menos, eh!!

Mferrer qué gracia, jajaja, anda que estar a 2m y no decirnos nada!!! con lo cotorrilla que yo soy!!!
Pues al final nos hemos quedado con la piña colada, nos resultó más completo que el resto, con el drácula que habíamos elegido primero no lo veíamos claro.
También nos gustó mucho el que dijo Labanda de poma con maduixas, pero notamos que se deshacía enseguida y se quedaba agualida la copa.

Es verdad, si vamos a pensar en todas las enfermedades no saldríamos de casa, y yo que estoy cada dia rodeada de enfermos de todo tipo, de momento no he pillado nada, así que no creo que la gripe ésta sea tan grave, de momento.
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: S&X » dc. juny 03, 2009 10:58 am

Bon dia!!

Us escric abans de marxar al balneari jijijiji

Lidia surten per 3,24 (iva inclos) a tots els llocs q els he trobat surten pel mateix preu.
Està también només el tap o només el sacacorchos i surten llavors per 2€.
Jo ho agafare a:
http://www.regalos-boda.com/index.php
però también ho he vist a la fabricadelasuerte i a solostocks

Quina gracia que estiguesiu al costat una de l.altre, Majestic & mferrer, i que cap va dir res jejeje, normal també!!

Majestic jo también he agafat pinya colada de postre!! a la prova tothom estava decidit, menys jo!

Del viatge el mateix de l'angencia es qui ens diu si ho canviem i anem a Miami, la setmana vinent anem a parlar amb ell a veure que decidim. Si algu em diu q no vol vindre a espanya per la grip jo també pensaria q es una tonteria!

Lidia ja ens diràs si vas a floralba al final, el noi que es va atendre molt simpàtic i atent!

mferrer la prova avui o demà no? a veure com va :-)ok: :-)ok:
gràcies pel comentari del vestit :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dc. juny 03, 2009 11:29 pm

uola!!

sabina, passat-ho molt bé! qina sort nena!!
sobre els "sacacorchos..." buffff, son molt cars no??? jo es que multiplico i tela!!

POer cert, regaleu foto??? quantes? preus?? per comparar...

jijijijijiji Maira, m'has vist a les pre croniques eh???? una d'aqui una d'allà...sempre em pilla alguna...

Divendres baixarem a joieria Trias, espero sortir amb arrecades ja! i dimarts que ve anirem a flor d'alba.

He de trucar a l'Ariana!

Per cert, Dido, de que era el bucle que anaveu passant????

nosaltres volem tibar molt de projector i he de saber cosetes...

us posareu mitges???
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dj. juny 04, 2009 8:06 am

Bon dia.

S&X, molt xulos els botelleros pels homes!!! Què bé, de Balneari!!!

LABANDA: ahir, amb la dissenyadora del vestit vam parlar del tema mitges, i all em va aconsellar que millor si les duia!!! jo no en volia dur, però ella va dir-me que sempre queda millor, més fi i elegant. QUe siguin molt fines i color carn. "Nuse", quan arribi el dia ja veure'm!!!

El tema fotos también l'estem parlant. A nosaltres ens agradaria poder regalar a tothom la foto del convidat amb nosaltres. A nosaltres ens costen 5€!! (HEM DE FER NÚMEROS A VEURE QUÈ!!!)

Ahir vaig tenir prova. Va anar molt bé, però clar, de moment no us poso fotos pq era tot embastat. A les fotos no us fareu la idea de res, pq no hi ha ni les tulipes brodades.

Després us explico una mica com és, i el dia 13 de Juliol, que tindré 2a prova, ja us podré posar FOTOS, pq ja estarà acabat!!!
mferrer

EntradaAutor: dido » dj. juny 04, 2009 11:50 am

Bon dia!!!

Veig que ho teniu tot controladíssim. Detallets, decoració...quins records!

Esperem amb impaciència les fotos del vestit, mferrer, segur que serà molt xulo. Jo també penso que amb mitges sempre queda la cama més maca...però t'ho has de provar amb la sabata, que no et rellisqui molt si és sandàlia.

Labanda, el ppt en bucle era molt senzill, fotos dels convidats amb nosaltres. El vam posar quan la gent començava a entrar al menjador, després de l'aperitiu, i va anar passant una bona estona. La veritat és que ja no recordo quan el van treure... Va estar bé, jo crec que a la gent li va fer gràcia.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: MOT » dj. juny 04, 2009 2:55 pm

eiiii quants records!!!! jo vull veure fotos!!!! proves de tot!!!

Mitges? sempre queda millor... sobretot per treure la lliga... jejeje
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: S&X » dj. juny 04, 2009 5:24 pm

Hello!!

Vinc del balneari!! i marxo demà a Napols!!!!!!!!

Lidia, si que son carets, però mira son els que hem vist que ens agradaven als dos.
Sort amb les arracades!

Fotos, si les fem per regals de convidats ens surten a 6€ cada foto, primer ho vam pensar, però al final ho hem descartat.

mferrer m.en alegro q el vestit vagi viento en popa!
a mi también m.han dit que em fiqui mitges, però no crec que ho faci, la meva sabata es sandalia i no crec q m'agradi com queda.
Jo también tinc la prova el dia 13 ::-)

Dido molt xulo això del bucle :-)ok: :-)ok:
nosaltres también hi vam pensar en posar projector però al final massa coses i no crec que fem res.

Ens veiem a la tornada!!!
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dl. juny 08, 2009 7:50 am

holaaaaaaaaaa!!

he tingut un finde molt intens!

dissabte comiat de solterai ahir comunió... complet complet!

després us llegeixo!!

ja vam anar a Flor d'ALba i ja tenim els anells, el rellotge i em falten les arrecades que n'havien d'arribar de noves i em volia esperar...

al final hem agafat les pomes, hem escollit posar-les también a la paret que va cap a l'aperitiu , però em sembla que ens estalviarem els 100euros...
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dl. juny 08, 2009 1:18 pm

Ei, Labanda, bona opció posar-hi alguna cosa, però per altra banda, no creiem que gairebé ningú s'hi fixi tenint allà la barra del cava... però bé... vosaltres trieu. Ei.. volem foto del rellotge!!!!

S&X, Nàpols? carai que bé!!! unes vacances avançades, eh?!

Ei, Lidia, explica'ns una mica com va anar el comiat, de qui era? i què vau fer???!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dl. juny 08, 2009 2:14 pm

doncs el comiat de la Hansen!! que dissbte ja es casa!!!!!

doncs ella anava de ninfa anti hevy y les altres anavem de heavys! vam fer -li fer proves per Igualada, es van trobar amb el seu futur, vam anar a sopar, tupper sex, especactle erotic-comic qu vam preparar entre totes i disco! molt complet i intens!

jo encara no se res del meu vestit... només que em diuen que tranquila... bufff

:o-o:
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dl. juny 08, 2009 3:20 pm

Hola noies,
bon dilluns :-( ...ostres Lídia quin finde més complet. Jo també tinc boda aquest finde, bueno de fet, és divendres...quines ganes.
Per cert Lídia que és el teu avatar??
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: MOT » dl. juny 08, 2009 9:14 pm

ANEROLA ha escrit:Hola noies,
bon dilluns :-( ...ostres Lídia quin finde més complet. Jo també tinc boda aquest finde, bueno de fet, és divendres...quines ganes.
Per cert Lídia que és el teu avatar??

Sí, a mi també em té encuriosida... què deu ser aquesta imatge????

Nena, pinta genial aquest súper comiat... saps si ha fet crònica del comiat ella??? on? on? :P
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dl. juny 08, 2009 10:01 pm

jejeje no us trenqueu el cap per l'avatar...es una ilustració d Jordi Labanda, pero no la puc posar més gran...nusé...

cronica de la despe no ha fet perque avui ,dimarts i dimecres està de colonias (i sí, dissabte es casa...), jo he penjat 2 fotos al seu post de compte enrera...

jijijijijij
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dt. juny 09, 2009 9:23 am

BOn dia noies!!! no vull crear cap alarma, però mireu què he trobat en un altre foro (novias i bodas). Les crítiques no les acabo d'entendre massa, doncs no sé si parla d'ella com a núvia, si parla de part dels seus avis o si és el mateix que fa pocs dies va dir aquella noia al foro!!! Volia preguntar-li més concretament però m'hi he de registrar i tota la pesca!!!

Jo he pensat que potser estaria bé enviar-li a l'Ariana, pq tingui constància del que es diu d'ells i de la propaganda que fan pels foros, dient-li que aquesta mala imatge els pot fer força mal. Potser también li podríeu enviar aguna més de vosaltres, pq se n'adonin que ho ha vist molta gent!!! Creieu que això els farà mirar-s'hi més? que és millor no remoure res???

Ai, no sé. Jo sé que a les nostres foreres els ha anat tot bé, però m'està pujant la mosca al nas!!!

Això és el que ha escrit la tal MARIA HELENA

Sobre todo no se te ocurra Ca n'Alzina. Prometen mucho y al final es un auténtico fiasco. Ah, y la mala educación de su director (Bernat) alcanza unos niveles insoportables.

- La comida buena, pero escasa (los invitados no tienen opción de repetir).
- Los camareros son personas no profesionales contratadas eventualmente.
- Vigila no te tiren algún plato por la cabeza (ha sucedido).
- Te manchan el traje y no te piden disculpas.
- Te persiguen para cobrar la paga y señal como si fueras un delincuente. Tienes la impresión de que necesitan tu dinero para comprar la comida.

Sobre Ca n'Alzina (Rubió) sólo puedo hablar mal, muy mal. El trato de su director (Bernat) es pésimo y de una mala educación que sorprende. La incapacidad de su relaciones públicas (Ariadna) es increible y sólo puede entenderse porque debe ser difícil encontrar a alguien que esté dispuesto a trabajar todos los días festivos. Los camareros son jóvenes no profesionales de la hostelería, contratados para las bodas. La comida es escasa, no desde el punto de vista de la ración, sino porque no hay posibilidad de repetir. Además te persiguen para que abones la paga y señal como si fueras un delincuente. Los precios son desorbitados. He asistido recientemente a la boda de un familiar muy cercano y puedo aseguraros que el precio no se corresponde con el servicio que ofrecen. A una invitada le tiraron una copa de helado por la cabeza y aún espera disculpas. Otro resultó con el traje manchado y tampoco se han disculpado. La mitad de los postres fueron por el suelo. Mucho nombre y poca profesionalidad. Es un aviso para quienes hayáis pensado en celebrar vuestra boda allí.

Supongo que alguien habrá pensado que es una crítica muy dura, pero es lo que me han contado mis abuelos que celebraron sus bodas de oro allí.
mferrer

EntradaAutor: dido » dt. juny 09, 2009 10:29 am

Ostres! S'han quedat a gust amb la crítica! El casament ha de ser el mateix que la noia que va entrar al foro... el gelat, els postres... però això dels avis no ho acabo de pillar, vol dir que hi ha anat dues vegades, no?

Noies, em sap greu perquè sé que aquestes crítiques us afecten molt, però jo crec que no us hi heu d'amoïnar més del necessari. És un cas aïllat, a la resta tot ens ha anat molt bé :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant