11 de setembre...casar-se un festiu!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 18, 2009 9:17 am

Miruchi ha escrit:Buenos dias chicas!!!!!!

Llevo un rato ya leiendo vuestras cositas y he de decir que....Susi te entiendo!!!!!Me pasó lo mismo que a ti!!!!
Me daba una verguenza hacerme fotos...aunque me las hice, ehhh???
Pero estaba tan rara...
Para empezar, que me dió la impresión que los zapatos eran de un color diferente al vestido ( que luego mi prima confirmó), el vestido me venía ancho y la dependienta me decía que no, hasta que la convencí para que me lo estrechara más( es que me veia super ancha!!!!!y hasta gorda)Me olvidé de pedirle a mi amiga el cancan.....( no me pudieron coger el bajo...)
Creo que el problema fué que iba con la impresión de que ya iba a estar perfecto todo y no pudo ser...Y luego me entraron las dudillas, no sé si me veo un poco princesita....y no quiero verme asi!! Toy muy pava, ya os lo dije.....
En fin, las fotos me las hizo mi prima con su cámara, así que he de esperar a que me las pase, pero os voy a pasar las de cuando me lo prové por 1ª vez para que os vayais haciendo una idea....

Nena no et ratllis eh!!!.. però tu si no et veus bé!! SOBRETOT!!! PARLA I DIGUE-HO!!!... no us calleu res! és el vostre dia!
Ara et veus molt princesa si.. però el vestit és molt maco nena!! no t'atavalis gens eh!!!!... ELS DUBTES SÓN TRAÏDORS!!!!! No et ratllis eh!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: nimi » dj. juny 18, 2009 9:25 am

En la foto que has enviado te hace tipazo!! al menos de cintura...sisi. Ya sé que vestido es...yo también me lo probé!! jajaj, es muuuy bonito y elegante, no es princesita, tranqui. Aunque todo depende de como lo complementes, depende que velos, por ejemplo, hacen muy princesita...

Yo también voy con la idea de que me lo voy a probar y me voy a ver magnifica...y me da que me va a pasar como a ti. Tu tranqui, que en la segunda prueba lo tendrás a tu medida y te verás perfecta! Y en todo lo que no estés deacuerdo, pues le insistes a la modista.

Yo estoy de bajón, bajón, bajón. Ya conoceis los problemas que tengo para encontrar peluquera...que si al principio nadie queria abrir en festivo, o no hacian recogidos de boda o no maquillaban...Encuentro una y cuando voy me hace un destrozo en el pelo y finalmente, cuando me habia decidido por la pelu de abajo de mi casa, que aunque está lejos, me lo hacen suuuuuper bien, me acaba de decir la chica que no puede hacermelo porque se lo ha dicho a su novio y precisamente le ha dicho que le tenia preparado un viaje sorpresa y que no me puede peinar. Que el resto de chicas que hay ahi no saben hacer recogidos profesionales......casi me da algo. Toy mal, fatal. Ahora tendré que volver a buscar y volver a probar y volverme a gastar dinero...porque ya no me fio de nadie. Vaya Mi****. Toy desesperada!

Niñas de Sant Martín! Erais del barrio, no? Donde os vais a peinar? Conoceis pelus que estén bien???

:-/
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: Oscmar » dj. juny 18, 2009 9:28 am

Hola nimi,

Yo me casé un domingo 10 de septiembre y también tube problemas para encontrar peluqueria. Al final descubrí qu en el centro comercial l'Ânec Blau de Castelldefels hay una y como allí no cierran en todo el año pues no hubo ningún problema.

No se si te cae muy lejos pero yo lo miraría, quedé muy contenta.
Oscmar
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1446
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 10:06 pm

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 18, 2009 9:34 am

nimi ha escrit:En la foto que has enviado te hace tipazo!! al menos de cintura...sisi. Ya sé que vestido es...yo también me lo probé!! jajaj, es muuuy bonito y elegante, no es princesita, tranqui. Aunque todo depende de como lo complementes, depende que velos, por ejemplo, hacen muy princesita...

Yo también voy con la idea de que me lo voy a probar y me voy a ver magnifica...y me da que me va a pasar como a ti. Tu tranqui, que en la segunda prueba lo tendrás a tu medida y te verás perfecta! Y en todo lo que no estés deacuerdo, pues le insistes a la modista.

Yo estoy de bajón, bajón, bajón. Ya conoceis los problemas que tengo para encontrar peluquera...que si al principio nadie queria abrir en festivo, o no hacian recogidos de boda o no maquillaban...Encuentro una y cuando voy me hace un destrozo en el pelo y finalmente, cuando me habia decidido por la pelu de abajo de mi casa, que aunque está lejos, me lo hacen suuuuuper bien, me acaba de decir la chica que no puede hacermelo porque se lo ha dicho a su novio y precisamente le ha dicho que le tenia preparado un viaje sorpresa y que no me puede peinar. Que el resto de chicas que hay ahi no saben hacer recogidos profesionales......casi me da algo. Toy mal, fatal. Ahora tendré que volver a buscar y volver a probar y volverme a gastar dinero...porque ya no me fio de nadie. Vaya Mi****. Toy desesperada!

Niñas de Sant Martín! Erais del barrio, no? Donde os vais a peinar? Conoceis pelus que estén bien???

:-/

Ei!
no t'atavalis dona!!!
Tu no et pentines mai tu sola?? perque a moltes males.. pot fer-t'ho tu... a mi m'ha passat pel cap eh!.. però segur que trobes algo! i sinó una mica més allunyadet del barri? NO PASSA pas res no??...

NENA! NO T'ATAVALIS GENS EH!! busca una mica més lluny! segur que trobes!!!!!!! :-)ok:
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 18, 2009 9:35 am

Oscmar ha escrit:Hola nimi,

Yo me casé un domingo 10 de septiembre y también tube problemas para encontrar peluqueria. Al final descubrí qu en el centro comercial l'Ânec Blau de Castelldefels hay una y como allí no cierran en todo el año pues no hubo ningún problema.

No se si te cae muy lejos pero yo lo miraría, quedé muy contenta.

Veus Nimi!! SEMPRE HI HA SOLUCIONS!!!! :-)ok:
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dj. juny 18, 2009 9:42 am

Merci Oscmar! Però Castelldefels em cau super lluny...més que rés perque al casar-me a les 12 del matí no tinc tanta flexibilitat per anar-me molt lluny encara que matini molt....ara estic buscant peluqueres a domicili per Barna...igualment, continuaré mirant pel barri.

El problema es que vaig quedar molt insegura a partir de la última peluqueria que vaig anar. Jo ja ho tenia contractat, ja tenia peluquera! Però es clar, no la coneixia...i només va ser anar a fer-me un bany de color i em va deixar el cabell fet un fàstig entre moltisimes més coses. A partir de llavors, ja no em refio de cap peluqueria i penso que he de fer proves a totes perque em puc trobar amb un xasco com amb aquesta. No pensaba que fos tan complicat...

Sí, Alba, normalment em pentino jo...però em nego a pentinar-me jo el dia de la boda. Ho sento si estic una mica tancada en banda però...es molt recent la noticia i estic negativa 100x100!

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 18, 2009 9:57 am

nimi ha escrit:Merci Oscmar! Però Castelldefels em cau super lluny...més que rés perque al casar-me a les 12 del matí no tinc tanta flexibilitat per anar-me molt lluny encara que matini molt....ara estic buscant peluqueres a domicili per Barna...igualment, continuaré mirant pel barri.

El problema es que vaig quedar molt insegura a partir de la última peluqueria que vaig anar. Jo ja ho tenia contractat, ja tenia peluquera! Però es clar, no la coneixia...i només va ser anar a fer-me un bany de color i em va deixar el cabell fet un fàstig entre moltisimes més coses. A partir de llavors, ja no em refio de cap peluqueria i penso que he de fer proves a totes perque em puc trobar amb un xasco com amb aquesta. No pensaba que fos tan complicat...

Sí, Alba, normalment em pentino jo...però em nego a pentinar-me jo el dia de la boda. Ho sento si estic una mica tancada en banda però...es molt recent la noticia i estic negativa 100x100!

JAJAJA tranquila dona!! t'entenc! jajajaja.. jo tmb sóc així!!!! ;)
Però pensa que perque un cop no t'ho fèssin bé no vol dir que totes siguin dolentes eh!!!
Aquests van a domicili? http://www.cazcarra.com/servicios_cazcarra.htm
HAS MIRADO AQUI??? Si hay alguna cerca LLAMAS y a ver!!
http://www.publiboda.com/peluquerias/ca ... index.html

SEGURO QUE ENCUENTRAS ALGO MUJER!!! :-)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dj. juny 18, 2009 10:31 am

merci alba! ets un sol!! Ja m'he mirat las webs i he enviat un mail a una que era a domicili...

igualment ja li diré a la meva mare que vagi mirant pelus pel barri i preguntant...i dissabte aniré jo también i si alguna m'ho fa...Doncs demanaré hora per pentinar-me. Que hi farem...

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 18, 2009 10:32 am

nimi ha escrit:merci alba! ets un sol!! Ja m'he mirat las webs i he enviat un mail a una que era a domicili...

igualment ja li diré a la meva mare que vagi mirant pelus pel barri i preguntant...i dissabte aniré jo también i si alguna m'ho fa...Doncs demanaré hora per pentinar-me. Que hi farem...

NO T'ATAVALIS!! sinó vindré jo i et pentino! JAJAJAJA :P
VA DONA!! ANIMA'T! DE VERITAT!!!!! :-)ok:
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dj. juny 18, 2009 10:36 am

aiiish aquest alba....m'has fet fer un somriure....maca! més que maca!! *.*.*.*

Doncs al final es posible que em copii de tu i em posi alguna cinta o tiara com tu...així que tindries molta idea per pentinar-me! ajjaja. Llàstima que et cases el mateix dia que jo...jajajajja :-))

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dj. juny 18, 2009 10:38 am

nimi ha escrit:aiiish aquest alba....m'has fet fer un somriure....maca! més que maca!! *.*.*.*

Doncs al final es posible que em copii de tu i em posi alguna cinta o tiara com tu...així que tindries molta idea per pentinar-me! ajjaja. Llàstima que et cases el mateix dia que jo...jajajajja :-))

OH!!! ;) de res noieta!!

Et pots creure que no hi pensava en el dia ?? JAJAJAJ EM PIXO! sóc lo peor!!!!!!.....
ET POTS COPIAR EL QUE VULGUIS GUAPA!!!! ;) :-)ok: ENCARA NO SE QUE EM FARÉ JO!
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dj. juny 18, 2009 10:44 am

jajjaja, que estem en el foro de les del dia 11!! jajajaj, que crack!

Doncs he obert un post...a veure si algu dona la casualitat que sap d'algun lloc...Un cop una noia d'hospitalet ho va fer i li van donar 1000 opcions...per provar...

Doncs sí, el divendres quan em van fer el semirecogit per la boda que vaig anar, em van allisar el cabell i després em van fer com rissos d'aquells que es fan les dels culebrons (-O-:-) i se'm va aguantar moltisim, així que ho vull portar. A més, no sé perquè penso que una tiara d'aquestes o una cinta em podria quedar bé...demà em portaré a la prova del vestit un llacet per veure com hi quedaria... a veure si no em dona molta vergonya com a les companyes i em faig alguna foto... :-))

Imatge
nimi

EntradaAutor: SUSI 76 » dj. juny 18, 2009 10:45 am

Joer, anda que no perdeis el tiempo escribiendo!!
Me pasa como a MIRUCHI que os tengo que leer mogollon!!!
Vamos por partes que hay mucho que decir:
Primero de todo, NIMI ..... estás nominada, jejeje ....... No habia visto la lista de las entregas! Anda que no te estiras!!!! Muy bonito todo. Tambien pienso que en vez de dejar el detalle en la mesa, que se lo des en persona.
Es mucho más emotivo. Cada uno tiene que tener su momento y eso gusta.
Sino no verás la cara que ponen cuando lo vean.
Por otro lado tema peluqueria, yo soy de St. Marti pero me lo hago en Eva Sanz. Me cuesta el pack 300€ más 50€ de la prueba. Sisis, es un poco caro pero si buscas una profesional, y que te venga a casa, mire otros 2 y salian más caros que ella. Lo bueno que tiene es que no cobra ningun plus por ser
festivo. Eso está muy bien. Además que me fio mucho porque es asesora de imagen y hasta a peinado y maquillado a famosos!!
En esto no pienso escatimar. Nuestra imagen va a ser lo principal en ese dia y hay que estar como nunca.
Perdonad que os diga que no comparto con vosotras lo de peinarse una misma ...... bufff, por muy bien que lo hagamos no es lo mismo.
Nononon, antes muerta que sencilla!!!
Por otro lado no te ralles con tu madre. Ellas ves el gasto que supone y muchas cosas ven que no son necesarias pero tienen que entender que a nosotras nos hace muchisima ilusion y mientras mas, mejor.
MIRUCHI que bien te queda el vestido! A ver si nos envias una fotito donde se te vea entera. Vaya tela con la tia que te decia de no meterte más. Hay que decir las cosas que sino luego vamos incomodas. Pero si es la que entiende, como que te dice que no tenia que meterte más?????
Si es para llevarlo bien ceñidito!!!
Yo tengo la suerte que mi vestido lleva incluido el cancan. Está entre el vestido y el forro y no se ve nada. Almenos me he librado de un gasto
más porque anda que no se pasan con los complementos!
El velo lo mas seguro que me lo preste mi cuñada que se casó el año pasado. La verdad es que es precioso y si me lo ha ofrecido por mi encantada.
Para la proxima prueba lo llevaré a ver si me queda bien con el vestido.
Imatge
SUSI 76
:: núvia experimentada

Entrades: 366
Membre des de: dj. maig 22, 2008 12:35 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: SUSI 76 » dj. juny 18, 2009 10:49 am

Eso Nimi, tu que no eres nada vergonzosa estirate y pon un par de fotitos!!
Un poco de compañerismo, hombreeeeeeeeee!!!
Imatge
SUSI 76

Entrades: 366
Membre des de: dj. maig 22, 2008 12:35 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: nimi » dv. juny 19, 2009 9:32 am

Susi! Te he enviado un privi por tema Eva Sanz, ya me responderás cuando te vya bien neni! Estoy contigo: antes muerta que sencilla! jajaja. Es el único dia en que tenemos todas las escusas del mundo para estar preciosas y despampanantes!!

Si,miruchi! ya enseñarás una fotito de cuerpo entero que pinta muy muy bien! A ver si esta tarde me hago yo alguna fotito...aunque todavia no sé como peinarme...últimamente no me queda nada bien el pelo! A ver que me hago...

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dv. juny 19, 2009 9:49 am

Lo de pentinar-se una a casa... era broma eh!...

Ja trobaràs algo Nimi....
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dv. juny 19, 2009 9:53 am

jajaj, no et preocupis Alba, ja et vaig entendre.... Es veritat que nosaltres amb el cabell arrissat ens trobem que amb qualsevol coseta ja estem bé i que a les bodes, per exemple, la majoria de cops ens pentinem nosaltres mateixes...i en un apuro...jajaj, no aniria tan lletja a la boda!! Però...es dia para ir Divas!!!

Ahir parlant amb el novio, vam arribar a la conclusió que no ve de pagar 100 euros més i que el fet de que t'ho faci un professional de veritat i a més, a casa, fa que estiguis molt més tranquila i amb més confiança que no amb una peluqueria de barri que no coneixes i...com diu, l'anunci, això no es paga amb diners! A mi el tema cabell em crea moltisima inseguretat i el fet de que m'ho facin uns estilistes profesionals em tranquilitza moltisim, així que...encara que a la meva mare li donarà un atac i me soltarà el rollo...jo a la meva!! vull una peluquera de famosos!! jajaja. Ja tinc presupostos de whatimage i acabo de trucar a Eva Sanz. Ja m'ha parlat de que a les 7 tenia una altra noia...m'he imaginat que eres tu, susi! però molt tard, no? a que hora et casaves?

Imatge
nimi

EntradaAutor: Miruchi » dv. juny 19, 2009 9:54 am

Nimi, yo obté por ir a la prueba como voy siempre, porque pensé que si me veía bién tal cual, el día de la boda me vería mucho mejor...
Sabes donde podrías preguntar lo de la pelu??Un Raffel Pages. Alguna de las chicas hacen domicilio y la verdad es que lo hacen muy bién. Eran mi segunda opción si mi amiga no me lo hacía.

Y queremos fotos!!!!!!!!!
Miruchi

Entrades: 312
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 4:51 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimi » dv. juny 19, 2009 10:07 am

Pues es que como quiero llevar el pelo recogido o semi, no sabia si hacerme algo similar para hacerme la idea o no...quizás lo llevo suelto y alli me lo recojo un poco. Lo malo es que como iré solo con mi suegra, pues es un poco palo...jajaj, aunque ella es un cielo, eh!! cuando me cogí el vestido iba con amigas, mi madre y suegra y aún asi con las dependientas encima te daba apuro pasearte demasiado, pues imaginate si vamos solamente las 2, es un poco como deciais vosotras, te da más cosilla...pero hay que hecharle morro!!!

Rafael Pagès es una cadena...quizás no en todas las tiendas tienen a domicilio...no lo descarto, yo ahora mismo no descarto nada! me informo de todo! Ya les llamaré también :) aunk ahora estoy con la ilu de una peluquera que domine recogidos de boda...jajaj

Ayer fuimos a probarnos las alianzas para mandarlas a grabar! Que bonito es mi anillo....me tiene enamorada. No podia soltarlo...y Javi...dejalo ya! y yo...juuuuuu!!!

Miruchi ha escrit:Nimi, yo obté por ir a la prueba como voy siempre, porque pensé que si me veía bién tal cual, el día de la boda me vería mucho mejor...
Sabes donde podrías preguntar lo de la pelu??Un Raffel Pages. Alguna de las chicas hacen domicilio y la verdad es que lo hacen muy bién. Eran mi segunda opción si mi amiga no me lo hacía.

Y queremos fotos!!!!!!!!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dv. juny 19, 2009 10:08 am

nimi ha escrit:jajaj, no et preocupis Alba, ja et vaig entendre.... Es veritat que nosaltres amb el cabell arrissat ens trobem que amb qualsevol coseta ja estem bé i que a les bodes, per exemple, la majoria de cops ens pentinem nosaltres mateixes...i en un apuro...jajaj, no aniria tan lletja a la boda!! Però...es dia para ir Divas!!!

Ahir parlant amb el novio, vam arribar a la conclusió que no ve de pagar 100 euros més i que el fet de que t'ho faci un professional de veritat i a més, a casa, fa que estiguis molt més tranquila i amb més confiança que no amb una peluqueria de barri que no coneixes i...com diu, l'anunci, això no es paga amb diners! A mi el tema cabell em crea moltisima inseguretat i el fet de que m'ho facin uns estilistes profesionals em tranquilitza moltisim, així que...encara que a la meva mare li donarà un atac i me soltarà el rollo...jo a la meva!! vull una peluquera de famosos!! jajaja. Ja tinc presupostos de whatimage i acabo de trucar a Eva Sanz. Ja m'ha parlat de que a les 7 tenia una altra noia...m'he imaginat que eres tu, susi! però molt tard, no? a que hora et casaves?

Si i tant, bona reflexió!! No val la pena ratllar-se pel que et cobrin!!

Jo el que tinc clar és que nos vull semblar la Barbie... i vull ser natural i jo mateixa.. no trobar-me extranya al mirar les fotos...`el cabell a mi també em preocupa molt... però confio en les perruqueres que vaig!... DE MOMENT! JAJAJJAJA...
Imatge
*Alba*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant