Autor: XIKAAA » dl. juny 08, 2009 9:22 am

Autor: SUMAJI » dl. juny 08, 2009 8:46 pm
XIKAAA ha escrit:nenis!!! me conecto un segundin que tengo muxa feina.
Simplemente deciros que la boda ha sido la más bonita en la que he estado nunca, precioso!!!
Los organizadores súper pendientes de los novios, todo perfecto!
Les pusieron una mesa de aperitivo solo para ellos cuando acabaron de hacerse las fotos. Las sillas de la ceremonia súper bien decoradas y el sitio precioso.
El salón muy bonito, los centros muy bien!
Por supuesto la novia espectacular!! a ver si cuando llegue a casa os puedo poner fotikos!!
nenis he puesto fotikos en mi cuenta atrás!

Autor: Bianny » dl. juny 08, 2009 9:06 pm

Autor: Bianny » dl. juny 08, 2009 10:32 pm

Autor: laia mirabet » dt. juny 09, 2009 8:06 pm

Autor: SUMAJI » dt. juny 09, 2009 8:36 pm
laia mirabet ha escrit:Hola reines!!
Us recordeu de mi?? Era de les primeres que es casava al Turó!! Ja fa un mes i una setmana i mitja!!! I vaja, em connecto per dir-vos que va ser genial, molt millor del que pensava, i pel que fa al Turó... impressionant!!! Els metres super pendents de nosaltres, l'aperitiu super abundant i el sopar boníssim i perfecte!!! Tot molt molt motl bé!!! De veritat!!!
I el viatge... uf.... imagineu-vos, increïble... al final a la segona part, després de fer la ruta per Califòrnia, vam anar a Jamaica, i perfecte!!
I ara, com diu la Waysa, a pensar en els ninotets!!! jajajaja però nosaltres también esperarem una miqueta, que s'ha d'aprofitar la il·lusió d'estar casats!!! és una sensació més bonica... Kines ganes que ho feu totes i pogueu sentir el que sentim les ja casades!!!
A mi también em va passar el dia volant, i axiò que vaig estar nerviosa només fins a posar-me el vestit, que en aquell moment se'm va passar tot de cop, no sé pq, i vaig començar a gaudir del nostre dia... però realment ara veient el vídeo i les fotos sembla que no pugui ser, que no hagi passat, que hagi estat un somni... per sort ens queden les fotos i els records!!!
Doncs res boniques, que us adjunto una foto per a què em conegueu per fi i per a què cada vegada estigueu més il·lusionades. Al Turó tot sortirà perfecte, hi poso la mà al foc!!!! És un lloc elegant, fi i senzill.
Muaaaaaaaaaaaaa

Autor: Bianny » dt. juny 09, 2009 11:36 pm

Autor: judi » dc. juny 10, 2009 8:07 am

Autor: Bianny » dc. juny 10, 2009 2:46 pm

Autor: Susse » dc. juny 10, 2009 5:38 pm

Autor: monipeny » dc. juny 10, 2009 6:40 pm

Autor: WAYSA » dc. juny 10, 2009 7:23 pm

Autor: sylvya » dc. juny 10, 2009 8:44 pm
ya sabeis con mi nuevo trabajo y eso......

Autor: Susse » dc. juny 10, 2009 10:00 pm