Autor: tara » dc. juny 10, 2009 5:46 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 6:07 pm
tara ha escrit:A que si sembla que passin per xapa i pintura, ja les podrien haver escollit una mica mes maques!

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 6:08 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 6:13 pm
tara ha escrit:Imagina't lo guapes que estare nosaltres en el nostre dia!
Per sortir a les revistes!

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 6:21 pm

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 6:22 pm

Autor: Giss » dc. juny 10, 2009 6:43 pm

Autor: Giss » dc. juny 10, 2009 6:44 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 6:50 pm
Giss ha escrit:Blackmamba! tu què vens, a la kedada de demà, o a la de dissabte?
Per cert, d'on ets? (perdona mi ignorancia :p)

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 6:52 pm
tara ha escrit:vols dir que no els hi fan la plastica?
Aquell dia sera el teu dia i seras la nuvia mes maca!
No saps les ganes que tinc de veure-us a totes vestides de nuvia, les ninetes serem les mes guapes!
I si no ens ho diem nosaltres...

Autor: Giss » dc. juny 10, 2009 7:14 pm

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:35 pm
tara ha escrit:Jo tambe vull Vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:36 pm
estiu2010 ha escrit:Papallona* ha escrit:tara ha escrit:Ninetes a radio flaix bac donenentrades per el brydal week, en dones dues jo ja he trucat per anar-hi dijous a les 4.30, m'han de trucar per comfirmar us passo el telf 902427070
A mi m'hen sobra una aixi que....
eiiiiiiiii he vist el missatge i deseguida he trucat GRACIES taraaaa. jjejej he pensat que aixi podem anar unes quantes no?????
per a les 4.30!!!! a vere qui s'apuntaaaaaa!!!
oe oeeee
com anirem?? en tren???
Jolin a mi me lan donat pel dijous xo a la una i mitja!!!!!!

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:36 pm
estiu2010 ha escrit:Nenes jo tinc dues entrades per dema a les 4 o 4:39 i per dema passat per la una i nose ni qi desfila...i la meva amiga anira avuia a veure al toni si ens dona entrades per les tarragonines!!!!

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:38 pm
_eLi_ ha escrit:tara ha escrit:Ei ninetes a radio flaix bac regalen entrades per lo del brydal week,
heu de trucar al 902427070, en donen dos vaig a trucar-hi!
Tia estic trucant i ho hi ha manera tot el rato comunica!!
He trobat el num de tel. de barcelona bridal week i he trucat directament i he preguntat si donaven entrades i m'ha dit que si no ets professional no hi pots entrar!! i deprès li he preguntat per veure les desfilades i m'ha dit si no tens invitació directa del dissenyador no hi podràs entrar!!
Que us han dit a vosaltres en la flaixback que sí??

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:39 pm
_eLi_ ha escrit:aliaga79 ha escrit:OSTI ELI, QUÈ BORDES, NO?
Yo de verdad que no lo entiendo; si nosotras somos las más interesadas en visitar esa feria, si nos casamos el año que viene, a ellos les conviene que vayamos a verlos!! pues leñe!! que faciliten las cosas no tanto invitación directa del diseñador!, seguro que llamo diciendo que soy la Judit Mascó, o la Mar Flores seguro que dan alguna entrada gratis!! aix...aix...
No os lo perdais que acabo de llamar a las oficinas de rosa clará y pepe botella para pedir invitaciones también!!!!!!!! jejejejeje......!!!!!!!! en rosa clará me han dicho que llame a partir de las 15.30h que la chica que se encarga de esto está comiendo y en pepe botella me han dicho que ya no tienen entradas!!

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:40 pm
_eLi_ ha escrit:Toni ha escrit:nosaltrem anem aquesta tarda a la Pasarel·la Gaudí, Rosa Clarà presentarà la col·lecció 2010.
Dempa al dematí tindreu les fotos![]()
![]()
![]()
![]()
UFFF!!!!!!!!! QUE GANAS DE VER LAS FOTOS!!!!!!!

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:40 pm
tara ha escrit:Mira nenes aixo es un rollo ara he trucat a la radio i les entrades les hem de passar a recollir per passeig de gracia que es on tenen les oficines!
Un rollo, aixi que a veure que s'ha de fer per que jo he de demanar festa a la feina, i si hi he d'anar sola como que no es plan!
Son tots una colla d'estirats, ens hauriem de vestir amb un sac!

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 7:42 pm
laiac ha escrit:NineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSSSSSSSS!!!!
Mireu EL CLUB!!!!!!!!!!
Parlen de bodes i nuvies avui......i ara mateix esta sortint rosa clarà per la tele!!!!i la desfilada d'avui!!!! han ensenyat tres vestits que TARA un era per tu!!!!!
Posa la teleeeeeeeeee!!!!!!!