NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » ds. juny 13, 2009 4:10 pm

cuca lleida ha escrit:lluneta si vols que assistim.nomes te cal demanar. A poc que pugui anire a ferte costat!! dis dia, lloc i hora . Si tu creus que t'anira be nomes cal que ho diguis! un petonas :-///: :-///: :-///: :-///:

Gràcies wuapi!!!! Ja us diré algo!!!!! Vaig atabalada a tope!!!!!! :-( :-( Tinc mitja programació gairebé enllestida i ara acabo les unitats didàctiques però tot plegat porta una feinada de por!!!! Porto dies amb aq treball pq dsps me'l desmunti el tribunal...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. juny 13, 2009 7:50 pm

Hola princeses!!!!!

A veure, primer de tot: MOLTES FELICITATS PER AQUESTA NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mhas dexplicar les teves tecniques ninjes pq jo también vull una nena i el julio diu que vol un nen i que com el fabricara ell que ja sencarregara de fer un nen.

Despres... ahir el meu amore em va preparar un sopar sorpresa que no era tan sorpresa pq la meva amiga no sap disimular, jejejeje i que no vaig poder difrutar pq al cole ens han fet una jugarreta que no puc explicar per ara pq ens han demanat confidencialitat pero potser ens quedem sense feina.

I avui.... avui he disfrutat com una xina!!!! Novia d'Art mha deixat bastant decepcionada, no hi havia cap vestit amb el que pugues dir... ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :( pero de Fara Esposa (la marca barata) nhe vist un que uooooooohhhhhhhhhhh jejejejejeje, pero es que he dit tants uuuuuuooooooooooooohhhhhhhs!!!! A lo tonto a lo tonto la meva tieta ha comprat 34 vestits!!!!! St Patrick, Novia d'Art, Raffaello (o algo aixi) Lugo Novias i uns de francesos moooooooooooooolt macos i que surten mes be de preu, realment donen el pego :) Aixi que ara haure desperar a l'octubre a poder triar, pero em tornare boja, pq nha comprat molts dels que magradaven a mi. Aquesta temporada es porten amb volum i pedreria (quina pena... just allo que no magrada a mi!!!! xDDDDDDDD (ironia)) Aixi que a aquelles que no lis moli la pedreria... xungo, es porten vidrets que brillen mooooooolt. No nhe vist tants dun sol tirant, nomes els de pronovia, etc, etc... Aixi que us convido a que hi passeu pq nha comprat de tots els estils habidos y por haber, per mirar no passa res i us tractara molt be :) también ha comprat tocats i diademes i pincetes i merdetes daquestes pel cabell.

La meva mare sha triat dos vestits, i fins al gener els de les "madrines" no arriben... shaura desperar mes que nosaltres. Us penjo les fotos dels seus vestits
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 8:40 am

nuvia2010 ha escrit:Hola princeses!!!!!

A veure, primer de tot: MOLTES FELICITATS PER AQUESTA NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mhas dexplicar les teves tecniques ninjes pq jo también vull una nena i el julio diu que vol un nen i que com el fabricara ell que ja sencarregara de fer un nen.

Despres... ahir el meu amore em va preparar un sopar sorpresa que no era tan sorpresa pq la meva amiga no sap disimular, jejejeje i que no vaig poder difrutar pq al cole ens han fet una jugarreta que no puc explicar per ara pq ens han demanat confidencialitat pero potser ens quedem sense feina.

I avui.... avui he disfrutat com una xina!!!! Novia d'Art mha deixat bastant decepcionada, no hi havia cap vestit amb el que pugues dir... ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :( pero de Fara Esposa (la marca barata) nhe vist un que uooooooohhhhhhhhhhh jejejejejeje, pero es que he dit tants uuuuuuooooooooooooohhhhhhhs!!!! A lo tonto a lo tonto la meva tieta ha comprat 34 vestits!!!!! St Patrick, Novia d'Art, Raffaello (o algo aixi) Lugo Novias i uns de francesos moooooooooooooolt macos i que surten mes be de preu, realment donen el pego :) Aixi que ara haure desperar a l'octubre a poder triar, pero em tornare boja, pq nha comprat molts dels que magradaven a mi. Aquesta temporada es porten amb volum i pedreria (quina pena... just allo que no magrada a mi!!!! xDDDDDDDD (ironia)) Aixi que a aquelles que no lis moli la pedreria... xungo, es porten vidrets que brillen mooooooolt. No nhe vist tants dun sol tirant, nomes els de pronovia, etc, etc... Aixi que us convido a que hi passeu pq nha comprat de tots els estils habidos y por haber, per mirar no passa res i us tractara molt be :) también ha comprat tocats i diademes i pincetes i merdetes daquestes pel cabell.

La meva mare sha triat dos vestits, i fins al gener els de les "madrines" no arriben... shaura desperar mes que nosaltres. Us penjo les fotos dels seus vestits

Nuvia ja veig que t'ho vas passar molt i molt bé!!!! Quina gràcia!!! M'alegro molt! Això de la jugarreta si que em sap greu!!! Ja m'ho explicaràs eh... que m'he kdat una mica preocupada però bno, anirem les dues a la cua de l'atur pq a mi m'han dit que aq any xungo per treballar així que mira... ara que jo em caso igual eh... cobrant de l'atur o no... Això de la pedreria... mmm... ja ho arreglaré jo ja... si no em convenç cap me'n agafo algun de la col.lecció de l'any passat però jo pedreria com a que no em convenç... suposo que si en vull algún de l'any passat me'l deixaràn agafar oi? A vere com és la col.lecció two i are de RC i sinó ja miraré què faig!!! Bno noies i ara ve lo fort............... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 8:50 am

JA TINC L'ANELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahir me'l va donar... he intentat fer-li fotos però no queden bé amb el mòvil i la càmara de fotos no té bateria així que res... però bàsicament ara no tinc ganes de fer feina i només de xarrar com una boja i explicar-ho tot. Bé, va ser senzill però us ho explico...
Divendres vem kdar de celebrar els 5 anys pos res va i em diu que no se'n va enrecordar i que no havia reservat taula enlloc, total que a mi em va agafar un cabreig que no veas. Ens vam esbarallar i tot! I jo me'n vaig anar a dormir plorant pq pensava aquest tio és tonto, el darrer any de solters i no fa res, és que sempre ho he de fer jo tot i tal...
Així va acabar.
Al dia següent, tot normal, a mi ja se m'havia passat vaig renunciar... total que a la nit nem a casa mons pares pq m'havia deixat líquid per les lentilles, pujo cap a casa mons pares (els dos rient), i ell es queda a baix al cotxe sense aparcar. Total, que torno a baixar (els meus pares seguien rient i dient-me demà ja ens ho contaràs eh... i jo pensava el què? L'amanida de pasta que tenim per sopar!!! Pos vaya gràcia!). Total que baixo, i me'l trobo amb el cotxe aparcat i dient-me que marxàvem... em va portar al meu restaurant preferit (caríssim per cert) i vem sopar. Als postres em treu una caixeta i jo la obro.... i... i... em trobo un penjoll molt xul.lo de amatista crec que es diu. Em va agradar eh... però bno vaig pensar i l'anell?? Buffff ara fins al cumple! jejejeje
Arrivem a casa, cava... maduixes... i... sota les veletes que havia muntat al menjador em dóna una capsa.......... i era L'ANELL!!!!!!!!!!! No tinc paraules... directament... només faig que mirar-me'l com una boba ja em direu... si no puc fer ni feina!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Bé pedoneu el rotllo però ho havia d'explicar... ahir era massa tard per fer-ho i no he dormit en tota la nit... :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. juny 14, 2009 8:53 am

MOLTES FELICITATS PRECIOSA!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Tens un home que és un sol!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 8:56 am

ise ha escrit:MOLTES FELICITATS PRECIOSA!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Tens un home que és un sol!!!

Pos si vegessis l'anell... jajajaja he intentat fer-hi fotos però no queden massa bé amb el mòvil... :-( :-( Però fa el pego molt! Lo primer que vaig fer quan me'l va donar és enviar-te el sms ho sento una mica tard però només pensava en tú! >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. juny 14, 2009 9:00 am

Ja tinc ganes de veure'l =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Com me n'alegro per tu, carinyo!!! I com s'ho va currar, eh!!! Que boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 9:03 am

ise ha escrit:Ja tinc ganes de veure'l =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Com me n'alegro per tu, carinyo!!! I com s'ho va currar, eh!!! Que boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

No vegis la bronca que li va caure divendres clar... i va aguantar com un campió... si s'ho va currar s'ha de reconèixer però tia ara no faig ni brot!!!! Agafaria el cotxe i me'n aniria a veure't!!!!! Bufffff stik malament del cap!!!!!!!!!!! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. juny 14, 2009 9:11 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Ja tinc ganes de veure'l =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

No vegis la bronca que li va caure divendres clar... i va aguantar com un campió... si s'ho va currar s'ha de reconèixer però tia ara no faig ni brot!!!! Agafaria el cotxe i me'n aniria a veure't!!!!! Bufffff stik malament del cap!!!!!!!!!!! :-(

M'encantaria que vinguessis per veure aquest super anell i que m'ho expliquessis tot amb pels i senyals... però ara has d'estudiar... et queda una setmaneta i després ens farem pesades l'una amb l'altra :-) :-)

Si ja et dic que tes un home que t'estima un munt i ademés a apres a ser detallista ::love:: ::love:: quina enveja :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 9:14 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

M'encantaria que vinguessis per veure aquest super anell i que m'ho expliquessis tot amb pels i senyals... però ara has d'estudiar... et queda una setmaneta i després ens farem pesades l'una amb l'altra :-) :-)

Si ja et dic que tes un home que t'estima un munt i ademés a apres a ser detallista ::love:: ::love:: quina enveja :-(

Si tia... a partir del dia 20 prepara't, bé millor a partir del dia 30 que acabo l'insti... Bno t'intento enviar la foto pel mòvil a vere si veus algo... i mons pares tota l'estona rient quan els vaig anar a veure, ho sabien tot!! Bé no em puc queixar tia... stik en un núvol ara mateix, tant temps pensant com seria i mira... va star molt bé! I l'anell també... T'ho he enviat ja em diràs si t'arriba o què...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. juny 14, 2009 9:17 am

No es veu massa bé però... ÉS XUL·LISSIM!!!!!!! UNA PASSADA!!!! M'ENCANTA!!!!

Nena, no saps com me n'alegro!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 9:25 am

ise ha escrit:No es veu massa bé però... ÉS XUL·LISSIM!!!!!!! UNA PASSADA!!!! M'ENCANTA!!!!

Nena, no saps com me n'alegro!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Em va dir que me'l podia canviar i que anessim a mirar-ne més aquest divendres però aquest m'agrada molt. Al principi impacta pq no és el típic solitari (sabia ell que m'encantava una sola pedra) i fa una forma rara però cada cop que me'l miro m'agrada més així que ja li vaig dir, ni pensar-ho de canviar-lo, per a res! M'agrada mooooolt!!! M'alegro que t'agradi, tinc ganes d'ensenyar-te'l!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dg. juny 14, 2009 2:32 pm

llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

que way!!! MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
TENS UN GRAN HOME AL TEU COSTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

ara disfruta del teu anellet i ensenyal a tothom. jo tambe el vull veureeeeeeeeeeeeeeeeee
::love::
jo us anava a contar algo pero al costat de lo de la lluneta...ufff es que quin tros d'home, que romantic ii que detallista!!!! m'alegro que per fi ja el tens!!

wapa!

bueno que acabeu de passar molt bon cap de setmana wapes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. juny 14, 2009 4:53 pm

WWWWWWUUUUUUUUUAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lluneta... lo bo sempre es fa esperar!!!! Segur que no tho esperaves dell :) Veus que beeeeeeeeee!!!!!!! Ara ja pots anar lluint el dit, jejejejejejejejjejejeje

Laucob, gracies pels anims!!! A veure com va evolucionant tot aquest mes i us conto :star::

Ahir no em vaig enrecordar de dir-vos una altra "mala" noticia que em tingut, aquesta setmana no ha sigut la millor de totes per nosaltres!!! No podrem anar de viatge de nuvis, bye-bye lluna de mel :( El meu amore esta d'interí i començaran les seves opos pel començament de lany vinent i han dit que amb mooooooooooooooooooooooooolta sort acabarien els examen a començament de març, aixi que no ens ho volem jugar i haurem de deixar el viatge per mes endavant, pel Juliol :( La part possitiva es que podrem fer mes dies de viatge sense pensar en que em de tornar en una data en concret per tornar a treballar.

Avui hem anar al Jadiland i sempre que hi anem surtim amb algo!!!!! Li hem comprat una novia al Julitooooooooo!!!! La Julitaaaaaaaaa!!!! Es mes macaaaaaaa!!!! i 6 peixets i una planteta per l'acuari :) jejejejejejjeje que mimats tenim als bitxos!!!!

cuca... explica lo que volies dir que mhas deixat intrigadaaaaaaa!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 5:26 pm

cuca lleida ha escrit:llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

que way!!! MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
TENS UN GRAN HOME AL TEU COSTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

ara disfruta del teu anellet i ensenyal a tothom. jo tambe el vull veureeeeeeeeeeeeeeeeee
::love::
jo us anava a contar algo pero al costat de lo de la lluneta...ufff es que quin tros d'home, que romantic ii que detallista!!!! m'alegro que per fi ja el tens!!

wapa!

bueno que acabeu de passar molt bon cap de setmana wapes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo vull saber lo teu!!!!! Ara me sap greu... :-)ok: vinga... jo ho vull saber!!!! :-)) :-)) No em puc queixar noies, stik km en un núvol... i no vull baixar. La part negativa, que no he fet res del treball ni les opos, quin desastre... i em kda menys d'una setmana... :-( pro bno s'hi val!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 5:33 pm

nuvia2010 ha escrit:WWWWWWUUUUUUUUUAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lluneta... lo bo sempre es fa esperar!!!! Segur que no tho esperaves dell :) Veus que beeeeeeeeee!!!!!!! Ara ja pots anar lluint el dit, jejejejejejejejjejejeje

Laucob, gracies pels anims!!! A veure com va evolucionant tot aquest mes i us conto :star::

Ahir no em vaig enrecordar de dir-vos una altra "mala" noticia que em tingut, aquesta setmana no ha sigut la millor de totes per nosaltres!!! No podrem anar de viatge de nuvis, bye-bye lluna de mel :( El meu amore esta d'interí i començaran les seves opos pel començament de lany vinent i han dit que amb mooooooooooooooooooooooooolta sort acabarien els examen a començament de març, aixi que no ens ho volem jugar i haurem de deixar el viatge per mes endavant, pel Juliol :( La part possitiva es que podrem fer mes dies de viatge sense pensar en que em de tornar en una data en concret per tornar a treballar.

Avui hem anar al Jadiland i sempre que hi anem surtim amb algo!!!!! Li hem comprat una novia al Julitooooooooo!!!! La Julitaaaaaaaaa!!!! Es mes macaaaaaaa!!!! i 6 peixets i una planteta per l'acuari :) jejejejejejjeje que mimats tenim als bitxos!!!!

cuca... explica lo que volies dir que mhas deixat intrigadaaaaaaa!!!!!

Wuapaaaa! Em sap greu lo del viatge de nuvis, però segur que és per una cosa bona això!!! I a l'estiu tornareu a reviure la boda segur!!!! Di-li al julito que estudii molt per ser funcionari que ja vurà com val la pena, al contrari del que faig jo...
Sort que tot plegat t'ho prens amb filosofia jo jastaria pujant per les parets!!! jejeje en fi... a vere km estem tots l'any que ve... pq em fot tot plegat una por... amb tanta crisi que potser ni treballo jo, nuvia! Quina me... ::love::
En fi... cuca explica'ns el que ens has de dir!!!!!! Que jo también stik intrigadaaaaaaaaa!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. juny 14, 2009 6:11 pm

Al meu conveni els 15 dies comencen a contar a partir del dilluns seguent a la boda... aixi que... poca cosa :( pero bueno, lestiu es molt llarg i si aprova doncs celebrarem moltes coses i encarregarem un Americanito xD
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 6:17 pm

nuvia2010 ha escrit:Al meu conveni els 15 dies comencen a contar a partir del dilluns seguent a la boda... aixi que... poca cosa :( pero bueno, lestiu es molt llarg i si aprova doncs celebrarem moltes coses i encarregarem un Americanito xD

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: aIXI M'AGRADA LES COSES AMB HUMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. juny 14, 2009 6:20 pm

laucob ha escrit:gracies maques

aix les jugarretes estes de les feines pero segur que troveu alguna cosetes encara que tingueu de fer repassos o de cangurs. sempre podeu trobar alguna cosa i sino a la borsa d'ensenyament i a fer interinatges. jo aqui parlant sense saber a quins nivells doneu classe. ajjaja. pero intento ajudar. si sabeu angles i us agraden els nens a extraescolars o academies d'angles.

els vestits son molt macos .

jo ara he de busca un vestit premama per al dia 28 d'aquest mes i no trovo res aquest pas anire amb el pijama. es que la meva panxulina creix d'una forma molt rapida i no estem pa anar garrapinyats, que botifarra no seriem seriem sardina enllaunada + llonganissa rebotida i no es tracta d'esser el centre d'atencio per les pintes.

Jejejes... ja veig que tens panxeta... què guai!!!! Segur que trobes alguna cosa ni que sigui al beneton que tenen coses molt maques...
Jo dóno classes a secundària i estic de substituta però han dit que l'any que ve les coses estaràn magres així que res... a vere com ens guanyem la vida ni que sigui treballant 15 dies al mes... per algo s'ha d començar, no? éS una jugarreta pq en plena crisis però algo trobarem...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. juny 14, 2009 6:20 pm

Neni, el facebook no me tira :(
Imatge
Imatge
nuvia2010