NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 7:22 am

Ninetes!!!
heu pensat fer alguna "sorpresita" al núvi????? :star::
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dj. juny 11, 2009 7:56 am

Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!

quina desesperació!!! no pot ser,...us dic que avui no em podré conectar gaire i miteles elles, 4 pagines senceres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mare meva!!!!!
doncs acabo d'arribar a casa!!!!!! he treballat a saco, he tingut examen d'angles, he anat a comprar i sopar a casa ma germana!!!!!!!!!!!!!! i heu quedat sense jo saber-ho!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( jijijijijijij

bé, he intentat posar-me al dia!!!!!!!tot i que no he vist el video i vull veure pentinats i aquestes coses, que jo encara l'haig de triar i m'han dit si en tenia alguna idea!!!!vull veure pentinats!!!!!

PRIMER: el pressupost aquest de poti-poti està força bé no????ens comprem nosaltres les samarretes a una i ja està...i millor 12e no??? a veure com és!!!!

SEGON: kedadaaaaaaaaaaa.....ja us he dit que el dissabte no podia, i demà, tot i estar treballant desde les 8, va i em posen una reunió a les 6 de la tarda quan ja és la meva hora de plegar!!!!!si ho enllestim ràpid acabaria cap allà les 7 i mitja!!!! bufffff és tard==????????????? jo ticn moltes ganes de quedar...i vull parlar del tema manualitats!!!! jopetaaaaaaaaaa!!!!!
Algú de vosaltres em pot passar el vostre mòbil per privat i així segons l'hora que acabi truco per si val la pena venir??????????????

Petonets!!!!!

laiac.. jo estaré fins les 8. potser si que es una mica tard.. i si no et va de cami.. pero si vols passar... jejeej ara et paso telf.

Eiiiiiiiiii si que és tard, però jo tinc ganes de veureus un momentet encara que sigui!!!!!! tot i això...comença a les 6, que serà més tard, i després que no discuteixin gaire que sinó.....es faran les tantes...............si fos molt molt tard ja no vindria......!!!!

snif snif!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. juny 11, 2009 7:58 am

Papallona* ha escrit:Ninetes!!!

Ninetaaaaaaaaa!!!

Ahir mateix ho parlava amb ma germana, perquè m'agradaria fer-li alguna cosa però no sé el què!!!!!!

A veure si entre totes tenim idees!!!!!!! perque jo no sé què pas!!!!

per cert, ara haig d'enviar una cosa urgent, però d'aquí a una estona espero estar més amb vosaltres!!!!!!

Patnets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. juny 11, 2009 8:29 am

Dons algo si que em faria gracia, pero la veritat es que no se m'acut res!
Ahhhhhhhhh, ja ho tinc hi ha una web "regalo original" o algo aixi on hi ha coses xules, fa dies vaig mirar per anar a un circuit i donar una volta en un ferrari, aixo si li agradaria!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. juny 11, 2009 8:30 am

Mireu-vos la web hi ha coses que estan molt be!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. juny 11, 2009 8:36 am

Mucho mas que un regalo, tambe esta molt be, ja em direu si trobeu alguna cosa!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. juny 11, 2009 9:15 am

EIiiiiiiiiiiii jo em pensava que deieu regal el mateix dia de la boda no??????? perque per regals d'aquestos, jo aquest any li regalaré tirar-se en paracaigudes, que l'any passat ja ho havia reservat i va caure un diluvi i no ho vam poder fer, sort que no li havia dit i encara serà sorpresa!!!!

però faré un passeig per la web aquesta!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. juny 11, 2009 9:20 am

Papallonaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

on vas comprar aquelles bossetes que vas dir que t'havien sortit tan bé de preu???????les bolsitas aquelles.....es que les voldria per posar a dins l'arròs si surt bé de preu!!!!

Ei noies.....que per mi segueix en preu arròs i rams de xupa-xups eeee!!!!!

HE pensat una cosa si algú m'ho vol acompanyar!!!!! tinc la terjeta del GROS MERCAT i és una tonteria però allí tenen sacs d'arròs a lo grande i crec que xupa-xups també....si algú m'hi vol acompanyar jo aniré a mirar-ho!!!!!

apaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 9:28 am

tara ha escrit:Dons algo si que em faria gracia, pero la veritat es que no se m'acut res!
Ahhhhhhhhh, ja ho tinc hi ha una web "regalo original" o algo aixi on hi ha coses xules, fa dies vaig mirar per anar a un circuit i donar una volta en un ferrari, aixo si li agradaria!

uff. es que nu sé. .. es molt difícil...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 9:28 am

tara ha escrit:Mireu-vos la web hi ha coses que estan molt be!

okis :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 9:29 am

laiac ha escrit:Papallonaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

on vas comprar aquelles bossetes que vas dir que t'havien sortit tan bé de preu???????les bolsitas aquelles.....es que les voldria per posar a dins l'arròs si surt bé de preu!!!!

HE pensat una cosa si algú m'ho vol acompanyar!!!!! tinc la terjeta del GROS MERCAT i és una tonteria però allí tenen sacs d'arròs a lo grande i crec que xupa-xups també....si algú m'hi vol acompanyar jo aniré a mirar-ho!!!!!

apaaaaa!!!!

laiac.. ho vaig comprar per ebay.. ni han un munt de molts colors.. pero crec que julio també en té
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 9:30 am

també podriem anar a la bolsera....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 9:33 am

http://picasaweb.google.com/madrid906?fgl=true&pli=1

us deixo la web de julio.. hi ha novetats ... a mi m'han agradat uns bolis...
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dj. juny 11, 2009 9:51 am

tara ha escrit:Dons algo si que em faria gracia, pero la veritat es que no se m'acut res!

Es bona idea aixo del ferrari xo no tinc 500€....esq am el rellotge q ell vol ja sem en va dos mesos de sou....potser li compro una copis i li regalo algox la moto q li fara molta ilu

:star:: ara e trobat aixo del ferrari em pista x 300€ mu puc pensar
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 11, 2009 10:12 am

Papallona* ha escrit:Ninetes!!!

jo és algo q vull fer.. lo que no sé és que fer-li!!!! alguna idea?????
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 11, 2009 10:15 am

_eLi_ ha escrit:Hola!!

Per lo que he llegit segueix la kedada d'akesta tarda oi?? Jo vindré per allí les 6.15-6.30.
Que us sembla la idea de fer un dia una kedada amb els nois?? Nuse mira ho estaba pensant ara.....els hi faria vergonya?? Podríem anar a sopar un día!

A mi em sembla molt bona idea!!!!

Lo que el meu xicot no parla gaire quan no coneix!!!! jejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 11, 2009 10:18 am

apaaaaa!!!!

A la web del julio (la que et posa l'enllaç la papallona) hi ha unes bossetes amb une pètals de tela perfumats que estan molt bé de preu. jo la idea q tinc és comprar aquestes bosetes i llavors fer lo de teñir l'arroç i ficar-ho dins de les bossetes amb els pètals!!!! i también vaig veure en una altra web uns confetis en forma de cor i potser también en compro i en poso a les bossetes... així aprofito les bossetes i hi poso arròs, confeti i pètals tot junt!!!!!

que us sembla????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dj. juny 11, 2009 10:19 am

Ui el meu fitipaldi no voldra venir xq encara q ell diu q es super obert quan no coneix a la gent no li va mai be.
us o dic xq feina vam tenir xq vingues a la boda del meu cosi i ja feia 3 anys q sortiem junts.... encara que potser li podria fer una mica de xantatge am algo....
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » dj. juny 11, 2009 10:19 am

apaaaaa!!!!

Ah!!! jo m'hi apuntaria a anar a això del GROS MERCAT... no sé on és ni res, però bé, si ens ha de sortir millor de preu ni q sigui els chupa-chups!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dj. juny 11, 2009 10:21 am

apaaaaa!!!!

Nena jo si vols t'acompanyo encara q x mi es una mica aviat anar a comprar l'arros xq sem pasara tot un any a casa i els xupaxups sem desfarien!!!!!jijijijijiji!!!
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants