Autor: laiac » dl. juny 08, 2009 9:34 pm

Autor: laiac » dl. juny 08, 2009 9:36 pm

Autor: tara » dl. juny 08, 2009 9:39 pm

Autor: blackmamba » dl. juny 08, 2009 10:17 pm

Autor: torsaeann » dl. juny 08, 2009 10:17 pm

Autor: blackmamba » dl. juny 08, 2009 10:23 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡¡
Jo també vull ajudar a fer el ram de chupa chups¡¡¡¡¡¡ jo també en donaré un¡¡¡¡¡¡
Ara....m'ajudareu a mi també? ja que jo fen manualitats soc una petarda¡¡¡¡¡
Ara si que vaig a dormir......un petonet ninetes¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dl. juny 08, 2009 10:29 pm

Autor: nur_jor » dl. juny 08, 2009 10:30 pm
Papallona* ha escrit:heu pensat en tema maquillatge??? a mi m'agradaría que vinguessin a casa, no???

Autor: nur_jor » dl. juny 08, 2009 10:33 pm
blackmamba ha escrit:A mi también em va bé entre setmana!!!!! per mi quan vulgueu!!!!!![]()
![]()
![]()

Autor: nur_jor » dl. juny 08, 2009 10:34 pm
tara ha escrit:Que guai poder-nos ajudar les unes a les altres, aixi sempre tindrem aquest record!
A mi m'encanten les manualitats, aixi que va per totes: compteu amb mi per fer bossetes d'arros, fer els rams de chupa-chups, fer la pancarta, el que necessiteu!

Autor: nur_jor » dl. juny 08, 2009 10:35 pm
Papallona* ha escrit:He puesto cositas y fotitos en mi cuenta atras:
viewtopic.php?t=18165&postdays=0&postorder=asc&start=440

Autor: laiac » dl. juny 08, 2009 10:36 pm

Autor: nur_jor » dl. juny 08, 2009 10:37 pm
tara ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhh!
Ja tenim cotxe, be encara no ens l'han donat pero ja hem fet la paga i senyal!!!!!!!!!!!!!!!!
Una foto

Autor: nur_jor » dl. juny 08, 2009 10:42 pm
laiac ha escrit:NOTICIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noies!!!! per fi em puc casar tranquil·la i com deu mana!!!!!!!!!!!
Aquesta tarda M'HAN DEMANAT PER CASAR-MEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijijijijijiji pobrissonet meu...mira que no és gaire romàntic, i ho ha fet a la seva manera i m'ha fet molta gràcia!!!!!
Us ho explico???? això si, ja hem quedat que res d'anell, que si cas més endavant que ara amb els gastos i tot que l'any vinent o en alguna celebració!!!!!!!!!!
Pos com que jo estava agobiadíssima per la feina, em diu....agafem uns bocatas que soparem a la muntanya....volia anar als Avencs de la Febró, no sé si ho coneixeu, jo tinc una casa en aquest preciós poble...i de petita, he anat mil vegades als avencs però...................aquesta tarda ha estat impossible trobar-ho!!! hem estat dues hores caminant i ho teníem a prop però no m'enrecordava de l'entrada...un fracàs, i el pobrissó tenia ganes de demanar-m'ho al mig del bosc, que a ell això de la muntanya li agrada molt!!!!
Doncs al final hem anat al costat, a la Mussara, i allí hem agafat el nostre entrepà, la nostra coca-cola i hem començat a menjar.....Jo tinc la mania de començar a menjar els entrepans pel cantó, i he partit l'entrepà, i ell me'l treu i em fa......ves dona, menja't primer la part que té més consistència no?????? mmmmmmmmmmmaixò ja m'ha fet estrany, però bé...he començat a menjar i de sobte!!!!! m'he trobat un plàstic al mig del bocata!!!!!!!li he dit que què era i es posa a riure i diu...res, el paper del formatge no????
I allí m'ho trobo, un paperet dins d'una bosseta de plàstic i a dins, un dibuixet amb uns cors i "QUIERES CASARTE CONMIGO????" més monu!!!!!jijijij i llavors m'ho ha tornat a demanar ell.......i no li he dit que si fins que no m'ho ha demanat de genolls................jijijijij!!!!!
A més, teníem un testimoni.....la nostra gosseta DUNA...ha estat espectadora de primera mà, m'ha fet gràcia i tot perque me l'estimo molt!!!!! i res noies..........al final...........li he dit que SI!!!! jijijiji què havia de fer!!!!!!!
Doncs no res....aquí la meva crònica......realment reconec que havent decidit ja que ens casavem i tenint'ho tot tan preparat, no xoca tan i en part, no és tan bonic com si fos per sorpresa....però com que tot ha anat així....també estic contenta!!!!!!
Buffff quina parrafadaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Apa...que marxo a dormir!!!!
A veure si demà no escriviu tan i us puc seguir!!!!
Petons!!!

Autor: blackmamba » dl. juny 08, 2009 10:43 pm
Aquesta tarda M'HAN DEMANAT PER CASAR-MEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijijijijijiji pobrissonet meu...mira que no és gaire romàntic, i ho ha fet a la seva manera i m'ha fet molta gràcia!!!!!
Us ho explico???? això si, ja hem quedat que res d'anell, que si cas més endavant que ara amb els gastos i tot que l'any vinent o en alguna celebració!!!!!!!!!!
Pos com que jo estava agobiadíssima per la feina, em diu....agafem uns bocatas que soparem a la muntanya....volia anar als Avencs de la Febró, no sé si ho coneixeu, jo tinc una casa en aquest preciós poble...i de petita, he anat mil vegades als avencs però...................aquesta tarda ha estat impossible trobar-ho!!! hem estat dues hores caminant i ho teníem a prop però no m'enrecordava de l'entrada...un fracàs, i el pobrissó tenia ganes de demanar-m'ho al mig del bosc, que a ell això de la muntanya li agrada molt!!!!
Doncs al final hem anat al costat, a la Mussara, i allí hem agafat el nostre entrepà, la nostra coca-cola i hem començat a menjar.....Jo tinc la mania de començar a menjar els entrepans pel cantó, i he partit l'entrepà, i ell me'l treu i em fa......ves dona, menja't primer la part que té més consistència no?????? mmmmmmmmmmmaixò ja m'ha fet estrany, però bé...he començat a menjar i de sobte!!!!! m'he trobat un plàstic al mig del bocata!!!!!!!li he dit que què era i es posa a riure i diu...res, el paper del formatge no????
I allí m'ho trobo, un paperet dins d'una bosseta de plàstic i a dins, un dibuixet amb uns cors i "QUIERES CASARTE CONMIGO????" més monu!!!!!jijijij i llavors m'ho ha tornat a demanar ell.......i no li he dit que si fins que no m'ho ha demanat de genolls................jijijijij!!!!!
A més, teníem un testimoni.....la nostra gosseta DUNA...ha estat espectadora de primera mà, m'ha fet gràcia i tot perque me l'estimo molt!!!!! i res noies..........al final...........li he dit que SI!!!! jijijiji què havia de fer!!!!!!!
Doncs no res....aquí la meva crònica......realment reconec que havent decidit ja que ens casavem i tenint'ho tot tan preparat, no xoca tan i en part, no és tan bonic com si fos per sorpresa....però com que tot ha anat així....també estic contenta!!!!!!
Petons!!!

Autor: blackmamba » dl. juny 08, 2009 10:45 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:He puesto cositas y fotitos en mi cuenta atras:
viewtopic.php?t=18165&postdays=0&postorder=asc&start=440
ja m'hi he passat!!
m'agrada la teva comanda! des de la primera quedada, jeje!!

Autor: blackmamba » dl. juny 08, 2009 10:47 pm
nur_jor ha escrit:tara ha escrit:Que guai poder-nos ajudar les unes a les altres, aixi sempre tindrem aquest record!
A mi m'encanten les manualitats, aixi que va per totes: compteu amb mi per fer bossetes d'arros, fer els rams de chupa-chups, fer la pancarta, el que necessiteu!
compteu tambe amb mi!!! que m'agrada molt fer manualitats tambe!! que sóc parvulista i m'hi passo tot l'any!!! jajajaj!!

Autor: estiu2010 » dl. juny 08, 2009 10:54 pm
Petons!!!

Autor: estiu2010 » dl. juny 08, 2009 10:57 pm
tara ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhh!
Ja tenim cotxe, be encara no ens l'han donat pero ja hem fet la paga i senyal!!!!!!!!!!!!!!!!
Una foto

Autor: estiu2010 » dl. juny 08, 2009 11:12 pm
tara ha escrit:Bueno nenes m'hen vaig al llit!
Jo soc com les gallines, sino dema no hi ha qui m'aixequi!!!!!!!!!!
Petonets a totes i que tinc ganes de que fem cosetes!