NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 8:35 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Pues no se.. no me nagrade gairebe cap... o es que tinc al cap els del 2009 que eren preciosos... o no se..

Nuvia menalegro per tu!!! que be eh!!! jo us vui veure amb un vestidet posat!!! tinc ganes!!!

:-()-) :-()-) :-()-)

Tranquil.la a mi tmpoc me'n agrada cap per ara... però diuen que això es la tendència després lo de les botigues és bastant diferent! X sort...

aaaaaa, jeje jo pensava que ja us agradave algun.. i es que mels he mirat tots.. i no se.. els falte algo..

com va wapetona?

Pos bé, ara feia un descans però marxo ràpid!!! Només he entrat a saludar... seguiré estudiant que no sigui dit que no ho faig... jejeje!!! >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 8:39 pm

Nenes, fa una estona ma arribat el regalet de l´Eugeeeeeeeeeeeee!!!!
Ai quina passadaaaa!!! m´ha quedat molt guapo!!! jeje :p

Espero que li agradi!! ja tinc ganes de donarli ::love::

--------

Ahir, vam tenir bronca.. aquest finde li entregarem la invitació a la germana del meu avi i la meva avia ja va saltar, i no sera negre, com la meva i laltra germana no?

aix... mira que no salto mai.. jo no soc de saltar... pero fins aqui!!!

Ja me desfogat :p jejeje
nenes no puc mes.. necessito dormir :p ultimament treballo massa dies seguits... i avui tinc mal de cap... no arribe a migranya per sort... pero ja tinc el run run.. me fa mal l´esquena tambe... vamos que he notat l´augment d´hores de treball...

-----------

Noticia: una amiga de la feina em deixara el can can :) ja tinc la cosa prestada!!!!! ueeee jejeje

Una altra coseta!!! Vui que vingueu a la meva despedida!!!
No se si volieu venir o no, pero us vui amb mi!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 8:43 pm

miriameta ha escrit:Nenes, fa una estona ma arribat el regalet de l´Eugeeeeeeeeeeeee!!!!

--------

Ahir, vam tenir bronca.. aquest finde li entregarem la invitació a la germana del meu avi i la meva avia ja va saltar, i no sera negre, com la meva i laltra germana no?

nenes no puc mes.. necessito dormir :p ultimament treballo massa dies seguits... i avui tinc mal de cap... no arribe a migranya per sort... pero ja tinc el run run.. me fa mal l´esquena tambe... vamos que he notat l´augment d´hores de treball...

-----------

Noticia: una amiga de la feina em deixara el can can :) ja tinc la cosa prestada!!!!! ueeee jejeje

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FIESTUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Només espero que no em pilli de vacances :-( marxo del 15 d'Agost al 22 d'Agost... jejejeje Visca la miri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 8:44 pm

miriameta ha escrit:Nenes, fa una estona ma arribat el regalet de l´Eugeeeeeeeeeeeee!!!!

--------

-----------

Miri negre el què? La invitació? Què no li va agradar? Aixs m'he perdut!!!!
molt bé lo del cancan wuapi!!!! Una cosa menys!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 8:49 pm

El llacet de la invitació el vam posar de 3 colors diferents, negre, verd i vermell. I tocave com tocave... els 3 son bonics.. pero la meva avia es aixi de............ toca nasos.

En comptes de dir algo de la invitació, el paper, la lletra.. el contingut.... que es lo mes normal.. nomes va dir tota lestona un llaç negre...pues me va sentar molt malament.. pensava que hu havia contat.. ejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 8:59 pm

miriameta ha escrit:El llacet de la invitació el vam posar de 3 colors diferents, negre, verd i vermell. I tocave com tocave... els 3 son bonics.. pero la meva avia es aixi de............ toca nasos.

En comptes de dir algo de la invitació, el paper, la lletra.. el contingut.... que es lo mes normal.. nomes va dir tota lestona un llaç negre...pues me va sentar molt malament.. pensava que hu havia contat.. ejej

Ja saps com és la gent gran... no t'hi facis mala sang... de veritat que no val la pena que t'amarguis amb coses així... deixa-la estar!!!! :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 10, 2009 9:01 pm

Son les 10h toca estudiar!! Petonets a totes!!!!! Naniiiit!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. juny 10, 2009 10:07 pm

Bona nit!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 11, 2009 1:58 pm

Bona tarda a totes!!! Em kda una setmana de patiment aixssss que això cada cop està més aprop!!!! Quin estrés que porto i que malament que ho porto!!!! Nenes el dia 20 necessitaré recolçament psicològic a saco!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. juny 11, 2009 5:22 pm

Don't worry be happy!!!!!! Pensa que el dia 20 et comencen les vacances, jejejejeje i listos!!!!!!

miriameta... fa molt que no tho dic: QUE ET QUEDA NO RES!!!!! QUINS NERVISSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! QUE FUERTE ME PARECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Fa molta calor, estic fregida!!!!!

Vaig a veure desfiles, a veure si hi ha algun vestit que em faci dir: oooooooooohhhhhhhh!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dj. juny 11, 2009 8:09 pm

A l´aire es respiren vestits!!!! jejeje

Nenes a la botiga ja es veu el cartellet de trasllat i he vist la nova botiga!! uns cartells negres i fa cantonada!!! quina passada!!!

Vui veureus a totes amb vestidets!!!

No me crec que ja tingui el 2 davant..... que va massa rapid la cosa.... que s´envale!!

Com aneu totes??? enfeinadetes???

Lluneta anims!!!! que d´aqui una setmana ja te podras oblidar de moltes coses!!! de classes, de opos, i agobios!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 11, 2009 8:58 pm

miriameta ha escrit:A l´aire es respiren vestits!!!! jejeje

Nenes a la botiga ja es veu el cartellet de trasllat i he vist la nova botiga!! uns cartells negres i fa cantonada!!! quina passada!!!

Vui veureus a totes amb vestidets!!!

No me crec que ja tingui el 2 davant..... que va massa rapid la cosa.... que s´envale!!

Com aneu totes??? enfeinadetes???

Lluneta anims!!!! que d´aqui una setmana ja te podras oblidar de moltes coses!!! de classes, de opos, i agobios!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::

Gràcies noies... la veritat és que els ànims em van molt bé!!!! Gràcies wuapes... ja tinc ganes d'acabar i centrar-me en pensar coses per la boda!!! jejejeje :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dv. juny 12, 2009 6:49 am

BON DIA PRINCESESSSSSSSSS
ho sento per no haber passat abans per aqui, pero he tingut uns dies una mica xof!

he vist que heu fet un munt de feina...ufffff vaig a veure que heu dit boniquetes meves!!! :-))
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dv. juny 12, 2009 7:11 am

a veure....

MIRIAMETAAAAAAA tens un marcador que fa una mica de yuyu no?? pero wauy!! :-///: ah!! i siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fiestukiiiiiiiiiiiiiiiiiiii VISCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,que xulo aixo de fer la despedida junts, nosaltres tambe ho habiem pensat..

:ball:ball: :ball:ball: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

LLUNETA molts anims desde aki, ja saps que sempre que vulguis pots comptar am nosaltres!!!! va que te queda poquissim per dir que estas de vacancetessssssssssssssssssss i podras descansar de nens , avaluacions, examens...ets,, >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: anims princesaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

GEMMA per fi sabem algo de tu,estas mooool mooolt desapareguda, com estas??

NUVIA molt xulo lo dels regalitos, que way!!! el vestit tambe es molt bonic! pero volem veure'l posat..jejejeje

:-)ok:

LAUCOB com estas wapa? reposa que tot anira be.... moltes gracies per donarnos idees i ajudarnos :-()-) sobretot no deixis de passarte per aki, eh??

AMELIE com va tot?? ja keda menos per a poguer donar la teva gran noticia, e?? :-)ok:

ISEEEE si vols venir d'excursio nomes te cal dir-ho i portar l'autoritzacio dels papis...jejejeje :-) el dijous que ve tornem a marxar a la biblioteca...aixi que si te vols apuntar.....seras molt ben rebuda!
que tal tot?

EIII NENES JO EL 26 NO PUC QUEDAR, TINC LA FESTA DE FINAL DE CURS!! que no vem dir el dissabte?? potser vaig equivocada.... :-/ :-/

BUENO PRINCESES vaig a treballar una miqueta que estic a l'escola i no he fet cap informe encara..... ::-)

fPD quina parrafadaaaaaaaaaaaaaa
mooooolts petonets i bon findeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-)ok: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dv. juny 12, 2009 8:35 am

Bon dia precioses!!! :*:-) :*:-)

Laucob moltissimes felicitats per aquesta nena!!!! : bb : quina il·lusió!!! :-)) :-)) :-))

Lluneta, respira a fons i relaxa't! Com va anar ahir??? Va pujar el Jordi?? o aneu a sopar avui en plan romàntic??? :-)---(-:

Cuca, apunta'm per l'excursió de dijous! jejeje Ja els hi diré als pares que hem firmin el permís! :-) :-) :-) Ara en serio, que et passa preciosa?? pq estas xof???? :-(

Miri, clar que vindrem a la teva despedida!!! ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

Nuvia, el vestit està xul·lo! :-)ok: :-)ok: Ara falta veure'l amb tu a dins!!!! (-O-:-) (-O-:-)

Amelie, com va tot??? :-)

Gemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa apareix!!!!!!

Ara una pregunta, quan us costa el video a vosaltres????
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 12, 2009 8:24 pm

laucob ha escrit:hola boniques.

ahir vam arribar mega cansats de barcelona i per aixo no vam dir res. nosaltres continuem reposant tenim noticies, molt fresquetes.

dir-vos que per l'octubre neixera una futura novia, duc una nena.

sobre els consells aqui estem per aixo crec. jo vaig entrant pero hi ha vegades que s'em pasa jajaj soc aixi de despiste.

Felixitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Una nena!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Espero que tot estigui bé i la pogueu abraçar ben aviat!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 12, 2009 8:28 pm

ise ha escrit:Bon dia precioses!!! :*:-) :*:-)

Laucob moltissimes felicitats per aquesta nena!!!! : bb : quina il·lusió!!! :-)) :-)) :-))

Lluneta, respira a fons i relaxa't! Com va anar ahir??? Va pujar el Jordi?? o aneu a sopar avui en plan romàntic??? :-)---(-:

Cuca, apunta'm per l'excursió de dijous! jejeje Ja els hi diré als pares que hem firmin el permís! :-) :-) :-) Ara en serio, que et passa preciosa?? pq estas xof???? :-(

Miri, clar que vindrem a la teva despedida!!! ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

Nuvia, el vestit està xul·lo! :-)ok: :-)ok: Ara falta veure'l amb tu a dins!!!! (-O-:-) (-O-:-)

Amelie, com va tot??? :-)

Gemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa apareix!!!!!!

Ara una pregunta, quan us costa el video a vosaltres????

A mi el video 1000 eurets!!! I a tu què et van dir al final ahir? Explica'ns!!!!
El Jordi no va pujar ahir pq no tenia festa així que vaig estar sola. Avui havíem de sortir a sopar però no en tinc massa ganes així que a casa!!!! I res, segueixo amb les opos... vaya rollo!! :-( :-( M'havien dit d'anar a un cumple i también he dit que no així que a casa toca fins dissabte que ve... què hi farem!!! :-)) Per de moment res de nou noies... :-( :-( la meva vida continua avorrida com una ostra...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » ds. juny 13, 2009 12:47 pm

PRIMER DE TOT,LAUCOB ENORABONA!!!!!!!!!!!!!!!! UNA NENA!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE BE!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

ise no me passa res greu el que passa es que estic una mica desilusionada am els pares i me estan donant un final de curs ....en fi que tot m'afecta i la paciencia se m'acaba.....tinc ganes de que acabi el curs! no pels nens, sino pels pares i per l'ambient que hi ha. Per lo demes estic mooolt be tinc un nino que no me'l mereixo que sempre me escolta i que me mima..... ::love:: vaig tenir una setmaneta una mica dolenta pero ja s'acaba!!

que tal tu??

LLUNETTA animat i surt a celebrar un soparet am el jordi avuiii, no cal que te tanquis com si estiguessis a la preso!! tambe tens dret a descansaar i desconectar! ANIMAT I SURT A SOPAR!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

MIRIAMETA com estas??

NUVIA si veus algun vestidet ja ens informaras! jeje :-)ok:
nenes espero que passeu molt bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!

un petonas per toteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 13, 2009 2:41 pm

cuca lleida ha escrit:PRIMER DE TOT,LAUCOB ENORABONA!!!!!!!!!!!!!!!! UNA NENA!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE BE!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

ise no me passa res greu el que passa es que estic una mica desilusionada am els pares i me estan donant un final de curs ....en fi que tot m'afecta i la paciencia se m'acaba.....tinc ganes de que acabi el curs! no pels nens, sino pels pares i per l'ambient que hi ha. Per lo demes estic mooolt be tinc un nino que no me'l mereixo que sempre me escolta i que me mima..... ::love:: vaig tenir una setmaneta una mica dolenta pero ja s'acaba!!

que tal tu??

LLUNETTA animat i surt a celebrar un soparet am el jordi avuiii, no cal que te tanquis com si estiguessis a la preso!! tambe tens dret a descansaar i desconectar! ANIMAT I SURT A SOPAR!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

MIRIAMETA com estas??

NUVIA si veus algun vestidet ja ens informaras! jeje :-)ok:
nenes espero que passeu molt bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!

un petonas per toteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-)

Wuapes passeu un bon cap de setmana!! Si puc ja surtiré però tot el temps me l'ocupa la pu... programació didàctica que no sé ni si l'estic fent bé, vaig a cegues no sé tinc la impressió que el tribunal em destrossarà per aquí... no entenc el que estic fent imagineu-vos com ho puc defensar!! Per cert, la presentació de la programació és un acte públic així que si voleu venir a fer-me costat ja ho sabeu, esteu convidades... :-)ok: Veureu com faig el rídicul... i com em destrossen... mare meva! No m'hi presentaria pas... ara que s'apropa el moment!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » ds. juny 13, 2009 3:37 pm

lluneta si vols que assistim.nomes te cal demanar. A poc que pugui anire a ferte costat!! dis dia, lloc i hora . Si tu creus que t'anira be nomes cal que ho diguis! un petonas :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants