NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:32 pm

nuvia2010 ha escrit:Mare meva quin avanç de pagines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento no passar gaire per aqui, em connecto a veure el correu, el facebook i poca cosa mes. Al cole anem de cul i quan arribo nomes tinc ganes de "perrea-perrea"

Avui mhe dignat per fi a fer fotos al menjador!!!! que ja era hora... ara us les penjare :) Falta el sofa i cortines i decoracio i penjar uns marcs de fotos que em comprat, etc, etc, etc, etc, etc...

El meu amore ja mha donat els regals de cumpleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! El primer va ser el Julito, despres em va regalar un mini, mini, mini pen drive per penjarme del mobil (aixi no el perdre... xD) i un marc de fotos digital que em feia mooooooooooooooooolta ilu!!!!!!!!!

Ara fico fotos!!!

Bno com que ja és dia 9 FELICITATTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS WUAPÍXIMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! I QUE CUMPLAS MUCHOS MÁSSSSS!!! quina ma de regals noia... no et pots queixar!!!
Nosaltres el dia 11 fem 5 anys, i jo a la seu i ell a lleida. A més no crec que fem res pq estik amb les opos però bno... què hi farem!!! .:::love...·
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:33 pm

nuvia2010 ha escrit:No me les deixa carregar v:( dema ho intento!!! vaig a veure fisica o quimica :) nanit wpeeeeeeeees!!!!!

Les volem vere ehhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 08, 2009 11:34 pm

I una que se'n va a mumir a altes hores de la nit!! Molts petons a totes!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. juny 09, 2009 6:50 am

uuuuolaaaaaaaaaaaaaaaa

LLUNETA com te van les reunions?? eii princesa jo tambe tinc moltes ganes de veureus sou totes genials i me passe el temps volant quan estem juntes!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIRIAMETA des d'ahir que tinc mal a la panxa.....jo vull saber :-( :-( pero tranki que tambe penso que a d'haber sorpreses sino........ te quedara una boda genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:

ISEEEE wapa !! farem dinar?? siiii tinc moltes ganes!!

LAUCOB passat sempre que vulguis sera benvinguda!

PAPALLONA et dic lo mateix!! a mes com més serem mes riurem!!!"
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. juny 09, 2009 6:58 am

MOLTES FELILCITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS NUVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 09, 2009 2:03 pm

X cert nenetes, sabeu que em va dir la nuvia l'altre dia?????????? Que al lloc on hi havia ara Rosa Clarà a Lleida hi haurà una botiga Aire!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeee amb lo que m'agrada a mi aquesta marca!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: Tindrem Rosa Clarà i Aire a Lleida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 09, 2009 2:06 pm

laucob ha escrit:mire una cosa si saps que es queden al pica pica i vosaltres esteu fent fotos quant feu la entrada al restaurant podeu fer-la amb el pastis de bolquers i entregar-lis aixi ningu s'ho esperar una entrada d'aquest tipus i si ells marxen tenen el seu regal.

cuca lleida ha escrit:
laucob ha escrit:si necesiteu algun consell ja sabeu, jo no recordo si hi ha fotos meves penjades ho vaig amirar jajaj sere desastre

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII trankila que te preguntarem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a on vas fer el convit???

jo ho vaig fer a la masia a la de lleida. al mig de la ciutat.

I què tal la masia?? I cap gent o què?? Segur que us va quedar una boda molt origina!!!! Amb el munt d'idees que tens!!! X cert, he vist la teva crònica, molt wuapa anaves!!!! El vestit m'agrada molt!!! ::love::
Imatge
lluneta29

Woleeee!!!

EntradaAutor: Amelie » dt. juny 09, 2009 3:24 pm

Hola a totes passo només un momentet per aquí perquè tot i la meva memòria de peixitu m'he enrecordat:

FELICITAAAAAATSSSSS NUVIA!!!!!!!!

Que acabis de passar un Bon Dia!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 5:49 pm

cuca lleida ha escrit:
UOOOOO =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) has dit la paraula magica, compres!!!!jejej clar que t'acompanyarem ja u saaps.

quins nervis lo del hoffman, no??? :-)ok: li agradara un munt, i mes am lo artista que ets tu! ::love::

bueno princeses marxo a fer el soparret i a mumir que dema torno a marxar d'excurrsio! :-///: :-///: ja us contare. molts muuuas per totes, totes!!

Bien!!! compres!!! jejeje a gastar dinerets.... pero bueno aquets els gasto encantada!!!

espero que li agradi!!!! aix quines ganes!!! artista no jajaja
ja us contare que diu :p :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 5:51 pm

nuvia2010 ha escrit:Mare meva quin avanç de pagines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento no passar gaire per aqui, em connecto a veure el correu, el facebook i poca cosa mes. Al cole anem de cul i quan arribo nomes tinc ganes de "perrea-perrea"

Avui mhe dignat per fi a fer fotos al menjador!!!! que ja era hora... ara us les penjare :) Falta el sofa i cortines i decoracio i penjar uns marcs de fotos que em comprat, etc, etc, etc, etc, etc...

El meu amore ja mha donat els regals de cumpleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! El primer va ser el Julito, despres em va regalar un mini, mini, mini pen drive per penjarme del mobil (aixi no el perdre... xD) i un marc de fotos digital que em feia mooooooooooooooooolta ilu!!!!!!!!!

Ara fico fotos!!!

Fotos fotossssssssssssss!!!

Oooooooooooo quants regalets!!!!!! Felicitatssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 5:55 pm

lluneta29 ha escrit:
La feu junts la despedida????? Molt bé!! Us ho passareu bé... ja sabeu quan la fareu???????? Segur que us queda molt bé!!!! Això sempre va bé...
Ja me fas por amb axò de les sorpreses jijijijiji jo encara no he pensat res :-( :-( no tinc temps... a vere a l'estiu...
Què genial que ets!!!!!!!!!!!!! Quines ganes d'anar a la teva boda!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I tant que si!! jeje juntets!!!
Será a l´agost pero no se quan encara...

Por? no dona no!!! jejej jo ultimament dic, a l´estiu això i això altre.. pero penses i dius.. l´estiu passe mes volant que el temps, jeje ai no se si me donara temps a tot!!!

Sempre dieu coses bones de mi, aix aquestes nenes meves!!!!
Jo ja tinc ganes de que siguem la boda i de que hi sigueu!!!!

muacssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 5:59 pm

lluneta29 ha escrit:
I dsps ens l'ensenyes ehhhhhh al dinar del dia 26 crec que era no ise??? Ja no m'enrecordo!!!!!!!!! Quin desastre!!!!!! Segur que li encanta!!!! :-)ok: Anirem de compressssssssssss ueeeeeeeee a partir del juliol quan vulguis!!!!!

Jejejeje fet!!! jo us l´ensenyo!!! pero us cansareu de veure fotos nostres jajaja 54 pagines de fotos!!! 7 anys de fotos!!! mareta meva... quina feinada que he fotut ara que hi penso ajajaja....

Muacssssssssssss!!!

Dia 26 treballo pero en el torn de reforç, així que podrem fer el dinaret!!!!! ueeeee :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 6:01 pm

lluneta29 ha escrit:Som les millors!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som unes cotorres!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visca les núvies lleidatanes més wuapes i simpàtiques del món mundial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:.

VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 6:05 pm

cuca lleida ha escrit:uuuuolaaaaaaaaaaaaaaaa

LLUNETA com te van les reunions?? eii princesa jo tambe tinc moltes ganes de veureus sou totes genials i me passe el temps volant quan estem juntes!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIRIAMETA des d'ahir que tinc mal a la panxa.....jo vull saber :-( :-( pero tranki que tambe penso que a d'haber sorpreses sino........ te quedara una boda genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:

ISEEEE wapa !! farem dinar?? siiii tinc moltes ganes!!

LAUCOB passat sempre que vulguis sera benvinguda!

PAPALLONA et dic lo mateix!! a mes com més serem mes riurem!!!"

Jejejej surprise!!!!! Jo es que tinc super ganes de contarvoshu tot perque a poca gent li puc contar jeje pero es que despres no us fara ilusió i prefereixo callarme algunes coses jeje (no totes eh)!!!!!

Com va tot wapa???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 6:08 pm

laucob ha escrit:mire una cosa si saps que es queden al pica pica i vosaltres esteu fent fotos quant feu la entrada al restaurant podeu fer-la amb el pastis de bolquers i entregar-lis aixi ningu s'ho esperar una entrada d'aquest tipus i si ells marxen tenen el seu regal.

Serie molt bona idea.. però tambe volem fer un pastis per la nostra nevodeta i si ja el veu al principi despres no li fara ilusió... (Els seus pares clar jejeje)

A vere com hu fem!! No se naniran de buit no :p
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 6:10 pm

laucob ha escrit:aire es de rosa clara, nenes ja deveu estar pendents dels telefonoticies perque avui començava una semana de moda de nuvia i avui era rosa clara.

doncs nosaltres eram molt poquets perque vam fer algo molt intim erem 60 i ho vam fer tot al pis de d'alt. tot el picapica el convit i el ball.

si es molta gent abaix fas el pica pica, a d'alt en convit i el ball a baix.

jo vaig agafar una cangur animadora pels nens i us puc assegura que van estar super contents els nens. i no hem va sortir gaire cara creia que seria mes pasta.

jo hem vaig casar amb diumenge, no vaig mirar me restaurants vaig dir que volia a la ciutat per si algu no estava amb ganes de conduir que deixes el cotxe ben aparcat i caminant anes a casa seva. la veritat es que molta gent ho va agrair.

el vestit es un vestit tipic de nuvia el classic paraula honor amb la faldilla de princessa la veritat que es el que sempre m'havia agradat. hem vaig provar mes vestits pero o semblava un tap amb roba blanca o una butifarra rebutida i aquest va esser el primer que hem vaig provar i es el que hem va agrada i mira que vaig provar vestits. aixo si nomes vaig anar a una botiga sabia que alli mel compraria.

Que guay!! ets d´idees fixes jeje a la primera trobar el vestit es una pasada!!

Me llegit la teva crònica!!! sencera!!! jejej que guay!!! m´encante llegir cròniques!!! estaves wapisima!!

Jo tambe em caso en diumenge!! :D

muacss :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 6:13 pm

Nenes!! he trobat la canço amb la qual entraré a l´altar!! jejej

Es una passada!!! Un toc classic i un modern!!!

::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 6:44 pm

Dona idees dona jeje a vere que farem al final... :p

Me dius mire de mireia? :p :hmm:: jejeje

Amb això de la lliga fare el que dius que no la vui perdre per res del mon!!! es un regal de les meves fantàstiques!!! i aquesta no la regalare pas!!! en tindre una altra per regalarla. ::love:: jeje gràcies pels teus consellets wapa!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Com et trobes??
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dt. juny 09, 2009 7:14 pm

Holaaaaaaaaaaaa wapeeeeeeeeeessssssssssssssssss!!!!!!! com va tot? com va anar la quedada???ja no vaig dir res pk fins a ultima hora no vaig saber el que hauria de fer. Resulta que el meu germà feia els 18 i els amics li havien organitzat una festa sorpresa i no sabia si seria el divendres o dissabte i els meus pares volien fer un sopar amb ells, jo i l'Enric, al final els amics li van fer dissabte i nosaltres ho vam celebrar el divendres.

Ara feia dies que no entrava i carai els contadors!!!! cada vegada queda menys eh????? Miriameta a tu ja et queda res res!!! com van els nervis wapa???

Un petonet moooooooooooolt gran per a totes!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 8:53 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaa wapeeeeeeeeeessssssssssssssssss!!!!!!! com va tot? com va anar la quedada???ja no vaig dir res pk fins a ultima hora no vaig saber el que hauria de fer. Resulta que el meu germà feia els 18 i els amics li havien organitzat una festa sorpresa i no sabia si seria el divendres o dissabte i els meus pares volien fer un sopar amb ells, jo i l'Enric, al final els amics li van fer dissabte i nosaltres ho vam celebrar el divendres.

Ara feia dies que no entrava i carai els contadors!!!! cada vegada queda menys eh????? Miriameta a tu ja et queda res res!!! com van els nervis wapa???

Un petonet moooooooooooolt gran per a totes!!!!!

Hombreee, chiqueta no te perdis tant!!

A les quedades sempre falte gent :( ja se que es imposible poder coincidir.. pero bueno ejje a veure si algun dia podem!!!

Estas molt ocupada sempre eh!!
Jo pues el meu comptador.. baixe massa rapid, jo no se si s´accelere sol.. o que.. pero bueno.. massa numeros baixets hi vec jeje
nerviosa.. hu començo a estar...massa coses a fer, pagar, organitzar,etc.. ejej

A vere si entres mes eh!!! :-()-) :-()-) :-()-) tot be?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent