11 de setembre...casar-se un festiu!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: Papita » dg. juny 07, 2009 8:12 pm

hello!! nimi!! q macos els rams!! jo és que el volia així.. lampant!! jejej

paerò amb les gerberes también poden ser més finets.. el primer és molt maco... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: *Alba* » dg. juny 07, 2009 8:27 pm

Estic d'acord amb la Miruchi!! EL BLANC M'ENCANTA!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: nimi » dg. juny 07, 2009 9:34 pm

ai nenes....a mi el primer m'agrada molt pel tema de que sigui rosa i que hi hagin diferents flors i la tira es molt original, veritat? El blanc también es super maco...però tinc por amb els blancs ja que pràcticament no s'apreciien amb el vestit...tinc aquest dubte!

i no us agrada l'ultim? el trobo super fi amb les boletes que sorten per adalt...
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: Miruchi » dc. juny 10, 2009 8:12 am

Nimi, són tots molt macos, la veritat, i és una opció de flor que no m´havia plantejat i queda super elegant.
M'esteu tornant boja amb tants rams bonics!!!!!!!!!!!!!!

Aquest divendres acabo els examens( o millor dit, l'examen, xq només em presento a un) i penso posar-me a saco amb la boda. Tema detalls, música, protocol, regals, taules, etc......Així que os espera una de bona, perquè estaré d'un pesat que el nostre post petarà!!! :: orrr::

Aquest divendres ja tinc la prova de menú i estic histèrica!!!!

Com aneu vosaltres, amb aquests silencis que tenim últimament....que tenim el post a la segona pàgina??? : sgra :
Miruchi
:: núvia experimentada

Entrades: 312
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 4:51 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimi » dj. juny 11, 2009 10:30 am

jo, doncs jo hi dubto amb aquest tipus de flor perquè precisament la trobo poc elegant...jajajaj. Som un cas! Tu tranquila, has escogit un ram super maco i estaràs guapisima! Es normal que dubtis perquè hi han tants rams i tants de tan macus...aish. Em pasa el mateix amb el vestit de novia, encara hi dubto!

Per cert, molta sort en l'exàmen!

Es veritat que ultimament el foro està molt apagat...Susi, Papita, Alba!! com aneu? com ho porteu?

Jo demà tinc una boda per la tarda, a veure que tal! agafaré idees, encara que com es boda cocktail...es diferent.

Ultima novetat: m'he quedat sense peluquera per la boda...amb la escusa de que demà tinc boda, anava a fer-me un recogit per veure que tal. Abans per això, vaig anar abans d'ahir a fer-me un bany de color per treure'm les metxes. Total, que no em van fer bé ni el netejar-me el cap. Vaig acabar dolorida del tirons de cabell que em van fer, no em van tractar gens bé i mil coses que millor no recordar...semblava que m'estiguessin grabant en una camara oculta...
Aixi que demà, obviament no aniré. Encara que estigui més lluny, vindré a una de Cerdanyola que m'agrada bastant...a veure que tal. Si m'ho fa bé, doncs li preguntaré per si em pot pentinar...encara que es un rollo perquè perdré bastant temps en camins...i em caso a las 12!

Miruchi ha escrit:Nimi, són tots molt macos, la veritat, i és una opció de flor que no m´havia plantejat i queda super elegant.
M'esteu tornant boja amb tants rams bonics!!!!!!!!!!!!!!

Aquest divendres acabo els examens( o millor dit, l'examen, xq només em presento a un) i penso posar-me a saco amb la boda. Tema detalls, música, protocol, regals, taules, etc......Així que os espera una de bona, perquè estaré d'un pesat que el nostre post petarà!!! :: orrr::

Aquest divendres ja tinc la prova de menú i estic histèrica!!!!

Com aneu vosaltres, amb aquests silencis que tenim últimament....que tenim el post a la segona pàgina??? : sgra :

Imatge
nimi

EntradaAutor: nimi » dj. juny 11, 2009 3:59 pm

NENIIIS!! 3 meses justos hoyy!!!! HAY QUE PONERSE LAS PILAS!! :: orrr:: :: orrr::

Imatge
nimi

EntradaAutor: Miruchi » dj. juny 11, 2009 11:25 pm

Osti Nimi, quina pua!!!! A veure si ho pots solucionar. Es que el tema perruqueria no és gens fàcil, eh?
Ja has tingut la 1ª prova del vestit???Perque a mi em pasa el mateix...i tinc la prova el dimecres!!!!Espero que se'm treguin els dubtes.

On t'estan les demès foreres???????????????????????
Miruchi

EntradaAutor: *Alba* » dv. juny 12, 2009 7:46 am

nimi ha escrit:NENIIIS!! 3 meses justos hoyy!!!! HAY QUE PONERSE LAS PILAS!! :: orrr:: :: orrr::

NENA JA TENIM UN 2!!!! :.0.-0.: TINC PORR jajajaja...

Jo el ram em porta de cul també!!!! :-( i les aliances... uf ens costen 850€!! NO SABEM QUE FOTREEEEEEEEEEEEE!!! :--(

No puc entrar massa avui... però que tingueu un bon finde!!!
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dv. juny 12, 2009 8:27 am

SIII! JA TENIM UN 2!! però no hi sóc conscient...avui tinc una boda per la tarda d'una amiga i ja li ha arribat el dia, avui es casa! i s'ha passat tan ràpid...a nosaltres también ens pasarà el mateix. Van passant els mesos i ni ens adonem! I ara arriba l'estiu i encara es passarà més ràpid!

La prova del vestit la tinc divendres que ve, a veure que tal...segur que em ve molt gran perquè m'he aprimat...Jo también confio en veure la llum quan m'ho possi i veure quin ram em pega, quin vel...tot! ajjaj (al igual)

Les aliances a nosaltres ens han costat 450 euros, està super bé de preu pero en general no baixaven de 600 i pico...sí, 850 euros es una pasta, però si son les que us agraden, els 200 o 300 euros que us podieu estalviar no us solucionarà la vida i són uns anells per tota la vida!

Doncs tema perruqueria...sí, una jugarreta perquè era la que tenia aprop de casa. Després baixaré a la pelu d'abaix per fer-me el recogit i aveure que tal. Si m'agraden, doncs els hi demanaré que em pentinin...encara que hauré de matinar moltisim!!!

Noies, vosaltres que penseu fer després del convit i ball? vull dir, continuareu la festa por ahi o anireu a un hotelet els dos....

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dv. juny 12, 2009 8:31 am

nimi ha escrit:SIII! JA TENIM UN 2!! però no hi sóc conscient...avui tinc una boda per la tarda d'una amiga i ja li ha arribat el dia, avui es casa! i s'ha passat tan ràpid...a nosaltres también ens pasarà el mateix. Van passant els mesos i ni ens adonem! I ara arriba l'estiu i encara es passarà més ràpid!

La prova del vestit la tinc divendres que ve, a veure que tal...segur que em ve molt gran perquè m'he aprimat...Jo también confio en veure la llum quan m'ho possi i veure quin ram em pega, quin vel...tot! ajjaj (al igual)

Les aliances a nosaltres ens han costat 450 euros, està super bé de preu pero en general no baixaven de 600 i pico...sí, 850 euros es una pasta, però si son les que us agraden, els 200 o 300 euros que us podieu estalviar no us solucionarà la vida i són uns anells per tota la vida!

Doncs tema perruqueria...sí, una jugarreta perquè era la que tenia aprop de casa. Després baixaré a la pelu d'abaix per fer-me el recogit i aveure que tal. Si m'agraden, doncs els hi demanaré que em pentinin...encara que hauré de matinar moltisim!!!

Noies, vosaltres que penseu fer després del convit i ball? vull dir, continuareu la festa por ahi o anireu a un hotelet els dos....

Si nena... és que les aliançes.... NO SABEM QUÈ FER!! UFFF!!! quin dilemón!!...

Que t'ha passat amb la pelu??? O_O

Pel que fa al ball, ja es veurà! pero jo ja no sóc de les que despres allarga a la disco... tinc una edat que no aguanto tant! JAJAJAJA.. així que cap al llitet i FALTA GENT!! JUJUJU :llit::
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: Miruchi » dv. juny 12, 2009 8:52 am

A nosaltres ens han proposat uns amics de reservar el local que tenen destinat per la comissió de festes del barri, per fer uns bocatas de sopar i marxar de festa desprès. I em sembla bona idea, però tot depèn de com ho organitzem desprès.
Nimi, on has comprat les aliances???????????????????????????????????
Perquè recordo que eren molt maques i les trobo super bé de preu!A més, ens les regala una amiga y no vuy que es gasti molts calers.És el que diem, son uns anells per tota la vida, pero durant tota la vida hi hauran més, no?
Avui tinc la prova del menú i estic hiper nerviosa, i em trec de sobre l'examen!!!
Miruchi

EntradaAutor: SUSI 76 » dv. juny 12, 2009 4:10 pm

Holaaaaaaaaa wapis!!!!!!
NIMI que ramos más chulos has puesto!!
El primero me encanta. Yo es que soy de rositas. El mio tiene difentes
tonos en rosa y lo encuentro super fino.
El blanco tambien me encanta pero mejor darle un poco de color para
que resalte con el vestido.
Imatge
SUSI 76

Entrades: 366
Membre des de: dj. maig 22, 2008 12:35 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: nimi » dg. juny 14, 2009 11:03 am

SUSIII! CIELO! CUANTO TIEMPOOOO!!! Sí, el primero es muy finooo! A mi me encanta el blanco pero como tu dices después con el vestido casi no resalta, lo pondré seguramente blaco con diferentes rosas...pero en tonos pasteles en principio...porque quizás queda muy chillón poner fuxias...pero me gusta más la composición de la última foto...ns!! Pero cada vez veo más claro que llevaré este tipo de flor...Las rosas son muy bonitas, preciosas y además aguantan muchisimo pero...esk las tengo tan requetevistas!!

Miruchi, compramos las alianzas en prats joiers de puerta del angel, tienen bastantes modelos y son muy modernitos, pasaros! Están muy bien de precio. Qué tal te ha ido la prueba de menú y el examen?

Imatge
nimi

EntradaAutor: Miruchi » dg. juny 14, 2009 8:03 pm

Hola chicas,
Nimi, el examen creo que bién.....uno de esos que no sabes si bién o mal, pero bueno.
La prueba del menú fué genial. Eso sí, ayer solo me comí un sandwich y un vaso de leche. Estaba de un empache íncreible!!!Probamos 3 primeros, 3 segundos, 8 postres y unos 6 o 7 pasteles.....En fin, lo decidimos todo al momento.
Esta semana creo que ya me voy a poner con los detallitos y tal. Y vosotras qué???Como lo llevais todo???
Miruchi

EntradaAutor: nimi » dg. juny 14, 2009 8:23 pm

aiii!! Cuantanos que platitos tendrá tu menú!!!

Yo el viernes tengo la primera prueba del vestido...que ganasss!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: SUSI 76 » dl. juny 15, 2009 9:04 am

Buenos dias wapisimas!!!!
NIMI por fin tienes más claro como será tu ramo!!!! Jajaja tanta indecisión
no puede ser que son muchas cosas!!!
Me encanta la idea del blanco combinado con algun tono pastel.
Te quedará super fino y elegante.
MIRUCHI ya has hecho la prueba del menú??????? Pero que avanzada que vas!!!!! A nosotros nos dijeron de hacerla la ultima semana de julio.
Tengo unas ganas ya de hacerla, ummmm que hambre, jejeje!!!
Bueno, y que tal? Os quedó bien claro lo que querías???
Ahhh yo mañana tengo la primera prueba del vestido!!!!
Que ilusión!!! Vendrán mi madre y mi hermana. Ya me las imagino .......
Aish .......
Imatge
SUSI 76

EntradaAutor: nimi » dl. juny 15, 2009 10:50 am

Ya nos contarás que tal la prueba del vestido!! seguro que genial...todavia tu madre y hermana no lo han visto? ai, aiii!que emoción!! Mi madre vino con las amigas el dia que fui a mirar vestidos...no le gustaba ninguno y cuando les enseñé el que a mi más me gustaba...mi madre se puso a llorar como una magdalena...jajajja. Y todas dijeron...ESTE ES TU VESTIDO. Y así fue.

Sí, fue un momento muy de película... :)

Nosotros ya hace meses que hicimos la prueba de menú! jajajja. Nuestro menú se compone de:

40 variedades de aperitivo (diferentes buffets, cortes a la vista, parrillas a la brasa...)
De primero tenemos Parrillada de Pescado y Marisco con Bogavante,
de segundo entrecotte de ternera con salsa del chef (te mueres de lo rica que está la salsa!!)
Y el pastel es de fambruesa con chocolate

mmmmmmmmmmmm..................Delicioso!

SUSI 76 ha escrit:Buenos dias wapisimas!!!!
NIMI por fin tienes más claro como será tu ramo!!!! Jajaja tanta indecisión
no puede ser que son muchas cosas!!!
Me encanta la idea del blanco combinado con algun tono pastel.
Te quedará super fino y elegante.
MIRUCHI ya has hecho la prueba del menú??????? Pero que avanzada que vas!!!!! A nosotros nos dijeron de hacerla la ultima semana de julio.
Tengo unas ganas ya de hacerla, ummmm que hambre, jejeje!!!
Bueno, y que tal? Os quedó bien claro lo que querías???
Ahhh yo mañana tengo la primera prueba del vestido!!!!
Que ilusión!!! Vendrán mi madre y mi hermana. Ya me las imagino .......
Aish .......

Imatge
nimi

EntradaAutor: SUSI 76 » dl. juny 15, 2009 11:30 am

Mañana me llevaré la camara y haré fotitos.
Mi hermana no lo ha visto porque cuando fui a mirar iba con mi madre.
Ya le saltaron las lagrimas cuando me lo medio probé imaginaos mañana
que se me verá más mi medida.
Y mi hermana vive en Girona y viene expresamente.
Menudas dos magdalenas estan hechas, jijijiji!!!
NIMI que buena pinta tiene tu menú!!!
La carne que no falte. Yo lo mismo!
Nosotros haremos aperitivo, 1º, 2º y 3º plato, postre y pastel nupcial.
A comer a tope!!!!
Ahh, habeis visto por algun post lo del fotomatón?
Pedí informacion y alomejor lo alquilamos.
Cuesta casi 800€ pero debe de ser un recuerdo super divertido.
Que opinais?
Imatge
SUSI 76

EntradaAutor: nimi » dt. juny 16, 2009 9:58 am

Hoy es tu prueba Susiii! ya nos contarás!!

Mi vecina puso lo del fotomatón (se casó hace un mes) pero no le pregunté como habia ido, si se habia animado mucha gente o k.... Hombre, si los invitados se animan puede ser un muy buen recuerdo.

Pues a nosotros nos llamó la organista de la iglesia ayer, y nos dijo que por 4 canciones en la ceremonia, cobraba 190 eurazos! joerrr....no conocereis a alguien que sepa tocar el piano/organo? jejej

Imatge
nimi

EntradaAutor: SUSI 76 » dt. juny 16, 2009 10:30 am

Aish, si, que ganas tengo de que llegue esta tarde!!!!
Llevaré la camara de fotos y mañana os las envio, vale?
NIMI como se pasan con la musica, no?
Bufff, pues yo todavia tengo que concretar el tema de musica en la iglesia
porque no sé si tengo que llevarlo yo o las monjas tienen a alguien.
Si me dices que te cuesta eso esperate que a mi seguro que me ronda
lo mismo.
Esta semana hablaré con las monjas para que me den la información.
Depende lo que me digan te lo paso, vale NIMI?
Que casualidad que conozcas a alguien que haya contratado el fotomatón.
Pedimos presupuesto en dos y uno nos explicó que en el postre repartia
unas tarjetitas por las mesas para que la gente pasara por alli.
Está bien hacerlo en ese momento porque es cuando la gente empieza a estar mas animada.
El otro no nos explicaba tanto pero eso da igual, se lo decimos nosotros.
Imatge
SUSI 76

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants