Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: ehidalgol » dj. juny 11, 2009 1:46 pm

Carai nenes com s'ha animat aixooooooooooooooo

Nenes a mi un dilluns em fa molta mandraaaaaaaaaaaa.............. pero vindre!!!!!!!!!!!!!!

Aixi dissabte qui som per anar a veure la Flit??? Sonia tu i jo???

Ostres no es pas aquest dissabte no??????? la Flit es la setmana vinent oi???? ara m'he estressat per moments pq IRENE AQUEST DISSABTE también TINC PROVAAAAAAAAAAAA =0-0-)

Avui tinc Tastet!!!!!!!!!! aixo d'anar al Celler i sense hver de pagar neujor:-)
i els meus pares fan 31 anys de casats :-):-):-):

Roser, saps una cosa??????? la meva germana hem va comentar q esta farta d'esperar uns pressupostos de la meva despe d'un .... i li vaig dir q si volia li donaria el teu numero :-/ dic qui millor,jajajajajajj
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: xocolatina » dj. juny 11, 2009 1:51 pm

jajajaja doncs ja saps Esther diga li que em truqui i que em digui que és la teva germana i ja la tractaré bé.

Tuuu res de mandres eh!!! ens trobem dilluns 29.. vinga nenes que així començem bé la setmana! a més Esther anirem a aquell lloc amb vistes al mar...ohhhhhhhhhhh :-)
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ehidalgol » dj. juny 11, 2009 1:54 pm

xocolatina ha escrit:jajajaja doncs ja saps Esther diga li que em truqui i que em digui que és la teva germana i ja la tractaré bé.

Tuuu res de mandres eh!!! ens trobem dilluns 29.. vinga nenes que així començem bé la setmana! a més Esther anirem a aquell lloc amb vistes al mar...ohhhhhhhhhhh :-)

ohhhhhhhhhhhhhhhhhh platjaaaaaaaaaa, soc capaç de banyarme quant vinguiiiiiiiiiiiii neujor:-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: xocolatina » dj. juny 11, 2009 1:56 pm

Esther no em donguis idees que ja saps que se m'en va molt!!

Encara proposare indumentària obligatòria :b :--=-) bikini o banyador jajajjaa
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dj. juny 11, 2009 2:06 pm

vinga vinga m'hi apunto totes en bikkini neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

esther es el disabte 20
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ehidalgol » dj. juny 11, 2009 2:16 pm

xocolatina ha escrit:Esther no em donguis idees que ja saps que se m'en va molt!!

Encara proposare indumentària obligatòria :b :--=-) bikini o banyador jajajjaa

GENIAL!!!!!!!!!!JAJAJAJAJAJA

SONIA: Cap problem el dia 20!!!! vaig a la pelu pero ja estare :-)ok:
per cert, el llibre de firmes quant et van trigar a ensenyarte com qdava???? i en quants dies ho rebs???
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dj. juny 11, 2009 4:25 pm

esther en 2 dies me van enviar la prova i el envio uns 10 dies crec pero al final va ser menys.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dj. juny 11, 2009 10:45 pm

bones guapíssimes,

m'ha costat molt posar-me al dia, espero no deixar-me res

FLIT em sap molt greu però no podré venir a veure't, reporteres espero veure fotos
com està l'àvia?

ESTHER com ha anat el tastet?? segur que si la despe la prepara la Roser serà genial :-)ok:
i tens prova aquest dissabte, ja ens explicaras

SONIA moltes feliciats, un meset!!!! aix que estàs gaire nerviosa?? no t'hi posis pas, fes com jo, no se perque pero estava super tranquila, i va ser genial. ja us ho explicare a la crònica que prometo començar molt aviat tan bon punt torni. de moment estic recopilant fotos que les amigues ja m'en passen

IRENE moltes felicitats!!!! sé q vaig un dia atrassada
:--( :--( :--( ho sento cuca, ahir no hivaig pensar, el teu xicot un detallas precios :-)ok:

ROSER sopar el 29 mmmmmmmmmmmmmmmmmm ve ja m'ho he pensat vinc!!! i tant això que em farà un pal increible, dilluns i primer dia que treballaré però bé per les meves foreras no hi ha problema

ESTHER, IRENE si voleu compartim cotxe el 29

ANNA quin estrès de caps de setmana neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) ara que segur que t'ho passes genial, tu a disfrutar que són dos dies

MIREIA reina com anem??

CARME !!! ja hastornat??? no no?? encara estàs por ahi de ruta oi? com va tot guapa? ens veiem a la tornada

i em sembla que no em deixo ninguni res per comentar si no hosento :-/ no tinc temps de mirar-me tots els posts espero que a la tornada em poseu al dia

per aqui tot genial, l'hotel és una passada,increible , el menjar un 10 :-)ok: estem menjant un munt i tot és bonissim
les piscines, l'spa, tot es genial.
aquestsdies hem llogat un cotxe i anem fent rutes al nostre aire. farem 4 dies d'excursions i a partir de diumenge relax total a l'hotel, piscina i menjar i a torrar-nos sota la palmera, que en aquest hotel n'hi ha un munt.
be,ja us aniré explicant

unpetonas enorme a totes des de les illes

ens veiem molt aviat :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: flit » dj. juny 11, 2009 11:13 pm

hola guapes l'avia segueix igual, el casament es el dissabte 20 però es a les 6 de la tarde.
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: Aley » dv. juny 12, 2009 7:41 am

Eva Reiiiiiiiiiiiiiiiii veig que t'ho estàs passant d'allò més bé, disfruta-ho moltissim!!!!!!!!!!!

Flit jo tinc el tastet, a veure si ho puc lligar i vinc a veure....

Nenes que ja soms dijous el cap de setmana s'acosta ueueue
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: GPG » dv. juny 12, 2009 8:37 am

Hola noies!!

Moltes gràcies per l'invitació del sopar del dia 29, però jo entre setmana ho tinc bastant complicat per poder venir... Un altre dia serà!!

Perdó per ser tant pesada, però em podrieu dir més o menys en quins preus es mouen els vestits de núvia? Es per anar fent una mica de pressupost general...

Un petonas guapes!!
GPG
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: Aley » dv. juny 12, 2009 8:38 am

jeje depen si es "marca" o no.

Per exemple els Rosa Clara ronden els 3000 €

Els pronovias uns 1500 €

Cent amun o avall.

Són els que jo vaig mirar, les demés ja et diran les seves botigues
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: xocolatina » dv. juny 12, 2009 8:40 am

Bon dia reines!!

Aley que som divendres avui!!! inclus he hagut de mirar dos cops el calendari perque m'has fet dubtar!

Esther nena, que tal el tastet??

Irene perdona no sabia que era el teu aniversari!! un petonàs espero que ho passesis genial!!!

Evaaaaaaaaaaa nena si em dius que no vens el 29 et matoooo ja que he proposat la quedada dsp del 20 que es cuan em vas dir que tornaves :-) així que res de que sigui dilluns, tant és!! nenaaa disfruta molt del teu viatge i del teu marit! que fort sona marit!! jajajaj

Sonia reina has trobat els Ferrero garden? tuu per cert com va anar la celebració del teu cumple amb en Carlos?

Miriam com estas?? super feliç suposo!!

Flit reina una abraçada!

Nenes bon dia a totes!! són divendres!!!! :-///: :-///: :-///:
xocolatina

EntradaAutor: xocolatina » dv. juny 12, 2009 8:43 am

Si, GPS com molt bé et diu l'Aley desde els 1000 als 3500€ tot depen de la marca, la botiga etc..

Se que a Palamós on l'han compran la Sonia i la Irene trancten genial a les nuvies i son molt professionals, jo tinc varies clientes que l'han comprat allà.

Vinga reina sort i tranquila que vas amb temps de sobres per triar i remanar :-) després en cuant a complements pel vestit a "El tocador de la novia " de barcelona i trobaràs de tot per acabar si cal de arodonir!
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dv. juny 12, 2009 9:10 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com esteu???????

ja no tinc la paraula mes!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

EVA quina ilusio veure't doncs la veritat ara que me començat a calmar jo un xic tinc en carlos que me treu dels nervis dient que no tenim res fet imagina't clar com que ell tot el que tocava m'ho feia malbe ho he fet tot jo i li dona la sensasio de que falta fer tot

ROSER doncs va anar genial el diumenge al migdia ho vam celebrar amb el seu germa y la peque es una monada me la menjaria ::love:: a la tarda amb els meus papis ::love:: y el dilluns a la nit a casa el pare d'en carlos amb la peque tambe i ja esta amb en carlos ahir vam anar a la terasa del sant lluis

AHHHHHHH NOTICION SE M'OLVIDABA ELS AMICS DELS MEUS PARES D'ORLANDO ENS HAN REGALATS ELS BILLETS D'AVIO BCN-CANCUN-NOVA YORK-BARCELONA quina ilu :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

GPG tema preus vestits jo a palamos un san patrick m'ha sortit per 1300€ i per si vulguesis el vel encara que es nomes de tul de seda sense cap bordat me surt per 190€

FLIT doncs ja t'he apuntat com van els nervis per cert el dilluns vaig estar a torrent parlant de tu hi havia el cartell no en el poble????
:-)

les altres com aneu??????

Imatge
soniah86

EntradaAutor: flit » dv. juny 12, 2009 3:03 pm

si sonia han posat una pancarta a l'entrada del poble la meva avia sembla que eta millor :-///: li posen morfina i així ja no pateix tant.
Imatge
flit

EntradaAutor: Aley » ds. juny 13, 2009 6:49 am

Hola noies com anem? ja és cap de setmana ueeeeeeeeeeeeee
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: flit » dg. juny 14, 2009 6:03 pm

hola guapes com va el cap de setmana? nosaltres ara em anat a parlar amb el dj i ja ho tenim tot tencat i demà he d'anar a buscar el meu vestit quins nervis. sebla que tot ens hagi de sortir malament ara ens ha trucat una de les testimonis que aquesta nit l'han operat d'urgencies per sort està be.
Imatge
flit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. juny 14, 2009 9:45 pm

Flit reina, no et preocupis que ja veuras que tot anirà bé dona!
I espero que el teu testimoni es millori! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Aley » dl. juny 15, 2009 8:17 am

Ostres Flit quin greu, si es que sembla que quan tot està solucionat, surten problemes de sota les pedres.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants