NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. juny 15, 2009 8:53 pm

cuca lleida ha escrit:princesesssssssssssssssssssssssssss
que tal tot???
jo estic en un nuvol!!! encara no me crec que el nino estigui tant ficat am lo de la boda,
NOTICION!!! avui ha arribat una mostra de la invitacio que ens agrade!!!! i es super xula el nino ja ha enviat un correu per dir que si que la volem!!! (estic en un nuvol pq encara quede moooolt de temps i diu que aixi ja les tindrem, no me lo puedo creer!! =0-0-) =0-0-) )

MIRI escolta que ta passat, espero que no sigui moool greu! eii ja saps que pel que vulguis pots contar ::love:: Ja feu be de marxar aixi desconecteu una mica i us relaxeu que despres tot sera un sprint! jejej ANIMSSSSSSSS PRINCESAAAAAAAAAAAA :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) PASSAT-HO MOOOOOLT BEEEEEEEE :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: T'HO MEREIXES!!!

ISEE bonica pos si que saps botigues de nuvia!! :o-o: jo no sabia que hi haguessin tantes! ets una CRACK!!! xiqueta tot ho saps jo de gran vull ser com tu :-)ok: ::love::

LLUENTAAAAAAAAAA que tal tot?? com va pel nuvol kinton, jejeje Tinc moltes ganes de veure el suuuuuuuuuper anell!!!!

LAUCOB preciosa anims que ja veuras com aquesta vegada anira be, tu fes cas dels metges i fes bondat! des d'aqui t'animem a tenir forces! ANIMS WAPA!!!!! :-)) :-)) ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

NUVIA ens has de contar aixo de la feina, a mi m'has ddeixat intrigada :-/ espero que tot es solucioni be princesa! mooolts anims pel final de curs i vigila am el julito i la julita que potser fan JULITOOOS jjejejeje :-)

vaja rotllo us he ficat en un moment, m'enrollo com una persiana.....si es que ja ho diu el nino..... :-)

NENES TINC MOOOOOOLTES GANES DE KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HO NECESSITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Que beeeeee!!!!!! Yupiiiiiiiiii!!!! Cuanta feina avançadaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Al meu amore lha parat el fotograf pel carrer, que a veure que a que esperem per anar a fer-nos les fotos!!!! jejejejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » dl. juny 15, 2009 11:37 pm

hola wapa!!!que tal va todo paso a saludar me es imposible ponerme al dia!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: cala84 » dt. juny 16, 2009 11:51 am

merci wapes!! (=:-)
cala84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dt. juny 02, 2009 4:22 pm

EntradaAutor: ise » dt. juny 16, 2009 1:27 pm

Hola noies, he fet un recull dels vestits que més o menys m'han agradat de la passarel·la gaudí
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. juny 16, 2009 1:31 pm

cuca lleida ha escrit:princesesssssssssssssssssssssssssss
que tal tot???
jo estic en un nuvol!!! encara no me crec que el nino estigui tant ficat am lo de la boda,
NOTICION!!! avui ha arribat una mostra de la invitacio que ens agrade!!!! i es super xula el nino ja ha enviat un correu per dir que si que la volem!!! (estic en un nuvol pq encara quede moooolt de temps i diu que aixi ja les tindrem, no me lo puedo creer!! =0-0-) =0-0-) )

MIRI escolta que ta passat, espero que no sigui moool greu! eii ja saps que pel que vulguis pots contar ::love:: Ja feu be de marxar aixi desconecteu una mica i us relaxeu que despres tot sera un sprint! jejej ANIMSSSSSSSS PRINCESAAAAAAAAAAAA :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) PASSAT-HO MOOOOOLT BEEEEEEEE :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: T'HO MEREIXES!!!

ISEE bonica pos si que saps botigues de nuvia!! :o-o: jo no sabia que hi haguessin tantes! ets una CRACK!!! xiqueta tot ho saps jo de gran vull ser com tu :-)ok: ::love::

LLUENTAAAAAAAAAA que tal tot?? com va pel nuvol kinton, jejeje Tinc moltes ganes de veure el suuuuuuuuuper anell!!!!

LAUCOB preciosa anims que ja veuras com aquesta vegada anira be, tu fes cas dels metges i fes bondat! des d'aqui t'animem a tenir forces! ANIMS WAPA!!!!! :-)) :-)) ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

NUVIA ens has de contar aixo de la feina, a mi m'has ddeixat intrigada :-/ espero que tot es solucioni be princesa! mooolts anims pel final de curs i vigila am el julito i la julita que potser fan JULITOOOS jjejejeje :-)

vaja rotllo us he ficat en un moment, m'enrollo com una persiana.....si es que ja ho diu el nino..... :-)

NENES TINC MOOOOOOLTES GANES DE KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HO NECESSITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Preciosa!!!! :*:-) :*:-)

Nena, el teu nino està molt posat amb el tema boda, no??? primer a mirar els anells, després les invitacions,... QUINA ENVEJA QUE EM FEU!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : jejeje. De veritat que me n'alegro molt per tu! ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dt. juny 16, 2009 1:34 pm

miriameta ha escrit:Nenes!! no estare en uns dies, no us preocupeu, marxem 4 dies fora.
No voliem marxar de vacances després de les males noticies del divendres, però com ja hu teniem pagat pues hu aprofitarem.
I així ens entretindrem una mica, sobretot monpare.

Besitos a totes, paseu molt bona setmana wapetes meves. :-()-) :-()-) :-()-)

Carinyet, disfruta molt d'aquests dies de relax que t'els mereixes!!! ::love:: ::love::

Em sap molt greu el del teu padri. Per qualsevol coseta que necessitis ja saps que ens tens aquí! :-()-) :-()-) :-()-)
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dt. juny 16, 2009 8:06 pm

hola princesesssssss

miri no sabia lo del padri , ho sento de tot cor, disfruta i desconecta!!

ise la veritat es que no se que li passa ultimament pero me te en un nuvol...de cop i volta diu algo de la boda! ara ja veurem el que dura, jejej :-)ok:
per cert quin marcador que tens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja te queda poquet iseeeeeeeee

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
escolta quin munt de vestidets no??
son molt xulos!! >.-<: :-)) :-)) :-))

tinc unes ganes de provarmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee uffffff
pero sobretot de fer la kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

LLUNETA MOLTS ANIMS QUE JA TAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA TE KEDA NO RESSSSSSSSSSSSSSSSSSS I T'HO TREUS DE SOBREEEEE

ANIMS :-///: :-///: :-///: :-///:

NUVIA final de curs: albums, informes.....nens a punt de crisis, pujats per les parets.....uffff animssssssssssssssss

va nenes amunt el poooost :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. juny 16, 2009 10:18 pm

venga chicas que ya se acaban las clases!!!!
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 17, 2009 7:31 am

Hola noies... no puc entrar massa estik molt agobiada la veritat. En fi, noies jo también necessito quedar. Quan us va bé? És urgent!!!! Podriem kdar divendres que ve o dissabte o diumenge... us vull vere!!!
Cuca les invitacions són d'aquella web? què me la podràs portar per mirar-la?? Jo también ho he de fer, a l'estiu ho intentaré fer. Ara dubtem entre dos.
Ja he baixat dle núvol noies, el treball se m'ha desmuntat tot i estik una mica desesperada. Ho he deixat tal i com està. Ja n'estic tipa.
Miriameta sento lo del padrí en serio, perdoneu que no estigui al 100% però no puc amb tot!
Isee ja he arreglat lo de les pàgines em smbla. No t'ho puc enviar pq cada cop que tanco l'arxiu word se'm desmunta. Ho tinc obert fins que arribi avui el jordi amb la impressora i ho pugui imprimir... ja veus el me... d'open office... Les taules no han kdat gens bé però ja m'és igual... l'any que ve ja ho faré amb word. :-( En fi noies, que vagi bé la setmana. Dissabte és el gran dia, i m'he d'acabar de preparar així que no entraré ok? Fins ara wuapes!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 17, 2009 7:34 am

ise ha escrit:Hola noies, he fet un recull dels vestits que més o menys m'han agradat de la passarel·la gaudí

N'hi ha que són molt xul.los eh... un de RC que m'agrada mooolt ja te diré quin... però no és molt díficil d'endevinar. Quines ganes d'acabar amb tot i tenir temps lliure i vida social. Ahir em va agafar una crisi després de que em truquessis i no volia anar a l'examen... no sé què faré al final...
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dj. juny 18, 2009 7:02 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Hola noies, he fet un recull dels vestits que més o menys m'han agradat de la passarel·la gaudí

N'hi ha que són molt xul.los eh... un de RC que m'agrada mooolt ja te diré quin... però no és molt díficil d'endevinar. Quines ganes d'acabar amb tot i tenir temps lliure i vida social. Ahir em va agafar una crisi després de que em truquessis i no volia anar a l'examen... no sé què faré al final...

Ei guapíssima :*:-) :*:-) doncs no et trucaré fins el dissabte a la tarda :-( :-( :-(

El vestit que t'agrada de rc ja se quin és! jejeje :-) :-)
ise

EntradaAutor: annalleida » dj. juny 18, 2009 6:13 pm

hola a totes!!!!
sóc nova al foro. també sóc de lleida i em caso el 10 d'abril del 2010
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. juny 18, 2009 6:38 pm

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Una altra nuviaaaaaaaaaaaaa!!! Per ara series la segona del 2010!!!! Que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! Contans coses, contans coses!!!!!!!!!!!!

Me presento! Soc la nuvia2010 i em caso amb el meu amoret el 27 de març de 2010 a les 12:00 a Sant Llorenç, el tiberi el farem al Palau de Margalef i el nostre fotograf es defoto.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. juny 18, 2009 7:01 pm

Ise, magrada el vestit que porta la negreta :) tot i que el Egara... i el de fara esposa que tinc ganes densenyar-vos em tenen tot el dia pensant... i si no se quin magrada mes dels dos???? Ficaria la ma al foc que sera un dels dos!!! Quines ganes de que surtin a internet els de fara esposa!!!! Tinc moltes ganes de que em digueu quin dels dos us agrada més :)

Miriameta... viva en els mons den Yupi i no mhavia enterat daixo que us ha passat, ho sento moltissim princeseta.

Vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Que fas que no penges una motxilla al balco de casa!?!?!?!?!?!?!??! Heu adelantat moltes coses de la boda, lo proxim que us cau son les aliances :)

Pacresol, ja teniu restaurant??? I si no en teniu, quins us fan gracia???

llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Dont worry be happy my darling!!!! Dissabte ja estaras mig de vacances bonicaaaaaaaa!!! Divendres de trucare per donarte anims dels meus :) i dissabte, si lexam te va be, enviam un sms, si us plau, si no et va be no me lenviis i entendre que millor no trucarte :)

Laucob!!!! Com esta la nostra nena??? Fes bondat, eh??? Que nosaltres serem les cibertietes si no et fa res :)

Amelie, no menrecordo si tenies coses de la boda lligades??? Estic OUT amb el fi de curs, jejejeje

Si em deixo a algu, mil perdons!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dj. juny 18, 2009 7:50 pm

hola, doncs jo em caso el 10 abril i el convit al Palau de Margalef!!!! k fort, al mateix lloc!!!!
el nostre fotograf és Alex i Genaro (Magda Simo Models)
annalleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. juny 18, 2009 8:18 pm

annalleida ha escrit:hola, doncs jo em caso el 10 abril i el convit al Palau de Margalef!!!! k fort, al mateix lloc!!!!
el nostre fotograf és Alex i Genaro (Magda Simo Models)

Tambe fan video?!?!?!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dj. juny 18, 2009 10:46 pm

si que fan videos, val 1500 euros. si vols et dono el telefon
annalleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. juny 18, 2009 10:53 pm

annalleida ha escrit:si que fan videos, val 1500 euros. si vols et dono el telefon

1500 euros nomes el video??? Sens escapa del pressupost!!!! jejejejejejeje Hem danar a preguntar als nois que ens recomana el nostre fotograf, pero es que no vull anar a lestudi que matavalara amb les fotos de la preboda, jejejeje.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dv. juny 19, 2009 6:49 am

Bon dia boniques!!!! :*:-) :*:-)

Per fi sóm divendres!!!!! :-) :-) Com se us presenta el cap de setmana???
ise

EntradaAutor: ise » dv. juny 19, 2009 6:52 am

laucob ha escrit:doncs la nostra princeseta esta aqui juganera tant que no deixa dormir a la mami i te molta soneta pero que farem a veure si es cansa i hem deixa dormir una mica mes.

vinga noies que en no res ja acaba el curs.

aquest estiu a ficar-vos les piles pa adelantar alguna coseta de la boda

Bon dia Laucob!!!

Que tens una nena bellugadissa???? hehehe Com et trobes guapa?
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants