Autor: tara » dt. juny 09, 2009 3:12 pm

Autor: laiac » dt. juny 09, 2009 3:48 pm

Autor: laiac » dt. juny 09, 2009 3:49 pm

Autor: tara » dt. juny 09, 2009 3:59 pm

Autor: nur_jor » dt. juny 09, 2009 4:00 pm

Autor: laiac » dt. juny 09, 2009 4:35 pm

Autor: tara » dt. juny 09, 2009 6:33 pm

Autor: tara » dt. juny 09, 2009 6:38 pm

Autor: tara » dt. juny 09, 2009 7:05 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 09, 2009 7:05 pm
tara ha escrit:Ostres nenes no m'imaginava al toni aixi!

Autor: tara » dt. juny 09, 2009 7:06 pm

Autor: torsaeann » dt. juny 09, 2009 7:55 pm
laiac ha escrit:NOTICIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noies!!!! per fi em puc casar tranquil·la i com deu mana!!!!!!!!!!!
Aquesta tarda M'HAN DEMANAT PER CASAR-MEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijijijijijiji pobrissonet meu...mira que no és gaire romàntic, i ho ha fet a la seva manera i m'ha fet molta gràcia!!!!!
Us ho explico???? això si, ja hem quedat que res d'anell, que si cas més endavant que ara amb els gastos i tot que l'any vinent o en alguna celebració!!!!!!!!!!
Pos com que jo estava agobiadíssima per la feina, em diu....agafem uns bocatas que soparem a la muntanya....volia anar als Avencs de la Febró, no sé si ho coneixeu, jo tinc una casa en aquest preciós poble...i de petita, he anat mil vegades als avencs però...................aquesta tarda ha estat impossible trobar-ho!!! hem estat dues hores caminant i ho teníem a prop però no m'enrecordava de l'entrada...un fracàs, i el pobrissó tenia ganes de demanar-m'ho al mig del bosc, que a ell això de la muntanya li agrada molt!!!!
Doncs al final hem anat al costat, a la Mussara, i allí hem agafat el nostre entrepà, la nostra coca-cola i hem començat a menjar.....Jo tinc la mania de començar a menjar els entrepans pel cantó, i he partit l'entrepà, i ell me'l treu i em fa......ves dona, menja't primer la part que té més consistència no?????? mmmmmmmmmmmaixò ja m'ha fet estrany, però bé...he començat a menjar i de sobte!!!!! m'he trobat un plàstic al mig del bocata!!!!!!!li he dit que què era i es posa a riure i diu...res, el paper del formatge no????
I allí m'ho trobo, un paperet dins d'una bosseta de plàstic i a dins, un dibuixet amb uns cors i "QUIERES CASARTE CONMIGO????" més monu!!!!!jijijij i llavors m'ho ha tornat a demanar ell.......i no li he dit que si fins que no m'ho ha demanat de genolls................jijijijij!!!!!
A més, teníem un testimoni.....la nostra gosseta DUNA...ha estat espectadora de primera mà, m'ha fet gràcia i tot perque me l'estimo molt!!!!! i res noies..........al final...........li he dit que SI!!!! jijijiji què havia de fer!!!!!!!
Doncs no res....aquí la meva crònica......realment reconec que havent decidit ja que ens casavem i tenint'ho tot tan preparat, no xoca tan i en part, no és tan bonic com si fos per sorpresa....però com que tot ha anat així....també estic contenta!!!!!!
Buffff quina parrafadaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Apa...que marxo a dormir!!!!
A veure si demà no escriviu tan i us puc seguir!!!!
Petons!!!

Autor: nur_jor » dt. juny 09, 2009 8:07 pm
laiac ha escrit:nur_jor!!!!!!!!!!11 i papallonaaaa!!!!! expertes en vistaprint!!!!!
AJUDEU-MEEEEEEEEEEe......estic a punt de fer comanda, però tinc un dubte, primer que tot, he volgut fer targetes d'agraiment per posar a cada plat, com em vas ensenyar nur_jor...però com que som tants, jo he fet tarjetes de visita premium, que són molt petites??????????
A veure, un cop fet això...si també hi ha una camiseta gratis, com ho puc fer per tenir-la????? és l'última comanda que puc fer, perque despres ja serà massa just......aixxx nuséee!!!!
HELP ME!!!!

Autor: nur_jor » dt. juny 09, 2009 8:16 pm
tara ha escrit:Ostres nenes no m'imaginava al toni aixi!

Autor: blackmamba » dt. juny 09, 2009 8:21 pm
tara ha escrit:Als videos aquets que fa de reporter a les bodes!
A la pagina d'inici!

Autor: estiu2010 » dt. juny 09, 2009 9:41 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 09, 2009 10:02 pm