NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 10:27 pm

estiu2010 ha escrit:papallona dissabte podriem fer la quedada al castell d'escornalbou...alli es on tu ets cases no???esq els de la meva feina celebren el dia del mediambient i la familia i et fan una visita pel castell i rutes pels camins del voltant i despres esmorçar i volia anar xo cm q tenim qedada...!!!!

uuuuuuoooooooooo, jejeje, podria estar bé, no???? a veure que fem dissabte!! xq com q potser al final no hem d'anar a comprar les samarretes!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. juny 16, 2009 10:35 pm

bueno ninetes!!! jo marxo ja a dormir!!!!

fins demà!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dc. juny 17, 2009 7:13 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Avui dimecres.....nenes...aquesta setmana se'm fa molt llarga....em penssaba que erem dijous....QUIN ROTLLO¡¡¡¡¡¡

Espero que tingueu un bon dia¡¡¡¡¡
Molts petonets¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. juny 17, 2009 7:57 am

Bon dia nineteeeeesss!!!!!!

No sé si és la calor o que, però avui m'he aixecat xof..... a més, aquesta setmana no tinc cap tarda lliure (bé, demà i quedo amb vosaltres, que guai) però la resta no he pogut ni descansar prenen el sol a casa..ni a la platja!!!! i aquest finde marxem al poble així que tampoc estaré a casa!!!!!!

A veure noies com quedem demà no???? TARA quan surtis del dentista em fas un truc....per on està de tarragona????tens el meu mòbil oi?????

Patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. juny 17, 2009 8:01 am

Nineteeeeeeesss!!!!!

Uixxxxxxx 1 mes i 2 setmanes!!!!!!!!falta menys!!!!!!!!!!!!!!!!!! aix mare.....com ho he pogut fer tot tan ràpid...............ara m'entra la "cagalera"........jijijijijijijiji

M'he d'ajudar en tema NINOTS!!!!!!

Vull donar un núvia sola a un amic solter......!!!! i després vull donar per separat a dos amics que no són parella però que van dir que als 30 es casarien (i el queda poc) si pogués ser una parella de nuvis però separats!!!!perque cadascú se'n quedi un!!!!!!! aquella parella que són dimoniets, estan per separat???????

Ho vull trobar aviat!!!!!

Aixxxxxxxx, algú sap algun lloc a Reus que no sigui tomàs barberà o La Gàbia????? perquè abans d'anar cap a torredembarra!!!! o sinó alguna pàgina per internet que no siguin cars!!!!

Quin dilema de bon matí.....vaig a treballar que sinó!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. juny 17, 2009 8:05 am

estiu2010 ha escrit:laiac ara vai al teu pos a veure com ta qedat...divendres si vols puc venir un aprell d'oretes a la tarda si et va be esclar...ja em diras algo ok??
ja tinc el cd ara tel aig de xtar dema si vai a morell tel xto val??

Ninetaaaa!!!!! ostres m'aniria perfecte, però el divendres ve a dinar una companya de feina i després l'haig de tornar a portar a Tarragona, així que ja tindré la tarda ocupada!!!!!! però moltes gràcies per l'oferiment!!!! a veure si la setmana que ve algú em pot ajudar!!!!

Petons!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 10:28 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Avui dimecres.....nenes...aquesta setmana se'm fa molt llarga....em penssaba que erem dijous....QUIN ROTLLO¡¡¡¡¡¡

Espero que tingueu un bon dia¡¡¡¡¡
Molts petonets¡¡¡¡

bon dia guapa!!!!!

doncs som dimecres si... jejeje. però tranquil·la!! que demà ja és dijous i..... QUEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

que vagi bé el dia!!!!

muaaaaaaaaa :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 10:29 am

laiac ha escrit:Bon dia nineteeeeesss!!!!!!

No sé si és la calor o que, però avui m'he aixecat xof..... a més, aquesta setmana no tinc cap tarda lliure (bé, demà i quedo amb vosaltres, que guai) però la resta no he pogut ni descansar prenen el sol a casa..ni a la platja!!!! i aquest finde marxem al poble així que tampoc estaré a casa!!!!!!

A veure noies com quedem demà no???? TARA quan surtis del dentista em fas un truc....per on està de tarragona????tens el meu mòbil oi?????

Patunets!!!

jo también m'he aixecat xof... porto unes setmanes q sempre m'aixeco així.... aix, la vida és molt dura...

però ep!!!!!!!!!!!!!! hem d'intentar estar més alegres!!!

a veure demà com quedem al final!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 10:30 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesss!!!!!

Uixxxxxxx 1 mes i 2 setmanes!!!!!!!!falta menys!!!!!!!!!!!!!!!!!! aix mare.....com ho he pogut fer tot tan ràpid...............ara m'entra la "cagalera"........jijijijijijijiji

M'he d'ajudar en tema NINOTS!!!!!!

Vull donar un núvia sola a un amic solter......!!!! i després vull donar per separat a dos amics que no són parella però que van dir que als 30 es casarien (i el queda poc) si pogués ser una parella de nuvis però separats!!!!perque cadascú se'n quedi un!!!!!!! aquella parella que són dimoniets, estan per separat???????

Ho vull trobar aviat!!!!!

Aixxxxxxxx, algú sap algun lloc a Reus que no sigui tomàs barberà o La Gàbia????? perquè abans d'anar cap a torredembarra!!!! o sinó alguna pàgina per internet que no siguin cars!!!!

Quin dilema de bon matí.....vaig a treballar que sinó!!!

Doncs els dimonis anaven juntets... com casi tots els de la botiga.. la veritat es q ara no recordo si n'hi havia alguns de separats... a veure les q coneixen més reus i tarragona si et poden ajudar!!!!!

muaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dc. juny 17, 2009 11:16 am

Eiiiiiiiii!!!

Aquesta figureta dels dimoniets està molt bé....però al final no aniré donant parelles de novis a tots els amics amb parella, que sinó no acabaríem....i per això els vull per separat....donaré la parella del pastís a uns amics, i després crec que ja he comentat que una núvia a un amic solter, i una parella per separat d'uns amics que també són solters però van junts!!!!!jijijiji

Mireu.................aquests són els ninotets que vull, però a veure, en una pàgina em cobren 9 euros i pico de ports....i en una altra no em diu el preu però em diu que hauré de pagar els ports al transportista quan arribin, i que va a pes.............i ara què faig????????

Mireu-los què monus i són per separat com jo vull!!!

Si algú els ha vist en algun lloc m'ho dieue eeeeeee!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 11:32 am

laiac ha escrit:Eiiiiiiiii!!!

Aquesta figureta dels dimoniets està molt bé....però al final no aniré donant parelles de novis a tots els amics amb parella, que sinó no acabaríem....i per això els vull per separat....donaré la parella del pastís a uns amics, i després crec que ja he comentat que una núvia a un amic solter, i una parella per separat d'uns amics que també són solters però van junts!!!!!jijijiji

Mireu.................aquests són els ninotets que vull, però a veure, en una pàgina em cobren 9 euros i pico de ports....i en una altra no em diu el preu però em diu que hauré de pagar els ports al transportista quan arribin, i que va a pes.............i ara què faig????????

Mireu-los què monus i són per separat com jo vull!!!

Si algú els ha vist en algun lloc m'ho dieue eeeeeee!!!!!

Son molt macus!!!!

doncs jo preguntaria a l'altre lloc quant et costaria si va a pes, x si son menys de 9 euros, cosa q no crec... a mi em sembla q 9 euros pels gastos d'envio tp es tant!!! jejejeje

mua!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dc. juny 17, 2009 11:56 am

Jijijijiji........és que jo sóc una tacaña!!!!!!!

com que en principi em casava sota mínims...m'he mirat el preu en un munt de coses i al final..tot m'ha sortit més car!!! perque primer els detallets eren molt baratos (els gotets de xupito) però entre el llaç, els caramels, les fotos, el celefan.....ja et dic jo que m'ho hagués comprat tot fet!!!!!

A veure...realment no pujarien tant!!!!!!

ho valoraré....jijijijij
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 11:59 am

laiac ha escrit:Jijijijiji........és que jo sóc una tacaña!!!!!!!

com que en principi em casava sota mínims...m'he mirat el preu en un munt de coses i al final..tot m'ha sortit més car!!! perque primer els detallets eren molt baratos (els gotets de xupito) però entre el llaç, els caramels, les fotos, el celefan.....ja et dic jo que m'ho hagués comprat tot fet!!!!!

A veure...realment no pujarien tant!!!!!!

ho valoraré....jijijijij

vaaaaaaa, pensa q només et cases una vegada a la vida.. y q son 9 euros en una boda??? no res!!!! jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 12:30 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!!

Que tal va el dimecres?? Demà ens veiem oi??

Nomes volia passar a saludar-vos ara no hem puc ficar al dia, vaig a dinar i després hem ficaré en serio okis. I així parlem una miketa.

Blackmamba nena!!! estàs enganxadísima!!! Quants missatges portes!!!!
Ptns fins desprès!

guapa!!!! doncs jo avi estic estudiant una mica.. total, en dues setmanes ja hauré acabat i podré estar 100% per mon pare i per les quedades i la boda de la laiac!!!! només és un petit esforç més... i almenys podré dir q ho he intentat!!!!

però si... estic una mica viciada!!! jajajajaja

demà t'he de preguntar una coseta dels brackets, que me'ls he de posar ara!!!!

mua guapa!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. juny 17, 2009 3:35 pm

Hola ninetes, ja m'he posat al dia, he estat un altre cop treballant al carrer, el meu mal d'esquena pesisteix, i no se que fer!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. juny 17, 2009 3:35 pm

Papallona no em pots donar un chupito de nolotil punxat!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. juny 17, 2009 3:37 pm

Nenes per fi dema sere lluire per les tardes, quines ganes, dons laial el dentista es a tarragona a la plaça de la mitja lluna, i tranquila que ja tinc el teu mobil, en cuan acabi et faig un truc!
Jo se algunes botigues on podem mirar lo de les figures, et fies de mi?
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. juny 17, 2009 3:38 pm

Ja tinc ganes, moltes ganes de que sigui dema!!!!!!!!
Per xerrar, per concretar lo de les samarretes, veure les comandes de vistaprint i lo d'aire de fiesta!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. juny 17, 2009 3:39 pm

Vaig a treballar una estona i parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. juny 17, 2009 3:50 pm

tara ha escrit:Nenes per fi dema sere lluire per les tardes, quines ganes, dons laial el dentista es a tarragona a la plaça de la mitja lluna, i tranquila que ja tinc el teu mobil, en cuan acabi et faig un truc!
Jo se algunes botigues on podem mirar lo de les figures, et fies de mi?

Jijijijijiji tu primer t'has de cuidar aquesta esquena!!!!! i i tant que em fio de tu!!!! m'han dit que al negrito i la negrita n'hi han!!!!!!!

Doncs fem això......em fas un truc i ens veiem!!!!! a veure on soc i si haig d'aparcar o el què!!!!

cuida't molt eeeeeeee!!!!

Al final no sé què fer...aquests ninotets de ratolí amb els gastos i tot em surten a 12e cadascun eeeee!!!! ho trobeu car?? o sóc jo la tacaña!!!!jijijijijijiji....seré jo que ho porto a la sang com a bona catalana!!!!

Aquesta tarda aniré una altra vegada als papers ribé de reus a veure el què, que crec que també tenien ratolinets!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants