NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dt. juny 09, 2009 8:57 pm

laucob ha escrit:no mire de miriameta

es que faig abreviatures estranyes estan al llic.

anem força be encara que ja tinc ganes de tornar a veure esta cosete aix que tinc monito de bebe i saber que es que encara no ho sabem

miri acabo de veure la teva data de boda i mira que he volgut pensar que estava malament pero al dirme diumenge ho he lligat es correcta, intentare pensa en tu pero no tindre el cap per massa cosetes suposo que vindra a la memoria el peque..

jeje ok :p es que hi ha una chiqueta al foro que me deie mire pero de mireia.. com sasemble tant al meu nom.. pero si es abreviatura ja esta be jejees diferent :)

Pues que segueixi la cosa be!! amb calma i paciència!! :-)ok:

La vida es injusta moltes vegades, el que per algu pot ser la data mes feliç de la seva vida.. per altres es doloros...a vere si tot va be i aquest bebe us porte l´alegria que tant necessiteu!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 09, 2009 9:04 pm

miriameta ha escrit:
gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaa wapeeeeeeeeeessssssssssssssssss!!!!!!! com va tot? com va anar la quedada???ja no vaig dir res pk fins a ultima hora no vaig saber el que hauria de fer. Resulta que el meu germà feia els 18 i els amics li havien organitzat una festa sorpresa i no sabia si seria el divendres o dissabte i els meus pares volien fer un sopar amb ells, jo i l'Enric, al final els amics li van fer dissabte i nosaltres ho vam celebrar el divendres.

Ara feia dies que no entrava i carai els contadors!!!! cada vegada queda menys eh????? Miriameta a tu ja et queda res res!!! com van els nervis wapa???

Un petonet moooooooooooolt gran per a totes!!!!!

Hombreee, chiqueta no te perdis tant!!

A les quedades sempre falte gent :( ja se que es imposible poder coincidir.. pero bueno ejje a veure si algun dia podem!!!

Estas molt ocupada sempre eh!!
Jo pues el meu comptador.. baixe massa rapid, jo no se si s´accelere sol.. o que.. pero bueno.. massa numeros baixets hi vec jeje
nerviosa.. hu començo a estar...massa coses a fer, pagar, organitzar,etc.. ejej

A vere si entres mes eh!!! :-()-) :-()-) :-()-) tot be?

Lo mateix que diu la miri dic jo... no te perdis tant!!! Que per entrar un momentet sempre hi ha temps!!! Jo en trobo i estudio tot el dia!!! Però per pensar en les compis sempre hi ha temps!!!! o no?
X cert, acabo d'arribar a casa i stik petadaaa així que us saludo i me'n vaig a sopar!!!

Ise per cert, resucita que t'he trucat dos cops i no contestes... començo a star preocupada................ :-( :-(
Bé, noies, jo vaig tirant a sopar i estudiar!! Un petonettttttttt a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

PD. Gràcies laucorb pels teus consells, ens aniràn molt bé!!! No ho dubtis!!! :-)ok: :-)ok: Nosaltres és que a la boda som un munt i quan dic un munt dic unes 150 persones com a mínim així que res... hem buscat un lloc gran i espaiós per encabir-les amb jardins i tot!!! Stik molt contenta la veritat a més m'acaben de dir ara que hi van anar l'altre dia i que van kdar suuuper contents!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 09, 2009 9:06 pm

miriameta ha escrit:
laucob ha escrit:no mire de miriameta

es que faig abreviatures estranyes estan al llic.

anem força be encara que ja tinc ganes de tornar a veure esta cosete aix que tinc monito de bebe i saber que es que encara no ho sabem

miri acabo de veure la teva data de boda i mira que he volgut pensar que estava malament pero al dirme diumenge ho he lligat es correcta, intentare pensa en tu pero no tindre el cap per massa cosetes suposo que vindra a la memoria el peque..

jeje ok :p es que hi ha una chiqueta al foro que me deie mire pero de mireia.. com sasemble tant al meu nom.. pero si es abreviatura ja esta be jejees diferent :)

Pues que segueixi la cosa be!! amb calma i paciència!! :-)ok:

La vida es injusta moltes vegades, el que per algu pot ser la data mes feliç de la seva vida.. per altres es doloros...a vere si tot va be i aquest bebe us porte l´alegria que tant necessiteu!!! :-()-)

miri estik amb ´tu, segur que aquest cop anirà suuuper bé!! I veuràs la careta del teu bebé aviat. La vida és injusta però a vegades porta coses bones segur!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. juny 10, 2009 7:23 am

Bon dia boniques!!!! :-))

Primer de tot, Lluneta ho sento moltíiiiiiiiiiiiiiiiiiisim, ara que he vist el teu missatge he mirat el mobil i el tenia amb silenci!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: A la tarda et truco jo! ho sento carinyo!!!
Has vist la desfilada de rosa clarà????? :-) :-)

Miri, tresor, que cada dia falta menys i aquest estiu tindràs una super despedida >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo també vull saber més cosetes de la teva boda però entenc perfectament que si ens ho dius tot no hi haurà cap sorpresa per nosaltres. A nosaltres ens passarà exactament el mateix :o-o: :o-o: :o-o:

Cuca amoret, com va anar l'excursió???? jo vull tornar a ser petita per anar d'excursió i no haver d'estar tancada tot el dia a l'oficina : muaahhhh : : muaahhhh :

Nuvia bonica, MOLTES FELICITATS!!!!! quants en feies???

Amelie guapissima, com estas???

Gemma desaparecida!!!! Nena, et dic el mateix que les altres, busca un momentet per parlar amb nosaltres que et trobem a faltar!!!!

Laucob, segur que aquesta vegada anirà tot molt bé! :-)ok: i tenir-te aquí amb nosaltres segur que ens anirà de conya per tots els preparatius!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. juny 10, 2009 7:27 am

Princeses!!!!!!! Gracies per felicitarme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hem de quedar per fer un beure!!!!!!

Ahir mho vaig passar molt be, es way que el mobil no et pari de sonar i que et cantin el happy birthday i totes aquestes mandangues!!!!!!

Bueno... estic doble contenta pq ma tieta mha dit que li han passat la venda de San Patrick a la seva futura botiga i ja ha vist la col·leccio 2010 i.......... i.............. i............. ha comprat el vestit que m'agradavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Senyores i senyors... em sembla que ja tinc vestit. És de l'avanç 2010 i es el model Egara!!!!! Que us sembla?!?!?!?!?!?!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. juny 10, 2009 7:28 am

Marxo cap al cole pitant!!!! Tinc un merder per no saber dir que NO... ja us explicareeeeeeeeee!!!!! Un besito amoretes meves!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 11:27 am

nuvia2010 ha escrit:Princeses!!!!!!! Gracies per felicitarme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hem de quedar per fer un beure!!!!!!

Ahir mho vaig passar molt be, es way que el mobil no et pari de sonar i que et cantin el happy birthday i totes aquestes mandangues!!!!!!

Bueno... estic doble contenta pq ma tieta mha dit que li han passat la venda de San Patrick a la seva futura botiga i ja ha vist la col·leccio 2010 i.......... i.............. i............. ha comprat el vestit que m'agradavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Senyores i senyors... em sembla que ja tinc vestit. És de l'avanç 2010 i es el model Egara!!!!! Que us sembla?!?!?!?!?!?!

Què wuaiiiiiiiiiiiiii!!! Ja m'havies dit que t'agradava aquest!!! Ueeeeeeeeee Es suuuuper xul.lo nena!! M'agrada mooltíssim!!!!!!!!!!! Ta tieta ja està allí a la Bridal Week o què??? Ja està comprant??? Què xul.lo nena!! Jo te'l vull vere posat ehh!!! Hem de kdar quan acabem el curs i fer un beure i celebrar-ho tot!!!! Ueeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 11:28 am

nuvia2010 ha escrit:Marxo cap al cole pitant!!!! Tinc un merder per no saber dir que NO... ja us explicareeeeeeeeee!!!!! Un besito amoretes meves!!!!!!!!!!!!

tu ets com jo!! No saps dir mai que no eh?!!! Jajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 11:30 am

ise ha escrit:Bon dia boniques!!!! :-))

Primer de tot, Lluneta ho sento moltíiiiiiiiiiiiiiiiiiisim, ara que he vist el teu missatge he mirat el mobil i el tenia amb silenci!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: A la tarda et truco jo! ho sento carinyo!!!
Has vist la desfilada de rosa clarà????? :-) :-)

Miri, tresor, que cada dia falta menys i aquest estiu tindràs una super despedida >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo també vull saber més cosetes de la teva boda però entenc perfectament que si ens ho dius tot no hi haurà cap sorpresa per nosaltres. A nosaltres ens passarà exactament el mateix :o-o: :o-o: :o-o:

Cuca amoret, com va anar l'excursió???? jo vull tornar a ser petita per anar d'excursió i no haver d'estar tancada tot el dia a l'oficina : muaahhhh : : muaahhhh :

Nuvia bonica, MOLTES FELICITATS!!!!! quants en feies???

Amelie guapissima, com estas???

Gemma desaparecida!!!! Nena, et dic el mateix que les altres, busca un momentet per parlar amb nosaltres que et trobem a faltar!!!!

Laucob, segur que aquesta vegada anirà tot molt bé! :-)ok: i tenir-te aquí amb nosaltres segur que ens anirà de conya per tots els preparatius!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Eiiiiiiiiiiiiii ise... em treus un pes de sobre!!! Pq no em contestaves i em vaig preocupar una miketa però ara jasta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: no he vist la desfilada he vist fotos i bno seguint la tònica els que he vist són raros, però bno, que ja em coneixes, avui dic això i demà m'agraden tots jeje així que esperaré a vere l'aire i la col.lecció two. Has llegit que fiquen una botiga aire a lleida? Ueeeeeeeee hem triomfat!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Tu has vist algo de RC?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 11:31 am

laucob ha escrit:miri la vida no es justa ni injusta la vida es aixo una de calç i una d'arena encara que alguns ens dona 90 de calç i una d'arena.

pero prometo esser bona com porto essent tot el meu embaraç i continua lluitant per aquesta llavor que esta creixent dintre meu.

el vestit molt maco.

tranquiles que tot es pot fer amb ganes a tot arribareu.

així m'agrada a ser bona des del primer moment i tot anirà suuuper bé!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. juny 10, 2009 12:58 pm

Penjo coses que a algu en especial li fara gracia veure, eh lluneta???

Aqui estan tots!!! http://www.elle.es/moda/pasarelas/otono ... rosa-clara

http://www.youtube.com/watch?v=njT-Hxs_RsM

Aqui el link als desfiles que es van fent, no surt Rosa Clara O_o http://www.webnovias.com/moda/novia/desfiles/
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 2:52 pm

nuvia2010 ha escrit:Penjo coses que a algu en especial li fara gracia veure, eh lluneta???

Aqui estan tots!!! http://www.elle.es/moda/pasarelas/otono ... rosa-clara

http://www.youtube.com/watch?v=njT-Hxs_RsM

Aqui el link als desfiles que es van fent, no surt Rosa Clara O_o http://www.webnovias.com/moda/novia/desfiles/

tiaaaaaaaaaaaaa gràcies!!!!!!!!!!!!! No ho havia vist!!!!!!!!!!!! Casi ploro de l'emoció!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara fa un moment he vist els del Jesús del Pozo i me'n han agradat uns quants- mala cosa pq són caríssims! També ha sortit yolancris i victorio i luquino (horribles per cert)!!!!!! Quina emoció que porto a sobre!!! I demà faig 5 anyets amb el George!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeee!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 2:58 pm

I el que més m'agrada de RC d'aquesta desfilada........................... és aquest!!!!!!!!!! ::love:: Però tmpoc m'entusiasma eh és el més passable de tots els psicodèlics que hi han.... Us el penjo!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 8:08 pm

laucob ha escrit:miri la vida no es justa ni injusta la vida es aixo una de calç i una d'arena encara que alguns ens dona 90 de calç i una d'arena.

pero prometo esser bona com porto essent tot el meu embaraç i continua lluitant per aquesta llavor que esta creixent dintre meu.

el vestit molt maco.

tranquiles que tot es pot fer amb ganes a tot arribareu.

Tot passa per una raó... no se quina.. pero bueno..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 8:10 pm

Que boniquetes totes les meves fantàstiques!!!! En busca del vestit meravellós!!! Aix que guay!!! semble ahir que vaig probarme el meu primer vestit davant les meves nenes!!!! Fa un any estava com voosaltres ara!! esperant coleccions!!!

Nenes Ja fa tant de temps que ens coneixem? com passe el temps!!! i cada dia us estimo mes!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 8:22 pm

Pues no se.. no me nagrade gairebe cap... o es que tinc al cap els del 2009 que eren preciosos... o no se..

Nuvia menalegro per tu!!! que be eh!!! jo us vui veure amb un vestidet posat!!! tinc ganes!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 8:23 pm

miriameta ha escrit:Que boniquetes totes les meves fantàstiques!!!! En busca del vestit meravellós!!! Aix que guay!!! semble ahir que vaig probarme el meu primer vestit davant les meves nenes!!!! Fa un any estava com voosaltres ara!! esperant coleccions!!!

Nenes Ja fa tant de temps que ens coneixem? com passe el temps!!! i cada dia us estimo mes!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Creu-me que jo també!!!! T'estimooo molt!! I gràcies a vosaltres tiro endavant aquí a la Seu, em feu sentir menys sola!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 8:24 pm

miriameta ha escrit:Pues no se.. no me nagrade gairebe cap... o es que tinc al cap els del 2009 que eren preciosos... o no se..

Nuvia menalegro per tu!!! que be eh!!! jo us vui veure amb un vestidet posat!!! tinc ganes!!!

Tranquil.la a mi tmpoc me'n agrada cap per ara... però diuen que això es la tendència després lo de les botigues és bastant diferent! X sort...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 8:27 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Que boniquetes totes les meves fantàstiques!!!! En busca del vestit meravellós!!! Aix que guay!!! semble ahir que vaig probarme el meu primer vestit davant les meves nenes!!!! Fa un any estava com voosaltres ara!! esperant coleccions!!!

Creu-me que jo també!!!! T'estimooo molt!! I gràcies a vosaltres tiro endavant aquí a la Seu, em feu sentir menys sola!!!! ::love::

les fantàstiques mai estaran soles!!! sempre ens tindrem les unes a les altres!! ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 8:28 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Pues no se.. no me nagrade gairebe cap... o es que tinc al cap els del 2009 que eren preciosos... o no se..

Tranquil.la a mi tmpoc me'n agrada cap per ara... però diuen que això es la tendència després lo de les botigues és bastant diferent! X sort...

aaaaaa, jeje jo pensava que ja us agradave algun.. i es que mels he mirat tots.. i no se.. els falte algo..

com va wapetona?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta