Autor: tara » dc. juny 10, 2009 9:20 pm

Autor: Papallona* » dc. juny 10, 2009 9:21 pm

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 9:23 pm

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 9:24 pm

Autor: tara » dc. juny 10, 2009 9:43 pm

Autor: torsaeann » dc. juny 10, 2009 10:00 pm

Autor: nur_jor » dc. juny 10, 2009 10:00 pm

Autor: torsaeann » dc. juny 10, 2009 10:06 pm

Autor: estiu2010 » dc. juny 10, 2009 10:37 pm
tara ha escrit:A veure que us semblen, ja sabeu el meu estil!

Autor: blackmamba » dc. juny 10, 2009 10:45 pm
estiu2010 ha escrit:tara ha escrit:A veure que us semblen, ja sabeu el meu estil!
Escoltam jo maprimo una mica i tu tengreixes i comprem el vestit a mitges xq tenim els mateixos gustos!!!!!i mira q series tu qi lestrenaria!!!

Autor: laiac » dc. juny 10, 2009 11:05 pm
jijijijijijij

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 7:08 am
Giss ha escrit:Ei! però jo surto a les 19.00!
Encara hi sereu?

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 7:11 am
_eLi_ ha escrit:Hola wapis!!!!!!
Entro però molt ràpid pq vaig a veure los hombres de paco, jo demà acabaré sobre les 6 - 6.30h de treballar si esteu al Viena m'apunto pq jo no puc kedar dissabte, nem a montmeló a veure les motos.
Tinc el pressupost del signo, us l'ensenyo demà okis.
Demà al matí que tinc festa estaré per akí i hem fico al dia amb lo que heu parlat.
Ptons, fins demà.

Autor: tara » dj. juny 11, 2009 7:13 am

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 7:13 am
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡¡¡¡
Demà si que vindré¡¡¡¡¡ a les 5 surto de treballar i cap a les 17.15 ja estaré al viena¡¡¡¡¡¡¡¡ però jo a les 18.45 marxaré que a les 19.15 tinc que estar a casa que em bé una visita¡¡¡¡¡¡¡
FINS DEMÀ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
UN PETONET I JO TAMBÉ VAIG A SECAR.ME EL PEL¡¡¡¡¡JAJAJAJAJAJAJA¡¡¡¡¡¡
FINS DEMÀ¡¡¡¡¡¡¡

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 7:15 am
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡¡
També vindrà una amiga meva que es casa l'any que bé però que no està al foro ja que ella es casa a lleida però viu al meu poble¡¡¡¡¡¡¡¡
Fins demà¡¡¡¡¡
Un petonet¡¡¡¡¡¡

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 7:16 am
estiu2010 ha escrit:tara ha escrit:A veure que us semblen, ja sabeu el meu estil!
Escoltam jo maprimo una mica i tu tengreixes i comprem el vestit a mitges xq tenim els mateixos gustos!!!!!i mira q series tu qi lestrenaria!!!

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 7:19 am
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!
quina desesperació!!! no pot ser,...us dic que avui no em podré conectar gaire i miteles elles, 4 pagines senceres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mare meva!!!!!
doncs acabo d'arribar a casa!!!!!! he treballat a saco, he tingut examen d'angles, he anat a comprar i sopar a casa ma germana!!!!!!!!!!!!!! i heu quedat sense jo saber-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!jijijijijijij
bé, he intentat posar-me al dia!!!!!!!tot i que no he vist el video i vull veure pentinats i aquestes coses, que jo encara l'haig de triar i m'han dit si en tenia alguna idea!!!!vull veure pentinats!!!!!
PRIMER: el pressupost aquest de poti-poti està força bé no????ens comprem nosaltres les samarretes a una i ja està...i millor 12e no??? a veure com és!!!!
SEGON: kedadaaaaaaaaaaa.....ja us he dit que el dissabte no podia, i demà, tot i estar treballant desde les 8, va i em posen una reunió a les 6 de la tarda quan ja és la meva hora de plegar!!!!!si ho enllestim ràpid acabaria cap allà les 7 i mitja!!!! bufffff és tard==????????????? jo ticn moltes ganes de quedar...i vull parlar del tema manualitats!!!! jopetaaaaaaaaaa!!!!!
Algú de vosaltres em pot passar el vostre mòbil per privat i així segons l'hora que acabi truco per si val la pena venir??????????????
Petonets!!!!!