JA TINC L'ANELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahir me'l va donar... he intentat fer-li fotos però no queden bé amb el mòvil i la càmara de fotos no té bateria així que res... però bàsicament ara no tinc ganes de fer feina i només de xarrar com una boja i explicar-ho tot. Bé, va ser senzill però us ho explico...
Divendres vem kdar de celebrar els 5 anys pos res va i em diu que no se'n va enrecordar i que no havia reservat taula enlloc, total que a mi em va agafar un cabreig que no veas. Ens vam esbarallar i tot! I jo me'n vaig anar a dormir plorant pq pensava aquest tio és tonto, el darrer any de solters i no fa res, és que sempre ho he de fer jo tot i tal...
Així va acabar.
Al dia següent, tot normal, a mi ja se m'havia passat vaig renunciar... total que a la nit nem a casa mons pares pq m'havia deixat líquid per les lentilles, pujo cap a casa mons pares (els dos rient), i ell es queda a baix al cotxe sense aparcar. Total, que torno a baixar (els meus pares seguien rient i dient-me demà ja ens ho contaràs eh... i jo pensava el què? L'amanida de pasta que tenim per sopar!!! Pos vaya gràcia!). Total que baixo, i me'l trobo amb el cotxe aparcat i dient-me que marxàvem... em va portar al meu restaurant preferit (caríssim per cert) i vem sopar. Als postres em treu una caixeta i jo la obro.... i... i... em trobo un penjoll molt xul.lo de amatista crec que es diu. Em va agradar eh... però bno vaig pensar i l'anell?? Buffff ara fins al cumple! jejejeje
Arrivem a casa, cava... maduixes... i... sota les veletes que havia muntat al menjador em dóna una capsa.......... i era
L'ANELL!!!!!!!!!!! No tinc paraules... directament... només faig que mirar-me'l com una boba ja em direu... si no puc fer ni feina!!!!

Bé pedoneu el rotllo però ho havia d'explicar... ahir era massa tard per fer-ho i no he dormit en tota la nit...