Autor: tara » dc. juny 10, 2009 8:14 pm

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 8:19 pm
blackmamba ha escrit:Ah!!!! i dels vestits de Rosa Clarà 2010.... no m'agraden gens!!!!! sóm molt millors els del 2009!!! que en penseu????
Em passa el mateix amb Pronovias, del 2009 m'agraden molts però de l'avanç del 2010... la veritat és que no m'agrada cap!!!!!
les q no tingueu vestit, us esperareu al 2010 o mirareu algo del 2009?????

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 8:19 pm
blackmamba ha escrit:Ah!!!! i dels vestits de Rosa Clarà 2010.... no m'agraden gens!!!!! sóm molt millors els del 2009!!! que en penseu????
Em passa el mateix amb Pronovias, del 2009 m'agraden molts però de l'avanç del 2010... la veritat és que no m'agrada cap!!!!!

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 8:23 pm
Giss ha escrit:Hola guapes!!!
Acabo d'anar al poti-poti per demanar presupost de les samarretes... M'han dit que entre avui i demà em donaran una respoasta.
M'ha donat la possibilitat de portar naltros les samarretes. Si les portem nosaltres em calcula que sortiria per uns 12€ + o - i si no les portem uns 30€... bé, a veure quan em passin el pressupost què tal.
Si quedem demà podem mirar el de la tara, el de la eli i el meu, i decidim, pq la setmana que ve s'haurien d'encarregar

Autor: nur_jor » dc. juny 10, 2009 8:23 pm
Papallona* ha escrit:blackmamba ha escrit:Ah!!!! i dels vestits de Rosa Clarà 2010.... no m'agraden gens!!!!! sóm molt millors els del 2009!!! que en penseu????
uff. doncs si haig de dir.. els que si que em van agradar van ser els de 2008!!!! eren tan macos!!.. pero bueno per ara em quedo amb 2009..
aixó em fa pensar en l'any passat al foro.. les del 2009 no els hi agradava tampoc la col.lecció jajaj

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 8:33 pm
tara ha escrit:Hola papallona t'hem trobat a faltar per aqui!
Giss super barato no a poti-poti! Ja les comprarem nosaltres les samarretes zara o bershka, no ? per 3 euros i pico, surt a compte!
Bueno sixi cuan quedem dema o dissabte o tots dos?

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 8:34 pm
tara ha escrit:Vale papallona pero jo no plego fins a les 5, aixi que seran les 5.15-5.20. on quedem?

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 8:37 pm
tara ha escrit:Vale papallona pero jo no plego fins a les 5, aixi que seran les 5.15-5.20. on quedem?

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 8:41 pm

Autor: nur_jor » dc. juny 10, 2009 8:47 pm
Papallona* ha escrit:tara ha escrit:Hola papallona t'hem trobat a faltar per aqui!
Giss super barato no a poti-poti! Ja les comprarem nosaltres les samarretes zara o bershka, no ? per 3 euros i pico, surt a compte!
Bueno sixi cuan quedem dema o dissabte o tots dos?
aixxxxxx.. tela per ficar-me al dia!!! com m'agrada jajajajajajajjaj
jo tmbé ho veig barato al poti poti

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 8:49 pm
tara ha escrit:on sempre, i per el mateix de sempre per tema parking i tal, s'apunta algu mes o que!

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 8:50 pm
Giss ha escrit:Ok! guapi! doncs ens veurem dissabte! i així ens coneixem... jejeje
Jo sóc de la Pobla. A nosaltres ens agrada molt Torredembarra, hi anem molts caps de setmana a l'estiu, de fet haviem d'anar diumenge passat però no vam poder al final. Nosaltres li diem: inaugurar el verano en Torredembarra... jejeje Anem a la platja un ratet i després a fer unes tapes a la Quilla, al port. Ens encanta!

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 8:59 pm
Papallona* ha escrit:blackmamba ha escrit:neneeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!
passeu-vos pel meu compte enreraaaaaaaaaaaaaaaa
he posat algunes de les cançons q he pensat de posar a la boda... a veure q us sembla!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wapiiiiiiii eh passat a fer-te una visita!!!

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 9:00 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 9:01 pm
Papallona* ha escrit:blackmamba ha escrit:canviant de tema... alguna ha estudiat econòmiques o ade?? es que me falten les econometries per llicenciar-me i no hi ha manera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
si a alguna li agradava molt auqets assignatura i vol fer l'exmàmen per mi, ofrezco recompensa xDDD
bromes a part, si alguna ha estudiat aquestes acrerres, algún consell??? es q no puc més!!!!! són molt xungues!!!!
mua guapes!!!!
black jo el puc fer per tu... pero crec no vaig treure més de 6.30... aix... qunan es l'exam???

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 9:02 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 9:03 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:Ah!!!! i dels vestits de Rosa Clarà 2010.... no m'agraden gens!!!!! sóm molt millors els del 2009!!! que en penseu????
jo m'esperaré al 2010... no se en quin post he llegit que el Toni deia que a les pasarel·les hi posen els vestis mes "arriscats"... però que a les botigues hi han coses més normaletes...
de totes maneres, encara que Rosa Clarà m'agrada molt no tot s'acaba aquí! hi ha Pronovias, San Patrick, Aire... si si!! jo m'espero!! i potser vistos en foto no t'agrada cap, però provat canvia molt la cosa!!

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 9:05 pm
tara ha escrit:Vale per mi perfecte a les 5.20 o aixi al viena de les gavarres!
Va que cuantes mes siguem mes xarrarem, blakmamba apunta't!
Pero primer estudia!

Autor: torsaeann » dc. juny 10, 2009 9:16 pm
_eLi_ ha escrit:tara ha escrit:Vale ya nos diras algo!
Cual es el painado?
A ver si me explico bien.....jejejejeje....
5a. columna - 3a. fila la rubia del pelo largo
y también me gusta
2a. columna - 2a. fila
Es la idea que tengo pensada de momento, todo es probarlo y a ver que tal sienta. A lo mejor luego me plantan un recogido de muerte y cambio total de idea, pero de momento kiero un semirecogido.