NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dg. juny 14, 2009 7:42 pm

torsaeann ha escrit:
Papallona* ha escrit:què és això d'un sopar???

Bones fiestera¡¡¡¡¡¡com a ana't tot?
Això del sopar és que la Giss ens va convidar a sopar a casa seva a mi i el meu futur maridet. Com que som veines donc vam aprofitar¡¡¡¡¡¡
Un petonet.

hola wapiiiiiiiiiii

que beeeeeeeeeeeeee!!!! aix doncs me n'alegro molt!!!! kina sort que sigueu veïnetessss jejejejj per poder parlar i dekar!!!! molt guaiiii

:-)ok:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. juny 14, 2009 7:43 pm

tara ha escrit:Que guai nenes que s'hagin entes!
Si hem d'acabar de concretar lo de les samarretes JA!

doncs quan kedem!! jejej
o ki demana lo de vistaprint.. ho vaig preguntar laltre dia pero crec que no es va contestar no??????????????
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dg. juny 14, 2009 7:54 pm

Nineteeeeeeeeeeeeesssss!!!!

Acabo d'arribar ara mateix de Calanda i ho primer que he fet és treure-li de les mans al Josep el portàtil i entrar al foro!!!!

Sabe que?? ja està bé això de que no hàgiu parlat gaire, que així no m'he perdut tan perque hi ha dies!!!

Pso res....me n'alegro papallona que anés bé el divendres!!!

A vosaltres molt guai això del sopar a casa la giss!!!!!!

I res les samarretes...a mi em va bé com ho feu..!!!si queden bé, aposto per vistaprint!!!!sinó el de poti-poti que era 12 euros portant la samarreta també!!!!!! però al no venir a la kedada no me'n entero de gaire!!!

NOIEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!
tota aquesta setmana tic sola per les tardes, però el finde de bon matí els amics del meu poble ens han dit que pugem, i marxarem el dissabte al matí!!!!!no podem quedar una tarda aquesta setmana per ho de les samarretes?????o per ara encara no els les comprem a veure com va vistaprint??? es que jo dissabte no puc!!!!!!!!!!!!!!

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dg. juny 14, 2009 8:11 pm

Hola ninetes!
Siiii... el sopar va anar molt bé!!! A veure quan fem un sopar totes les ninetes amb tots els ninotets! jajaja >.-<:

Jo aquesta setmana puc quedar dimecres, dijous o divendres a partir de les 19.00
Si no el que es pot fer és que el día de la kedada es posin els diners de les samarretes i dissabte les anem a comprar, ho dic per les que no poden venir dissabte, no?
Les samarretes les farem al poti-poti pq per vistaprint no quedava bé, amb la forma que voliem, però la pancarta si que es pot probar de fer, tot i que fins que no sapiguem segur les que som no es pot fer la pancarta.
Això s'hauria de saber aquesta setmana, però en principi el Boda-Tour queda de la següent manera:

1.- Laiac
2.- Tara
3.- Torsaeann
4.- Nur_jor
5.- Eli
6.- Papallona
7.- Giss
8.- Blackmamba
9.- Monxi_bp
10.- Mrs.Happiness
11.- Estiu2010

No em deixo ningú oi?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dg. juny 14, 2009 8:26 pm

Jo puc quedar cuan sigui!, aixi que si voleu quedar entre setmana per recollir els diners i aixi dissabte anem a comprar les samarretes em sembla genial!
Papallona que tal la graduació i la despe, ja t'estas entrenant o que!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. juny 14, 2009 8:28 pm

Giss¡¡¡¡¡
Jo estic esperan resposta per el tema de la natalia que m'ha de dir alguna cosa¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. juny 14, 2009 8:30 pm

Nenes¡¡¡¡¡
Quedem dimecres a les 19.00 hores al Viena de les Gavarres? recolli'm diners per les samarretes i parlem una estona¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua ninetes¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 14, 2009 9:12 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!
Siiii... el sopar va anar molt bé!!! A veure quan fem un sopar totes les ninetes amb tots els ninotets! jajaja >.-<:

Jo aquesta setmana puc quedar dimecres, dijous o divendres a partir de les 19.00
Si no el que es pot fer és que el día de la kedada es posin els diners de les samarretes i dissabte les anem a comprar, ho dic per les que no poden venir dissabte, no?
Les samarretes les farem al poti-poti pq per vistaprint no quedava bé, amb la forma que voliem, però la pancarta si que es pot probar de fer, tot i que fins que no sapiguem segur les que som no es pot fer la pancarta.
Això s'hauria de saber aquesta setmana, però en principi el Boda-Tour queda de la següent manera:

1.- Laiac
2.- Tara
3.- Torsaeann
4.- Nur_jor
5.- Eli
6.- Papallona
7.- Giss
8.- Blackmamba
9.- Monxi_bp
10.- Mrs.Happiness
11.- Estiu2010

No em deixo ningú oi?

Hola!!!!!!!! Que tal el cap de setmana!! Estic veient que molt be, eh!!! :-)ok:
Estaria bé fer un sopar de ninetes i ninotets com diu la giss, jejeje!!
El boda-tour queda genial!!!!!!!
On teniu pensat comprar les camisetes? Estava pensant que potser al Decathlon en trobariem bé de preu, almenys per la seva web hi han camisetes sense mànigues blanques i bé de preu. I està a les Gavarres mateix. On havieu proposat mes? Es que aixo de no poder venir a aquestes ultimes quedades vaig una mica perduda!
Que hi ha quedada aquest dimecres i el dissabte? Jo vindré el dissabte. Dimecres no puc.
Petonets!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. juny 14, 2009 9:14 pm

_eLi_ ha escrit:Hola ninetes!!!!!!

Que tal tot??
Us he llegit 4 cosetes però estic una miketa cansada, demà entro i hem fico 100%. (samarretes, vestits, proves de vestits, kedadas...)
Hem arribat a casa a les 9 de Montmeló de les motos, estem cansadísims!!!! i noies m'he cremat!!!!!!! a tope!!! si kedem akesta setmana ja hem veureu, peró semblo una "giri" tota blanca i amb la senyal de la samarreta....aix....aix....pero ens ho hem passat genial, hem xalat molt.
He entrat pq volia saludar-vos i no m'he pogut resistir, però demà parlem ok??
Ptons wapes!!

Nena t'entenc al 100% jo la vai liar una mica pel circuit....ens aborriem una mica i estavem cansats desta al padock i el ricard em diu va q anirem a fer un tomb i de la calor, q aavia anat a dormir tard i q no avia esmorçat me va pilla una insolacio i estava super desidratada!!!!

Vaig coenixer al arguiñano nenes i mira q els xistes q explica son dolents xo no podia parar de riure qina maquina el tiu es igual q a la tele es super de poble i molt agradable!!!!ja li e dit al olive q a valencia tambe vull q em convidi!!!!!
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. juny 14, 2009 9:17 pm

Q be aixo de les samarretes...jo treballo totes les tardes menys divendres que començo una setmana de vacances...nose si voleu passar per la meva feina i us dono els diners...????

i lo de la pancarta la agafem sense forats i ja els hi farem nosaltres li posem dos rematxes grans i ja esta no cal pagar 3€ per un forat si ens pot sorti gratis!!!

Avui e estat a la platja i despres de molts anys ja estic morena!!!!!
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dg. juny 14, 2009 9:19 pm

Bueno ninetes men vai a veure vendelpla i a dormir q desde divendres fins avui nomes e dormit 7ores i mitja aixo si a sigut un dels millors caps de setmana de la meva vida!!!
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 14, 2009 9:28 pm

Com es recollirà els diners? Com us els puc fer arribar? O els ajunto el mateix dissabte?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dg. juny 14, 2009 9:33 pm

Tranquiles ens ho doneu dissabte les que no pogueu venir entre setmana!
Que guai que us ho hagiu passat tant be!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dg. juny 14, 2009 9:52 pm

ok :-)ok: dissabte!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. juny 14, 2009 10:44 pm

estiu2010 ha escrit:Bueno ninetes men vai a veure vendelpla i a dormir q desde divendres fins avui nomes e dormit 7ores i mitja aixo si a sigut un dels millors caps de setmana de la meva vida!!!

Que béeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! bufff jo tan agobiada a la feina i tot...que fa un temps que no m'ho passo tan bé!!!!

que guai, i quina envejeta!!!!!!!!! eiiiiiiii i aquesta setmana penso anar a la platja o a la terrassa, però també pendré el sol eeee!!!!!!

eiiii pos m'aniria perfecte quedar entre setmana!!!!

patunets!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. juny 15, 2009 7:19 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡
Ja començem uns semaneta més.........
Espero que passi ràpida per que sigui ja dissabte¡¡¡¡¡

Mua ninetes¡¡¡¡¡¡
Que tingueu un bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: estiu2010 » dl. juny 15, 2009 8:23 am

Jo nose si dissabte podre venir xq ia una cursa i suns pares estan a sevilla i magermana de casament i mai dencarregar de fer el dinar i preparar la nevera am l'aigua....bueno d'aqui a divendres ja xlarem...
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. juny 15, 2009 8:24 am

laiac ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Bueno ninetes men vai a veure vendelpla i a dormir q desde divendres fins avui nomes e dormit 7ores i mitja aixo si a sigut un dels millors caps de setmana de la meva vida!!!

Que béeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! bufff jo tan agobiada a la feina i tot...que fa un temps que no m'ho passo tan bé!!!!

que guai, i quina envejeta!!!!!!!!! eiiiiiiii i aquesta setmana penso anar a la platja o a la terrassa, però també pendré el sol eeee!!!!!!

eiiii pos m'aniria perfecte quedar entre setmana!!!!

patunets!!

Nena jo la setmana q be faig festa si vols a la tarda quedem aviat i t'ajudo una estoneta en el q convingui val???
estiu2010

EntradaAutor: tara » dl. juny 15, 2009 8:50 am

Bon dian ninetes, que tal l'inici de setmana?
Vaig a esmorzar parlem mes tard, pero cuan volgueu quedem, i jo a partir de dijous ja no treballo per les tardes, aixi que si us he d'ajudar en elguna cosa ja sabeu o si voleu anar a la platjeta!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 8:50 am

a mi aquesta setmana em va bé,, i dissabte aviadet tambe.. l'altra 7mana xungui xungui
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant