paerò amb les gerberes también poden ser més finets.. el primer és molt maco...
Autor: Papita » dg. juny 07, 2009 8:12 pm

Autor: nimi » dg. juny 07, 2009 9:34 pm

Autor: Miruchi » dc. juny 10, 2009 8:12 am

Autor: nimi » dj. juny 11, 2009 10:30 am
Miruchi ha escrit:Nimi, són tots molt macos, la veritat, i és una opció de flor que no m´havia plantejat i queda super elegant.
M'esteu tornant boja amb tants rams bonics!!!!!!!!!!!!!!
Aquest divendres acabo els examens( o millor dit, l'examen, xq només em presento a un) i penso posar-me a saco amb la boda. Tema detalls, música, protocol, regals, taules, etc......Així que os espera una de bona, perquè estaré d'un pesat que el nostre post petarà!!!![]()
Aquest divendres ja tinc la prova de menú i estic histèrica!!!!
Com aneu vosaltres, amb aquests silencis que tenim últimament....que tenim el post a la segona pàgina???

Autor: nimi » dj. juny 11, 2009 3:59 pm

Autor: Miruchi » dj. juny 11, 2009 11:25 pm

Autor: *Alba* » dv. juny 12, 2009 7:46 am
nimi ha escrit:NENIIIS!! 3 meses justos hoyy!!!! HAY QUE PONERSE LAS PILAS!!![]()
TINC PORR jajajaja...
i les aliances... uf ens costen 850€!! NO SABEM QUE FOTREEEEEEEEEEEEE!!! 
Autor: nimi » dv. juny 12, 2009 8:27 am

Autor: *Alba* » dv. juny 12, 2009 8:31 am
nimi ha escrit:SIII! JA TENIM UN 2!! però no hi sóc conscient...avui tinc una boda per la tarda d'una amiga i ja li ha arribat el dia, avui es casa! i s'ha passat tan ràpid...a nosaltres también ens pasarà el mateix. Van passant els mesos i ni ens adonem! I ara arriba l'estiu i encara es passarà més ràpid!
La prova del vestit la tinc divendres que ve, a veure que tal...segur que em ve molt gran perquè m'he aprimat...Jo también confio en veure la llum quan m'ho possi i veure quin ram em pega, quin vel...tot! ajjaj (al igual)
Les aliances a nosaltres ens han costat 450 euros, està super bé de preu pero en general no baixaven de 600 i pico...sí, 850 euros es una pasta, però si son les que us agraden, els 200 o 300 euros que us podieu estalviar no us solucionarà la vida i són uns anells per tota la vida!
Doncs tema perruqueria...sí, una jugarreta perquè era la que tenia aprop de casa. Després baixaré a la pelu d'abaix per fer-me el recogit i aveure que tal. Si m'agraden, doncs els hi demanaré que em pentinin...encara que hauré de matinar moltisim!!!
Noies, vosaltres que penseu fer després del convit i ball? vull dir, continuareu la festa por ahi o anireu a un hotelet els dos....

Autor: Miruchi » dv. juny 12, 2009 8:52 am

Autor: SUSI 76 » dv. juny 12, 2009 4:10 pm

Autor: nimi » dg. juny 14, 2009 11:03 am

Autor: Miruchi » dg. juny 14, 2009 8:03 pm

Autor: nimi » dg. juny 14, 2009 8:23 pm

Autor: SUSI 76 » dl. juny 15, 2009 9:04 am

Autor: nimi » dl. juny 15, 2009 10:50 am
SUSI 76 ha escrit:Buenos dias wapisimas!!!!
NIMI por fin tienes más claro como será tu ramo!!!! Jajaja tanta indecisión
no puede ser que son muchas cosas!!!
Me encanta la idea del blanco combinado con algun tono pastel.
Te quedará super fino y elegante.
MIRUCHI ya has hecho la prueba del menú??????? Pero que avanzada que vas!!!!! A nosotros nos dijeron de hacerla la ultima semana de julio.
Tengo unas ganas ya de hacerla, ummmm que hambre, jejeje!!!
Bueno, y que tal? Os quedó bien claro lo que querías???
Ahhh yo mañana tengo la primera prueba del vestido!!!!
Que ilusión!!! Vendrán mi madre y mi hermana. Ya me las imagino .......
Aish .......

Autor: SUSI 76 » dl. juny 15, 2009 11:30 am

Autor: nimi » dt. juny 16, 2009 9:58 am

Autor: SUSI 76 » dt. juny 16, 2009 10:30 am