Autor: La I » dt. juny 09, 2009 7:42 pm

Autor: ona09 » dc. juny 10, 2009 6:31 pm

Autor: carlina » dj. juny 11, 2009 11:15 am

Autor: arbecub » dj. juny 11, 2009 4:13 pm

Autor: silviangel » dj. juny 11, 2009 6:07 pm
ona09 ha escrit:silviangel: doncs sí, sembla que no ens coneixíem massa tu i jo! així que ja estàs casada!!!! enhorabona!!!!!! jo el 28 d'agost, uns dies després que la I, i farem la festa al mateix restaurant! vaja, que ens passarem el relevo, ella en diumenge i jo el divendres següent! Bueno, a veure si ens expliques cosetes!!!! què tal el viatge???
i com va ser el dia del casament?? molt emocionant? passa tant ràpid com diuen??
si la velocitat amb que passa el dia de la boda és proporcional a la velocitat amb que estan passant aquests mesos previs, buff, ni ho veurem!!!!! perquè passen volant!!!!! :)
petons!

Autor: aresia » dj. juny 11, 2009 7:25 pm
Autor: arbecub » dj. juny 11, 2009 7:36 pm
aresia ha escrit:com va nenes?????compiiiiiiiiii!!!jo tambe vaig de cul!!!ja tinc les figures dels nuvis i les liances,i avui m'enterat que la despedida es el dia 27,quina por em fan aquelles!!!!

Autor: aresia » dj. juny 11, 2009 7:46 pm
Autor: La I » dv. juny 12, 2009 10:29 am
carlina ha escrit:Gràcies silvia per lo dels pelutxos. Ja ho sabia lo de les fotos, no vaig pensar a dir-vos-ho, fa 1setmana que les vaig veure.
Amb la sala del convit flipareu noies i natros quan hi vam anar encara no havien fet el parking i no hi havia gespa al voltant de la sala i l'altre dia ho vam veure desde fóra i ja han ficat la gespa,el parking em sembla que no l'han acabat.
Ona tu et cases al jardí de la Boscana també?
La I informació nova, no ho sé es que tampoc sé que sabeu vosaltres. Si voleu em dieu que sabeu i si sé alguna cosa nova us ho dic.
Bueno potser no sabeu que hi ha projector al restaurant. Que hi ha caixa forta a la suite. Quan aclareixi el tema de les flors ja us aniré informant.
Ja tinc fetes les bossetes d'arròs, el pòster del padrino imprès en un pòster d'aquells amb cartró ploma, el llibre de firmes imprès, les fotos de les taules també impreses. Ara només em falta trobar una dedicatòria pel meu cunyat, el padrino, imprimir les targetes individuals de les taules, gravar el cd pel restaurant i embolicar els detallets. I ja estarà tot.
Quan pugui us poso fotos de les bossetes d'arròs.

Autor: Evie » dv. juny 12, 2009 10:32 am

Autor: aresia » dv. juny 12, 2009 10:43 am
,uuuuuuuuuuooooooooooo!!!wapiiiiiii!!!ja tas a la recta final eh!!!!Evie ha escrit:Bon dia noies!!!
Que tal????
Sort que avui es divendres..i arriba el cap de setmana!!! que beeeee
La I que béee!!! jo ja tinc les aliances a caseta jijijji. quina il.lusió!!! com porteu tots els preparatius??? A vere si us van be i aviat les pots tenir![]()
Que vagin be les orles!!
Nenessss!!! avui em queden 3 mesos justos! w0w!!![]()
![]()

Autor: silviangel » dv. juny 12, 2009 4:56 pm
La I ha escrit:carlina ha escrit:Gràcies silvia per lo dels pelutxos. Ja ho sabia lo de les fotos, no vaig pensar a dir-vos-ho, fa 1setmana que les vaig veure.
Amb la sala del convit flipareu noies i natros quan hi vam anar encara no havien fet el parking i no hi havia gespa al voltant de la sala i l'altre dia ho vam veure desde fóra i ja han ficat la gespa,el parking em sembla que no l'han acabat.
Ona tu et cases al jardí de la Boscana també?
La I informació nova, no ho sé es que tampoc sé que sabeu vosaltres. Si voleu em dieu que sabeu i si sé alguna cosa nova us ho dic.
Bueno potser no sabeu que hi ha projector al restaurant. Que hi ha caixa forta a la suite. Quan aclareixi el tema de les flors ja us aniré informant.
Ja tinc fetes les bossetes d'arròs, el pòster del padrino imprès en un pòster d'aquells amb cartró ploma, el llibre de firmes imprès, les fotos de les taules també impreses. Ara només em falta trobar una dedicatòria pel meu cunyat, el padrino, imprimir les targetes individuals de les taules, gravar el cd pel restaurant i embolicar els detallets. I ja estarà tot.
Quan pugui us poso fotos de les bossetes d'arròs.
Veus, lo del projector si que ho sabia perquè vaig veure fotos d'una boda que hi van fer alli fa poc temps i lo de la caixa fort no ho sabia i està super be perquè era un dilema que teniem.
Espero que el parking estigui acabat a l'agost.
Arbecub, jo no se si podre venir a veure la Batirxe, en tot cas, ja faria cap però no ho se segur.
Demà dissabte anem a buscar les aliances, be de fet a probar-lesi si van be a que les gravin.
Avui tinc les orles de final de carrera!!!
Bon cap de setmana a totes!

Autor: mireiaixavier » dv. juny 12, 2009 5:43 pm

Autor: M_i_O » ds. juny 13, 2009 3:55 pm

Autor: arbecub » dg. juny 14, 2009 9:00 am
M_i_O ha escrit:Hola a totes.
Avui m'he anat a fer la primera prova del vestit i m'anava graaaaannn!!!! M'han d'arreglar tota la part de dalt!!! A veure com quedaraà.
No m'he pogut fer fotos, a veure si a la proxima puc....
També hem comprat unes quantes figures de novios..

Autor: carlina » dg. juny 14, 2009 11:58 am

Autor: aresia » dg. juny 14, 2009 12:27 pm