NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dl. juny 15, 2009 5:17 pm

Nenes he arribat a la determinacio que nomes em caso una vegada a la vida i que no cal que el vestit sigui tant sobri, aixi que res de puntes ni pedreria, pero si la faldilla es mes pomposa dons no passa res!
El ramon no marxara correns, he de pensar mes en mi i no tant amb els altres!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:18 pm

tara ha escrit:Ja veig que esteu viciades, es que aixo enganxa molt, en una estona que no m'he connectat heu escrit un missal!

Oi tant que vicia!! Hi porto tota la tarda per aqui!!
He fet un intent de marxar però ara me liat veient les croniques d'aquest 2009... i es que soc un cas!!!!
Amb la feina que tinc... bua!!!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2009 5:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:18 pm

tara ha escrit:Nur tranquila que si entre setmana no et va be ja quedarem tambe dissabte!

ok! :-)ok: allí estaré!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:19 pm

tara ha escrit:Aixi ens posem al dia de les novetats, a veure si m'arriba la comanda de vistaprint i aixi us ensenyo el que he fet!

Has fet una altra comanda? I què has demanat?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:20 pm

tara ha escrit:Bueno nenes ens veiem despres que vaig al metge, que m'ha sotrit un borrim raro als brassoa i vaig a veure que em diu!
Deu se de l'estres de no trobar vestit!

no t'estressis nena!!! tot arribarà!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:21 pm

tara ha escrit:Avui he trucat a rosa clara per veure si tenien el vestit que tambe m'agrada, m'han dit que miraran de demanar-lo per poder-m'el provar!
Ja tinc mono!

el del 2008? poden aconseguir vestits de coleccions passades? osti, que be!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:24 pm

tara ha escrit:Nenes he arribat a la determinacio que nomes em caso una vegada a la vida i que no cal que el vestit sigui tant sobri, aixi que res de puntes ni pedreria, pero si la faldilla es mes pomposa dons no passa res!

Aquí l'has clavat! Pensa en tu, en el que vols, en com t'agradaria veure't, aquí només tens la ultima paraula tu. I prova tots els que faci falta fins que trobis l'estil que més t'agrada, i fins que trobis el teu vestit amb el que et sentis comoda, guapa i tu mateixa. :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:44 pm

Un altre ram de chupa-chups que acabo de trobar en una cronica!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dl. juny 15, 2009 5:49 pm

laiac ha escrit:
estiu2010 ha escrit:
laiac ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Bueno ninetes men vai a veure vendelpla i a dormir q desde divendres fins avui nomes e dormit 7ores i mitja aixo si a sigut un dels millors caps de setmana de la meva vida!!!

Que béeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! bufff jo tan agobiada a la feina i tot...que fa un temps que no m'ho passo tan bé!!!!

que guai, i quina envejeta!!!!!!!!! eiiiiiiii i aquesta setmana penso anar a la platja o a la terrassa, però també pendré el sol eeee!!!!!!

eiiii pos m'aniria perfecte quedar entre setmana!!!!

patunets!!

Nena jo la setmana q be faig festa si vols a la tarda quedem aviat i t'ajudo una estoneta en el q convingui val???

Eiiiii pos perfecte!!!! dilluns i dimecres faig tarda (bé, el dimecres que ve no en faig què és sant joan) però si un dia estàs per aquí al morell i em vols venir a ajudar m'ho dius abans i ja està!!!

ahir me'n vaig adonar que no puc fer ni un detallet sola, hem de ser dos!!!quina caca!!!

Gràcies!!!!!!! i aixi xafardejem de tot!!! nijijijji

ahhhhhhh i el cd de música???

ostres es veritat avui a la nit tel grabo sens falta i dema o passat tel tirare a la bustia xq nose en qina ora estare pel morell
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. juny 15, 2009 5:54 pm

Ninetes avui ma arribat la meva comanda del vistaprint q xulo!!!a veure son tonteries xo nomes pel fet de ser gratis fa molta ilusio.....bueno vai a seguri treballant a la nit ja ens veurem x aqi
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 5:56 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes avui ma arribat la meva comanda del vistaprint q xulo!!!a veure son tonteries xo nomes pel fet de ser gratis fa molta ilusio.....bueno vai a seguri treballant a la nit ja ens veurem x aqi

si si! fa ilusio rebre-ho!
ja ens ho ensenyaras!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:08 pm

torsaeann ha escrit:
blackmamba ha escrit:Per cert!!!!!! aquest matí he baixat al meu poble a fer uns encàrrecs i en una botiga que tenen detallets de bodes i tal, estan de liquidació i m'he emportat dues figures de núvis!!!!!

uns bubinots que he vist q valen 76,50 euros, me'ls han deixat per 35!!!!!!!

i uns altres que valen una 30 per 20€!!!!!! ara us poso fotos!!!!!

Nenita¡¡¡¡
on és aquesta botiga¡¡¡¡¡ ho dic pq si encara quedaven coses podries acompanyar-me demà o dimecres i vinc?
Diguem alguna coseta ¡¡¡¡¡¡¡

guapa!!! aquetsa botigueta està al meu poble, a Torredembarra!!!! si vols quedem un dia i t'acompanyo!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:09 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes la quedada d'aquesta setmana al final és dijous? si fos dijous jo arribaria sobre les 16.45....avanç no puc....

Un petonet¡¡¡

suposo que serà com la setmana passada, no?? cap a llà a les 17-17:30!!!! lo que passa és q abans la laiac vol anar a l'abacus de Tarragona!!!! però vaja, q les q no puguin doncs q vagin directament al Viena!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:10 pm

tara ha escrit:Ja veig que esteu viciades, es que aixo enganxa molt, en una estona que no m'he connectat heu escrit un missal!

ja veus si vicia.... no puedo parar!!!! jajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:11 pm

tara ha escrit:Nur tranquila que si entre setmana no et va be ja quedarem tambe dissabte!
Blakmamba a estudiar, que ja veures com al final val la pena!

jejeje, al final he estudiat una estoneta... però no em concentro massa....snif... no tinc el dia!!!! jauré d'aixecar-me més d'hora als matins i aprofitar, que és quan més tranquil·la puc estar!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:12 pm

tara ha escrit:Bueno nenes ens veiem despres que vaig al metge, que m'ha sotrit un borrim raro als brassoa i vaig a veure que em diu!
Deu se de l'estres de no trobar vestit!

espero que no sigui res!!!! cuidat guapa!!!! mua!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:14 pm

tara ha escrit:Nenes he arribat a la determinacio que nomes em caso una vegada a la vida i que no cal que el vestit sigui tant sobri, aixi que res de puntes ni pedreria, pero si la faldilla es mes pomposa dons no passa res!

mira, jo anava amb la idea d'un vestit super pompos amb una falda amb plecs, tipo el hamlet q m'agradava molt i al final vaig sortir amb el q vaig sortir!!! és a dir, tot lo contrari!!! lo q jo sempre havia dit q no portaria... i también vaig dubtar molt del q diria el meu futur.. però téns raó, hem de mirar més per nosaltres, ens hem de veure bé i guapes nosaltres abans q ningú, xq si nosaltres mateixes no sentim q és el nostre i no ens veiem precioses no ho transmetrem als altres tp...

així q ja saps!!!! busca el teu vestit, q serà el q menys t'esperis!!!! i si tu et veus genial, tranquil·la q segur q el teu futur et veurà también preciosa!!!!!

mua!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:15 pm

nur_jor ha escrit:

Oi tant que vicia!! Hi porto tota la tarda per aqui!!
He fet un intent de marxar però ara me liat veient les croniques d'aquest 2009... i es que soc un cas!!!!
Amb la feina que tinc... bua!!!!

nena!!!! no has marxat???? jo una estoneta almenys, jejjejeje, estàs més viciada q jo!!!! jajajajajajajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. juny 15, 2009 6:16 pm

ei blackmamba!!! com ha anat aixo?
ja veus, jo no m'he mogut d'aqui!!
ja dono la tarda per peduda... dema per la tarda em quedaré a avançar feina al cole, perque aquí no faig res!! jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. juny 15, 2009 6:17 pm

nur_jor ha escrit:Un altre ram de chupa-chups que acabo de trobar en una cronica!

que xulo!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants