CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dc. juny 10, 2009 11:14 am

benvinguda a les noves!!!! cuscus , tot i no ser ca n'alzinera aquí t'adoptem!!!!

ara no tinc temps per comentar... pero tot ben cert tal i com diuen per aki!

evaimon, la Dido es va casar al febrer i la J&B al gener... busca la seva cronica i precronica i veuras que bonic tot!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: CUSCUS » dc. juny 10, 2009 12:53 pm

Dido moltes gracies per la informació de la sala. I gràcies per adoptar-me que diu la Labanda, quina gràcia! La que hauria de pencar es la meva germana que es la interesada pero es que no enten ni jota de l'internet, que amb prou feines envia els correus si em sent em mata, pero es veritat. Li passo la informació i que decideixi ella.
CUSCUS

Entrades: 4
Membre des de: dt. juny 09, 2009 9:27 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. juny 10, 2009 1:13 pm

Hola nenes! Benvingudes a les noves nuvies!! Com diu la Labanda us adoptem tot i no ser Canalzineres!!

Jo el tema casament el tinc bastant parat, d'aqui res estem al juliol i jo voldria deixar-ho tot enllestit (no vull estar al setembre correquetepillo) però em queda tant..........

Sabina, Labanda a vosaltres no us queda res! Mare meva qui ens ho havia de dir... el temps passa volant eh!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: dido » dc. juny 10, 2009 2:08 pm

evaimon ha escrit:Ai, una cosa que em descuidava, com ho feu per posar aquests dibuixos tan xulos en els missatges?

T'intento explicar una mica, però jo sóc una mica pardilla amb aquestes coses, així que ja em corregiran les expertes...

Per l'avatar, que és la foto que surt a sota el nom, has d'anar al teu perfil i a baix de tot escollir una de les imatges de la galeria. També hi pots posar una foto teva, però jo encara no ho he fet...i no t'ho puc explicar.

Pel ticker, vas a una pàgina web de tickers, clickant a algun dels nostres ja et sortirà, et crees el ticker que vulguis i després enganxes el bbcode al teu perfil, allà on diu signatura.

Espero que te'n surtis amb les meves explicacions...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dc. juny 10, 2009 2:20 pm

Bon dia noies!!!

Benvingudes a les noves núvies!! i gràcies pels aclariments; jo, és què m'amoïno molt per les coses; he d'aprendre a passar de tots els comentaris negatius!!! a més, tot sortirà com hagi de sortir!!!

Gràcies a totes, les veteranes i les novelles!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dc. juny 10, 2009 10:17 pm

jo només veig que els dies passen volant!!!

i tinc moltes coses per fer... i molta pasta per anar pagant.... (pasta qe no tinc ....)

a veure, ultima proposta de detall:

BENJAMÍ DE CAVA AMB ETIQUETA PERSONALITZADA + DÈCIM DE LOTERIA PERSONALITZAT AMB LA DATA CASAMENT.. tot en un paquet bonic i una carteta que posi....del pal " brindarem quan ens toqui la grossa de Nadal"... bueno, no això pero ja m'enteneu...

el problema es que la loteria de nadal es psoa a la venta la primera setmana de juliol i jo no sé si es molt just.... si tinc preparat ja els dècims per donar no, perque comprar-la, en 24 h ho tens a casa...

que em dieu??

perodneu el rollo
LABANDA

EntradaAutor: Majestic » dc. juny 10, 2009 11:22 pm

Nosotros ya hemos encargado los regalitos de las mujeres.

Al final nos hemos decidido por unas pashminas muy chulas y muy caras, pero las vimos y nos encantaron. Nos salen por 4€ ya montadas en unas cajitas muy chulas.

Son del J-o-s-s-a 2 de Martorell, pero no salen en la web, son unas caladitas monísimas que tenian allí.

Lo que no tenemos claro es lo de los chicos.

Labanda, tu propuesta suena genial y muy original, pero vas a dar décimos de loteria enteros??? los de 20€?? o participaciones?

Un besazoooooooooooo
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: LABANDA » dc. juny 10, 2009 11:27 pm

jjejejeje, participaciones-participaciones.... de poco dinerillo...qe sino nos arruinamos vaya!

pashminas a 4euros???????????? Sergi me mata! si veia caras las de 1,75€... y yo las veo genial, pero bueno pa que discutir! a mi me encanta el detalle de pashmina para las mujeres.

la historia seria algo així :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: tanialolo » dc. juny 10, 2009 11:47 pm

Hola a toda chicas!!! he estado un poco desaparecida del foro no teng tiempo ni de conectarme a internet... me caso en ca lálzina el 22 de mayo del 2010 !!!!! ya teng la paga y fotografo minguillon!!! estoi super feliz keda menos de una añito k nerviosssssssss ahora estoi empezand con el tema de los autcares y keria consultar si alguna contrao autocar para la boda por saber de cuantas plazas teng k pedir para k suba por el camino de cabras!!! :-) jajajajaj si me pudierais ayudar diciendome alguna empresa y pasarme precios estaria muy agradecida!!! muxidimas gracias sois las mejores felicidades por las bodas neujor:-) neujor:-)
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: MOT » dj. juny 11, 2009 3:19 pm

Hola noies!!!

Ostres Tanialolo... jejeje, jo también a Ca n'Alzina i también Minguillón!!! ja veuràs com amb tot, quedaràs estupendament servida!!!! a nosaltres ens van atendre molt bé a tots dos llocs. Autocars? jo también en vaig posar, però no vaig tenir una bona experiència, així que no et servirà de gaire.

Pel que fa a les noves núvies, felicitats! Una casa de colònies és el que a mi también m'hauria agradat però crec que va sortir una llei i deien que no es podien muntar coses així... però bé, no ho vam mirar massa...
Pel que fa al casament al Gener... la JB també es va casar al gener i ella en diu meravelles... a la crònica, com diu la Labanda, hi ha fotos i hi surt tot. Era molt íntim i molt romàntic a la sala dels arcs!!!

Labanda, el tema del benjamí + núm loteria, està molt bé. Però crec que tenies altres opcions abans del benjamí, no?! i crec que eren menys clàssiques, oi?! vull dir que el vi, ja s'ha vist una mica a les bodes... però la gent queda contenta, això segur, sempre va bé tenir una ampolla de vi o de cava... Jo también volia haver fet una participació per la loteria de Nadal, amb el nostre núm. però encara no havien sortit quan ens vam casar... :P
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » dj. juny 11, 2009 3:28 pm

ALTRES OPCIONS, PERO CAP LI AGRADA AL SERGI,

PASHMNA+CORBATA
PASHMINA+LICOR PETIT
PASHMINA+VI

ara ja les veig molt vistes no??
LABANDA

EntradaAutor: NUMA » dj. juny 11, 2009 3:49 pm

Hola ca n´alzineres LES NOVES I LES VELLES!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

QUE TAL VA TOT??? MARE MEVA QUIN MUNT DE COSES QUE S´HAN ESCRIT!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

BUENO QUE TAL VAN ELS PREPARATIUS????

LABANDA.... I DE REGAL UNA GALETA??? JEJEJEJE
http://www.kukis.es/
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dj. juny 11, 2009 3:50 pm

AHHH NO QUE ET FALTA EL REGAL DEL NOI!!!!

SORRY :-))
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: ARARE » dj. juny 11, 2009 6:56 pm

Quin moviment!

Majestic a veure si ens poses una foto de les pashmines! Jo les tinc que demanar JA així que m'he de decidir! Les trobo bastant cares però jo no faré regal d'home així que pot compensar-ho (pels homes puros tipics i mitics, res de detallets!).
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Majestic » dv. juny 12, 2009 2:55 pm

arare, no puedo poner fotos porque no tengo ninguna. Hasta agosto no las tendré.
Si te pasas por allí, la verdad es que te tratan genial, te ajustan los precios y tienen cosas muy chulas.
A ver si esncuentro alguna foto por internet.
Felíz finde!!!!
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: S&X » dv. juny 12, 2009 10:26 pm

Bona nit a les noves i a les veteranes!!

Labanda quins dilemes amb els detallets.. jo estava igual!!
Totes les coses grans estan ja decidides pero falten cosetes (entregues, música...) q és el més fotut!!

per cert noies els detalls els donareu o els deixeu a la taula? (les veteranes que vau fer???)
pq jo veig q així ja vas anant per totes les taules a saludar, però igual es fa molt llarg, i también veig q queda be deixar.ho a la taula..mmm NO SE QUE FER!!

tanialolo el price del autocar depen d.on surti. A nosaltres de st just a rubió anar i tornar ens costava 500-550 euros cada autocar, aprox. Val quasi igual si es de 35 places o si es de 60 places.
Tots els pressupostos que he demanat van per aquest preu. No se si la resta que agafa autocar también es així o m'estan timant :: orrr:: :: orrr::

Lo del autocar a mi me han dicho que con 2 meses antes no hay problema de fechas.

Buen finde!!!!!!!!! >.-<:
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: mferrer » dg. juny 14, 2009 10:44 am

Hola!!! us he estat llegint, que tenia coses atrassades.
El divendres vaig tenir un disgust, doncs 2 convidats ja em varen dir que no podrien venir!!! OSTRES, a més, d'aquells convidats que no vols que fallin!!! suposo que això ens deu passar a totes!! espero que no hi hagin més baixes importants!!!

Tema detallets, veig que la Labanda té interrogants!!! nosaltres tan sols en fem un per parella-família, pq és el test de fang de rosetes de pitiminí!!! sincerament, penseu que és poca cosa???
Jo también estic com la S&X, no sabem si deixar-los a la taula o repartir-los!!! l¡Ariana ens va dir que repartint-los es fa molt llarg, pq del primer a l'últim passa molta estona, però clar, és una manera de saludar a tothom!!

LABANDA, LA CRÒNICA DE LA HANSEN ESPECTACULAR!!! JA ENS EXPLICARÀS MÉS COSETES!!! SEGUR QUE NO OBLIDARÀS AQUEST CASAMENT!!!

Ah!!! aquest cap de setmana hem començat a repartir invis, i han agradat molt!!! sobretot pq tothom diu que són fetes a mà i molt del nostre estil!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ANEROLA » dl. juny 15, 2009 5:13 pm

Hola noies,
mare meva quants dies sense entrar...ostres quin mal rollo amb aquesta no?? ja sabeu la meva opinió de ca n'alzina, no tinc cap queixa d'ells ni del servei que ens van donar a la boda. Tot plegat em sona una mica raro, però no dubteu en dir-li a l'Ariana.
Labanda jo també volia fer lo de la loteria i vaig desistir també per l'estrés de deixar-lo fins a l'últim moment però si dius que en 24h ho tens a casa i pots fer les participacions abans cap problema no? El benjamí de cava també ho trobo molt cuco.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. juny 15, 2009 5:18 pm

ESPECTACULAR LA FESTA PAGANA DE DISSABTE!!!

I EL MAS DELS VIVENCS GENIAL!!! cA N'ALZINA TÉ UNA COMPETÈNCIA INCREIBLE AMB ELLS!! us ho aseguro!!!!

PASSEU PER LA PRE CRONICA!
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dt. juny 16, 2009 6:09 pm

Hola noies,
mare meva Labanda ja he vist la crònica de la Hansen....espectacular!!! Deuria ser una boda molt original, almenys ho sembla a les fotos. I ella anava molt wapa amb el seu vestit negre. I tu, per cert, també molt wapa!! :-)ok:
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant