tara ha escrit:Com a mol dormire com un tronc, i pot ser que dema arribi tard a la feina!
així doncs... endavant!!! jejejeje a veure si demà a la tarda a la quedad ens pots dir q ja t'ha passat el mal d'esquena!!!!
Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 7:06 pm
tara ha escrit:Com a mol dormire com un tronc, i pot ser que dema arribi tard a la feina!

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 7:07 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes jo demà arribaré sobre les 18.30 o 18.45 i sereu oi?
Un petonet i FINS DEMÀ BONIQUES¡¡¡¡¡¡¡
![]()
![]()

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 7:08 pm
tara ha escrit:La veritat es que estic xunga pero si soc bona per anar a treballar tambe soc bona per anar de pendoneo, no?

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 7:09 pm
tara ha escrit:i avui tinc sopar de nenes! son les meves amigues que ens diem les nenes, i ja fa temps que no ens veiem, aixi que jo amb el meu mal d'esquena, pero cap a sopar!

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 7:11 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!!
Com està d'animat el foro!!![]()
Tara a partir de demà ja no treballes per les tardes, no? A veure si tenint les tardes lliures i estant menys estressada millores del mal d'esquena!
Blackmamba com portes els examens! Estàs per aquí a tot hora!! jajaja!! Quin vici...![]()
Laia, els ninos que has posat estan força bé de preu, pensa que els ninos de boda piquen bastant, però 12 euros ho veig bé!! Has provat de passar-te per la botiga que deia la blackmamba de Torredembarra?
Papallona, me n'alegro que tot anés tot bé amb ton avi! Ara a cuidar-lo, eh!!
Aquesta tarda m'he conectat tard... portava dos tardes per aquí sense fer res per casa!! Mare meva!! I aquesta tarda he decidit quedar-me a l'escola un parell d'horetes per avançar feina i tancar els àlbums... Així no tinc remordiments per estar per aquí... jajajaja!!! Feina feta per avui!!
Em vaig a posar al dia pels vostres posts!!

Autor: nur_jor » dc. juny 17, 2009 7:19 pm
blackmamba ha escrit:nur_jor!!!! avui he estat més per la feina, jejejejeje. tot i q no he estat moltes hores, he estudiat bastant xq he aprofitat molt!!! m'he acabat de mirar tot un tema sencer!!! i "només" son 3 temes!!! així q men queden dos... i tot i així m'he estat 2 hores i mitja amb la MiNi xerrant, que hem quedat una estona!!!! una noia molt maca i simpàtica!!!!
i demà quedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 8:02 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:nur_jor!!!! avui he estat més per la feina, jejejejeje. tot i q no he estat moltes hores, he estudiat bastant xq he aprofitat molt!!! m'he acabat de mirar tot un tema sencer!!! i "només" son 3 temes!!! així q men queden dos... i tot i així m'he estat 2 hores i mitja amb la MiNi xerrant, que hem quedat una estona!!!! una noia molt maca i simpàtica!!!!
i demà quedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
has aprofitat el dia!! molt be!!![]()
estudiant i de quedada en quedada, jejeje!!
es del teu poble la mini?

Autor: nur_jor » dc. juny 17, 2009 8:09 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 8:28 pm
nur_jor ha escrit:no no, dema no vinc!!
no puc!! tinc festa de comiat dels grans de la meva escola!! entrega d'orles i tal...
dissabte si!

Autor: nur_jor » dc. juny 17, 2009 8:32 pm
blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:no no, dema no vinc!!
no puc!! tinc festa de comiat dels grans de la meva escola!! entrega d'orles i tal...
dissabte si!
jops!!! jo dissabte no sé si hi podré anar!!!!

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 8:34 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:no no, dema no vinc!!
dissabte si!
jops!!! jo dissabte no sé si hi podré anar!!!!
no hi ha manera que coincidim en una quedada, eh!!
weno... a la pròxima si, eh!!!

Autor: nur_jor » dc. juny 17, 2009 8:36 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 8:40 pm
nur_jor ha escrit:i com a la proxima setmana hi hagi una altra quedada en dijous... jo tampoc podria venir!! que tindré consell escolar!!
sembla que tingui gafats els dijous!!!

Autor: torsaeann » dc. juny 17, 2009 9:36 pm

Autor: laiac » dc. juny 17, 2009 9:47 pm

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 9:49 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes jo demà solsament podré estar una hora amb vosaltres ja que tinc l'agenda super plena i cap a les 19 arribaré i a les 20.00 hores tindré que marxar.....
PERÒ PREFEREIXO ANAR DE CUL I VENIR UNA HORETA I ESTAR AMB VOSALTRES UNA ESTONETA¡¡¡¡¡¡
MUA NINETES I FINS DEMÀ¡¡¡¡¡¡
BONA NIT¡¡¡¡

Autor: blackmamba » dc. juny 17, 2009 9:50 pm
laiac ha escrit:Ninetess!!!!!!!!!!!!!!!
acabo de penjar al meu compte enrera les fotitos dels meus ninotets!!!!!!!!!!!!!!!!!!! els he trobat iguals a Reus, i més bé de preu!!!!! tot i axò, demà encara en vull mirar!!!!!! perque aquests me'ls feien comprar la parella junta, no cap dels dos sueltos i jo en vull un de suelto!!!!!
Demà més!!!!
Patunets!!!!

Autor: nur_jor » dc. juny 17, 2009 10:02 pm
blackmamba ha escrit:nur_jor ha escrit:i com a la proxima setmana hi hagi una altra quedada en dijous... jo tampoc podria venir!! que tindré consell escolar!!
sembla que tingui gafats els dijous!!!
bé, doncs ja mirarem que sigui un altre dia!!! tot i q jo la setmana q vé no crec q em mogui de casa que estaré inmersa en l'estudi... que vull aprovar!!!!! tot i així, no descarto passar-me una estoneta si hi ha quedada!!

Autor: nur_jor » dc. juny 17, 2009 10:02 pm
laiac ha escrit:Ninetess!!!!!!!!!!!!!!!
acabo de penjar al meu compte enrera les fotitos dels meus ninotets!!!!!!!!!!!!!!!!!!! els he trobat iguals a Reus, i més bé de preu!!!!! tot i axò, demà encara en vull mirar!!!!!! perque aquests me'ls feien comprar la parella junta, no cap dels dos sueltos i jo en vull un de suelto!!!!!
Demà més!!!!
Patunets!!!!