torsaeann ha escrit:BON DIA NINETES JA SOM DIMARTS....JA QUEDA MENYS PER DIJOUS¡¡¡¡¡¡¡
bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 10:22 am
torsaeann ha escrit:BON DIA NINETES JA SOM DIMARTS....JA QUEDA MENYS PER DIJOUS¡¡¡¡¡¡¡

Autor: laiac » dt. juny 16, 2009 11:36 am

Autor: laiac » dt. juny 16, 2009 11:39 am
estiu2010 ha escrit:Papallona* ha escrit:estiu2010 ha escrit:Ninetes avui ma arribat la meva comanda del vistaprint q xulo!!!a veure son tonteries xo nomes pel fet de ser gratis fa molta ilusio.....bueno vai a seguri treballant a la nit ja ens veurem x aqi
eiiiiii ho ensenyaras a la quedada?????????????
que bé que t'agradiiiiiii
i tant q us o ensenyare....i mira si estic contenta xq al noi li a agradat tant q ma dit de detallet podriem fer un iman daqells petits amb una foto nostre i una espelma xuli!!!!!
i li e dit dons la foto ens la em de fer ja xq cada mes quan m'arribi l'oferta anar demanant xq sino x lany q be no se si en tindre suficients!!!!jijijiijiji!!!
Papallona agregam al facebook jo soc montse bp i a la foto sortim naltrus dos despres d'una carrera de bicis

Autor: Giss » dt. juny 16, 2009 12:37 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 12:44 pm
Giss ha escrit:Eli... que fuerte lo del presupuesto... pero lo conoces?
A ver, yo igual soy una mal pensada... pero eso me suena a: 10 ninetas... 10 tías... avisarme... se pensará que es una despedida de soltera o algo de eso... no?

Autor: laiac » dt. juny 16, 2009 12:51 pm
A ver, yo igual soy una mal pensada... pero eso me suena a: 10 ninetas... 10 tías... avisarme... se pensará que es una despedida de soltera o algo de eso... no?

Autor: Papallona* » dt. juny 16, 2009 1:44 pm
blackmamba ha escrit:Papallona* ha escrit:estiu2010 ha escrit:Papallona* ha escrit:estiu2010 ha escrit:Ninetes avui ma arribat la meva comanda del vistaprint q xulo!!!a veure son tonteries xo nomes pel fet de ser gratis fa molta ilusio.....bueno vai a seguri treballant a la nit ja ens veurem x aqi
eiiiiii ho ensenyaras a la quedada?????????????
que bé que t'agradiiiiiii
i tant q us o ensenyare....i mira si estic contenta xq al noi li a agradat tant q ma dit de detallet podriem fer un iman daqells petits amb una foto nostre i una espelma xuli!!!!!
i li e dit dons la foto ens la em de fer ja xq cada mes quan m'arribi l'oferta anar demanant xq sino x lany q be no se si en tindre suficients!!!!jijijiijiji!!!
Papallona agregam al facebook jo soc montse bp i a la foto sortim naltrus dos despres d'una carrera de bicis
estiu!!!!!!!!!!!!!!!
t'acavo d'afegir al facebook!!!!!!!!!!!!!
nena!!! m'agregues al facebook??? jejeje, esq m'assembla q no et puc agregar jo.... mua!!!

Autor: Giss » dt. juny 16, 2009 2:19 pm

Autor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 2:24 pm
Giss ha escrit:nenes... tinc un nou pressupost... 18€ amb samarreta blanca i amb sublimació.
Què fem?

Autor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 3:31 pm
Giss ha escrit:ho decidim dijous... però què en penseu?

Autor: nur_jor » dt. juny 16, 2009 3:40 pm
torsaeann ha escrit:Jo vaig a no mas vello i és amb laser.
Vaig estar miran molts llocs i l'únic lloc que feien bé de preu i que tenia gent que hi anaba i tot bé era aquí¡¡¡¡i j per ara no puc dir res malament...

Autor: nur_jor » dt. juny 16, 2009 3:41 pm
torsaeann ha escrit:Jo també tinc facebook i no tinc a ningú......passeu-me un privi amb els noms i us busco¡¡¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dt. juny 16, 2009 3:42 pm
estiu2010 ha escrit:Papallona* ha escrit:_eLi_ ha escrit:blackmamba ha escrit:ostres nur_jor... entre el foro i el facebook no ens estem quietes eh!!! xDDDD
jo hem perdo lo del facebook
uix.. doncs jo només tinc agregaa a nur_jor ....
Ei agregueume al facebook o dieume cm us dieu i us agrego...jo nomes tinc a la blackmamba

Autor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 3:43 pm
nur_jor ha escrit:estiu2010 ha escrit:Papallona* ha escrit:_eLi_ ha escrit:blackmamba ha escrit:ostres nur_jor... entre el foro i el facebook no ens estem quietes eh!!! xDDDD
jo hem perdo lo del facebook
uix.. doncs jo només tinc agregaa a nur_jor ....
Ei agregueume al facebook o dieume cm us dieu i us agrego...jo nomes tinc a la blackmamba
estiu, jo tambe tinc a la blackmamba, i com has dit que tu tambe la tenies t'he trobat, jejeje! t'he agregat!

Autor: nur_jor » dt. juny 16, 2009 3:44 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:aquest foro és un vici!!!!
estic enganxada total!!!!!!!!!!!!!
jojojojojojojojojojjoooooooooo
s'enten perfectamenteeeee..
wapi he vist el teu missatge pel facebook!!! graciessssssssssss

Autor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 3:47 pm
nur_jor ha escrit:Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:aquest foro és un vici!!!!
estic enganxada total!!!!!!!!!!!!!
jojojojojojojojojojjoooooooooo
s'enten perfectamenteeeee..
wapi he vist el teu missatge pel facebook!!! graciessssssssssss
de res!!!![]()
entre foro i facebook... buf! no se que fare!! jjajaja!

Autor: nur_jor » dt. juny 16, 2009 3:47 pm

Autor: nur_jor » dt. juny 16, 2009 3:48 pm
Giss ha escrit:ho decidim dijous... però què en penseu?