a veure....
MIRIAMETAAAAAAA tens un marcador que fa una mica de yuyu no?? pero wauy!!

ah!! i siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fiestukiiiiiiiiiiiiiiiiiiii VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,que xulo aixo de fer la despedida junts, nosaltres tambe ho habiem pensat..
LLUNETA molts anims desde aki, ja saps que sempre que vulguis pots comptar am nosaltres!!!! va que te queda poquissim per dir que estas de vacancetessssssssssssssssssss i podras descansar de nens , avaluacions, examens...ets,,

anims princesaaaaaaaaaa
GEMMA per fi sabem algo de tu,estas mooool mooolt desapareguda, com estas??
NUVIA molt xulo lo dels regalitos, que way!!! el vestit tambe es molt bonic! pero volem veure'l posat..jejejeje
LAUCOB com estas wapa? reposa que tot anira be.... moltes gracies per donarnos idees i ajudarnos

sobretot no deixis de passarte per aki, eh??
AMELIE com va tot?? ja keda menos per a poguer donar la teva gran noticia, e??
ISEEEE si vols venir d'excursio nomes te cal dir-ho i portar l'autoritzacio dels papis...jejejeje

el dijous que ve tornem a marxar a la biblioteca...aixi que si te vols apuntar.....seras molt ben rebuda!
que tal tot?
EIII NENES JO EL 26 NO PUC QUEDAR, TINC LA FESTA DE FINAL DE CURS!! que no vem dir el dissabte?? potser vaig equivocada....
BUENO PRINCESES vaig a treballar una miqueta que estic a l'escola i no he fet cap informe encara.....
fPD quina parrafadaaaaaaaaaaaaaa
mooooolts petonets i bon findeeeeeeeeeeeeeeeeeeee