NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 8:52 am

heu vist el desfile de pepe botella?
a mi no m'han agradat molts... aix....
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dl. juny 15, 2009 10:16 am

Laiac aqui es on portaven els anells al casament de m'agermana li va fer la carme la de la floristeriade morell l'anturium al cap damunt de la rambla al costat del'esport a fons
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2009 10:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. juny 15, 2009 10:18 am

crec q o podriem fer nosaltres mateixes...comprem filferro a l'abacus del color q vulguis i es donarli forma aixi en rodo, un tros de llaç x decorar i ja esta
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. juny 15, 2009 10:25 am

Laiac tu vas dir q avies comprat uns gotets i q i posaries caramels no???ja els as comprat els caamels???esq no vai pensar a dirte q laltre dia qan vaig anar a ikea i havien d'aquelles espelmes petites aquelles q porten allo platejat (les de missa) de colorins i amb olor valia uns 3€ o 50 o 100 espelmes aixo no m'en recordo molt be i tambe et qedaria bé tot aixi de colorins....
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dl. juny 15, 2009 10:38 am

estiu2010 ha escrit:Laiac tu vas dir q avies comprat uns gotets i q i posaries caramels no???ja els as comprat els caamels???esq no vai pensar a dirte q laltre dia qan vaig anar a ikea i havien d'aquelles espelmes petites aquelles q porten allo platejat (les de missa) de colorins i amb olor valia uns 3€ o 50 o 100 espelmes aixo no m'en recordo molt be i tambe et qedaria bé tot aixi de colorins....

Eiiiiiii!!!!!!!

jolines!!!! ja els he comprat!!!! al final són uns caramels que vaig trobar al morell, a la botiga de xuxes!!!!! i ahir que ja tinc preparat tot el material per començar a muntar els gotets, veig que els caramels es comencen a mig desfer!!!!! mare meva!!!!!!!!

Però també haguçes quedat xulo ho de les espelmes!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. juny 15, 2009 10:41 am

estiu2010 ha escrit:crec q o podriem fer nosaltres mateixes...comprem filferro a l'abacus del color q vulguis i es donarli forma aixi en rodo, un tros de llaç x decorar i ja esta

Eiiiiiii si si, ja hi he anat!!! primer vaig anar allà on m'ho fan tot a Reus, el Centre Botànic, i em va ensenyar el mateix que tu ja em vas dir a la kedada, bé, ho de la foto!!!! l'únic que al centre botànic...hi ha una mica més de filferrro, i a dins de la bola m'hi posa pètals de rosa, i a fora també un llç amb el color de la toia!!!!! un per cada nena!!!

I a la tarda vaig anar al Morell em va explicar el mateix, l'únic que sense pètals...i pel preu....crec que al final m'ho faré tot al Centre Botànic, que aquelles dones també treballen molt bé!!!! i el preu igual o menys i tot!!!!

I si, ja m'ho vaig pensar que m'ho podia fer jo mateixa però mira....ara que veig que tinc tan de mal de cap pels detalls i fer altres coses que...prefereixo que almenys això ja m'ho facin doncs!!!!!

Però moltes gràcies!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. juny 15, 2009 10:44 am

tara ha escrit:Bon dian ninetes, que tal l'inici de setmana?
Vaig a esmorzar parlem mes tard, pero cuan volgueu quedem, i jo a partir de dijous ja no treballo per les tardes, aixi que si us he d'ajudar en elguna cosa ja sabeu o si voleu anar a la platjeta!

Nineteeeeesss!!!!

Què us semblaria el dijous???? jo ja vaig dir a la tara per anar a l'abacus a comprar cosetes per fer els rams!!!! al final només en faig dos que sinó!!!!!però sinó, podríem quedar com sempre, què us sembla????

la resta de dies treballo a la tarda, i el dijous aniré a dinar a tgn i després ja puc quedar!!!!!!

Què us sembla les que pogueu???? jo dissabte impossible al final!!!!

PAtunets!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. juny 15, 2009 10:46 am

Papallona* ha escrit:a mi aquesta setmana em va bé,, i dissabte aviadet tambe.. l'altra 7mana xungui xungui

Papallonaaaaaaaaa!!!!!

M'has d'ajudar!!!! ja vaig comprar els 100 bosses d'organza per ebay, i es veu, no sé com, que ho vaig fer amb Paypal i ja he donat el número de compte i tot i no entenc si haig de fer alguna cosa més!!!!

He enviat el mail al venedor i no m'ha dit res de si tot és correcte!!!! com puc mirar si s'ha fet el pagament o algo??? aix mare, que jo vull que m'arribi per la boda!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 12:08 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia!!!!!!!!!!!! bé, de fet ja bona tarda!! jejejeje

A veure si aclarim quan quedem aquesta setmana un dia a la tarda!!!! el dissabte ja sé que hem quedat per lo de les samarretes!!!!

com va tot?? veig q moltes feu vacances i d'altres q ja no treballareu per les tardes, jejeje.

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 12:09 pm

laiac!!!! jo depèn del dia que aneu a l'abacus m'hi apunto!!! dic depèn xq tinc un parell d'exàmens i hauria d'estudiar.. tot i q no en tinc gaires ganes!!!! estic una mica depre últimament....

muaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 12:10 pm

estiu2010 ha escrit:crec q o podriem fer nosaltres mateixes...comprem filferro a l'abacus del color q vulguis i es donarli forma aixi en rodo, un tros de llaç x decorar i ja esta

es precios!!!!!!
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 12:11 pm

Per cert!!!!!! aquest matí he baixat al meu poble a fer uns encàrrecs i en una botiga que tenen detallets de bodes i tal, estan de liquidació i m'he emportat dues figures de núvis!!!!!

uns bubinots que he vist q valen 76,50 euros, me'ls han deixat per 35!!!!!!!

i uns altres que valen una 30 per 20€!!!!!! ara us poso fotos!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 12:11 pm

laiac ha escrit:
Papallona* ha escrit:a mi aquesta setmana em va bé,, i dissabte aviadet tambe.. l'altra 7mana xungui xungui

Papallonaaaaaaaaa!!!!!

M'has d'ajudar!!!! ja vaig comprar els 100 bosses d'organza per ebay, i es veu, no sé com, que ho vaig fer amb Paypal i ja he donat el número de compte i tot i no entenc si haig de fer alguna cosa més!!!!

He enviat el mail al venedor i no m'ha dit res de si tot és correcte!!!! com puc mirar si s'ha fet el pagament o algo??? aix mare, que jo vull que m'arribi per la boda!!!!

mmmm
wapi entra a paypal.es amb la teva contrasenya i et dirà si està pendent el pagament!!!!
diga'm algo.. i sino doncs kedem un dia, ens conectem i ho fem!!!

no t'han enviat cap email????
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 12:12 pm

Aquí van les fotos!!!!

a veure que us semblen!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dl. juny 15, 2009 12:27 pm

ei! black! i a on està aquesta tenda que liquiden?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. juny 15, 2009 12:58 pm

eiiiiiiiii black!!! sisi diga'ns a on que potser ens interessaaaaaaaaaaa :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 1:56 pm

nenes!!!!!

doncs està al meu poble, a Torredembarra! si voleu un dia podem venir a fer un cop d'ull!! tenien aquelles fiiguretes q es veuen molt de nuvis dimoniets, angelets, dels q estan a tot arreu per 20€!!! després también hi ha algunes altres a 6 euros, i también tenien cigüeñas per un 6 euros!!! després alguna coseta de detallets i tal, però poca cosa.. però segur q trobem algo!!! lo q crec q de bubinots m'he endut jo els últims, xq no n'he vist més!!! però és qúestió de mirar!!!

mua!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. juny 15, 2009 3:22 pm

Hola noies laiac jo dijous a la tarda ja no treballo i a les 3 tinc hora amb el dentista i despres ja no he de fer res, aixi que si vols quedar aviat jo ja no marxare, no em val la pena, aixi que ja em diras alguna cosa, i despres anem cap a les gavarres per ajuntar-nos amb la resta!
No se ja diras alguna cosa!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. juny 15, 2009 3:23 pm

blakmamba xulissims i super be de preu!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 3:31 pm

estiu2010 ha escrit:Laiac aqui es on portaven els anells al casament de m'agermana li va fer la carme la de la floristeriade morell l'anturium al cap damunt de la rambla al costat del'esport a fons

que bonic!! m'agrada molt!!

aix... amb tantes coses boniques per portar els anells i jo no tinc nens per portar-ho... :--( jops!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant