Autor: tara » dj. juny 11, 2009 2:05 pm

Autor: Giss » dj. juny 11, 2009 2:05 pm

Autor: blackmamba » dj. juny 11, 2009 2:10 pm
_eLi_ ha escrit:SI, SI, SI!!!!!!!! Ya he visto unos vestiditos de Pepe Botella
Me ha encantado este!!!!!!!!!!--->> http://www.hola.com/novias/galeria/2009 ... 1/4/#ancla
Pero sin la torera, solo palabra de honor.
Solo he podido ver 5 vestidos, son muy bonitos, pero seguro que tiene muchisimos más preciosos!!

Autor: tara » dj. juny 11, 2009 2:46 pm

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 3:02 pm

Autor: nur_jor » dj. juny 11, 2009 3:21 pm

Autor: nur_jor » dj. juny 11, 2009 3:23 pm
_eLi_ ha escrit:Hola!!
Per lo que he llegit segueix la kedada d'akesta tarda oi?? Jo vindré per allí les 6.15-6.30.
Que us sembla la idea de fer un dia una kedada amb els nois?? Nuse mira ho estaba pensant ara.....els hi faria vergonya?? Podríem anar a sopar un día!

Autor: nur_jor » dj. juny 11, 2009 3:23 pm
_eLi_ ha escrit:http://www.guianupcial.com/pasarela-gaudi-2010/index.php
Nenas hay más fotos!!
Jesus del Pozo, Jesús Peiro, YolanCris, Victorio&Lucchino y model novias.
Yo estoy esperando las fotos de Pepe Botella que es el siguiente, el desile ya tiene que haber acabado pq era a las 12h. A ver si cuelgan fotillos.

Autor: nur_jor » dj. juny 11, 2009 3:26 pm
blackmamba ha escrit:A la web del julio (la que et posa l'enllaç la papallona) hi ha unes bossetes amb une pètals de tela perfumats que estan molt bé de preu. jo la idea q tinc és comprar aquestes bosetes i llavors fer lo de teñir l'arroç i ficar-ho dins de les bossetes amb els pètals!!!! i también vaig veure en una altra web uns confetis en forma de cor i potser también en compro i en poso a les bossetes... així aprofito les bossetes i hi poso arròs, confeti i pètals tot junt!!!!!
que us sembla????

Autor: nur_jor » dj. juny 11, 2009 3:29 pm
Papallona* ha escrit:hola wapis!!!
pues yo no he visto ninguno que me encante.. y menos que diga.. este me puede kedar bien!!
yo deseo ver los nuevos de aire también!!!!!!!!!!!!
qué espera más dura!! (jejej)

Autor: blackmamba » dj. juny 11, 2009 3:38 pm

Autor: laiac » dj. juny 11, 2009 3:50 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:A la web del julio (la que et posa l'enllaç la papallona) hi ha unes bossetes amb une pètals de tela perfumats que estan molt bé de preu. jo la idea q tinc és comprar aquestes bosetes i llavors fer lo de teñir l'arroç i ficar-ho dins de les bossetes amb els pètals!!!! i también vaig veure en una altra web uns confetis en forma de cor i potser también en compro i en poso a les bossetes... així aprofito les bossetes i hi poso arròs, confeti i pètals tot junt!!!!!
que us sembla????
quedarà molt xulo les bossetes barrejades! jo tambe ho faré així, però solament amb l'arròs i el confeti vermell en forma de cor.
els pètals de rosa m'ho estic pensant si fer-ho o no... però si ho fés ho posaria a part en paperines...

Autor: nur_jor » dj. juny 11, 2009 3:59 pm
laiac ha escrit:Snif snif.........segur que ja estareu a punt de quedar totes i jo aquí preparant una reunió que es farà maratoniana pel que veig!!"!!!!!
coltaaaaaaaa nur_jor.....sé que ho he vist en algun lloc, però el confeti en forma de petals, on l'has comprat o a on saps que n'hi ha???? suposo que a qualsevol lloc de festes no????? a la minerva de reus, no sé si ho coneixeu o algun lloc així!!!!
quina llàstima, dissabte no puc venir i ara ja kedareu totes!!!!!

Autor: nur_jor » dj. juny 11, 2009 7:34 pm

Autor: Papallona* » dj. juny 11, 2009 9:29 pm