cuca lleida ha escrit:princesesssssssssssssssssssssssssss
que tal tot???
jo estic en un nuvol!!! encara no me crec que el nino estigui tant ficat am lo de la boda,
NOTICION!!! avui ha arribat una mostra de la invitacio que ens agrade!!!! i es super xula el nino ja ha enviat un correu per dir que si que la volem!!! (estic en un nuvol pq encara quede moooolt de temps i diu que aixi ja les tindrem, no me lo puedo creer!!![]()
)
MIRI escolta que ta passat, espero que no sigui moool greu! eii ja saps que pel que vulguis pots contarJa feu be de marxar aixi desconecteu una mica i us relaxeu que despres tot sera un sprint! jejej ANIMSSSSSSSS PRINCESAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PASSAT-HO MOOOOOLT BEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T'HO MEREIXES!!!
ISEE bonica pos si que saps botigues de nuvia!!jo no sabia que hi haguessin tantes! ets una CRACK!!! xiqueta tot ho saps jo de gran vull ser com tu
![]()
![]()
LLUENTAAAAAAAAAA que tal tot?? com va pel nuvol kinton, jejeje Tinc moltes ganes de veure el suuuuuuuuuper anell!!!!
LAUCOB preciosa anims que ja veuras com aquesta vegada anira be, tu fes cas dels metges i fes bondat! des d'aqui t'animem a tenir forces! ANIMS WAPA!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NUVIA ens has de contar aixo de la feina, a mi m'has ddeixat intrigadaespero que tot es solucioni be princesa! mooolts anims pel final de curs i vigila am el julito i la julita que potser fan JULITOOOS jjejejeje
![]()
vaja rotllo us he ficat en un moment, m'enrollo com una persiana.....si es que ja ho diu el nino.....![]()
NENES TINC MOOOOOOLTES GANES DE KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HO NECESSITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Que beeeeee!!!!!! Yupiiiiiiiiii!!!! Cuanta feina avançadaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Al meu amore lha parat el fotograf pel carrer, que a veure que a que esperem per anar a fer-nos les fotos!!!! jejejejejejejeje

Ja feu be de marxar aixi desconecteu una mica i us relaxeu que despres tot sera un sprint! jejej ANIMSSSSSSSS PRINCESAAAAAAAAAAAA

En fi noies, que vagi bé la setmana. Dissabte és el gran dia, i m'he d'acabar de preparar així que no entraré ok? Fins ara wuapes!