Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: apollonia » dv. juny 30, 2006 7:33 am

Que pena que os quedeis sin viaje :-( :-( :-( :-( :-(

De nuevo, os deseo lo mejor :-)ok:
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: anagaz » dv. juny 30, 2006 9:47 am

Ostres Seni, espero que vagi tot mol i molt bé!!! I em sap greu lo del viatge. A veure si el podeu fer aviat!!! :-)ok:
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 30, 2006 3:29 pm

Seni, a ver si encontráis billetes pronto :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 30, 2006 8:41 pm

CHICAS YO TENGO LA ULTIMA PRUEBA EL LUNES PARA VER QUE TODO ESTE BIEN Y EL VIERNE LO RECOJO YA!!!

SENI CARIÑO, DESEO QUE TENGAS UN DIA INOLVIDABLE, QUE SEAS SUPER FELIZ Y QUE NOS HAGA MUY BUEN DIA!!!!!

UN BESITO ENORME
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 30, 2006 9:01 pm

que pena SENI!!! Cómo dices ... ya verás que para otra ocasión será!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Eowyn ...... estaremos atentas a tu prueba :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dl. jul. 03, 2006 7:36 am

Seni, Eowyn: CUENTA ATRAS! jejeje
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dl. jul. 10, 2006 5:46 pm

Nenes, que ho tenim molt mort això!!!
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. jul. 10, 2006 6:52 pm

si i tant !!! ... i no pot ser!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dt. jul. 11, 2006 7:25 am

Ja teniu raó :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Stella, fa dies que no sabem res de tu! Com han anat els exàmens?

Com els hi deu haver anat a la Seni i la Eowyn? Segur que genial!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dt. jul. 11, 2006 4:44 pm

Hola hola!!!
Perdonad q haya estado tan ausente estos dias, despues de los examenes he estado en casa de mis padres y alli no tienen conexion a intrenet!!!
Apollonia reina! els examenes no em van anar gaire be pq vaig estar malaltona aixi q ara ja he començat a prepararme per setembre, no em rendeixo! jeje :-))
Seni preciosa, es una lastima lo del viaje, a nosotros nos paso lo mismo y lo hicimos mas tarde, y sabes? nos salio por la mitad de precio!!!!lo importante es q lo podais hacer pq es algo muy especial, aunque es bopnito hacerlo justo despues de la boda tmb es especial auqnue sea mas tarde! :-)ok: :-)ok:
Anagaz i les fotos del viatje??? les estem esperant!!! =0-0-) =0-0-)
Reines un petonas a totes!!!! :-()-) :-()-)
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: apollonia » dj. jul. 13, 2006 7:45 am

Ostres Stella, quina mala sort! Això si, no et desanimis, que al setembre segur que t'ho treus tot :-)ok:

Anagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz: FOTOS, FOTOS, FOTOS!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 13, 2006 6:32 pm

ànims Stella ... un petó reina ... ja veuras com al setembre t'ho treuràs tot, tot i tot !!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Stella » dj. jul. 13, 2006 7:15 pm

Gracies guapes!!!! amb vosaltres no hi ha qui estigui decaigut ni un sol dia! sou genials! :-)ok: :-)ok: :-)ok: bede reina feia dies q no coincidia amb tu!!!!! com estas guapa???
Noies me comprat un vestit a les rebaixes pel casament del meu cunyat, a veure si us puc penjar les fotos, a mi m'encanta tot i q es atipic per un casament pq es negre pero li posare molts detalls daurats i no es veura tant, estic molt contenta pq al final m'ha sortit per 45€!!!! a mes ells no fan un gran casament, es casen a casa d'un amic al camp i tot es molt campechano, ella fa el dinar i tot...ara em fa cosa anar massa arreglada! jajaja
Anagaz reina volem fotos del viatje!!! no tens escapis eh!!! jejeje
Ostres quines ganes q tornin la Eowyn i la Seni pq ens expliquin com ha anat tot i ens enseyuin les fotos!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: em moro de ganes per veureles!!!
Ei i tmb per coneixre les noves noies de Cymbeline!!! jejeje q les del 2007 ja s'acostenn!!!! :-)ok: :-)ok:
Petons guapes! :-()-) :-()-)
Stella

EntradaAutor: Visitant » dg. jul. 16, 2006 10:07 pm

Stella ... quin casament més original !!! :-)ok: A veure si penjes les fotos ... tinc ganes de veure el vestit ... segur que estaràs molt wapa. A mi m'encanta el color negre !!! :-)) :-)) :-))

Nosaltres tenim una boda al setembre ... i sort de ma germana que té un vestit molt xulu .... me l'he provat i em queda de conya !!! Així que aprofitaré :-)ok:

sisisiis haurem d'esperar per la crònica de Seni i Eowyn :-)ok: però segur que l'espera valdrà la pena >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dt. jul. 18, 2006 10:37 am

Que no hi ha ningú??????????????? :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dt. jul. 18, 2006 11:36 am

Si el post esta una mica parat ultimament :-(
Bede quina sort q ta germana et deixi el vestit! pq estan carsisims i nomes tels poses en poques ocasions..... es una bona manera d'amortitzarlo! :-)ok: jo si no em poso el negre em posare el de ma mare pel meu casament q es color verd molt viu...
Nines com us van les vacances???
A mi s'han seleccionat definitavement a Justicia!!!! >.-<: >.-<: >.-<: pero ara haig de fer les proves de catala pq tinguent el titol ells no han comptat amb aixo i haig de fer l'examen :--(
Apollonia com va tot per Lleida????
En fi reitones! un petonas a totes! :-()-)
Stella

EntradaAutor: apollonia » dt. jul. 18, 2006 11:45 am

Que bé Stella, me n'alegro molt!

Doncs per aquí bastant tranquil, els jefes han començat vacances i m'han deixat de mestressa, jajaj! I com no hi ha gaire feina doncs molts dies podré plegar a les 3, a veure si tinc temps d'anar algun dia a la piscina que estic més blanca que el paper ....

La 2a quinzena d'agost em toquen vacances a mi, però no anirem enlloc pq ell és autònom i no pot fer tantes vacances :-( I després de thailandia està la guardiola buida!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dc. jul. 19, 2006 2:35 pm

be apollonia aixi estaraas mes traqnuila a la feina no??? q be! :-)ok: i d'aqui a poque..... vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: fareu alguna coseta?
Nosaltres per l'aniversari hem passat anar el cap de setmana a Roses a desconectar una mica pq al meu home fins al novembre no li donen les vacances :--(
Stella

EntradaAutor: apollonia » dc. jul. 19, 2006 2:40 pm

Es veritat, que poquet et queda pel 1er aniversari! Segur que ha passat volant no????
De moment només anirem un cap de setmana a Gijon, pq fan un festival amb moltes sortides amb vespa i lambretta, que és lo nostre, jejje
I tinc pendent una escapadeta a Almeria a veure l'àvia però amb aquestes calors ho deixaré pel setembre o octubre.

I l'Anagaz???? Està desapareguda!!!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Stella » dc. jul. 19, 2006 7:17 pm

Ostres Apollonia el meu home va estar visquent 6 anys a Gijon i li encanta! us ho pasareu genial! :-)ok:
Aixi q tens l'avia a almeria??? la meva iaia es de jaen jeje :-)) pero ja molts anys q es van venir a viure aqui..... ma mare va arrivar quan tenia 3 o 4 anys i ella reconeix q es practicament mes catalana q el meu pare q es de bacrelona pq ella parla el catala millor q ell! jejeje
Stella

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants